OMG en dat hoofd erbij....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Ah! Daarom is Brain dus zo vrolijk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net te laat gecapt, Amanda stopt haar luttekikkertje op z'n plaats onder de dekens
[afbeelding]
Dus dat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal me benieuwen wat voor effect het nu weer zal hebben. Of ze weer op oorlogspad gaan of snel in slaap vallen.
Slim, kan ie tenminste slapenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
Hij zegt dat hij nog iets moet doen... geen muziek vanavond. (maakt hij de dj set onklaar?)
Jeemig dat zie mijn moeder 15 jaar geledenquote:
Van een ander had ik het nog wel grappig gevonden, maar als brian iets doet komt er alleen maar walging omhoog.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
Brian: Ze kunnen dat ding vanavond niet aan de praat krijgen. Ik heb een trucje geleerd.. BAM.
Alles word geregeld via 'achter' zelfs de zonneschermen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Nee, kan maar op een minuscuul spleetje opengedrukt worden aan de onderkant. Met veel wringen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze het raam niet gewoon openzetten?
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
De hondjes van Amanda slapen onder de dekens.
Wellicht het hondje wel bij Brianquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian kan dus nu gewoonweg 7 dagen niets bewerkstelligen bij Amanda.
Zal wel een warme douche zijn schat ik zo inquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian zingt "Feeling hot hot hot" onder de douche
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Dit heeft meer niveau dan midden in de nacht rietjes op iemands bed gooien.
nee hoor, zelfde niveau.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Eenschquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:41 schreef Dynabite het volgende:
Brian is goed bezig![]()
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Brian bij de dj tafel: Niks zal werken.. niks niks niks .. alleen een klein trucje.
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bedquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef patist het volgende:
toen ik 6 was deed ik dat ook bij mijn lego electric setje zodat mijn broers er niet aan konden komen....
topniveau
![]()
ook op 25 jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ooo..ik gooide altijd rietjes op mijn broer zijn bed![]()
Precies, zo zie ik het ook, alleen het komt niet uit mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl Brian bezig is met z'n geniepige, verbitterde slimmigheidjes, zijn Huub, Eric en Sylvia lekker op bed een blowtje aan het roken. Zoals zo vaak kan HES het spel heel makkelijk los laten. Misschien dat het Brian zo ook een paar minuten lukt, als hij z'n pik weer in die trailersnol steekt die hij zelf eigenlijk ook veracht.![]()
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.quote:
SOA-test??quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij gebruikt die rietjes nu om zijn piemeltje in te stoppen.
net als brainless in amanda's soliconen-lippen-punani?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brian heeft XXL condooms besteld hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk op z'n rug staan in 't Chinees ofzo, Brian?![]()
"Ingang" met een pijl naar beneden ........quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:48 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk op z'n rug staan in 't Chinees ofzo, Brian?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |