Er zijn er nog voldoende die niet onder die categorie vallen... het is meer een "wie de schoen past..." opmerking.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:59 schreef rebellious_angel het volgende:
lol, wat moet je als pas in 2007 geregistreerde doen om niet onder de door Leandra hierboven omschreven categorie te vallen.
* Leandra smeert een pindakaas en jam broodje voor R_A...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:06 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mogen het ook broodjes jam zijn, valt minder op![]()
hahahahahahhaa, dankjewel... ik heb net verse sangria gemaakt voor vanavond, moet even staan altijd voor het echt lekker is. Maar ik heb wel voorgerproefd dus even wat eten is errug gezond...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra smeert een pindakaas en jam broodje voor R_A...
Frambozenjam... lekkere combi en je ziet er nix van dat ik m'n hand opengesneden had toen ik t broodje sneed![]()
Het is zooo grappig maar ook zo triest, net als wanneer je je al schuldig voelt als je het woord turk of marokkaan in een volmaakt normale zin gebruikt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Kleine anekdote hoe je door kan schieten in politiek correcte uitspraken. Jaren geleden was ik op een verjaardag en vlak voordat de visite zou komen vertelde een vriendin mij dat één van onze vriendinnen een vriend mee zou nemen, een zwarte vriend. Op zich niets mis mee, maar, zo werden we gewaarschuwd, we mochten geen GEEN geintjes maken over buitenlanders of zwarten want daar werd de vriend agressief van. De vriendin met aanhang kwam binnen ... leuke zwarte knul overigens ... even later vroeg de gastvrouw hoe ik mijn koffie wilde hebben. M'n vriendinnen en ik hebben allemaal koffie mét melk gedronken omdat we geen van allen nog het woord 'zwart' durfden te zeggen. Ik moest daar aan terugdenken toen ik las dat Natasia aangifte wilde gaan doen omdat Eric zou hebben gezegd dat haar kinderen mooie zwarte kindjes zijn ... of zoiets. Te triest voor woorden.
Ik ken dat gevoel ... ik probeer best bij te blijven om politiek correct te kunnen zijn, maar dat doorschieten daarin is om gek van te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is zooo grappig maar ook zo triest, net als wanneer je je al schuldig voelt als je het woord turk of marokkaan in een volmaakt normale zin gebruikt.
Ik vraag niet om bans voor anderen, wel voor randmongolen zoals jij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:04 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
Foei toch elounda wat heb jij een grote waffel kun je niet winnen met woorden ga je iedereen maar voor creeps en randmongolen uitmaken je ziet mijn typen gaat vooruit begin nu al een zin met een hoofdletter de rest volgt nog hoop ik
Waarom vraag je steeds om bans voor anderen???
Je kunt het geloof ik niet goed zetten dat als jij iemand op de vingers tikt en probeert af te zeiken op zijn ned taal gebruik en spel fouten enz enz
en dan zelf ook meerdere spellingsfouten maakt met een moker teruggetikt word op de vingers![]()
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef rebellious_angel het volgende:
15, yeps ik snap dat ze er dan zelf al op uit willen. Wij wonen op de grens met Rotterdam, en denken er echt over om de komende jaren te verhuizen. Mijn zwager en schoonzus hebben een franse camping overgenomen, zoiets lijkt mij ook wel wat.
trouwens, ik zit de hele middag al naar echt mooie muziek te luisteren, maar door het piano spel van vanmiddag ging ik op goed.... en deze luister ik nu al voor de 3e keer!
http://www.youtube.com/watch?v=_JDCf8Ty7J4
Kroegtijger!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)
Klopt, de hond verstoppen is een teken van machteloosheid, proberen iemand te raken via iemand of iets anders = zwak, niet goed te keuren, maar in dit geval wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eensMaar op zich toch liever geen dieren erin betrekken
![]()
Die knul is goed zeg !!! .... ik kende dit nummer alleen van This Mortal Coil http://www.youtube.com/watch?v=tuxYIUsKDx0 leuk om het eens in een andere versie te horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef rebellious_angel het volgende:
trouwens, ik zit de hele middag al naar echt mooie muziek te luisteren, maar door het piano spel van vanmiddag ging ik op goed.... en deze luister ik nu al voor de 3e keer!
http://www.youtube.com/watch?v=_JDCf8Ty7J4
Ze hadden die hondjes beter in de kist kunnen laten zitten, daar zitten ze tenminste veilig en rustig zonder dat geschreeuw van Del en Natas. Als je het filmpje van vanochtend bekijkt, zie je hoe bang die 2 hondjes zijn; dat is pas dierenmishandeling. En trouwens die kist is groter dan een tasje waar Del die hondjes altijd in stopt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt, de hond verstoppen is een teken van machteloosheid, proberen iemand te raken via iemand of iets anders = zwak, niet goed te keuren, maar in dit geval wel begrijpelijk.
dat is dan wel weer heel handig. Zelf kom ik uit een klein rustig dorp met zo'n 2000 inwoners. Hier in de stad zou je weinig door de grapevines horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon wat "rustiger" en als ie wel wat uitvreet (wat ook wel eens gebeurt) dan kom ik daar toch wel achter... hetzij door een telefoontje, hetzij doordat ik het "through the grapevine" hoor (lees: in de kroeg)
en die versie kende ik nog wel van radio/tv maar ik had de video erbij nog nooit gezien, past ook heel mooi bij het nummer!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Die knul is goed zeg !!! .... ik kende dit nummer alleen van This Mortal Coil http://www.youtube.com/watch?v=tuxYIUsKDx0 leuk om het eens in een andere versie te horen.
sorry geen zin in internogwat les totaal geen behoefte aan want je begrijpt helemaal wat ik bedoel en daar word je steeds pissiger om ik begin het net leuk te vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik vraag niet om bans voor anderen, wel voor randmongolen zoals jij.
Ga lekker baggeren op het forum, daar ben je erg goed in, dat moet gezegd. Maar blijft in hemelsnaam uit de SC... dat was tot nu toe mijn enige rustpunt hier.
En ga op interpunctieles.
Einde bericht.
voor al uw rellen: klik hierquote:
Hehe meneer is ook weer wakker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey petraaa!
Mijn huidig avatar is het logo van de Tipsy Duck Pub in Eindhoven, mijn vorige die ik over een paar minuten weer ga nemen was het ijshockey shirt van Bruno Kähm van de Harzer Wölfequote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... eh, ik durf het bijna niet te vragen ... maarre ..... wat is het?
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn huidig avatar is het logo van de Tipsy Duck Pub in Eindhoven, mijn vorige die ik over een paar minuten weer ga nemen was het ijshockey shirt van Bruno Kähm van de Harzer Wölfe![]()
![]()
![]()
Wowwwwwwwww heeft hij toch een verhaal!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh wow Ian ... een avatar met een verhaal. Da's pas leuk !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |