En toch geef ik antwoordquote:
Fair enough.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een woning inbraak en een discriminatie aangifte waarbij de voorgeschiedenis moet worden verteld. Bij woning inbraak is schade aan het huis, pandomschrijving en gejatte spulletjes en tijden wanneer alles er nog was/wanneer het weg was genoeg. Bij discriminatie en bedreiging etc moet worden verteld waarom jij je gediscrimineerd voelt, hoe jij je gediscrimineerd voelt wat dit voor gevolg voor je heeft, wat er wanneer door wie gezegd is etc. Met een beetje verhaal ben je dan zeker 1,5 uur tot 2 uur bezig.
Amanda! Welkom op Fok!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En toch geef ik antwoord![]()
Geef graag mijn mening en kwek graag overal tussendoor![]()
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aanquote:
Dank je Jaapquote:
Breng voortaan je nuance dan aan zonder taalfoutenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk, maar ja, soms wil je toch een nuance aanbrengen. Stom heh![]()
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aan
ik stem tegen, zo geen unaniemiteit, Sylvia blijft!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sylvia dus,... dan vraag ik een stemming voor je aan
Waar is je zakelijkheid gebleven?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:06 schreef proh het volgende:
[..]
ik stem tegen, zo geen unaniemiteit, Sylvia blijft!
Meegedreven op de golven!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waar is je zakelijkheid gebleven?![]()
Goh.quote:
Dan pak ik Mokum om jou te pakkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima![]()
Zelfs een meerderheidsstemming zal niet je niet lukken![]()
Het is weekend, ook al ben ik voor een 24uurs economie, nu even geen zakelijheid voor mij.quote:[..]
Waar is je zakelijkheid gebleven?![]()
I won't go with the flowquote:Meegedreven op de golven!
Tietuh!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
Bij gebrek aan Scanman....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |