ik ga er morgen ook een halenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Zou dat nu de nieuwe mode worden.
Ja dat was natuurlijk op de toneelschool.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef Nasp het volgende:
Huub zegt dat ie nooit een vrouw heeft geslagen. Een aantal weken geleden gaf hij toe dat ie 2 exen heeft geslagen.![]()
... nou, ik zal er eens een gaan halen voor m'n zoon. Zet ie vást opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Die krijgt hij zo met een mooi paaslint terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef bunnyma het volgende:
Heeft Brian eigenlijk die ab van de verwarming al gegeven?
Ik hoorde Amanda ,voor dat kotsmisselijkmakende gesprek met Eric, tegen Natasja zeggen dat zolang Huub en Eric in de bovenslaapkamer bleven, Brian die AB niet terug zou geven.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef rooie3 het volgende:
Leuk hoedje heeft Brian.
Hoe wisten ze dan waar ze moesten zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat de bewoners een bepaalde richting uitgeduwd zijn: tuurlijk.
Maar of de politie zich zo makkelijk laat lenen... dát betwijfel ik.
In dat Telegraaf-bericht stond dat ze langs waren gekomen omdat er een enorm lawaai op de achtergrond was geweest tijdens het telefoontje, en dat toen ook nog eens het gesprek ineens werd afgebroken. Toen zijn ze dus even poolshoogte komen nemen (en waren ook zo weer weg trouwens).
Aan de andere kant: zouden ze het nummer van de redactie niet hebben op het buro?
Ja, de woorden 'door haar vriend' vond ik raarder.... dit is de eerste keer dat ze dit op deze manier zegt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Verlamd?
Misschien kunnen we ze volgende week bij de tienshop bestellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... nou, ik zal er eens een gaan halen voor m'n zoon. Zet ie vást op
hier word ik zooooooo geil vanquote:
"Goedeavond u spreekt met Eric uit de Gouden Kooi"... daarom?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe wisten ze dan waar ze moesten zijn
Ze willen het niet snappen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
Snappen ze huub niet of willen ze het niet snappen?
Hallejuja, Praise The Lord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Polonium-120 het volgende:
vandaag zijn de engelen geland in DGK... het moment duurt niet lang meer en de bewoners gaan uit de bijbel lezen voor: Kan de Bijbel helpen bij conflicten?
Daar hebben we jou objectieve blik voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie het niet over de streams?
Brian en amanda hebben valide punten en dat geeft huub ook ruiterlijk toe![]()
Hij moet zich aan zijn script houden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef PC eend het volgende:
Waarom hebben jullie het niet over de streams?
Brian en amanda hebben valide punten en dat geeft huub ook ruiterlijk toe![]()
Had natuurlijk ook een prankcall kunnen zijn, die de politie heel vaak krijgt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:30 schreef Liess het volgende:
[..]
"Goedeavond u spreekt met Eric uit de Gouden Kooi"... daarom?
Waar is Jaap eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
oooh nee he .... ze gaan gewoon door. Nu Eric weer even.
Jaap heeft nog niets gezegd.
Daar kan de politie zich niet in vergissen. Het Gouden Hek is hek nr 3. Daarvoor staat het groene hek (nr 2). Dat alles is binnen het DGK-terrein met daaromheen weer een hek (nr 1). Bij hek nr 1 staat een cabine met bewaking. ( alles was heel goed te zien op de video van de fandag en op de video van de gouden-kliko uitreiking )quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nummerherkenning denk ik, dus dan zullen ze eerst wel geprobeerd hebben om terug te bellen en die telefoon is doorgeschakeld, dus dan heeft de redactie hem expres niet opgenomen?
Dat de politie zich laat lenen voor een soap is mij echt een raadsel, want als ze dat terrein oprijden zien ze dat het een studio is en het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' en verder niet meewerkt aan de soap zelf.
Jaap knikt, als hij het er mee eens is.quote:
En jij een lelijke kipquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Sylvia lijkt wel een heks als ze lacht![]()
Dus?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar kan de politie zich niet in vergissen. Het Gouden Hek is hek nr 3. Daarvoor staat het groene hek (nr 2). Dat alles is binnen het DGK-terrein met daaromheen weer een hek (nr 1). Bij hek nr 1 staat een cabine met bewaking. ( alles was heel goed te zien op de video van de fandag en op de video van de gouden-kliko uitreiking )
Alles kan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook een prankcall kunnen zijn, die de politie heel vaak krijgt.
Er even van uitgaande dat elke willekeurige agent weet wie ze aan de telefoon hebben als iemand zo opbelt![]()
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
oooh nee he .... ze gaan gewoon door. Nu Eric weer even.
Jaap heeft nog niets gezegd.
Jaap maakt tv, hij knikt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap knikt, als hij het er mee eens is.
Op zich maakt het de politie denk ik niet veel uit of het een filmset, een real life soap, of '"het gewone leven" is. Als ze het niet helemaal vertrouwen, gaan ze even een kijkje nemen. Ook op een filmset kan het uit de hand lopen immers.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nummerherkenning denk ik, dus dan zullen ze eerst wel geprobeerd hebben om terug te bellen en die telefoon is doorgeschakeld, dus dan heeft de redactie hem expres niet opgenomen?
Dat de politie zich laat lenen voor een soap is mij echt een raadsel, want als ze dat terrein oprijden zien ze dat het een studio is en het lijkt mij dat je dan naar de leiding stapt ipv de 'acteurs' en verder niet meewerkt aan de soap zelf.
Sugesties ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijken
Tot DGK zelf belt en roept, kunnen jullie langs komen omdat hier de boel uit de hand loopt? Er word iemand gediscrimineerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
ruzie maken??quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laten we iets anders doen... ze gaan toch film? kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |