1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av A1 Emmen keeper Stame W.S.C. A2 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_Sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen dmc TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Lycurgus 1 Groningen rechtermiddenvelder Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two SC Loppersum 1 Loppersum rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid spurs Wijk aan Zee 4 Wijk aan Zee rechtsbuiten/spits hayder SC Genemuiden B1 Genemuiden rechtsbuiten Rahl Olde Veste '54 A2 Steenwijk spits Abonides FC Uitgeest9 Uitgeest Laatste man Tha-CheF KVC Oranje Kerkrade Keeper Sethje Nemelaer 7 Haaren Middenvelder Prada2005 Hellas Sport 2 Zaandam Keeper Nicky_Rincon SV Someren 9 Someren Rechtsbuiten uitje4life Rijnsburgse BoysB4Rijnsburg Linkshalf/linksvoor Consigliere Sk Konica-Minolta Goirle Aanvaller |
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef Consigliere het volgende:
kun je mij toevoegen? ---> Sk Konica-Minolta Goirle Aanvaller
Zou je bij mij dan ook Seolto 5 in Seolto 6 willen veranderen? Bij voorbaat dank!quote:
Niet te verstaan, klapperende kunstgebitten, bietsende stinkers?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
1-2 gewonnen! Goede overwinning en ook wel verdiend. Wat een dom oost Gronings volk langs de kant...
Het stinken viel wel mee.quote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet te verstaan, klapperende kunstgebitten, bietsende stinkers?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
1-2 gewonnen! Goede overwinning en ook wel verdiend. Wat een dom oost Gronings volk langs de kant...
De boerenkar is al gereserveerdquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij hebben gewonnen tegen HS'88! De ietwat gelukkige 1-0 was over de gehele wedstrijd dik verdiend, we hadden het zelf snog uit moeten bouwen. Met nog 3 wedstrijden te gaan en 6 punbten voorsprong kan het kmapioensschap ons bijna niet meer ontgaan!
Trouwens, ik speel bij Loppersum en ben linksmidden (voo rin de OP)
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeerquote:
Ja klopt, ze staan tweede en hebben zaterdag 1-1 gespeeld tegen HS 2 waardoor zij nog geen kampioen waren. Dus het tweede van HS liep ook al gedeprimeerd rondquote:Op maandag 9 april 2007 15:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeer![]()
Jullie 2e (en dat van HS'88) doen het trouwens ook goed. Mochten ze promoveren dan is 2e klasse reserve best hoog (ons 2e speelt 4e klasse reserve)
En met volgende week de Oost-Groningse ploeg Mussel op het programma kan daar altijd meer bij komen. Mijn seizoen is waarschijnlijk wel voorbij, met nog 3 wedstrijden voor de boeg en een dikke enkel ga ik denk ik geen risico meer nemen om koste wat het kost in de laatste wedstrijd nog even te spelen. Als het wel kan zou het natuurlijk mooi zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben nu trouwens alleen wel 2 geschorsten en een stuk ok 4 geblesseerden.
Easterse-Bantega Combinatie? Uit Oosterzee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
EBC (weet nog steeds niet waar ze vandaan komen)
Nu al weer wachten op de winterstop?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef Grimm het volgende:
Godsamme kan niet wachten op de winterstop hehe, trainen en alles wil niet meer.
Zelfs me kaisers irriteren me
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef S-Two het volgende:
Tering, negen wedstrijden nog!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn team (ik doe zelf zelden mee, omdat ik op zondag meestal naar Ajax ga) staat (in verliespunten) bovenaan, maar moet nog 9!!! wedstrijden. Wij staan tweede met 9 punten achter de koploper. Maar we hebben wel 6 wedstrijden minder gespeeld. Dat moet dus in te halen zijn. En de koploper krijgen we nog thuis.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainer![]()
Doordeweeks spelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Half mei moet alles afgelopen zijn van de KNVB.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doordeweeks spelen
Alleen wil de KNVB dat niet regelen, dus moeten we zelf maar tegenstanders benaderen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we kampioen worden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Feli!quote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Klopt ja. Plus dat de tegenstander waarschijnlijk betere spelers opstelt, omdat hun ook geen team bij elkaar kunnen krijgen. Maar we wachten af. Vandaag 5-2 gewonnenquote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!
Nu ga ik maar slapen; de wekker gaat om 09:00..
Kampioenen!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als we vanmiddag winnen, en de concurrent laat punten liggen zijn we kampioen.
Dankquote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef Noca het volgende:
Feli S-Two en Thomas
Afgelopen weekend 2-2 gespeeld...had een enorme kans, maar helaas gefaald. Komende week maar ff goedmaken!
Klopt jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef S-Two het volgende:
Noca, jij speelde bij Scheemda toch?
Zozo meteen promotiequote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt ja
Speel vanaf afgelopen december/januari weer na afwezigheid van 3.5 jaar ongeveer. Knie blessure, ben dus blij weer te voetballen. In het tweede elftal nu trouwens.
Als mijn knie het houdt zou ik daar volgend jaar wel voor kunnen gaan. Maar mn knie moet goed zijn en in het 2e kun je nog eens iets laten lopen. Al gaan we een mooi 2e elftal krijgen volgend jaar, kampioensmateriaalquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zozo meteen promotieWachten is nu op een selectieplaats voor het 1e?
Stedum.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:35 schreef Grulez het volgende:
Tegen wie?
Hier ook, het zonnetje schijnt dus hopelijk kunnen we ff weer een mooi showtje weggeven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen laatste thuiswedstrijd al
Ja, mooi man!quote:Op zondag 22 april 2007 05:04 schreef Grulez het volgende:
WOW mn team heeft met 5-3 gewonnen en is nu 1 wedstrijd voor het einde velig. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:34 schreef WEST het volgende:
vanmiddag om 15:00 pas spelen ipv normaal 14:30 en dan nog ook een uitwedstrijd na het altijd gezellige urk![]()
ik ben benieuwd na het veld daar, 2 week geleden in rouveen was het hard en droog doen mijn sloffen ook geen plezier mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef Grimm het volgende:
[..]moeten wij morgen ook, heeft met die ploegen van de eilanden te maken.
Ik heb weer allemaal vocht in me kniedoor al die harde velden
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De drinkflessen waren niet zo te vertrouwen vandaag, 1 was gevuld met jenever.
Laakkwartier..altijd gezellig..quote:Op maandag 30 april 2007 10:23 schreef rompompom het volgende:
De laatste wedstrijd van het seizoen en we zijn volledig weggespeeld. Dankzij een val op mijn schouder kon ik zelf niet meedoen, dus mocht ik als scheids getuige zijn van een 0-9 nederlaag tegen het Haagse Laakkwartier...
Dit team viel erg mee hoor. Wellicht omdat ze zo makkelijk wonnen, maar dat zullen we nooit weten. Ik heb tijdens de wedstrijd amper voor overtredingen hoeven fluiten in ieder geval.quote:
Een nieuwe ervaring wellicht. We horen het na afloop wel.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef Grulez het volgende:
Morgenavond met het 4e tegen kampers voetballen met een jetlag... ik ben ernstig benieuwd![]()
Ah..dat is over het algemeen wel het geval. Als ze makkelijk winnen zijn het je beste vrienden, wordt er iets meer weerstand geboden berg je dan maar..tenminste, dat is mijn ervaring tegen Laakkwartier.quote:Op maandag 30 april 2007 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit team viel erg mee hoor. Wellicht omdat ze zo makkelijk wonnen, maar dat zullen we nooit weten. Ik heb tijdens de wedstrijd amper voor overtredingen hoeven fluiten in ieder geval.
Naar 't zaterdags of 't zondags?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Grulez het volgende:
Trouwens zojuist met Stanley_C mijn transfer van volgens seizoen naar Velocitas rondgemaakt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Grulez het volgende:
Trouwens zojuist met Stanley_C mijn transfer van volgens seizoen naar Velocitas rondgemaakt.
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren de een-na-laatste wedstrijd tegen RKPSC.
De uitwedstrijd hedden we met 9-0 verloren, maar wij zijn de laatste tijd in de winning mood. Helaas zijn zij dat ook.
In de 5e minuut vereschalkte onze laatste man met een wonderschone lob de keeper. Helaas was het de onze. Gelukkig kwamen we door twee razendsnelle counters op 2-1. Vlak voor rust viel ook de 3-1 en we gingen tevreden rusten. Na rust kwamen wij niet zo fit de kleedkamer uit als de tegenstander, en zij scoorden vrij snel achter elkaar de 3-2 en 3-3. daarna kabbelde de wedstrijd gestaag tot zijn eind en was de 3-3 volkomen terecht.
Ik zelf kon na vijf minuten weer van het veld af. Ik tikte de bal links langs een speler op en wou rchts langs hem op gaan. de tgenstander haalde echter uit naar de plek waar eerst de bal was, maar nu mijn linker enkel. Aangezien mijn enkel al het halve seizoen niet naar behoren functioneert, was het voorbij. Waarom kom ik toch altijd met mijn slechte enkel in dit soort situaties?
Welke klasse kom je dan in te spelen?quote:
6e klasse... maar wel op normaal nivo (dus geen reserve klasse).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Welke klasse kom je dan in te spelen?
Vanmiddag weer lekker gebald. 4-2 overwinning. Eindelijk een wedstrijd waarin ik geen kramp heb gehadGaat de goede kant op met de conditie en dat merk ik langzaamaan in het veld. Zelf de 4-0 nog gescoord met een kopbal. Op het laatst zakten we wat in en kregen we nog 2 lullige goals tegen.
De hele zomer ga ik doortrainen zodat ik volgend seizoen volledig fit begin![]()
Dat hebben we komend weekend met het 1ste elftal.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Thomas87 het volgende:
Gefeliciteerd!!
We hadden met ons team een zuipweekendje op Ameland, wat natuurlijk zeer geslaagd was![]()
Dus hij bestaat echt! de bekerfinalequote:Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
de KNVB- bekerfinale voor lage senioren.
schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 14:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dus hij bestaat echt! de bekerfinale
Gefeli iig!
Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef rompompom het volgende:
Feli Vaduz! Ik neem aan dat die beker per district?
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef WEST het volgende:
[..]
schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeld![]()
Pics?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.
Waarom zouden ze naar een andere klasse gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
ok dat wist ik niet, maar het bestuur kennende zullen ze dat nooit voor de 2 laagste teams bij ons doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
speel je hoofdklasse? of is het gewoon junioren?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef WEST het volgende:
5-0 verloren bij urkwe hebben vanwege de warmte maar 2x een half uur gespeeld. en dat was maar goed ook..., ik speelde de hele 2e helft maar aan het eind was ik gesloopt. We waren in de eerste helft te laf en de 2e helft waren wij veel sterker maar hun counterde steeds en wij misten een paar opgelegde kansen.
tja nog 1 wedstrijd gelukkig
*kuch*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens kijken, moet lukken.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:24 schreef S-Two het volgende:
Wij komende week ook een toernooi. Dinsdag, donderdag en zaterdag een wedstrijd. We zijn zelf dit seizoen kampioen geworden in de vierde klasse maar op dit toernooi doen alleen maar hogere teams mee. Eerste wedstrijd tegen een hoofdklasser. Kan leuk worden dus.
Gronitas-toernooi. Dinsdag tegen ON.quote:
Bij mij wordt dat nog ff uitgesteld. Vandaag een reunie van m''n oude club. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste voetballoze zaterdag. Is wel even wennen zeg.
Najah, er bestaat kans dat we drie keer keihard gaan verliezen, en daar zit ook niet echt op te wachten..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is leuk. Wij hebben alleen een toernooi bij Noordwolde gehad![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd of er genoeg bier is ingeslagen zeker.
Bij ons is het elk jaar voorafgaand aan de competitie dat je een bekercompetitie in poules van 3 speelt waar je (voor zover ik weet) automatisch voor wordt ingedeeld door de knvb. En dat is 8e klasse.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond op de club geweest, en maar meteen even gezegd dat wij volgend seizoen toch echt wel mee willen doen met die beker. Ze gingen er naar kijken....
Half uur later komen ze alweer terug "ja dat kan niet, want we zitten elke zondag al vol i.v.m. de competitie". Rot toch op man, dan spelen we voor mij part doordeweeks! Ze doen echt alles om ons tegen te werken....
Ja dat is ook waar. Wij zijn op dat toernooi 2e geworden. Viboa 2 (met spelers van het eerste?) was op doelsaldo eerste geworden. Terwijl wij helemaal niet compleet waren; de trainer deed mee en we hadden 4 jongens van 16 bij de 13 man sterke selectie...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, er bestaat kans dat we drie keer keihard gaan verliezen, en daar zit ook niet echt op te wachten..
[..]
Zal wel meevallen dit keer... ik zal me proberen in te houden, heb as dinsdag nl tentamen hequote:Wat hij zegt!![]()
Das pas dinsdag joh.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Grulez het volgende:
Zal wel meevallen dit keer... ik zal me proberen in te houden, heb as dinsdag nl tentamen he![]()
Zoals verwacht laatste geworden in de poule, ongelukkig met 1-2 verloren van het 5e. Weggespeeld door de A1 met 0-4, vervolgens tegen het 2e kwamen we 1-0 voor, uiteindelijk met 1-3 verloren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Morgen onderling toernooi. Wij, het laagste team, zitten bij het 2e het 5e en de A1 ingedeeld, eens kijken of we voor een stuntje kunnen zorgen
altijd leuk om van urk te winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef pekel het volgende:
Vandaag wederom een toernooi gewonnenUrk A1 verslagen in de finale, na strafschoppen. Ik stopte de laatste van Urk, en dus gewonnen.
![]()
Dan begint idd (hier althans) de competitie, dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
Wij zijn ook ingeschreven voor de beker dit seizoen. Ben benieuwd. 1e week van september zou de 1e beker zijn.
Zo staat het in het mailtje dat ik heb gehad van de club?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dan begint idd (hier althans) de competitie, dus lijkt me sterk.
Ah bedankt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Competitie begint voor ons 17 September, lagere elftallen West is dat dan.
Het is je geluktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Vaduz, vertel nog eens over die bekercompetitie aub.
Wij zijn - na veel gezeur van mij bij de club - namelijk alsnog ingeschreven voor het nieuwe bekerseizoen van de lage senioren!!
Ik heb iets gehoord over een poulesysteem (wedstrijden op zondag 19, 26 en donderdag 30 augustus), klopt dat? En hoeveel rondes moet je daarna nog? En wat voor teams (uit welke regio en klasses) doen er allemaal mee?? Enz.. enz...
Vertel op!! Ik heb er zin in! *stuitert*
bij ons wordt er ook wel op het oude hoofdveld van vroeger een balletje op donderdagavond en zaterdagmiddag getrapt.., maar het ontbreekt me aan tijd. Zaalvoetbal doe ik niet aan dat is me te link daarvoor heb ik een duur hoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ik blijf 'in vorm' door zomercompetitie zaalvoetbal en door, als het weer en werk het toelaten, met vrienden op dinsdag een balletje te trappen op een grasveldje bij een van de ouders achter. Dan spelen drie tegen drie of vier tegen vier op kleine doeltjes, dat is best wel lekker om te doen!
Maar vertel eens over die nieuwe aanvallerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als dat geen FOK! United is dan weet ik het ook niet meer.
W.K. gaat naar FCG A1?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. je ziet hem snel genoeg. Hij heeft al meegedaan de eerste keer, toen jij nog in de VS zat. A.R. gaat vanaf de 13e 4 weken op vakantie, dus proberen voor die tijd nog balletje te doen.
Hier idem dito.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef pekel het volgende:
Wordt tijd voor een nieuw plaatje in de OP..
Ik blijf eeuwig jong.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.
Dat streven had ik ook, maar sommige persoonlijke ontwikkelingen (buitenland, studie, baan) kunnen er voor zorgen dat je overschrijving moet aanvragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Clubhoppers zuigen.
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Het schiet niet op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong..
Volgend seizoen eindelijk over naar de A's, waar ik al ongeveer 3 seizoenen in speel..
De jeugd bij één club doorgebracht? En daarna achtereenvolgens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schokkend: 8e jaar, 5e club. Toch ben ik lief, trouw en goedgemutst.
Nou, denk niet dat je ze kent..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef Grulez het volgende:
Mooi club A en club B houd je liever voor je
Was die High School competitie van een beetje niveau?
Toch ben ik benieuwd naar de namen. Welke klasse spelen jullie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, denk niet dat je ze kent..
HS competitie was vooral bizar en anders, niet van heel hoog niveau. Kleine scholen spelen tegen andere kleinere scholen, die logischerwijs minder goede spelers hebben. Ik zat op een kleine school. Daarnaast speelde ik met meisjes en met jongens van 15 (was zelf 17).
Waarschijnlijk 2 dagen voor de eerste wedstrijdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef Grimm het volgende:
Wanneer beginnen jullie weer met trainen?
Van ons nog niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
De bekerindelingen zijn bekend.
Ik dacht dat we een aardig kansje zouden maken, maar we spelen tegen drie 4e klassers...
Wij spelen 6e klasse standaardquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar de namen. Welke klasse spelen jullie?
Op de counter. We pakken ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef Grulez het volgende:
In de beker spelen we trouwens tegen een 4e klasse zondag als hoogste team. Dat wordt nog leuk...
Nee, maar wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jaloers?
Ach je doet er zelf geheimzinnig over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, zo interessant is dat toch niet?
6e klasse 625quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
7e van hoeveel teams?
Zal hoogstens reserve 3e klasse zijn?
Ja, hoe diep kan je zinken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Ik wist dat RKC gedegradeerd was, maar dit?!
Ik voetbalde 2 jaar geleden 6e klasse. Ik zou goede scheenbeschermers aantrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef stame het volgende:
[..]
Ja, hoe diep kan je zinken.![]()
Zesde klasse is natuurlijk wel erg laag. Zal ook wel heel verschil zijn met wat ik afgelopen seizoen speelde, hoewel dat niveau nou ook niet echt hoog was![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik voetbalde 2 jaar geleden 6e klasse. Ik zou goede scheenbeschermers aantrekken.
Mag ik vragen welke problemen? En is er geen seniorenteam met bekenden van je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef stame het volgende:
[..]
totdat ik fysieke problemen kreeg. Ben nu dus bljkbaar gewoon ergens ingedeeld.
Mijn kuitspieren zijn niet hard genoeg meegegroeid met de rest, oftewel ze zijn iets te kort. Met 't gevolg snellere overbelasting van die spieren, waardoor ik bijna nooit de volle 90 minuten kan uitspelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke problemen? En is er geen seniorenteam met bekenden van je?
En waar gaan al je oude teamgenoten naartoe dan? Allemaal selectie?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:57 schreef stame het volgende:
[..]
Mijn kuitspieren zijn niet hard genoeg meegegroeid met de rest, oftewel ze zijn iets te kort. Met 't gevolg snellere overbelasting van die spieren, waardoor ik bijna nooit de volle 90 minuten kan uitspelen.
Er is wel een seniorenteam, waar ik vorig jaar ook wel eens bij meespeelde, maar dat team zit nu al overvol.
Ik ga nu samen met 1 teamgenoot naar 't 7e, eentje gaat naar het 6e en de andere twee naar selectie. Rest van ons team bestond uit eerstejaars.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En waar gaan al je oude teamgenoten naartoe dan? Allemaal selectie?
Aan mijn kuitspieren is niet veel aan te doen... op rekken geeft ook nog niet echt het gewenste resultaat, waar ik al lang mee bezig ben.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vervelend stame, is daar niets aan te doen?
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:04 schreef Fcuker het volgende:
Ben nieuw hierzo.
Ik speel Vitesse Delft A1, op 10.
hoofdklasse B![]()
Ik bedoelde inderdaad je blessure. Toch zonde als door zoiets je talent er niet uitkomt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:11 schreef stame het volgende:
[..]
Aan mijn kuitspieren is niet veel aan te doen... op rekken geeft ook nog niet echt het gewenste resultaat, waar ik al lang mee bezig ben.
En dat ik nu in 't zevende zit, valt ook vrij weinig aan te doen denk ik. Voor de selectie kom ik niet voor in aanmerking. En aangezien t 4e dan vol zit, zit er denk ikn iks anders op. Maar aan trainen en dergelijke kom ik denk ik ook niet veel gezien mijn studie die ik ga volgen.
Gokje: Ter Apelquote:Op zondag 8 juli 2007 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
Begin op 29 juli met de voorbereiding. 12 dagen vrij in augustus. De rest van augustus ben ik op het trainingsveld of al bezig met vriendschappelijke / bekerwedstrijden. Wij zitten als 1e klasser in een poule met 2 hoofdklassers en 1 zaterdag 1e klasser. Wordt enorm aanpoten dus!
Zit je bij CVVB in de competitie?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:36 schreef steve-urkel het volgende:
Nieuw-Buinen..
Al jaren een 1e klasser met 1 uitstapje in 2002/2003 richting Hoofdklasse.
In de poule voor de beker inderdaadquote:
Bij Velocitas speel je nu dus.. zat je vorig jaar dus ingedeeld bij LSC 1890 en Leeuwarden. Die zitten nu bij ons in de competitie.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja leuk. Ik heb in seizoen 2001/2002 met Lycurgus 1 nog in de beker tegen Nieuw Buinen gespeeld. 0-4 of zo.
Oja nieuw buinen is natuurlijk zondag... Wij spelen Velo zaterdag hequote:Op zondag 8 juli 2007 18:47 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
In de poule voor de beker inderdaad![]()
[..]
Bij Velocitas speel je nu dus.. zat je vorig jaar dus ingedeeld bij LSC 1890 en Leeuwarden. Die zitten nu bij ons in de competitie.
Ja gaat ook wel goed komen. Nu wordt 't echt puur voor de lol een balletje trappen op zondag. Niet meer zo actief als ik normaal was. Ga er denk ook maar ff een ander sportje bij zoeken, kan nooit veel kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
@ stame. Balen zeg dat fysieke ongemak. Maar goed, er zijn ergere dingen. Je kunt je minuten nog meepakken en genieten op de mat. Komt ook in dit elftal wel goed lijkt me.
Sporten is ook het mooiste wat er is. Heb je al een idee wat je gaat doen?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef stame het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel goed komen. Nu wordt 't echt puur voor de lol een balletje trappen op zondag. Niet meer zo actief als ik normaal was. Ga er denk ook maar ff een ander sportje bij zoeken, kan nooit veel kwaad natuurlijk.
Was bericht voor mij??quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
Hoe hoog is dat?
En het eerste?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:00 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Was bericht voor mij??
Vitesse Delft 3 en 4 spelen zo allebei dacht 3e klasse reserve.
Kan ik bevestigen. Ik heb vanuit omgeving Deventer zowel in de Achterhoek als richting Arnhem gespeeld. ESA was tuig en bij De Paasberg was er al een vechtpartij op een ander veld toen we aankwamen. De wedstrijd die we zelf speelden werd ook ontsierd door gemene overtredingen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je bij ons richting achterhoek speelt is het allemaal wel fair. Kijker zitten mensen bij die gewoon onbenullig zijn een harde overtreding is in die contreien 8 van de 10 keer geen opzet.
Worden we echter ingedeeld richting Arnhem en Nijmegen dan wordt je voor 5 cent kapot geschopt. Kwestie van mentaliteit.
Gedegradeerd uit de Hoofdklasse, komend seizoen dus 1e klasse B, 2e speelt Hoofdklasse reserve.quote:
Ik heb overigens tegen een team van ESA wel positieve ervaringen. Is wel afhankelijk van de leeftijd. Paasberg is echt een ramp. Oranje is helemaal een ramp...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen. Ik heb vanuit omgeving Deventer zowel in de Achterhoek als richting Arnhem gespeeld. ESA was tuig en bij De Paasberg was er al een vechtpartij op een ander veld toen we aankwamen. De wedstrijd die we zelf speelden werd ook ontsierd door gemene overtredingen.
Gewoon opnieuw melden? Dan is de lijst wel zo uptodate. De echte diehards melden zich toch wel aanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet er veel gebeuren aan de OP van het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |