abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 16:38:07 #151
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49611892
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:36 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Dus hij bestaat echt! de bekerfinale
Gefeli iig!
schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeld
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_49612191
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef rompompom het volgende:
Feli Vaduz! Ik neem aan dat die beker per district?
Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.
That's all folks!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:45:01 #153
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49634913
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef WEST het volgende:

[..]

schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeld
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49635453
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.
Pics?
pi_49641006
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
Waarom zouden ze naar een andere klasse gaan .

Goed dat dit wordt aangehaald trouwens. Ik zal bij onze club eens snel aan de bel rammelen, zodat ze ons niet weer voor het gemak 'vergeten' in te schrijven .
pi_49641363
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Pics?
Zal vanavond eens kijken, moet lukken.
That's all folks!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:01:07 #157
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49641446
Vroeger kon je je ook inschrijven voor de beker, maar dan zou je als bijvoorbeeld reserve 5e klasser zo maar kunnen loten tegen een reserve 1e klasser. Dat kan nu niet meer.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:27:13 #158
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49654410
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

ok dat wist ik niet, maar het bestuur kennende zullen ze dat nooit voor de 2 laagste teams bij ons doen...

2 juni nog een tournooi en mischien 9 juni nog wat maar ik heb momenteel ff geen zin in voetbal. comp voorbij en nu ook nog wat darten erbij dat ik soms niet kan trainen.
pi_49654818
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef WEST het volgende:
5-0 verloren bij urk we hebben vanwege de warmte maar 2x een half uur gespeeld. en dat was maar goed ook..., ik speelde de hele 2e helft maar aan het eind was ik gesloopt. We waren in de eerste helft te laf en de 2e helft waren wij veel sterker maar hun counterde steeds en wij misten een paar opgelegde kansen.

tja nog 1 wedstrijd gelukkig
speel je hoofdklasse? of is het gewoon junioren?
pi_49654956
Lage senioren, weet ik.
That's all folks!
pi_49670701
Vanavond op de club geweest, en maar meteen even gezegd dat wij volgend seizoen toch echt wel mee willen doen met die beker. Ze gingen er naar kijken....

Half uur later komen ze alweer terug "ja dat kan niet, want we zitten elke zondag al vol i.v.m. de competitie" . Rot toch op man, dan spelen we voor mij part doordeweeks! Ze doen echt alles om ons tegen te werken....
pi_49674243
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zal vanavond eens kijken, moet lukken.
*kuch*
pi_49674922
NIet aan gedacht, laat ik maar geen termijn meer noemen. Hij komt nog.
That's all folks!
pi_49675145
No worries. .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:08:16 #165
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50027570
vandaag het Dorgelo tournooi en mischien volgende week nog mee doen met het veteranentournooi en dan zit het seizoen erop.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:24:54 #166
82589 S-Two
barba macacu
pi_50027767
Wij komende week ook een toernooi. Dinsdag, donderdag en zaterdag een wedstrijd. We zijn zelf dit seizoen kampioen geworden in de vierde klasse maar op dit toernooi doen alleen maar hogere teams mee. Eerste wedstrijd tegen een hoofdklasser. Kan leuk worden dus .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:25:47 #167
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_50027785
Vanmiddag Jubbega-toernooi. Altijd weer leuk
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:56:09 #168
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50030406
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:24 schreef S-Two het volgende:
Wij komende week ook een toernooi. Dinsdag, donderdag en zaterdag een wedstrijd. We zijn zelf dit seizoen kampioen geworden in de vierde klasse maar op dit toernooi doen alleen maar hogere teams mee. Eerste wedstrijd tegen een hoofdklasser. Kan leuk worden dus .
Waar is dat?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:59:27 #169
82589 S-Two
barba macacu
pi_50030469
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:56 schreef Grulez het volgende:

[..]

Waar is dat?
Gronitas-toernooi. Dinsdag tegen ON.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:02:34 #170
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50030524
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:59 schreef S-Two het volgende:

[..]

Gronitas-toernooi. Dinsdag tegen ON.
Dat is leuk. Wij hebben alleen een toernooi bij Noordwolde gehad
pi_50030581
De eerste voetballoze zaterdag. Is wel even wennen zeg.
That's all folks!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:07:28 #172
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50030648
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste voetballoze zaterdag. Is wel even wennen zeg.
Bij mij wordt dat nog ff uitgesteld. Vandaag een reunie van m''n oude club. Ik ben benieuwd.
pi_50030733
Benieuwd of er genoeg bier is ingeslagen zeker.
That's all folks!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:16:15 #174
82589 S-Two
barba macacu
pi_50030840
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:02 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat is leuk. Wij hebben alleen een toernooi bij Noordwolde gehad
Najah, er bestaat kans dat we drie keer keihard gaan verliezen, en daar zit ook niet echt op te wachten..
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd of er genoeg bier is ingeslagen zeker.
Wat hij zegt!
pi_50030952
Morgen nog familiedag, dan is het klaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50031944
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
Vanavond op de club geweest, en maar meteen even gezegd dat wij volgend seizoen toch echt wel mee willen doen met die beker. Ze gingen er naar kijken....

Half uur later komen ze alweer terug "ja dat kan niet, want we zitten elke zondag al vol i.v.m. de competitie" . Rot toch op man, dan spelen we voor mij part doordeweeks! Ze doen echt alles om ons tegen te werken....
Bij ons is het elk jaar voorafgaand aan de competitie dat je een bekercompetitie in poules van 3 speelt waar je (voor zover ik weet) automatisch voor wordt ingedeeld door de knvb. En dat is 8e klasse.
Vaak beschouwen we die wedstrijden gewoon als oefenwedstrijden want je wordt er niet vrolijk van als je een paar van die wedstrijden wint en ineens om 7 uur op een dinsdagavond ergens in een ghetto moet voetballen in Den Haag voor de beker.
Aantal jaar terug speelden we kwartfinale tegen een 6e klasser om 7 uur savonds. Wij hadden grote moeite om op tijd aanwezig te zijn vanwege studie en werk terwijl we van de tegenpartij links en rechts hoorde dat ze 'zich bijna verslapen hadden..' en dat kwam niet doordat ze nachtdienst hadden en overdag sliepen

Morgen onderling toernooi. Wij, het laagste team, zitten bij het 2e het 5e en de A1 ingedeeld, eens kijken of we voor een stuntje kunnen zorgen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:17:33 #177
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50039062
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:16 schreef S-Two het volgende:

[..]

Najah, er bestaat kans dat we drie keer keihard gaan verliezen, en daar zit ook niet echt op te wachten..
[..]
Ja dat is ook waar. Wij zijn op dat toernooi 2e geworden. Viboa 2 (met spelers van het eerste?) was op doelsaldo eerste geworden. Terwijl wij helemaal niet compleet waren; de trainer deed mee en we hadden 4 jongens van 16 bij de 13 man sterke selectie...
quote:
Wat hij zegt!
Zal wel meevallen dit keer... ik zal me proberen in te houden, heb as dinsdag nl tentamen he
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:30:00 #178
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50042729
op dit tournooi zijn we 5e geworden

Dos Kampen won het tournooi jammer genoeg.

volgende week het veteranen tournooi ook leuk
pi_50043182
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Grulez het volgende:

Zal wel meevallen dit keer... ik zal me proberen in te houden, heb as dinsdag nl tentamen he
Das pas dinsdag joh.
That's all folks!
pi_50067868
Ja hoor, nooit geblesseerd en uitgerekend op de familiedag, de afsluiting van het seizoen, gaat het fout. Wil een balletje binnen houden op de borst, krijg een zetje en val. Enkel klapt dubbel en wat mensen aan de andere kant van de lijn zitten in de weg. Heb de bal nog ingegooid en meteen naar de kant gegaan. Resultaat: verrekte enkelbanden, mooi eitje erop en geëindigd op de bank...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50087516
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:05 schreef mr_cucumber het volgende:
Morgen onderling toernooi. Wij, het laagste team, zitten bij het 2e het 5e en de A1 ingedeeld, eens kijken of we voor een stuntje kunnen zorgen
Zoals verwacht laatste geworden in de poule, ongelukkig met 1-2 verloren van het 5e. Weggespeeld door de A1 met 0-4, vervolgens tegen het 2e kwamen we 1-0 voor, uiteindelijk met 1-3 verloren.
Na iedere wedstrijd werden er penalties genomen en kennelijk hadden wij die samen met het 3e het beste genomen waardoor we, terwijl we al gezellig volop aan het bier zaten, nog een finale moesten doen. Die helaas verloren.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:23:40 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50278959
het seizoen zit er op gelukkig

dit was tevens mijn laatste voetbalwedstrijd die ik in iedergeval voor desz4 gespeeld heb.
pi_50279708
Vandaag wederom een toernooi gewonnen Urk A1 verslagen in de finale, na strafschoppen. Ik stopte de laatste van Urk, en dus gewonnen.
Hoi.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:44:24 #184
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_50279772
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef pekel het volgende:
Vandaag wederom een toernooi gewonnen Urk A1 verslagen in de finale, na strafschoppen. Ik stopte de laatste van Urk, en dus gewonnen.
altijd leuk om van urk te winnen
pi_51096118
Vaduz, vertel nog eens over die bekercompetitie aub .

Wij zijn - na veel gezeur van mij bij de club - namelijk alsnog ingeschreven voor het nieuwe bekerseizoen van de lage senioren!!

Ik heb iets gehoord over een poulesysteem (wedstrijden op zondag 19, 26 en donderdag 30 augustus), klopt dat? En hoeveel rondes moet je daarna nog? En wat voor teams (uit welke regio en klasses) doen er allemaal mee?? Enz.. enz...

Vertel op!! Ik heb er zin in ! *stuitert*
pi_51096345
Wij zijn ook ingeschreven voor de beker dit seizoen. Ben benieuwd. 1e week van september zou de 1e beker zijn.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:49:48 #187
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51096421
Wij zijn ook ingeschreven voor de beker, maar in oost begint de eerste week van september de competitie al hoor...
pi_51096588
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
Wij zijn ook ingeschreven voor de beker dit seizoen. Ben benieuwd. 1e week van september zou de 1e beker zijn.
Dan begint idd (hier althans) de competitie, dus lijkt me sterk.
pi_51096791
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dan begint idd (hier althans) de competitie, dus lijkt me sterk.
Zo staat het in het mailtje dat ik heb gehad van de club?
13 augustus zouden de trainingen beginnen, 1e week sept. de beker. Compeitite weet ik zo gauw niet.
pi_51096956
Competitie begint voor ons 17 September, lagere elftallen West is dat dan.
pi_51096990
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Competitie begint voor ons 17 September, lagere elftallen West is dat dan.
Ah bedankt.
pi_51097014
Geen probleem.
pi_51097149
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Yeahinho het volgende:
Vaduz, vertel nog eens over die bekercompetitie aub .

Wij zijn - na veel gezeur van mij bij de club - namelijk alsnog ingeschreven voor het nieuwe bekerseizoen van de lage senioren!!

Ik heb iets gehoord over een poulesysteem (wedstrijden op zondag 19, 26 en donderdag 30 augustus), klopt dat? En hoeveel rondes moet je daarna nog? En wat voor teams (uit welke regio en klasses) doen er allemaal mee?? Enz.. enz...

Vertel op!! Ik heb er zin in ! *stuitert*
Het is je gelukt

Inderdaad eerst een poule, wij hadden er 1 met 4 deelnemers. Het werden er uiteindelijk 3 (wij, Excelsior 14, ON7), omdat een team zich alsnog terugtrok.

Alle nummers 1 van de verschillende poules gingen door naar de volgende ronde. Daarin, de achtste finale moesten we (6e klasse), omdat het bekertoernooi voor 75% een Excelsior toernooi was (de animo was nog niet groot omdat het nieuw was) tegen ons 8e (speelt volgens mij 4e klasse).

Vervolgens kwam de halve finale tegen ons 10e en de finale tegen ons 9e. Het is afwachten welke verenigingen in jullie regio nog meer meedoen, dan kun je ook pas weten hoeveel wedstrijden je moet spelen.

De data weet ik niet, maar zoiets zal het wel worden. In de voorbereiding in ieder geval.
That's all folks!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:19:28 #194
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51097543
Je blijft toch in dezelfde klasse voetballen?
pi_51098018
Tof man Vaduz .
Opvallend dat bij jullie (Excelsior '31) vorig seizoen alle teams automatisch zijn ingeschreven. De meeste andere clubs wisten het bestaan van de bekercompetitie nog niet eens... jullie speelden die finale toch op neutraal terrein enzo? Met omroeper, enz... vertel nog eens .

Ik rekende niet op een poulesysteem enzo. Dacht meer aan knockoutrondes vanaf het begin, maar dit is natuurlijk nog veel toffer . Wel oppassen, want 1 wedstrijd verliezen en je kunt al uitgeschakeld zijn .

Ik denk dat het een toernooi voor teams uit de reserve 4e klasse en lager is (4e, 5e en 6e klasse dus, in onze regio).

Wij gaan voor het kampioenschap in de 5e klasse (afgelopen jaar 2e geworden in die klasse), dus wie weet hebben we een kansje om een eind te komen in de beker. Zou gaaf zijn !
pi_51098089
Oja, wij mogen pas de week van 20 augustus op de velden (trainen).... dan hebben we er dus gvd al een bekerwedstrijd opzitten .
pi_51101146
Inderdaad op neutraal terrein, ergens op een sportpark dichtbij Almelo. We zijn er in een bus gezamenlijk naartoe gegaan. Eerst deden beide ploegen een warming-up. Daarna moest iedereen naar de kleedkamer. Vervolgens haalde de KNVB-scheidsrechter de beide teams op, in twee rijen liepen we achter de scheidsrechter aan, de aanvoerders voorop. Terwijl we naar het veld liepen werden de basis en de wisselspelers omgeroepen zoals je dat kent van tv.

Wij hebben wel mooi geprofiteerd van de nog niet zo grote bekendheid. Al waren de onderlinge potjes wel op leven en dood.

Ik hoop dat je inspanningen voor de inschrijving beloond worden!
That's all folks!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:47:28 #198
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51104744
van de week komt het bewaarnummer uit, en dan zijn de trainingstijden ook bekend verder.

anyway ik heb geen bal meer aangeraakt sinds het laatste tournooi
pi_51110745
Ik blijf 'in vorm' door zomercompetitie zaalvoetbal en door, als het weer en werk het toelaten, met vrienden op dinsdag een balletje te trappen op een grasveldje bij een van de ouders achter. Dan spelen drie tegen drie of vier tegen vier op kleine doeltjes, dat is best wel lekker om te doen!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:29:59 #200
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_51111497
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
Ik blijf 'in vorm' door zomercompetitie zaalvoetbal en door, als het weer en werk het toelaten, met vrienden op dinsdag een balletje te trappen op een grasveldje bij een van de ouders achter. Dan spelen drie tegen drie of vier tegen vier op kleine doeltjes, dat is best wel lekker om te doen!
bij ons wordt er ook wel op het oude hoofdveld van vroeger een balletje op donderdagavond en zaterdagmiddag getrapt.., maar het ontbreekt me aan tijd. Zaalvoetbal doe ik niet aan dat is me te link daarvoor heb ik een duur hoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')