schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeldquote:Op maandag 21 mei 2007 14:36 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dus hij bestaat echt! de bekerfinale
Gefeli iig!
Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef rompompom het volgende:
Feli Vaduz! Ik neem aan dat die beker per district?
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef WEST het volgende:
[..]
schijnbaar want wij hebben dit seizoen niet eens voor de beker gespeeld![]()
Pics?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes, op de medaille staat: district Oost, winnaar regiobeker Cat. B senioren 2006/2007. Op de voorkant het KNVB logo.
Waarom zouden ze naar een andere klasse gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
ok dat wist ik niet, maar het bestuur kennende zullen ze dat nooit voor de 2 laagste teams bij ons doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar moet je club je voor inschrijven. Sinds dit seizoen mag elk team me doen en ze blijven dan in dezelfde klasse.
speel je hoofdklasse? of is het gewoon junioren?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:03 schreef WEST het volgende:
5-0 verloren bij urkwe hebben vanwege de warmte maar 2x een half uur gespeeld. en dat was maar goed ook..., ik speelde de hele 2e helft maar aan het eind was ik gesloopt. We waren in de eerste helft te laf en de 2e helft waren wij veel sterker maar hun counterde steeds en wij misten een paar opgelegde kansen.
tja nog 1 wedstrijd gelukkig
*kuch*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal vanavond eens kijken, moet lukken.
Waar is dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:24 schreef S-Two het volgende:
Wij komende week ook een toernooi. Dinsdag, donderdag en zaterdag een wedstrijd. We zijn zelf dit seizoen kampioen geworden in de vierde klasse maar op dit toernooi doen alleen maar hogere teams mee. Eerste wedstrijd tegen een hoofdklasser. Kan leuk worden dus.
Gronitas-toernooi. Dinsdag tegen ON.quote:
Bij mij wordt dat nog ff uitgesteld. Vandaag een reunie van m''n oude club. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste voetballoze zaterdag. Is wel even wennen zeg.
Najah, er bestaat kans dat we drie keer keihard gaan verliezen, en daar zit ook niet echt op te wachten..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is leuk. Wij hebben alleen een toernooi bij Noordwolde gehad![]()
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd of er genoeg bier is ingeslagen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |