abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:58:49 #126
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49042575
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Naar 't zaterdags of 't zondags?
Zaterdag 1
pi_49045285
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:43 schreef Grulez het volgende:
Trouwens zojuist met Stanley_C mijn transfer van volgens seizoen naar Velocitas rondgemaakt.
Cool.

Vanmiddag de afsluiting van de competitie tegen sportparkgenoot SC Rijssen. Na wat ingetrapt te hebben op een van onze eigen velden, wat meer een steppe is op dit moment, mochten we hun hoofdveld betreden. We voetbalden in de eerste helft uitstekend. Veel tikwerk en goede dieptepasses. Zelf wisselde ik enkele twijfelachtige momenten met hele goede af als linksbuiten. Het was 0-3 bij rust.

De tweede helft dacht de trainer: ach wat, we zetten alle spelers op een andere plek. Ik stond dus linksback, onze spits rechtsback en onze rechtsbuiten voorstopper, de laatste man in de spits. Enzovoort. Dat was even wennen, maar ik speelde lekker op die positie. Ik kon fijn opkomen langs de lijn en mooie crosspasses versturen. Het zou 0-4 eindigen als onze gelegenheidsspits niet had gezegd dat als hij in de laatste minuut zou scoren de tegenstander op bier zou trakteren. De tegenstander wist daar wel raad mee, de laatste man ging wel erg opzichtig in de fout. Het werd dus een duur doelpuntje.

Volgende week oefenen we tegen ons vierde en de week erop moet het gebeuren in de bekerfinale. Dan kunnen we toch nog een prijs pakken.
That's all folks!
  maandag 7 mei 2007 @ 13:02:41 #128
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49097067
Gisteren de een-na-laatste wedstrijd tegen RKPSC.
De uitwedstrijd hedden we met 9-0 verloren, maar wij zijn de laatste tijd in de winning mood. Helaas zijn zij dat ook.
In de 5e minuut verschalkte onze laatste man met een wonderschone lob de keeper. Helaas was het de onze. Gelukkig kwamen we door twee razendsnelle counters op 2-1. Vlak voor rust viel ook de 3-1 en we gingen tevreden rusten. Na rust kwamen wij niet zo fit de kleedkamer uit als de tegenstander, en zij scoorden vrij snel achter elkaar de 3-2 en 3-3. daarna kabbelde de wedstrijd gestaag tot zijn eind en was de 3-3 volkomen terecht.
Ik zelf kon na vijf minuten weer van het veld af. Ik tikte de bal links langs een speler op en wou rchts langs hem op gaan. de tgenstander haalde echter uit naar de plek waar eerst de bal was, maar nu mijn linker enkel. Aangezien mijn enkel al het halve seizoen niet naar behoren functioneert, was het voorbij. Waarom kom ik toch altijd met mijn slechte enkel in dit soort situaties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 07-05-2007 14:12:49 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_49097800
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren de een-na-laatste wedstrijd tegen RKPSC.
De uitwedstrijd hedden we met 9-0 verloren, maar wij zijn de laatste tijd in de winning mood. Helaas zijn zij dat ook.
In de 5e minuut vereschalkte onze laatste man met een wonderschone lob de keeper. Helaas was het de onze. Gelukkig kwamen we door twee razendsnelle counters op 2-1. Vlak voor rust viel ook de 3-1 en we gingen tevreden rusten. Na rust kwamen wij niet zo fit de kleedkamer uit als de tegenstander, en zij scoorden vrij snel achter elkaar de 3-2 en 3-3. daarna kabbelde de wedstrijd gestaag tot zijn eind en was de 3-3 volkomen terecht.
Ik zelf kon na vijf minuten weer van het veld af. Ik tikte de bal links langs een speler op en wou rchts langs hem op gaan. de tgenstander haalde echter uit naar de plek waar eerst de bal was, maar nu mijn linker enkel. Aangezien mijn enkel al het halve seizoen niet naar behoren functioneert, was het voorbij. Waarom kom ik toch altijd met mijn slechte enkel in dit soort situaties?
!
Klote van je enkel, slepende blessures zuigen stierepiemel. !
pi_49100211
Ja, dat gebeurt te vaak. Heb je iets dan gebeurt juist wat met dat iets. Hoe gaat het nu Karrel?
That's all folks!
  maandag 7 mei 2007 @ 14:29:58 #131
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_49100495
Pijn, maar niet ondraagelijk. Voel me net van Basten.
Ik ga er overigens vanuit dat ik na een zomerstop rust er geen last meer van heb. Dan kan ik echt rusten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 20:23:19 #132
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_49309551
Op moet eigenlijk aangepast worden.. seizoen 2006 / 2007 voetbalde ik bij nieuw buinen (2e, laatste periodes bij het 1e) en komend seizoen Nieuw Buinen 1 uitkomend in de 1e klasse.

Heb de laatste 7 wedstrijden van dit seizoen meegepikt. Moet wel zeggen dat de 1e klasse mij toch nog ietwat is tegengevallen (t.a.v. mijn conditie ). Het is toch een behoorlijk niveau en zo hoog heb ik nog nooit gespeeld. 2 jaar in de 5e klasse gespeeld, toen een seizoen in de 3e klasse en nu in de 1e klasse. Zit echt duidelijk verschil in kwa niveau, dat is wel mooi hoe je dat voelt in een wedstrijd

Positie is nu linksbuiten / spits.. Wel apart hoor dat ik mij zo heb ontwikkeld, want vorig seizoen was ik nog gewoon linksback..
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  zaterdag 12 mei 2007 @ 21:11:49 #133
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49311089
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:58 schreef Grulez het volgende:

[..]

Zaterdag 1
Welke klasse kom je dan in te spelen?

Vanmiddag weer lekker gebald. 4-2 overwinning. Eindelijk een wedstrijd waarin ik geen kramp heb gehad Gaat de goede kant op met de conditie en dat merk ik langzaamaan in het veld. Zelf de 4-0 nog gescoord met een kopbal. Op het laatst zakten we wat in en kregen we nog 2 lullige goals tegen.
De hele zomer ga ik doortrainen zodat ik volgend seizoen volledig fit begin
  zaterdag 12 mei 2007 @ 22:50:53 #134
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_49315477
zo het zit er op, vanmiddag de laatste wedstrijd tegen Veno gehad was saaie 0-0 wedstrijd tot wij 1 minuut voor het einde zo'n beetje een penalty tegen krijgen eindstand 1-0

maarja bij een klote seizoen hoort een klote uitslag

we zijn 7e,8e of 9e geeindigd deze comp. we stonden voor vandaag op P7, maar of dat na vandaag nog het geval is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_49316091
We hebben vanmiddag, in voorbereiding op de bekerfinale volgende week, geoefend tegen ons vierde. Het klasseverschil was wel duidelijk. Maar eenvoudig ging het niet voor ze. We weerden ons kranig, zaten er kort op en maakten uit een scherpe counter zelfs 1-0. Dit hielden we zonder al te veel weg te geven tot de rust vol. Na rust verdween er na een kwartier spelen een hoekschop via een been van een van onze spelers over de doellijn. 1-1. Niet veel later werd de 1-2 binnengewerkt. We konden aanvallend weinig tegen ze beginnen, dus het bleef bij die stand. Ik speelde zelf een helft mee, heb meer achter de rechtsback aangelopen dan zelf wat aanvallends kunnen doen.
That's all folks!
  zondag 13 mei 2007 @ 02:13:20 #136
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49321804
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 21:11 schreef Noca het volgende:

[..]

Welke klasse kom je dan in te spelen?

Vanmiddag weer lekker gebald. 4-2 overwinning. Eindelijk een wedstrijd waarin ik geen kramp heb gehad Gaat de goede kant op met de conditie en dat merk ik langzaamaan in het veld. Zelf de 4-0 nog gescoord met een kopbal. Op het laatst zakten we wat in en kregen we nog 2 lullige goals tegen.
De hele zomer ga ik doortrainen zodat ik volgend seizoen volledig fit begin
6e klasse... maar wel op normaal nivo (dus geen reserve klasse).

[ Bericht 2% gewijzigd door Grulez op 13-05-2007 14:04:50 ]
pi_49357606
En het seizoen is voorbij. Er wacht nog een toernooitje, maar oké. Niet gepromoveerd afgelopen zaterdag. De A1 zou dus volgend seizoen opnieuw Hoofdklasse spelen, maar naar alle waarschijnlijkheid (zo'n 99,9% zeker) is er geen A-elftal. Spelers die vervroegd naar het 1ste elftal gaan en daar een versterking zijn, spelers die weggekaapt zijn door andere clubs. Dus op dit moment staan er zo'n 5 jongens op papier voor het komende seizoen. Net iets te weinig. Ben zelf nog een 2de jaars b-junior, maar ik heb dit seizoen al genoeg potjes gekeept bij de senioren. Het zou dus logisch zijn dat ik volgend seizoen in het 2de elftal speel. Wel een schande voor een club als de onze dat we volgend seizoen dus naar alle waarschijnlijkheid geen A1 hebben: onze D1 speelt Topklasse, C1 2de divisie, B1 3de divisie.
Hoi.
  maandag 14 mei 2007 @ 14:01:43 #138
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_49362786
Zaterdag toernooi bij oegstgeest gehad. na 2 wedstrijdjes bovenaan met 6 punten(3-0), Oegstgeest B2 2e met 3 punten(4-2). Laatste wedstijd tegen oegstgeest, laatste minuut: Oegstgeest scoort uit een corner die er in 1x ingaat. Resultaat: 1. Oegstgeest B2 3 gespeeld 6 punten 5 voor 2 tegen, 2. Rijnsburgse Boys B4 3 gespeeld 6 punten 3 voor 1 tegen.

wel weer een doelpuntje meegepikt, dus totaal 14 stuks vanaf de linkshalf positie. Volgend jaar worden we A4, is nu al bekend, maar er gaan er wel een paar hogerop denk ik....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_49364369
Kampioenen!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:19:22 #140
176521 Grulez
rasgroninger
pi_49548664
2-0 gewonnen in de allerlaatste wedstrijd van het seizoen en de allerlaatste wedstrijd voor deze mooie club,
pi_49555167
Bekerwinnaar! 2-2 na 90 minuten, 4-3 na penalty's. Verslagje volgt nog, ben nu te ... .
That's all folks!
  maandag 21 mei 2007 @ 12:23:06 #142
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_49602315
Gefeliciteerd!!

We hadden met ons team een zuipweekendje op Ameland, wat natuurlijk zeer geslaagd was
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_49602347
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:23 schreef Thomas87 het volgende:
Gefeliciteerd!!

We hadden met ons team een zuipweekendje op Ameland, wat natuurlijk zeer geslaagd was
Dat hebben we komend weekend met het 1ste elftal. .
Hoi.
pi_49602632
Afgelopen zaterdag was het D-day voor ons, maar ook voor onze tegenstander, toevalligerwijs van dezelfde vereniging (11e elftal waar ik deel van uitmaak en 9e elftal). Beiden waren we via de poule, achtste en halve finale doorgedrongen tot de KNVB- bekerfinale voor lage senioren. Met een rare discobus gingen we samen naar het neutrale terrein in Aadorp.

We werden door de KNVB-scheidsrechter opgehaald en liepen in twee rijen naar het veld, ondertussen werden de namen omgeroepen. Erg leuk allemaal. We begonnen de wedstrijd sterk, maar wisten een vijftal prima kansen niet af te maken. Dan zul je zien dat je een keer een doelpunt tegen krijgt. En dat gebeurde ook, een k

lutsdoelpunt uit een hoekschop. Na het doelpunt liep het niet meer, maar de schade bleef beperkt voor de rust. Na rust werd de gelijkmaker binnengekopt, maar niet veel later stonden we alweer achter. Onze tegenstander ging uiterst effectief met de kansen om. Een kwartier voor tijd viel de 2-2 toch nog, via onze supersub. Daarna was het gebeurd, iedereen zat er doorheen, de penalty's kwamen er aan. (geen verlenging)

De penalty's wonnen we met 4-3. Mede doordat een van de tegenstanders achter het standbeen langs de bal binnen wilde schieten. De cup kon omhoog, er kon gespoten worden met de Bavaria (is dat spul nog ergens goed voor) en de medailles werden uitgereikt. Vervolgens brak het feest los, samen met het 9e hebben we er een mooi feest van gemaakt.

[ Bericht 17% gewijzigd door -Vaduz- op 21-05-2007 13:11:54 ]
That's all folks!
pi_49607269
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
de KNVB- bekerfinale voor lage senioren.
Dus hij bestaat echt! de bekerfinale
Gefeli iig!
pi_49607402
Zeker weten, een mooie dag die ik niet had willen missen.

En dank je wel.
That's all folks!
pi_49607683
Welke klasse is dat dan?
pi_49607820
4e tot 6e klasse reserve meen ik. Ik zal als ik thuis ben eens kijken wat er precies op de medaille staat en hier plaatsen.
That's all folks!
pi_49608686
Vaduz is dus een der winnaars van het grote mysterie .
pi_49608793
Feli Vaduz! Ik neem aan dat die beker per district?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')