6e klasse 625quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
7e van hoeveel teams?
Zal hoogstens reserve 3e klasse zijn?
Ja, hoe diep kan je zinken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Ik wist dat RKC gedegradeerd was, maar dit?!
Ik voetbalde 2 jaar geleden 6e klasse. Ik zou goede scheenbeschermers aantrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef stame het volgende:
[..]
Ja, hoe diep kan je zinken.![]()
Zesde klasse is natuurlijk wel erg laag. Zal ook wel heel verschil zijn met wat ik afgelopen seizoen speelde, hoewel dat niveau nou ook niet echt hoog was![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik voetbalde 2 jaar geleden 6e klasse. Ik zou goede scheenbeschermers aantrekken.
Mag ik vragen welke problemen? En is er geen seniorenteam met bekenden van je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:38 schreef stame het volgende:
[..]
totdat ik fysieke problemen kreeg. Ben nu dus bljkbaar gewoon ergens ingedeeld.
Mijn kuitspieren zijn niet hard genoeg meegegroeid met de rest, oftewel ze zijn iets te kort. Met 't gevolg snellere overbelasting van die spieren, waardoor ik bijna nooit de volle 90 minuten kan uitspelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke problemen? En is er geen seniorenteam met bekenden van je?
En waar gaan al je oude teamgenoten naartoe dan? Allemaal selectie?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:57 schreef stame het volgende:
[..]
Mijn kuitspieren zijn niet hard genoeg meegegroeid met de rest, oftewel ze zijn iets te kort. Met 't gevolg snellere overbelasting van die spieren, waardoor ik bijna nooit de volle 90 minuten kan uitspelen.
Er is wel een seniorenteam, waar ik vorig jaar ook wel eens bij meespeelde, maar dat team zit nu al overvol.
Ik ga nu samen met 1 teamgenoot naar 't 7e, eentje gaat naar het 6e en de andere twee naar selectie. Rest van ons team bestond uit eerstejaars.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En waar gaan al je oude teamgenoten naartoe dan? Allemaal selectie?
Aan mijn kuitspieren is niet veel aan te doen... op rekken geeft ook nog niet echt het gewenste resultaat, waar ik al lang mee bezig ben.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vervelend stame, is daar niets aan te doen?
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 12:04 schreef Fcuker het volgende:
Ben nieuw hierzo.
Ik speel Vitesse Delft A1, op 10.
hoofdklasse B![]()
Ik bedoelde inderdaad je blessure. Toch zonde als door zoiets je talent er niet uitkomt.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:11 schreef stame het volgende:
[..]
Aan mijn kuitspieren is niet veel aan te doen... op rekken geeft ook nog niet echt het gewenste resultaat, waar ik al lang mee bezig ben.
En dat ik nu in 't zevende zit, valt ook vrij weinig aan te doen denk ik. Voor de selectie kom ik niet voor in aanmerking. En aangezien t 4e dan vol zit, zit er denk ikn iks anders op. Maar aan trainen en dergelijke kom ik denk ik ook niet veel gezien mijn studie die ik ga volgen.
Gokje: Ter Apelquote:Op zondag 8 juli 2007 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
Begin op 29 juli met de voorbereiding. 12 dagen vrij in augustus. De rest van augustus ben ik op het trainingsveld of al bezig met vriendschappelijke / bekerwedstrijden. Wij zitten als 1e klasser in een poule met 2 hoofdklassers en 1 zaterdag 1e klasser. Wordt enorm aanpoten dus!
Zit je bij CVVB in de competitie?quote:Op zondag 8 juli 2007 16:36 schreef steve-urkel het volgende:
Nieuw-Buinen..
Al jaren een 1e klasser met 1 uitstapje in 2002/2003 richting Hoofdklasse.
In de poule voor de beker inderdaadquote:
Bij Velocitas speel je nu dus.. zat je vorig jaar dus ingedeeld bij LSC 1890 en Leeuwarden. Die zitten nu bij ons in de competitie.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja leuk. Ik heb in seizoen 2001/2002 met Lycurgus 1 nog in de beker tegen Nieuw Buinen gespeeld. 0-4 of zo.
Oja nieuw buinen is natuurlijk zondag... Wij spelen Velo zaterdag hequote:Op zondag 8 juli 2007 18:47 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
In de poule voor de beker inderdaad![]()
[..]
Bij Velocitas speel je nu dus.. zat je vorig jaar dus ingedeeld bij LSC 1890 en Leeuwarden. Die zitten nu bij ons in de competitie.
Ja gaat ook wel goed komen. Nu wordt 't echt puur voor de lol een balletje trappen op zondag. Niet meer zo actief als ik normaal was. Ga er denk ook maar ff een ander sportje bij zoeken, kan nooit veel kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
@ stame. Balen zeg dat fysieke ongemak. Maar goed, er zijn ergere dingen. Je kunt je minuten nog meepakken en genieten op de mat. Komt ook in dit elftal wel goed lijkt me.
Sporten is ook het mooiste wat er is. Heb je al een idee wat je gaat doen?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:37 schreef stame het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel goed komen. Nu wordt 't echt puur voor de lol een balletje trappen op zondag. Niet meer zo actief als ik normaal was. Ga er denk ook maar ff een ander sportje bij zoeken, kan nooit veel kwaad natuurlijk.
Was bericht voor mij??quote:Op maandag 9 juli 2007 13:14 schreef Grulez het volgende:
Hoe hoog is dat?
En het eerste?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:00 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Was bericht voor mij??
Vitesse Delft 3 en 4 spelen zo allebei dacht 3e klasse reserve.
Kan ik bevestigen. Ik heb vanuit omgeving Deventer zowel in de Achterhoek als richting Arnhem gespeeld. ESA was tuig en bij De Paasberg was er al een vechtpartij op een ander veld toen we aankwamen. De wedstrijd die we zelf speelden werd ook ontsierd door gemene overtredingen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je bij ons richting achterhoek speelt is het allemaal wel fair. Kijker zitten mensen bij die gewoon onbenullig zijn een harde overtreding is in die contreien 8 van de 10 keer geen opzet.
Worden we echter ingedeeld richting Arnhem en Nijmegen dan wordt je voor 5 cent kapot geschopt. Kwestie van mentaliteit.
Gedegradeerd uit de Hoofdklasse, komend seizoen dus 1e klasse B, 2e speelt Hoofdklasse reserve.quote:
Ik heb overigens tegen een team van ESA wel positieve ervaringen. Is wel afhankelijk van de leeftijd. Paasberg is echt een ramp. Oranje is helemaal een ramp...quote:Op maandag 9 juli 2007 14:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen. Ik heb vanuit omgeving Deventer zowel in de Achterhoek als richting Arnhem gespeeld. ESA was tuig en bij De Paasberg was er al een vechtpartij op een ander veld toen we aankwamen. De wedstrijd die we zelf speelden werd ook ontsierd door gemene overtredingen.
Gewoon opnieuw melden? Dan is de lijst wel zo uptodate. De echte diehards melden zich toch wel aanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Moet er veel gebeuren aan de OP van het volgende deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |