Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
1-2 gewonnen! Goede overwinning en ook wel verdiend. Wat een dom oost Gronings volk langs de kant...
De boerenkar is al gereserveerdquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij hebben gewonnen tegen HS'88! De ietwat gelukkige 1-0 was over de gehele wedstrijd dik verdiend, we hadden het zelf snog uit moeten bouwen. Met nog 3 wedstrijden te gaan en 6 punbten voorsprong kan het kmapioensschap ons bijna niet meer ontgaan!
Trouwens, ik speel bij Loppersum en ben linksmidden (voo rin de OP)
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeerquote:
Ja klopt, ze staan tweede en hebben zaterdag 1-1 gespeeld tegen HS 2 waardoor zij nog geen kampioen waren. Dus het tweede van HS liep ook al gedeprimeerd rondquote:Op maandag 9 april 2007 15:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeer![]()
Jullie 2e (en dat van HS'88) doen het trouwens ook goed. Mochten ze promoveren dan is 2e klasse reserve best hoog (ons 2e speelt 4e klasse reserve)
En met volgende week de Oost-Groningse ploeg Mussel op het programma kan daar altijd meer bij komen. Mijn seizoen is waarschijnlijk wel voorbij, met nog 3 wedstrijden voor de boeg en een dikke enkel ga ik denk ik geen risico meer nemen om koste wat het kost in de laatste wedstrijd nog even te spelen. Als het wel kan zou het natuurlijk mooi zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben nu trouwens alleen wel 2 geschorsten en een stuk ok 4 geblesseerden.
Easterse-Bantega Combinatie? Uit Oosterzee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
EBC (weet nog steeds niet waar ze vandaan komen)
Nu al weer wachten op de winterstop?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef Grimm het volgende:
Godsamme kan niet wachten op de winterstop hehe, trainen en alles wil niet meer.
Zelfs me kaisers irriteren me
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef S-Two het volgende:
Tering, negen wedstrijden nog!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn team (ik doe zelf zelden mee, omdat ik op zondag meestal naar Ajax ga) staat (in verliespunten) bovenaan, maar moet nog 9!!! wedstrijden. Wij staan tweede met 9 punten achter de koploper. Maar we hebben wel 6 wedstrijden minder gespeeld. Dat moet dus in te halen zijn. En de koploper krijgen we nog thuis.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainer![]()
Doordeweeks spelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Half mei moet alles afgelopen zijn van de KNVB.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |