Maar vertel eens over die nieuwe aanvallerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als dat geen FOK! United is dan weet ik het ook niet meer.
W.K. gaat naar FCG A1?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. je ziet hem snel genoeg. Hij heeft al meegedaan de eerste keer, toen jij nog in de VS zat. A.R. gaat vanaf de 13e 4 weken op vakantie, dus proberen voor die tijd nog balletje te doen.
Hier idem dito.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef pekel het volgende:
Wordt tijd voor een nieuw plaatje in de OP..
Ik blijf eeuwig jong.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.
Dat streven had ik ook, maar sommige persoonlijke ontwikkelingen (buitenland, studie, baan) kunnen er voor zorgen dat je overschrijving moet aanvragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Clubhoppers zuigen.
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Het schiet niet op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong..
Volgend seizoen eindelijk over naar de A's, waar ik al ongeveer 3 seizoenen in speel..
De jeugd bij één club doorgebracht? En daarna achtereenvolgens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schokkend: 8e jaar, 5e club. Toch ben ik lief, trouw en goedgemutst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |