Maar vertel eens over die nieuwe aanvallerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als dat geen FOK! United is dan weet ik het ook niet meer.
W.K. gaat naar FCG A1?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. je ziet hem snel genoeg. Hij heeft al meegedaan de eerste keer, toen jij nog in de VS zat. A.R. gaat vanaf de 13e 4 weken op vakantie, dus proberen voor die tijd nog balletje te doen.
Hier idem dito.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:14 schreef pekel het volgende:
Wordt tijd voor een nieuw plaatje in de OP..
Ik blijf eeuwig jong.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke jonge goden zijn we ook niet meer.
Dat streven had ik ook, maar sommige persoonlijke ontwikkelingen (buitenland, studie, baan) kunnen er voor zorgen dat je overschrijving moet aanvragen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Yeahinho het volgende:
Clubhoppers zuigen.
Ik blijf lid van mijn club tot ik sterf.
Het schiet niet op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik blijf eeuwig jong..
Volgend seizoen eindelijk over naar de A's, waar ik al ongeveer 3 seizoenen in speel..
De jeugd bij één club doorgebracht? En daarna achtereenvolgens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Schokkend: 8e jaar, 5e club. Toch ben ik lief, trouw en goedgemutst.
Nou, denk niet dat je ze kent..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef Grulez het volgende:
Mooi club A en club B houd je liever voor je
Was die High School competitie van een beetje niveau?
Toch ben ik benieuwd naar de namen. Welke klasse spelen jullie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, denk niet dat je ze kent..
HS competitie was vooral bizar en anders, niet van heel hoog niveau. Kleine scholen spelen tegen andere kleinere scholen, die logischerwijs minder goede spelers hebben. Ik zat op een kleine school. Daarnaast speelde ik met meisjes en met jongens van 15 (was zelf 17).
Waarschijnlijk 2 dagen voor de eerste wedstrijdquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef Grimm het volgende:
Wanneer beginnen jullie weer met trainen?
Van ons nog niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef Yeahinho het volgende:
De bekerindelingen zijn bekend.
Ik dacht dat we een aardig kansje zouden maken, maar we spelen tegen drie 4e klassers...
Wij spelen 6e klasse standaardquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd naar de namen. Welke klasse spelen jullie?
Op de counter. We pakken ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:01 schreef Grulez het volgende:
In de beker spelen we trouwens tegen een 4e klasse zondag als hoogste team. Dat wordt nog leuk...
Nee, maar wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jaloers?
Ach je doet er zelf geheimzinnig over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha, zo interessant is dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |