1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen links/rechtsbuiten zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega rechtshalf Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen verdediger (r,l,c) SJ Transvalia Rotterdam centrale verdediger Pekel Emmen av A1 Emmen keeper Stame W.S.C. A2 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_Sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen dmc TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel middenveld l/r/c Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen linksback Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Lycurgus 1 Groningen rechtermiddenvelder Yeahinho OJC 8 Rosmalen linkshalf Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam keeper VoreG Odysseus'91 5 Utrecht spits Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier mid-mid Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp middenvelder (r,l,c) lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's 1 Hilversum keeper ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum linkshalf Furanku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo r,l half/buiten S-Two SC Loppersum 1 Loppersum rechtsback Erasmusch Antibarbari Rotterdam spits BliksemSchigt Antibarbari Rotterdam verdediger Stpan Antibarbari Rotterdam foetre Rkdeo 6 Nootdorp Fisher SCO 1 Oosterhout DEvRV Ter Leede 10 Sassenheim linksback Kluupkluup Colmschate 3 Deventer CAZZO BZSV Blauwwitt 1 Borne midmid/ spits Manny Graaf Willem VAC4 Wassenaar linker middenvelder Agiath Concordia B3 Delft linkshalf Rekkie Emmen av Emmen middenveld jeldrik VV Zwaagwesteinde Z'westeinde verdediger mr_cucumber Quintus 6 Kwintsheul keeper bremmie Top'27 Tienray keeper Backhander D.O.S.L Leende linksbuiten/spits Jelminho DrachtsterBoys A1 Drachten spits PositiV Terschelling B1 Terschelling linksbuiten Assie AD'69 2 Aalten midmid/spits Messenga ABS Bathmen A1 Bathmen rechtshalf Ivo1986 Mariarade 1/2 Hoensbroek verd/mid Proud2beDiepfries Bolswardia 4 Bolsward verd/mid spurs Wijk aan Zee 4 Wijk aan Zee rechtsbuiten/spits hayder SC Genemuiden B1 Genemuiden rechtsbuiten Rahl Olde Veste '54 A2 Steenwijk spits Abonides FC Uitgeest9 Uitgeest Laatste man Tha-CheF KVC Oranje Kerkrade Keeper Sethje Nemelaer 7 Haaren Middenvelder Prada2005 Hellas Sport 2 Zaandam Keeper Nicky_Rincon SV Someren 9 Someren Rechtsbuiten uitje4life Rijnsburgse BoysB4Rijnsburg Linkshalf/linksvoor Consigliere Sk Konica-Minolta Goirle Aanvaller |
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:09 schreef Consigliere het volgende:
kun je mij toevoegen? ---> Sk Konica-Minolta Goirle Aanvaller
Zou je bij mij dan ook Seolto 5 in Seolto 6 willen veranderen? Bij voorbaat dank!quote:
Niet te verstaan, klapperende kunstgebitten, bietsende stinkers?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
1-2 gewonnen! Goede overwinning en ook wel verdiend. Wat een dom oost Gronings volk langs de kant...
Het stinken viel wel mee.quote:Op zondag 8 april 2007 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet te verstaan, klapperende kunstgebitten, bietsende stinkers?
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:35 schreef Gollemrulez het volgende:
1-2 gewonnen! Goede overwinning en ook wel verdiend. Wat een dom oost Gronings volk langs de kant...
De boerenkar is al gereserveerdquote:Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wij hebben gewonnen tegen HS'88! De ietwat gelukkige 1-0 was over de gehele wedstrijd dik verdiend, we hadden het zelf snog uit moeten bouwen. Met nog 3 wedstrijden te gaan en 6 punbten voorsprong kan het kmapioensschap ons bijna niet meer ontgaan!
Trouwens, ik speel bij Loppersum en ben linksmidden (voo rin de OP)
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeerquote:
Ja klopt, ze staan tweede en hebben zaterdag 1-1 gespeeld tegen HS 2 waardoor zij nog geen kampioen waren. Dus het tweede van HS liep ook al gedeprimeerd rondquote:Op maandag 9 april 2007 15:02 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nog langs Hoogezand-Sappemeer![]()
Jullie 2e (en dat van HS'88) doen het trouwens ook goed. Mochten ze promoveren dan is 2e klasse reserve best hoog (ons 2e speelt 4e klasse reserve)
En met volgende week de Oost-Groningse ploeg Mussel op het programma kan daar altijd meer bij komen. Mijn seizoen is waarschijnlijk wel voorbij, met nog 3 wedstrijden voor de boeg en een dikke enkel ga ik denk ik geen risico meer nemen om koste wat het kost in de laatste wedstrijd nog even te spelen. Als het wel kan zou het natuurlijk mooi zijn!quote:Op maandag 9 april 2007 15:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
We hebben nu trouwens alleen wel 2 geschorsten en een stuk ok 4 geblesseerden.
Easterse-Bantega Combinatie? Uit Oosterzee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
EBC (weet nog steeds niet waar ze vandaan komen)
Nu al weer wachten op de winterstop?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef Grimm het volgende:
Godsamme kan niet wachten op de winterstop hehe, trainen en alles wil niet meer.
Zelfs me kaisers irriteren me
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainerquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:23 schreef S-Two het volgende:
Tering, negen wedstrijden nog!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn team (ik doe zelf zelden mee, omdat ik op zondag meestal naar Ajax ga) staat (in verliespunten) bovenaan, maar moet nog 9!!! wedstrijden. Wij staan tweede met 9 punten achter de koploper. Maar we hebben wel 6 wedstrijden minder gespeeld. Dat moet dus in te halen zijn. En de koploper krijgen we nog thuis.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:15 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Moet jij niet in je bed liggen, makker? Ik denk dat ik dit even ga doorspelen aan de trainer![]()
Doordeweeks spelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Half mei moet alles afgelopen zijn van de KNVB.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tering, negen wedstrijden nog!! Dan ben je in juni nog bezig!
!
Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doordeweeks spelen
Alleen wil de KNVB dat niet regelen, dus moeten we zelf maar tegenstanders benaderen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we kampioen worden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Feli!quote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Klopt ja. Plus dat de tegenstander waarschijnlijk betere spelers opstelt, omdat hun ook geen team bij elkaar kunnen krijgen. Maar we wachten af. Vandaag 5-2 gewonnenquote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!
Nu ga ik maar slapen; de wekker gaat om 09:00..
Kampioenen!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als we vanmiddag winnen, en de concurrent laat punten liggen zijn we kampioen.
Dankquote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef Noca het volgende:
Feli S-Two en Thomas
Afgelopen weekend 2-2 gespeeld...had een enorme kans, maar helaas gefaald. Komende week maar ff goedmaken!
Klopt jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef S-Two het volgende:
Noca, jij speelde bij Scheemda toch?
Zozo meteen promotiequote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt ja
Speel vanaf afgelopen december/januari weer na afwezigheid van 3.5 jaar ongeveer. Knie blessure, ben dus blij weer te voetballen. In het tweede elftal nu trouwens.
Als mijn knie het houdt zou ik daar volgend jaar wel voor kunnen gaan. Maar mn knie moet goed zijn en in het 2e kun je nog eens iets laten lopen. Al gaan we een mooi 2e elftal krijgen volgend jaar, kampioensmateriaalquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zozo meteen promotieWachten is nu op een selectieplaats voor het 1e?
Stedum.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:35 schreef Grulez het volgende:
Tegen wie?
Hier ook, het zonnetje schijnt dus hopelijk kunnen we ff weer een mooi showtje weggeven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Zometeen laatste thuiswedstrijd al
Ja, mooi man!quote:Op zondag 22 april 2007 05:04 schreef Grulez het volgende:
WOW mn team heeft met 5-3 gewonnen en is nu 1 wedstrijd voor het einde velig. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:34 schreef WEST het volgende:
vanmiddag om 15:00 pas spelen ipv normaal 14:30 en dan nog ook een uitwedstrijd na het altijd gezellige urk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |