Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doordeweeks spelen
Alleen wil de KNVB dat niet regelen, dus moeten we zelf maar tegenstanders benaderen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we kampioen worden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Feli!quote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef S-Two het volgende:
3-0 gewonnen, concurrent verloren, dus KAMPIOENEN![]()
![]()
Heel mooi feestje gehad gister, was dus geslaagd.
Klopt ja. Plus dat de tegenstander waarschijnlijk betere spelers opstelt, omdat hun ook geen team bij elkaar kunnen krijgen. Maar we wachten af. Vandaag 5-2 gewonnenquote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel klote, want dan krijg je natuurlijk dat er wat meer afzeggingen zijn en dat je niet met je beste team speelt. Hoop het beste voor je!
Nu ga ik maar slapen; de wekker gaat om 09:00..
Kampioenen!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Als we vanmiddag winnen, en de concurrent laat punten liggen zijn we kampioen.
Dankquote:Op woensdag 18 april 2007 00:06 schreef Noca het volgende:
Feli S-Two en Thomas
Afgelopen weekend 2-2 gespeeld...had een enorme kans, maar helaas gefaald. Komende week maar ff goedmaken!
Klopt jaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef S-Two het volgende:
Noca, jij speelde bij Scheemda toch?
Zozo meteen promotiequote:Op woensdag 18 april 2007 20:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt ja
Speel vanaf afgelopen december/januari weer na afwezigheid van 3.5 jaar ongeveer. Knie blessure, ben dus blij weer te voetballen. In het tweede elftal nu trouwens.
Als mijn knie het houdt zou ik daar volgend jaar wel voor kunnen gaan. Maar mn knie moet goed zijn en in het 2e kun je nog eens iets laten lopen. Al gaan we een mooi 2e elftal krijgen volgend jaar, kampioensmateriaalquote:Op woensdag 18 april 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zozo meteen promotieWachten is nu op een selectieplaats voor het 1e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |