Kwaliteitsbijdragequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef The_stranger het volgende:
The stranger meldt zich even als geboren en getogen in deze mooie hanzestad (verder weinig toe te voegen)
-edit-
Mooi plaatje dan maar
[afbeelding]
Na afloop wat minder gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef scarefreak het volgende:
Het was gisteren weer gezellig en druk in de Joffer
Ik ga altijd iets eerder weg, geouwehoer altijd bij de jassen enzoquote:
In juli altijd en ik ben het met je eens: het is érg leuk! Dit jaar ben ik er ook zeker weer te vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
Hey hoi, is al bekend wanneer Deventer op Stelten is? Ik ben vorig jaar geweest en wil dit jaar zéker weer..
Deventer Op Steltenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
Hey hoi, is al bekend wanneer Deventer op Stelten is? Ik ben vorig jaar geweest en wil dit jaar zéker weer..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Nog mooie vrouwelijke Fokkers uit Deventer hier?
Ik zou eens onder de brug proberen met zulke pick-up linesquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Nog mooie vrouwelijke Fokkers uit Deventer hier?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zou eens onder de brug proberen met zulke pick-up lines
Vooral die van de HEMA vind ik erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef ToT het volgende:
Plekkies in Deventer:
(Klik & BEETJE slepen als ze geladen zijn. Muisknop continu ingedrukt houden. Kan ook wat op en neer.)
http://www.totje.com/fotos/panorama/wall.htm (De wankele muur)
http://www.totje.com/fotos/panorama/brink.htm
http://www.totje.com/fotos/panorama/brink2.htm (Er kwam een dronken student om m'n nek hangen toen ik deze maakte)
http://www.totje.com/fotos/panorama/fountain.htm
http://www.totje.com/fotos/panorama/hemanew.htm (Let op de dames!)
http://www.totje.com/fotos/panorama/wittenborg2.htm (De oude MEAO)
Vorig jaar ben ik daar voor het eerste geweest (terwijl het 200m van m'n huis isquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:52 schreef Eveli het volgende:
Oh my god, nog nooit gezien? Ga jullie schamen!Het is eeng eweldig evenement. Vorig jaar ben ik er elke dag geweest, vele uurtjes.
Echt gaaf, spectaculair, mooi en humoristisch is het. Echt een evenement om trots op te zijn!
quote:Op maandag 9 april 2007 16:26 schreef Eveli het volgende:
Wtf is dat voor iets doms dat die jongeren (dan bedoel ik brugklasleeftijden enzo) van die zwarte vlekken en strepen op hun gezicht hebben?Op de kermis (ja ik know '
' maar ik woon er dichtbij) zie je dat echt heel veel.
ik heb geen idee waar je het over hebt? foto?quote:Op maandag 9 april 2007 16:26 schreef Eveli het volgende:
Wtf is dat voor iets doms dat die jongeren (dan bedoel ik brugklasleeftijden enzo) van die zwarte vlekken en strepen op hun gezicht hebben?Op de kermis (ja ik know '
' maar ik woon er dichtbij) zie je dat echt heel veel.
We vroegen foto's....quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Eveli het volgende:
Nee heb ik natuurlijk niet, maar ik maak geen grap of zo. Ik weet niet of het alleen een kermis-iets is, maar echt heel veel van die kinderen daar hebben zwarte streepjes en vlekken op hun gezicht gemaakt.Lijkt wel met houtskool ofzo gedaan, echt net zo vaag waarom ze dat doen. Vorm van camouflage of zo?
Ga d'r maar kijken als je 't niet gelooft.
ik ben bij mn ouders in Nijkerkquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Eveli het volgende:
Nee heb ik natuurlijk niet, maar ik maak geen grap of zo. Ik weet niet of het alleen een kermis-iets is, maar echt heel veel van die kinderen daar hebben zwarte streepjes en vlekken op hun gezicht gemaakt.Lijkt wel met houtskool ofzo gedaan, echt net zo vaag waarom ze dat doen. Vorm van camouflage of zo?
Ga d'r maar kijken als je 't niet gelooft.
Dan pak je je fototoestel tochquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je het paintenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je d'r zelf naar toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Heej, anders ga je het painten
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoeltquote:
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoelt![]()
Ik hou niet zo van kinderenquote:
Die met de oude mensen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef ToT het volgende:
Kareltje, wat vind je van die cafetaria bij je in de straat? Ik ga liever naar die ene dichter bij de IJssel, die kort geleden verbouwd is.
die saté saus wel eens geproeft?quote:
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
Rondvraag:
Staan er nog leuke feestjes op het programma binnenkort?
Ik zat aan de overkant in het park (in Klein Ankara), maar ben vergeten te zwaaienquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zitten
lekker in de zon genieten van een biertje![]()
hebben er mensen zin om mee te gaan?![]()
Daar was ik dan weer zaterdag (en naar niemand gezwaaid)quote:
En dan morgen weer terug veranderen naar Lente op de Brink.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef scarefreak het volgende:
Topictitel zou wel veranderd kunnen worden naar: Zomer op de Brink
Klopt en heeft al een apart topic Brink vol met Ferrari'squote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik hoorde het vanochtend op de radio, minder dat ik moet werken in Schiphol Rijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik ga zo weer effe kijken...quote:
Ze staan er nog hoor, ik liep er net langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Sylvana het volgende:
jammer dat ik net pas wakker ben, anders was ik ook wel ff wezen kijken
ja ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef whoops het volgende:
Nice pica's inderdaad...
En hier rechts staat volgens mij onze 'dorpsgek' die altijd nogal luidruchtig tegen zichzelf praat...
Leuk, een soulband op de Brinkquote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef scarefreak het volgende:
http://www.vvvdeventer.nl/11_04_evenementenKoninginnedag.php
Vind ik dus 3x niks he. Allemaal van die boeren die van heinde en verre naar a'dam komen en om 11 uur smorgens al ladderzat zijn. De nacht ervoor is een stukgezelliger imho. Deze koninginnenacht zit ik trouwens in Utrecht in de Tivoli.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Leuk, een soulband op de Brink![]()
Dat is dus een van de redenen waarom ik naar Amsterdam ga![]()
Deventer dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Vind ik dus 3x niks he. Allemaal van die boeren die van heinde en verre naar a'dam komen en om 11 uur smorgens al ladderzat zijn.
heeeeyquote:
Haha ja, lekker rustig zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heeeey
en ben je al een beetje gewend aan de werkzaamheden in onze straat?
ik heb geen idee wat ze allemaal gaan doen, maar ik vind het wel erg irritant iig
tja, ik moet tig keer naar het CWI enzo, dus ik moet wel steeds moeilijk doen om een beetje veilig over die smalle stoep te kunnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha ja, lekker rustig zovind het wel prima. Heb er niet zoveel last van want met deze temperaturen ben ik toch veel langs de ijssel te vinden
Same herequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik moet tig keer naar het CWI enzo, dus ik moet wel steeds moeilijk doen om een beetje veilig over die smalle stoep te kunnen
en ze beginnen veel te vroeg met werken, word er steeds wakker van, van dat kabaal
dat is ook gewoon zo hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Same here
Af en toe heb ik het idee dat ze er om 7 uur 's ochtends al staan.
Jij had toch ook Tele2 ADSL aangevraagd?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Same here
Af en toe heb ik het idee dat ze er om 7 uur 's ochtends al staan.
Ja. Stelletje @$#!%quote:Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij had toch ook Tele2 ADSL aangevraagd?
Het zou bij mij in eerste instantie 4 mrt geregeld zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ja. Stelletje @$#!%
Precies hetzelfde probleem dus, ik zit al twee weken na de geplande opleverdatum zonder internet. "Foutje bij de KPN-centrale we lossen het zo snel mogelijk op". En ondertussen zit ik zonder internet, tv en telefoon. Achterlijke .......
Zit nu te internetten bij m'n vriendin trouwens. Heb jij al wel internet van tele2 dan?
Nou preciés hetzelfde bij mij dus. 20 mbit abbo + televisie en telefoon. Ook zo'n verhaal van de monteur over een "kruiskabeltje" en later een tele2-telefonist die zegt dat dat niet klopt. Ik kan er zo kwaad om worden, als ze beloven dat de boel rond is op een bepaalde datum, zorg er dan voor dat dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het zou bij mij in eerste instantie 4 mrt geregeld zijn.
Toen heb bekende verhaal dat m'n postcode niet met de straatnaam zou matchen.
En nu zijn ze het vorige week maandag wezen "installeren", volgens de installateur was er in de KPN centrale een kruiskabeltje niet aangesloten dat zou binnen 48 uur gefixed zijn.
Tot op heden nog steeds niet gefixed, wel is het als storing doorgestuurd naar een andere afdeling.
Maar ik vind het allemaal wat vaag worden.
Ik had vorige week iemand van de helpdesk aan de lijn, daar ben ik toen flink tegen uit gevallen dat ik het allemaal wel heel lang vond duren. Ik begon toen over dat kruiskabeltje, en volgens hem was dat dus niet mogelijk, want als die nog niet aangesloten was had ik m'n spullen ook nog niet kunnen ontvangen. Oftewel dat kruiskabeltje had al voor 4 maart aangesloten moeten zijn.
Ik begin eraan te twijfelen of ze wel ADSL(2) op mijn adres kunnen leveren (zonder KPN).
Het gaat bij mij trouwens om het 20mbit abbo, en daar is dus een ADSL2 lijn/centrale voor nodig als ik het goed heb begrepen.
En een (wit)biertje erbijquote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef scarefreak het volgende:
Damn ik zit nu lekker met me laptop op mijn balkonnetje
Ik moet alleen nog wel even wat beter stoelen kopen zodat ik echt helemaal onderuit kan liggen
Heerlijk spul vind ik het...quote:
Probeer eens bij de Heks, ik weet dat ze het daar wel gehad hebben. Het burgerweeshuis ook trouwens, wat een ontzettend kutbier om te tappen zeg...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:33 schreef whoops het volgende:
Net heerlijk op het terras gezeten (bij F&D en de Buren), wat een heerlijk weer is het ook...
Speaking of witbier, bij Fred en Douwe verkopen ze Erdinger Weissbier, weet iemand toevallig nog een kroeg waar ze Duits witbier serveren? Er moet er toch haast nog wel een zijn....![]()
Hmmz had me erg leuk geleken, maar ik kom par vanavond weer terug uit utrechtquote:Op woensdag 25 april 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Gaat er toevallig morgenmiddag nog iemand naar de IJssel? Ik wil nl wel gaan, en vind het niet erg om in mn eentje te gaan, doe ik vaak zat, maar met meer mensen is wel gezelliger
Was mijn gedachte ook. Plus het feit dat die gast Deventer pas een jaar geleden voor het eerst heeft gezien. Durf te wedden dat hij Lebuinus niet 10x foutloos achter elkaar kan uitsprekenquote:
Ik gok dat de heilige Lebuinus het eenige is dat hij kent aan Deventerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Was mijn gedachte ook. Plus het feit dat die gast Deventer pas een jaar geleden voor het eerst heeft gezien. Durf te wedden dat hij Lebuinus niet 10x foutloos achter elkaar kan uitspreken
Lebuďnus.... met trema that is..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik gok dat de heilige Lebuinus het eenige is dat hij kent aan Deventer
indd, zoveel Christelijks is er niet in Deventer.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef scarefreak het volgende:
Gristenunie
Deventer heeft iemand nodig die toch wat meer met beide benen op de grond staat in plaats van met een been in de bijbel...
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef Freshthinking het volgende:
Hopelijk is die dochter van 21 lekker![]()
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog makenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Lebuďnus.... met trema that is..
Ja uut Twello, dus dat telt nietquote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog maken
Ik ben ook import, geemigreerd uit Utrecht....quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog maken
Een goede burgemeester staat boven zijn partij. Het gaat er vooral om of hij een groot netwerk in Den Haag heeft en of hij representatief is voor de stad Deventer, zoals de huidige burgemeester is. Daar twijfel ik een beetje aan namelijk...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd, zoveel Christelijks is er niet in Deventer.
Naja, we zullen zien.
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Een goede burgemeester staat boven zijn partij. Het gaat er vooral om of hij een groot netwerk in Den Haag heeft en of hij representatief is voor de stad Deventer, zoals de huidige burgemeester is. Daar twijfel ik een beetje aan namelijk...
Zometeen heb ik een borrel bij de Heks, ik ga het direct vragen... En anders heb ik een goeie reden om weer eens in het Burgercafe te gaan zitten...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:44 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Probeer eens bij de Heks, ik weet dat ze het daar wel gehad hebben. Het burgerweeshuis ook trouwens, wat een ontzettend kutbier om te tappen zeg...![]()
Niet alleen heksen, ook 'gewone' criminelen. Die gaten die in de tobbe zitten zijn overigens afkostig van een stel dronken Spanjaarden. Een paar eeuw terug kwamen die uit een cafe zetten waar nu ongeveer de joffer zit, en schoten met hun lamme kop een paar keer op die tobbequote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef ToT het volgende:
Hey over de heks gesproken: die tobbe die aan de muur van de waag hangt, werden daar nou wel of niet heksen in gekookt?
De één zegt dat er in de Waag ook heksen gewogen werden, de ander zegt dat er alleen goederen gewogen werden.
Wat maakt dat uit? Alsof de huidige burgemeester van Deventer de stad wél zo goed kende toen hij hier kwam? Die was wethouder in Utrecht en daarvoor leraar op een school in Hilversum... Dat is dus onzin. Het gaat om zijn bestuurlijke capaciteiten en daar twijfel ik dus een beetje aan. Een gemeente met bijna 100.000 inwoners besturen is even iets anders dan Neder-Betuwe, een fusiegemeente met 'slechts' 22.000 mensen waar weinig te doen is en het politiek rustig is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:57 schreef Eveli het volgende:
Ik benhet wel eens met jullie kritieken op die nieuwe burgermeester. Lijkt me niet zo'n geschikte kandidaat.Dattie van de CU is is natuurlijk niet geweldig maar toen ik las dat ie Deventer nog helemala niet zo lang/goed kent vind ik helemaal raar.
Het internet is tegenwoordig een superhandig mediumquote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Eveli het volgende:
Ik weet niks van de periode voor James, in mn geheugen issie er altijd geweest.Maar een stad besturen die je pas een jaar geleden voor t eerst zag lijkt me best kort. Je moet toch aardig wat van je stad weten.
Vooral de populariteit en de betrokkenheid met zijn stad.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
Het is natuurlijk sowieso lastig om de statuur en populariteit van James te evenaren.
Ja maar hoelang heeft hij er ook wel niet de tijd voor gehad...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
Het is natuurlijk sowieso lastig om de statuur en populariteit van James te evenaren.
Weihenstephaner, dat was het inderdaad. één keer raden wat mijn stamkroeg is.....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef whoops het volgende:
Bij de Heks verkopen ze Weihenstephan, dat is eigenlijk nog wel tien keer beter dan Erdinger...![]()
Ik ben er al achter wat mijn stamkroegterras deze zomer wordt...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben aangenomen bij Fokus Wonen als ADL-assistente![]()
![]()
Kan per 1 mei al beginnen, is 64 uur in de maand, dus gemiddeld 16 uur in de week, maar kan ene week wat meer zijn en andere week wat minder en kan het gewoon doen tot ik in september weer naar school ga
Thnx en op de Vijfhoekquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waar zit Fokus Wonen?
Oh daar, vlak bij het millieu centrum? Volgens mij zie ik ze geregeld bij mijn ouders langs lopen.quote:
Geen idee, was de eerste keer dat ik op de Vijfhoek kwamquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:52 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Oh daar, vlak bij het millieu centrum? Volgens mij zie ik ze geregeld bij mijn ouders langs lopen.
Twaalf jaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja maar hoelang heeft hij er ook wel niet de tijd voor gehad...
De barbershop in de Vleeshouwerstraat is open op zondag...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:38 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand een kapper die vanav/morgen open is?
Dank je. Is het ook een goeie?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef whoops het volgende:
[..]
De barbershop in de Vleeshouwerstraat is open op zondag...
Vond ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
burgerweeshuis was gezellig, gezellige vrolijke muziek
De Batavierenrace. Een loopwedstrijd voor studententeams van Nijmegen naar Enschede. Best wel internationaal bekendquote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef ToT het volgende:
Batawattes?
Of is het weer überduidelijk dat mijn huisje onder een fucking grote steen staat? :$
Zie nu pas je reply... Ik ben erg tevreden over de Barbershop, de eigenaar, Metin is een aardige gast en ze kunnen prima knippen daar... Niet al te duur en ze scheren je eventueel ook (dat is voor mij ideaal, ben ik zelf vaak te lui voor...quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat was het gister druk in de stad zeg
mijn vriendin moest daar werken toenquote:Op maandag 30 april 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
burgerweeshuis was gezellig, gezellige vrolijke muziek
nu lekker terrasje pikken, denk bij F&D
een dag erbij kan toch nog wel.. waar heb je gister feest gevierd danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Net 4 dagen feest gevierd, ik ben op.Dus ikke niet.
Vrijdag na het werk op een terrasje op de brink en 's avonds thuis, heb zaterdag t/m gisteren dus in breda gezetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een dag erbij kan toch nog wel.. waar heb je gister feest gevierd dan![]()
Vanaf uurtje of 8 was ik in F&D.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Sylvana het volgende:
hoe laat vond jij s avonds?
want wij hebben tot 23 uur op terrasje gezeten en toen was hte iig nog erg druk
ik vond het iig wel gezellig, maar dat komt ook omdat ik met mn schatje was, dan is het altijd en overal gezellig
zowel binnen als buiten. we hadden een tafeltje binnen, maar ik liep geregeld naar buiten om te kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:
tja, dan verschillen we van mening, want ik vond het wel druk
maar was je binnen bij F&D of buiten? want ik heb daar vanaf uurtje of half 10 op terras gezeten
Thuis op de bank/bed film gekeken met wat lui, bathmen doet me niet zoveelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Hillz het volgende:
volgens mij was het in batmen nog drukker overigens.![]()
M'n internet werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De Batavierenrace. Een loopwedstrijd voor studententeams van Nijmegen naar Enschede. Best wel internationaal bekend. Met de loop deden zo'n 8000 mensen mee en bij het batafeest liepen er zo'n 35.000 mensen rond (grootste studentenfeest van Europa). Echt een supercoole sfeer!
Tja, bij mij werkt ie ook, maar gaat de download niet sneller dan 20 kb/squote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
M'n internet werkt
Die prutsers van tele2 hadden bij mij thuis de boel verkeerd aangesloten
Ik heb het nu provosorisch zelf aan elkaar geknutseld. Mocht je willen weten hoe het zit PM me ff.
jah, redelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:31 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Tja, bij mij werkt ie ook, maar gaat de download niet sneller dan 20 kb/s
Bereik jij wel de 20 mbit? (bij benadering dan)
hoe bevalt tiscali dan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde eerst ook van kpn naar tele 2 gaan maar ben blij dat ik naar tiscali overgestapt ben, heb echt nog van niemand die ik ken gehoord dat het overstappen naar tele 2 zonder problemen verliep...
Ik heb tiscali met telefonie. Ik heb het nu iets meer dan een maandje maar het werkt perfect. Geen enkel probleem gehad ook niet met de aansluiting of wat dan ook. Had alleen problemen met KPN die weer een maandje te lang geld wilde vangen voor internet waar ik geen gebruik meer van maakte.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoe bevalt tiscali dan eigenlijk?
Bij mij zit internet nog op naam van een huisgenoot, maar hij blijft niet lang meer wonen en weet dan niet of we zijn abonnement over nemen of dat we een nieuw nemen
Same here. + Televisie Gold abonnement á 70 zenders. Hustlerquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef ToT het volgende:
Ik heb nu ook ADSL zonder telefoonaansluiting. Geen probleem.
Ik had hiervoor Tele2 met KPN telefoonaansluiting. Ben toen tijdelijk overgestapt naar internet & telefonie van Tele2 en toen heb ik de telefonie er uit geschopt. Scheelt flink wat knaken per maand en ik heb een snelelre verbinding. (En ik belde toch al weinig met de vaste lijn.)
quote:Grootse start voor SV Futura
DEVENTER - De nieuwe Deventer studentenvereniging Futura houdt morgenavond haar openingsfeest. In Luxor Plaza, de vaste locatie van Futura op de donderdag, treden onder andere zanger Brace en DJ Melly Mell op tussen 21.30 uur en 03.00 uur.
Huidige leden kunnen morgen gratis naar binnen, lid worden aan de deur kost 1 euro en overige gasten betalen 3 euro. ,,Bier is twee halen, één betalen. We hopen zo in één klap de grootste studentenvereniging van Deventer te worden'', zegt Elles de Caluwé, mede-oprichtster van SV Futura.
De nieuwe studentenvereniging is bedoeld voor MBO'ers en HBO'ers, die in Deventer studeren.
Deventer en het studentenlevenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Misanthroopia het volgende:
Wie van jullie zijn er eigenlijk allemaal student? (Niet dat dat belangrijk is ofzo)
Vanavond is er het openingsfeest van een nieuwe studentenvereniging genaamd Futura. Ik heb er zo m'n bedenkingen bij, maar ik ga wel ff kijken.
Uit De Stentor:
[..]
Ik heb ook dat jaren60 ding erbij gekregen en een tientje huurtegoed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef ToT het volgende:
LOLNee tv heb ik nog wel op de ouderwetse manier.
Toen ze het hier kwamen aansluiten, kwamen ze echt met een flink grote zwarte kast aangezet met van die extreem ouderwetse grote drukknoppen er op; daarmee kon ik dus tv ontvangen via Tele2.
Het had wel een scart aansluiting nodig op de tv.
Beide scart aansluitingen waren op dat moment bezet, en ik wil echt absoluut niet zo'n ding uit de jaren '60 in huis hebben. (Serieus, zelfs in de jaren '70 zouden ze zo'n kast nog niet in huis gehad willen hebben!)
Afzender retour dus, doeidoei!
Daarbij kon ik toen overigens alleen Big Brother en voetbal ontvangen met dat ding; 2 dingen die me totaal niet interesseren.
Oh ja, en je kon nog films "huren" via dat ding.
Tja dat is geloof ik niet echt meer wat. Terwijl ik nog de bomvolle Saamkelder aan de Polstraat heb meegemaakt.quote:
Is dat vanavond? Ga denk ik dan wel even kijken.. Ken degene die het heeft opgericht namelijk.. en ben volgens mij zelf ook al lidquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Misanthroopia het volgende:
Wie van jullie zijn er eigenlijk allemaal student? (Niet dat dat belangrijk is ofzo)
Vanavond is er het openingsfeest van een nieuwe studentenvereniging genaamd Futura. Ik heb er zo m'n bedenkingen bij, maar ik ga wel ff kijken.
Uit De Stentor:
[..]
Coolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Tja dat is geloof ik niet echt meer wat. Terwijl ik nog de bomvolle Saamkelder aan de Polstraat heb meegemaakt.
Nostalgie![]()
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Is dat vanavond? Ga denk ik dan wel even kijken.. Ken degene die het heeft opgericht namelijk.. en ben volgens mij zelf ook al lid![]()
Wat gaat SAAM dan doen? Of gaat het ter ziele?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef Misanthroopia het volgende:
Tijden veranderen, het duurt namelijk niet lang meer voordat SAAM uit Brink 21 vertrekt...
Quelle une suprise...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagen
Dat is nog maar de vraag. Een ding is vrijwel zeker en dat is dat SAAM uit de Brink vertrekt. Er kleven gewoon teveel nadelen aan. Slecht imago, weinig bezoekers, hoge kosten, veel onderhoud.... we trekken het gewoon niet meer daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat gaat SAAM dan doen? Of gaat het ter ziele?
Staat op hun websitequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Hillz het volgende:
700 man, waar hebben ze dat op gebaseerd?
iemand nog naar de students-4-life party geweest?
Whahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagen![]()
Ik zou ook komen maar was het vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagenen de hoofdartiest had ook al afgezegd. Niet dat je met Brace daar rouwig om moet zijn. Maar het was dan wel weer 4 uur dat ik in bed lag
![]()
Al 5 maand niet meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
Geen mod meer Messenga? Ik ben echt niet meer bij geloof ik
Klopt, gisteravond was ik ook nog even in de stad en weet gelijk waarom ik er eigenlijk niet meer zo vaak heenga.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik zou ook komen maar was het vergetenmaar dat is inderdaad wel heel weinig ja.. maar ja uitgaansleven in deventer is niet meer wat het geweest is..
Dat schijnt inderdaad wel leuk te zijn. Moet ik toch maar een keer gaan kijken daar. Hoe is de man/vrouw verhouding daar?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef whoops het volgende:
Gister gezellig in het Burger staan swingen...
Daar was voornamelijk 35- aanwezig...
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad wel leuk te zijn. Moet ik toch maar een keer gaan kijken daar. Hoe is de man/vrouw verhouding daar?
Maar van 50/50 is dus geen sprake? En het vrouwvolk dat er komt, ziet dat er ook nog een beetje aangenaam uit?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...Maar er is zeker wel vrouwvolk aanwezig...
De All-times-party is nice..
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en matenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Maar van 50/50 is dus geen sprake? En het vrouwvolk dat er komt, ziet dat er ook nog een beetje aangenaam uit?
Whehe, altijd gedacht dat jij een vrouw was joh!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en maten... De verhouding weet ik niet maar dat had ook met mijn promilage te maken denk ik...
Zo kwam ik er gister in het Burger achter dat er tegenover mij nog een aantal studentes woont, leuke meiden op nog geen 50 meter afstand...
waar ben je gister dan geweest?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, gisteravond was ik ook nog even in de stad en weet gelijk waarom ik er eigenlijk niet meer zo vaak heenga.
Op de terrasjes na wat altijd wel leuk is, blijft het een dooie boel![]()
Ga ik toch eens daar kijken binnenkort. Trouwens, waar wonen die leuke studentes dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en maten... De verhouding weet ik niet maar dat had ook met mijn promilage te maken denk ik...
Zo kwam ik er gister in het Burger achter dat er tegenover mij nog een aantal studentes woont, leuke meiden op nog geen 50 meter afstand...
Bij Fred & Douwe.. Vond er maar bar weinig aan. Veel te druk en gewoon niet leuk. Mensen zijn zo op zichzelf daar. Nieuwe contacten leggen doe je er nauwelijks..quote:Op zondag 6 mei 2007 15:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar ben je gister dan geweest?
Ik ben ook lekker even in de stad geweest..
Het is ook een loungecafe, geen danscafe he... Het is leuk voor door de weeks en begin van de avond.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Freshthinking het volgende:
Mja, overrated niet.. Maar ik had verwacht dat het na een jaar anders zou uitpakken. Eigenlijk moet je er ook gewoon kunnen dansen, maar dat gebeurt dus niet. Het blijft een beetje dom zitten en praten, terwijl ze de muziek steeds harder zetten..
Ik vind het wel een leuke tent om even te zitten aan het begin van de avond. Even rustig met iedereen bijkletsen een paar biertjes drinken en dan ergens anders heen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Freshthinking het volgende:
Mja, overrated niet.. Maar ik had verwacht dat het na een jaar anders zou uitpakken. Eigenlijk moet je er ook gewoon kunnen dansen, maar dat gebeurt dus niet. Het blijft een beetje dom zitten en praten, terwijl ze de muziek steeds harder zetten..
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...Maar er is zeker wel vrouwvolk aanwezig...
De All-times-party is nice..
Yep, maar moet je aan een formule vasthouden? Ik zou het er toch graag wat actiever zienquote:Op maandag 7 mei 2007 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook een loungecafe, geen danscafe he... Het is leuk voor door de weeks en begin van de avond.
Daar kan ik ergens wel inkomen.. alhoeweli k toen wel een niet contact heb gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij Fred & Douwe.. Vond er maar bar weinig aan. Veel te druk en gewoon niet leuk. Mensen zijn zo op zichzelf daar. Nieuwe contacten leggen doe je er nauwelijks..
Ja oke, maar dat is indirect een bekende van je.. Met onbekenden raak je daar echt niet snel aan de praat hoor..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik ergens wel inkomen.. alhoeweli k toen wel een niet contact heb gemaaktIk ken een van de barmannen en een van zijn vrienden sprak mij aan..
als je alleen aan de bar staat raak je meestal vanzelf wel met iemand aan de praatquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is indirect een bekende van je.. Met onbekenden raak je daar echt niet snel aan de praat hoor..
kleine verbetering aangemaakt :pquote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als je als jongedame alleen aan de bar staat raak je meestal vanzelf wel met iemand aan de praatmaar meeste mensen komen daar echt in groepjes ja..
dat is inderdaad ook een ideequote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan spreek je daar toch af met een onbekende van Fok? Probleem opgelost
spreek je met mij af, wedden dat het een leuke avond wordt?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook een idee![]()
![]()
dan vind je de f& d misschien ook wat leuker
![]()
hahah jij wilde graag een leuke avondquote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
spreek je met mij af, wedden dat het een leuke avond wordt?![]()
Op zich heb ik genoeg vrienden en bekenden om een avondje mee te stappen hoor. Maar een meet sla ik natuurlijk niet af.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan spreek je daar toch af met een onbekende van Fok? Probleem opgelost
deze week vrijdag?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Op zich heb ik genoeg vrienden en bekenden om een avondje mee te stappen hoor. Maar een meet sla ik natuurlijk niet af.
Laten we eerst een weekdag kiezen
Ik stel voor om een keer op een vrijdag te meeten![]()
goed voorstelquote:Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah jij wilde graag een leuke avonddus dan zal jij wat af moeten spreken
![]()
maar is een deventer meet eigenlijk geen leuk idee![]()
Lijkt mij best een leuk idee. Ook ik ken hier niet erg veel mensen... Als we dit willen laten plaatsvinden, moeten we gewoon een datum prikken en niet op iedereen wachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef Rossdale het volgende:
Een meet vind ik prima. Ik ken nauwlijks mensen uit deventer eigenlijk, alleen via mijn werk.
Ik zit normaal gezien elke laatste vrijdag van de maand al in de F&D. Ik organiseer onze bedrijfsborrel daar. Dus ik zou het dan liever op een andere dag doen, anders wil ik met veel te veel mensen tegelijk lullen, beetje jammer
Dan kan ik dus net nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:19 schreef scarefreak het volgende:
Doe dan volgende week vrijdag, dan zijn er teminste meer mensen vrij
Zaterdag kan wel, vrijdag later op de avond ook, dan ben ik er tenslotte toch al.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Hop, geen gezeur en dan gewoon komende vrijdag of zaterdag
Op je school hebben ze wel een register toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Weet iemand nog een Leerbedrijf in Deventer voor Kok BBL Niv 2
La Cantina.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Hillz het volgende:
iemand enig idee hoe dat kleine pizza-zaakje tegenover Di Mario in de stad heet?
Klopt, goed eten voor relatief weinig geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef whoops het volgende:
La Sardegna heeft ook dit soort prijzen, ik ben er afgelopen weken regelmatig geweest...
Het is trouwens Da Mario, ik word er zelf ook altijd op gewezen aangezien ik ook altijd 'Di' zeg...
Met de trein een klein uur.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef weasel85 het volgende:
deventer is toch dichtbij enschede zover ik weet? ( ik woon ook al een tijdje in enschede lol )
anders ben ik wel voor de partij voor een meet :p altijd leuk nieuwe mensen leren kennen
Vanaf Rotterdam gezien welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef weasel85 het volgende:
deventer is toch dichtbij enschede zover ik weet? ( ik woon ook al een tijdje in enschede lol )
anders ben ik wel voor de partij voor een meet :p altijd leuk nieuwe mensen leren kennen
Weinig, ik denk dat deze burgemeester doorgaat met het beleid dat de afgelopen jaren is ontwikkeld. Er zal echt niet veel gaan veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn precies de mogelijkheden van die nieuwe burgemeester? Openingstijden van de horeca verneuken, coffeeshops sluiten, reclameborden censureren??
Geen van allen. Dat soort dingen beslist de gemeenteraad. De burgemeester beslist niet mee. Het is de samenstelling van de raad die de 'kleur' bepaalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn precies de mogelijkheden van die nieuwe burgemeester? Openingstijden van de horeca verneuken, coffeeshops sluiten, reclameborden censureren??
Zijn vorige gemeente, Neder-Betuwe, is iets anders dan Deventer. Dat is erg christelijk met onder meer SGP en CDA in het college. Gebeurt in Deventer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Erasmusch het volgende:
OK, las ergens dat ie in zn vorige gemeente de koopzondagen wilde aanpakken.
<ironie> Inderdaad, poten af van de koopzondag. Iedereen heeft verdomme toch het recht om zich 6 keer per jaar zonder geld op zak te vervelen in de winkels, in plaats van thuis. Ook de winkeliers zullen dit verworven recht desnoods met geweld verdedigen. </ironie>quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef ToT het volgende:
... ikzelf maak nooit gebruik van koopzondagen, maar als-ie dat soort dingen wil verbieden, mag hij van mij wel HEEL erg snel opzouten!
Het slachtoffer wel, de dader/foto zegt me niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef klaarover het volgende:
Trouwens, kent iemand toevallig onderstaande uitgaans-gezelligerd?
opsporing verzocht: zware mishandeling Deventer
Te makkelijkquote:
Misschien stonden ze eerst in de murphys en zijn ze daarna naar de kl overstraat gewandeld....quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Sylvana het volgende:
maar in het nieuwsbericht stond dat het in de kleine overstraat was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |