Het internet is tegenwoordig een superhandig mediumquote:Op donderdag 26 april 2007 22:34 schreef Eveli het volgende:
Ik weet niks van de periode voor James, in mn geheugen issie er altijd geweest.Maar een stad besturen die je pas een jaar geleden voor t eerst zag lijkt me best kort. Je moet toch aardig wat van je stad weten.
Vooral de populariteit en de betrokkenheid met zijn stad.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
Het is natuurlijk sowieso lastig om de statuur en populariteit van James te evenaren.
Ja maar hoelang heeft hij er ook wel niet de tijd voor gehad...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:19 schreef Reya het volgende:
Het is natuurlijk sowieso lastig om de statuur en populariteit van James te evenaren.
Weihenstephaner, dat was het inderdaad. één keer raden wat mijn stamkroeg is.....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:38 schreef whoops het volgende:
Bij de Heks verkopen ze Weihenstephan, dat is eigenlijk nog wel tien keer beter dan Erdinger...![]()
Ik ben er al achter wat mijn stamkroegterras deze zomer wordt...![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben aangenomen bij Fokus Wonen als ADL-assistente![]()
![]()
Kan per 1 mei al beginnen, is 64 uur in de maand, dus gemiddeld 16 uur in de week, maar kan ene week wat meer zijn en andere week wat minder en kan het gewoon doen tot ik in september weer naar school ga
Thnx en op de Vijfhoekquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Waar zit Fokus Wonen?
Oh daar, vlak bij het millieu centrum? Volgens mij zie ik ze geregeld bij mijn ouders langs lopen.quote:
Geen idee, was de eerste keer dat ik op de Vijfhoek kwamquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:52 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Oh daar, vlak bij het millieu centrum? Volgens mij zie ik ze geregeld bij mijn ouders langs lopen.
Twaalf jaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja maar hoelang heeft hij er ook wel niet de tijd voor gehad...
De barbershop in de Vleeshouwerstraat is open op zondag...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:38 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand een kapper die vanav/morgen open is?
Dank je. Is het ook een goeie?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef whoops het volgende:
[..]
De barbershop in de Vleeshouwerstraat is open op zondag...
Vond ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
burgerweeshuis was gezellig, gezellige vrolijke muziek
De Batavierenrace. Een loopwedstrijd voor studententeams van Nijmegen naar Enschede. Best wel internationaal bekendquote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef ToT het volgende:
Batawattes?
Of is het weer überduidelijk dat mijn huisje onder een fucking grote steen staat? :$
Zie nu pas je reply... Ik ben erg tevreden over de Barbershop, de eigenaar, Metin is een aardige gast en ze kunnen prima knippen daar... Niet al te duur en ze scheren je eventueel ook (dat is voor mij ideaal, ben ik zelf vaak te lui voor...quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Damn, wat was het gister druk in de stad zeg
mijn vriendin moest daar werken toenquote:Op maandag 30 april 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
burgerweeshuis was gezellig, gezellige vrolijke muziek
nu lekker terrasje pikken, denk bij F&D
een dag erbij kan toch nog wel.. waar heb je gister feest gevierd danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:19 schreef Rossdale het volgende:
Net 4 dagen feest gevierd, ik ben op.Dus ikke niet.
Vrijdag na het werk op een terrasje op de brink en 's avonds thuis, heb zaterdag t/m gisteren dus in breda gezetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een dag erbij kan toch nog wel.. waar heb je gister feest gevierd dan![]()
Vanaf uurtje of 8 was ik in F&D.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Sylvana het volgende:
hoe laat vond jij s avonds?
want wij hebben tot 23 uur op terrasje gezeten en toen was hte iig nog erg druk
ik vond het iig wel gezellig, maar dat komt ook omdat ik met mn schatje was, dan is het altijd en overal gezellig
zowel binnen als buiten. we hadden een tafeltje binnen, maar ik liep geregeld naar buiten om te kijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:
tja, dan verschillen we van mening, want ik vond het wel druk
maar was je binnen bij F&D of buiten? want ik heb daar vanaf uurtje of half 10 op terras gezeten
Thuis op de bank/bed film gekeken met wat lui, bathmen doet me niet zoveelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Hillz het volgende:
volgens mij was het in batmen nog drukker overigens.![]()
M'n internet werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:51 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
De Batavierenrace. Een loopwedstrijd voor studententeams van Nijmegen naar Enschede. Best wel internationaal bekend. Met de loop deden zo'n 8000 mensen mee en bij het batafeest liepen er zo'n 35.000 mensen rond (grootste studentenfeest van Europa). Echt een supercoole sfeer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |