zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je het paintenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je d'r zelf naar toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Heej, anders ga je het painten
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoeltquote:
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoelt![]()
Ik hou niet zo van kinderenquote:
Die met de oude mensen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef ToT het volgende:
Kareltje, wat vind je van die cafetaria bij je in de straat? Ik ga liever naar die ene dichter bij de IJssel, die kort geleden verbouwd is.
die saté saus wel eens geproeft?quote:
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
Rondvraag:
Staan er nog leuke feestjes op het programma binnenkort?
Ik zat aan de overkant in het park (in Klein Ankara), maar ben vergeten te zwaaienquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zitten
lekker in de zon genieten van een biertje![]()
hebben er mensen zin om mee te gaan?![]()
Daar was ik dan weer zaterdag (en naar niemand gezwaaid)quote:
En dan morgen weer terug veranderen naar Lente op de Brink.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef scarefreak het volgende:
Topictitel zou wel veranderd kunnen worden naar: Zomer op de Brink
Klopt en heeft al een apart topic Brink vol met Ferrari'squote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik hoorde het vanochtend op de radio, minder dat ik moet werken in Schiphol Rijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik ga zo weer effe kijken...quote:
Ze staan er nog hoor, ik liep er net langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Sylvana het volgende:
jammer dat ik net pas wakker ben, anders was ik ook wel ff wezen kijken
ja ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef whoops het volgende:
Nice pica's inderdaad...
En hier rechts staat volgens mij onze 'dorpsgek' die altijd nogal luidruchtig tegen zichzelf praat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |