Kwaliteitsbijdragequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef The_stranger het volgende:
The stranger meldt zich even als geboren en getogen in deze mooie hanzestad (verder weinig toe te voegen)
-edit-
Mooi plaatje dan maar
[afbeelding]
Na afloop wat minder gezelligquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef scarefreak het volgende:
Het was gisteren weer gezellig en druk in de Joffer
Ik ga altijd iets eerder weg, geouwehoer altijd bij de jassen enzoquote:
In juli altijd en ik ben het met je eens: het is érg leuk! Dit jaar ben ik er ook zeker weer te vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
Hey hoi, is al bekend wanneer Deventer op Stelten is? Ik ben vorig jaar geweest en wil dit jaar zéker weer..
Deventer Op Steltenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
Hey hoi, is al bekend wanneer Deventer op Stelten is? Ik ben vorig jaar geweest en wil dit jaar zéker weer..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Nog mooie vrouwelijke Fokkers uit Deventer hier?
Ik zou eens onder de brug proberen met zulke pick-up linesquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Nog mooie vrouwelijke Fokkers uit Deventer hier?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zou eens onder de brug proberen met zulke pick-up lines
Vooral die van de HEMA vind ik erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef ToT het volgende:
Plekkies in Deventer:
(Klik & BEETJE slepen als ze geladen zijn. Muisknop continu ingedrukt houden. Kan ook wat op en neer.)
http://www.totje.com/fotos/panorama/wall.htm (De wankele muur)
http://www.totje.com/fotos/panorama/brink.htm
http://www.totje.com/fotos/panorama/brink2.htm (Er kwam een dronken student om m'n nek hangen toen ik deze maakte)
http://www.totje.com/fotos/panorama/fountain.htm
http://www.totje.com/fotos/panorama/hemanew.htm (Let op de dames!)
http://www.totje.com/fotos/panorama/wittenborg2.htm (De oude MEAO)
Vorig jaar ben ik daar voor het eerste geweest (terwijl het 200m van m'n huis isquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:52 schreef Eveli het volgende:
Oh my god, nog nooit gezien? Ga jullie schamen!Het is eeng eweldig evenement. Vorig jaar ben ik er elke dag geweest, vele uurtjes.
Echt gaaf, spectaculair, mooi en humoristisch is het. Echt een evenement om trots op te zijn!
quote:Op maandag 9 april 2007 16:26 schreef Eveli het volgende:
Wtf is dat voor iets doms dat die jongeren (dan bedoel ik brugklasleeftijden enzo) van die zwarte vlekken en strepen op hun gezicht hebben?Op de kermis (ja ik know '
' maar ik woon er dichtbij) zie je dat echt heel veel.
ik heb geen idee waar je het over hebt? foto?quote:Op maandag 9 april 2007 16:26 schreef Eveli het volgende:
Wtf is dat voor iets doms dat die jongeren (dan bedoel ik brugklasleeftijden enzo) van die zwarte vlekken en strepen op hun gezicht hebben?Op de kermis (ja ik know '
' maar ik woon er dichtbij) zie je dat echt heel veel.
We vroegen foto's....quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Eveli het volgende:
Nee heb ik natuurlijk niet, maar ik maak geen grap of zo. Ik weet niet of het alleen een kermis-iets is, maar echt heel veel van die kinderen daar hebben zwarte streepjes en vlekken op hun gezicht gemaakt.Lijkt wel met houtskool ofzo gedaan, echt net zo vaag waarom ze dat doen. Vorm van camouflage of zo?
Ga d'r maar kijken als je 't niet gelooft.
ik ben bij mn ouders in Nijkerkquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Eveli het volgende:
Nee heb ik natuurlijk niet, maar ik maak geen grap of zo. Ik weet niet of het alleen een kermis-iets is, maar echt heel veel van die kinderen daar hebben zwarte streepjes en vlekken op hun gezicht gemaakt.Lijkt wel met houtskool ofzo gedaan, echt net zo vaag waarom ze dat doen. Vorm van camouflage of zo?
Ga d'r maar kijken als je 't niet gelooft.
Dan pak je je fototoestel tochquote:
zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je het paintenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef Eveli het volgende:
Nee, meer een kruising tussen wat soldaten hebben en American Footballspelers. Of een minder erge versie van Zwarte Piet.
Heej, anders ga je d'r zelf naar toe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Heej, anders ga je het painten
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoeltquote:
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Zouden we in ieder geval foto's hebben en begrijpen wat je bedoelt![]()
Ik hou niet zo van kinderenquote:
Die met de oude mensen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef ToT het volgende:
Kareltje, wat vind je van die cafetaria bij je in de straat? Ik ga liever naar die ene dichter bij de IJssel, die kort geleden verbouwd is.
die saté saus wel eens geproeft?quote:
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:11 schreef Misanthroopia het volgende:
Rondvraag:
Staan er nog leuke feestjes op het programma binnenkort?
Ik zat aan de overkant in het park (in Klein Ankara), maar ben vergeten te zwaaienquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
* Misanthroopia gaat zondagmiddag met een groepje aan de IJssel zitten
lekker in de zon genieten van een biertje![]()
hebben er mensen zin om mee te gaan?![]()
Daar was ik dan weer zaterdag (en naar niemand gezwaaid)quote:
En dan morgen weer terug veranderen naar Lente op de Brink.quote:Op maandag 16 april 2007 13:46 schreef scarefreak het volgende:
Topictitel zou wel veranderd kunnen worden naar: Zomer op de Brink
Klopt en heeft al een apart topic Brink vol met Ferrari'squote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik hoorde het vanochtend op de radio, minder dat ik moet werken in Schiphol Rijkquote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Neerio het volgende:
Neerio meld zich
ben in deventer geboren en woon er nu nog steeds
morgen van 11 tot 2 staan er 90 ferraris op de brink
Ik ga zo weer effe kijken...quote:
Ze staan er nog hoor, ik liep er net langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:51 schreef Sylvana het volgende:
jammer dat ik net pas wakker ben, anders was ik ook wel ff wezen kijken
ja ja...quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:52 schreef whoops het volgende:
Nice pica's inderdaad...
En hier rechts staat volgens mij onze 'dorpsgek' die altijd nogal luidruchtig tegen zichzelf praat...
Leuk, een soulband op de Brinkquote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef scarefreak het volgende:
http://www.vvvdeventer.nl/11_04_evenementenKoninginnedag.php
Vind ik dus 3x niks he. Allemaal van die boeren die van heinde en verre naar a'dam komen en om 11 uur smorgens al ladderzat zijn. De nacht ervoor is een stukgezelliger imho. Deze koninginnenacht zit ik trouwens in Utrecht in de Tivoli.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Leuk, een soulband op de Brink![]()
Dat is dus een van de redenen waarom ik naar Amsterdam ga![]()
Deventer dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Vind ik dus 3x niks he. Allemaal van die boeren die van heinde en verre naar a'dam komen en om 11 uur smorgens al ladderzat zijn.
heeeeyquote:
Haha ja, lekker rustig zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heeeey
en ben je al een beetje gewend aan de werkzaamheden in onze straat?
ik heb geen idee wat ze allemaal gaan doen, maar ik vind het wel erg irritant iig
tja, ik moet tig keer naar het CWI enzo, dus ik moet wel steeds moeilijk doen om een beetje veilig over die smalle stoep te kunnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha ja, lekker rustig zovind het wel prima. Heb er niet zoveel last van want met deze temperaturen ben ik toch veel langs de ijssel te vinden
Same herequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik moet tig keer naar het CWI enzo, dus ik moet wel steeds moeilijk doen om een beetje veilig over die smalle stoep te kunnen
en ze beginnen veel te vroeg met werken, word er steeds wakker van, van dat kabaal
dat is ook gewoon zo hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Same here
Af en toe heb ik het idee dat ze er om 7 uur 's ochtends al staan.
Jij had toch ook Tele2 ADSL aangevraagd?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Same here
Af en toe heb ik het idee dat ze er om 7 uur 's ochtends al staan.
Ja. Stelletje @$#!%quote:Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jij had toch ook Tele2 ADSL aangevraagd?
Het zou bij mij in eerste instantie 4 mrt geregeld zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:40 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ja. Stelletje @$#!%
Precies hetzelfde probleem dus, ik zit al twee weken na de geplande opleverdatum zonder internet. "Foutje bij de KPN-centrale we lossen het zo snel mogelijk op". En ondertussen zit ik zonder internet, tv en telefoon. Achterlijke .......
Zit nu te internetten bij m'n vriendin trouwens. Heb jij al wel internet van tele2 dan?
Nou preciés hetzelfde bij mij dus. 20 mbit abbo + televisie en telefoon. Ook zo'n verhaal van de monteur over een "kruiskabeltje" en later een tele2-telefonist die zegt dat dat niet klopt. Ik kan er zo kwaad om worden, als ze beloven dat de boel rond is op een bepaalde datum, zorg er dan voor dat dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het zou bij mij in eerste instantie 4 mrt geregeld zijn.
Toen heb bekende verhaal dat m'n postcode niet met de straatnaam zou matchen.
En nu zijn ze het vorige week maandag wezen "installeren", volgens de installateur was er in de KPN centrale een kruiskabeltje niet aangesloten dat zou binnen 48 uur gefixed zijn.
Tot op heden nog steeds niet gefixed, wel is het als storing doorgestuurd naar een andere afdeling.
Maar ik vind het allemaal wat vaag worden.
Ik had vorige week iemand van de helpdesk aan de lijn, daar ben ik toen flink tegen uit gevallen dat ik het allemaal wel heel lang vond duren. Ik begon toen over dat kruiskabeltje, en volgens hem was dat dus niet mogelijk, want als die nog niet aangesloten was had ik m'n spullen ook nog niet kunnen ontvangen. Oftewel dat kruiskabeltje had al voor 4 maart aangesloten moeten zijn.
Ik begin eraan te twijfelen of ze wel ADSL(2) op mijn adres kunnen leveren (zonder KPN).
Het gaat bij mij trouwens om het 20mbit abbo, en daar is dus een ADSL2 lijn/centrale voor nodig als ik het goed heb begrepen.
En een (wit)biertje erbijquote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef scarefreak het volgende:
Damn ik zit nu lekker met me laptop op mijn balkonnetje
Ik moet alleen nog wel even wat beter stoelen kopen zodat ik echt helemaal onderuit kan liggen
Heerlijk spul vind ik het...quote:
Probeer eens bij de Heks, ik weet dat ze het daar wel gehad hebben. Het burgerweeshuis ook trouwens, wat een ontzettend kutbier om te tappen zeg...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:33 schreef whoops het volgende:
Net heerlijk op het terras gezeten (bij F&D en de Buren), wat een heerlijk weer is het ook...
Speaking of witbier, bij Fred en Douwe verkopen ze Erdinger Weissbier, weet iemand toevallig nog een kroeg waar ze Duits witbier serveren? Er moet er toch haast nog wel een zijn....![]()
Hmmz had me erg leuk geleken, maar ik kom par vanavond weer terug uit utrechtquote:Op woensdag 25 april 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Gaat er toevallig morgenmiddag nog iemand naar de IJssel? Ik wil nl wel gaan, en vind het niet erg om in mn eentje te gaan, doe ik vaak zat, maar met meer mensen is wel gezelliger
Was mijn gedachte ook. Plus het feit dat die gast Deventer pas een jaar geleden voor het eerst heeft gezien. Durf te wedden dat hij Lebuinus niet 10x foutloos achter elkaar kan uitsprekenquote:
Ik gok dat de heilige Lebuinus het eenige is dat hij kent aan Deventerquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Was mijn gedachte ook. Plus het feit dat die gast Deventer pas een jaar geleden voor het eerst heeft gezien. Durf te wedden dat hij Lebuinus niet 10x foutloos achter elkaar kan uitspreken
Lebuďnus.... met trema that is..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik gok dat de heilige Lebuinus het eenige is dat hij kent aan Deventer
indd, zoveel Christelijks is er niet in Deventer.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:05 schreef scarefreak het volgende:
Gristenunie
Deventer heeft iemand nodig die toch wat meer met beide benen op de grond staat in plaats van met een been in de bijbel...
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef Freshthinking het volgende:
Hopelijk is die dochter van 21 lekker![]()
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog makenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Lebuďnus.... met trema that is..
Ja uut Twello, dus dat telt nietquote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog maken
Ik ben ook import, geemigreerd uit Utrecht....quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik ben dan ook import, ik mag zulke fouten nog maken
Een goede burgemeester staat boven zijn partij. Het gaat er vooral om of hij een groot netwerk in Den Haag heeft en of hij representatief is voor de stad Deventer, zoals de huidige burgemeester is. Daar twijfel ik een beetje aan namelijk...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
indd, zoveel Christelijks is er niet in Deventer.
Naja, we zullen zien.
Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Een goede burgemeester staat boven zijn partij. Het gaat er vooral om of hij een groot netwerk in Den Haag heeft en of hij representatief is voor de stad Deventer, zoals de huidige burgemeester is. Daar twijfel ik een beetje aan namelijk...
Zometeen heb ik een borrel bij de Heks, ik ga het direct vragen... En anders heb ik een goeie reden om weer eens in het Burgercafe te gaan zitten...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:44 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Probeer eens bij de Heks, ik weet dat ze het daar wel gehad hebben. Het burgerweeshuis ook trouwens, wat een ontzettend kutbier om te tappen zeg...![]()
Niet alleen heksen, ook 'gewone' criminelen. Die gaten die in de tobbe zitten zijn overigens afkostig van een stel dronken Spanjaarden. Een paar eeuw terug kwamen die uit een cafe zetten waar nu ongeveer de joffer zit, en schoten met hun lamme kop een paar keer op die tobbequote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef ToT het volgende:
Hey over de heks gesproken: die tobbe die aan de muur van de waag hangt, werden daar nou wel of niet heksen in gekookt?
De één zegt dat er in de Waag ook heksen gewogen werden, de ander zegt dat er alleen goederen gewogen werden.
Wat maakt dat uit? Alsof de huidige burgemeester van Deventer de stad wél zo goed kende toen hij hier kwam? Die was wethouder in Utrecht en daarvoor leraar op een school in Hilversum... Dat is dus onzin. Het gaat om zijn bestuurlijke capaciteiten en daar twijfel ik dus een beetje aan. Een gemeente met bijna 100.000 inwoners besturen is even iets anders dan Neder-Betuwe, een fusiegemeente met 'slechts' 22.000 mensen waar weinig te doen is en het politiek rustig is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:57 schreef Eveli het volgende:
Ik benhet wel eens met jullie kritieken op die nieuwe burgermeester. Lijkt me niet zo'n geschikte kandidaat.Dattie van de CU is is natuurlijk niet geweldig maar toen ik las dat ie Deventer nog helemala niet zo lang/goed kent vind ik helemaal raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |