http://www.destentor.nl/deventer/article1286192.ecequote:DEVENTER - Alle Ferrari- liefhebbers moeten vandaag eigenlijk even komen kijken op de Brink. Er staan dan zo'n negentig van die bolides even geparkeerd op het plein. Bekijk later vandaag ook ons video-item!
De veelal knalrode sportwagens zijn dan niet alleen te zien, maar zullen ook hun kenmerkende geluid laten horen. De Ferrari's doen een dag Nederland aan, in een tour om de zestigste verjaardag te vieren. De rijders lunchen aan boord van de Riverdream en wilden hun auto tussen 11.00 en 14.00 even parkeren.
De gemeente zag de lol van zoveel bijzondere auto's wel in en gaf toestemming op de Brink te parkeren. Daarna gaan de Ferrari-rijders naar Paleis Soestdijk. In 148 dagen doen ze 50 landen aan.
en dan hopelijk ff duitsland in...quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:24 schreef Roellie80 het volgende:
Ze vertrekken volgens mij nu zo ongeveer vanuit hilversum richting Deventer.
Dus je kan deze bolides eventueel (tijdelijk) ook bewonderen op de A1 richting duitsland
Als je op het CS staat, staan er wel van die zwarte anwb bordjes, die je in elke stad tegenkomt. Staat ook op waar de Brink is. En anders gewoon de 'flow' volgen, dan kom je er ook vanzelf. En de 'Waag' staat op de Brink, dus als je die vind, kom je er ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:33 schreef Cuckoo het volgende:
Kan iemand niet ff laten weten wanneer ze uit Deventer wegrijden? Zit hier namelijk in Almelo dicht bij de A1 en wil wel ff 90 Ferrari's voorbij horen janken![]()
Edit: Te snel gelezen, ze gaan niet richting het oosten![]()
Alstuquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:40 schreef Tarabass het volgende:
Ik woon vanaf Deventer net achter Zwolle. Is dus wel te doen. Errug vet.. Bedankt voor de tip en de link, ben er héél blij mee..
De Brink is het centrale plein in het centrum, dus gewoon centrum aanhouden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:32 schreef Tarabass het volgende:
Kicken! Als ferrari verzamelaar wil ik dit (gelukkig op mijn vrije dag) wel even zien!! Waar is dat de brink? Ik ken deventer een beetje, dus aanknooppunten zijn welkom.. Is het aan de havenkant of..
Kan daar een party-schip aanmeren? O_o (ben niet bekend in Deventer)quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:02 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
De Brink is het centrale plein in het centrum, dus gewoon centrum aanhouden.
*lurf_doctor gaat in de middagpauze even kijken*
Kade is er niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan daar een party-schip aanmeren? O_o (ben niet bekend in Deventer)
Nee die party-boot zal wel in de ijssel liggen (dat is loopafstand vanaf de brink)quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan daar een party-schip aanmeren? O_o (ben niet bekend in Deventer)
pics?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef whoops het volgende:
Ik ben net effe geweest, wat een vette bolides zeg...
Ik had helaas geen camera bij me. Mooie karretjes. Veel nieuwe, maar ook een enkele old-timer. Bij elkaar toch zo'n 80 a 90 Ferrari''s. Even is de Brink het duurste plein van Nederlandquote:
Ik heb wat foto's met de telefoon geschoten, maar er zijn vast mensen die wat beters gemaakt hebben, meer dan de helft van het publiek liep met een camera volgens mij...quote:
Ik denk dat als je snel bent ze nog wel kan zien wegrijden...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Sylvana het volgende:
jammer dat ik pas net wakker ben, anders was ik ook wel even gaan kijken
Ben helemaal niet jaloers hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:45 schreef whoops het volgende:
Enkele foto's, niet heel bijzonder maar leuk om een indicatie te krijgen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole foto's Neerio...quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:39 schreef Neerio het volgende:
jeps was ook wel heel stoer
en allemaal van die lui met hele grote camera's enzo
en veel televisie
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:53 schreef Sylvana het volgende:
jammer dat ik pas net wakker ben, anders was ik ook wel even gaan kijken
quote:Kun je er niet bij zijn, geen nood, want vanaf 17.30 staan alle auto's op Paleis Soestdijk voor de afsluitingsceremonie met de Italiaanse ambassadeur.
Je zou dan eigenlijk een lift bij een van die wagens moeten charteren...quote:
tyquote:
Deze wagens rijden allemaal mee. In totaal 85 stuksquote:Ferrari 166 Inter Farina
Ferrari 166 Inter Touring of 250 GT Europa
Dino 246 GT
Ferrari 250 GT Boano
Ferrari 250 GT Cabriolet
Ferrari 250 GT California Spider of 250 GT SWB
Ferrari 250 GT Lusso
Ferrari 250 GT SWB (2X)
Ferrari 250 GT/E (2X)
Ferrari 250 Monza
Ferrari 275 GTB (3X)
Ferrari 308 GTS
Ferrari 308 GTSi
Ferrari 328 GTS
Ferrari 330 GT 2+2 (2X)
Ferrari 330 GTC
Ferrari 348 GTS
Ferrari 348 TS
Ferrari 355 Spider
Ferrari 360 Modena (2X)
Ferrari 360 Spider (4X)
Ferrari 365 GT 2+2
Ferrari 365 GTB/4
Ferrari 365 GTC
Ferrari 365 GTC/4
Ferrari 456M GT (5X)
Ferrari 512 BBi
Ferrari 512 TR
Ferrari 550 Barchetta
Ferrari 550 Maranello (4X)
Ferrari 575M Maranello
Ferrari 599 GTB Fiorano (2X)
Ferrari 612 Scaglietti (5X)
Ferrari Challenge Stradale
Ferrari Enzo (2X)
Ferrari F355 Berlinetta (2X)
Ferrari F355 Berlinetta of 430 Spider
Ferrari F355 GTS (2X)
Ferrari F355 Spider
Ferrari F40 (4X)
Ferrari F430 (4X)
Ferrari F430 of Challenge Stradale
Ferrari F430 Spider (4X)
Ferrari Mondial (2X)
Ferrari Superamerica
Ferrari Superamerica of 512 Bbi
Ferrari Testarossa (3X)
Pratend met Wiebequote:Op dinsdag 17 april 2007 14:35 schreef Neerio het volgende:
[afbeelding]
geenstijl was ook aanwezig]
even voor de duidelijkheid op de foto hierboven staat rutger van geenstijl![]()
lijkt me een tikje overdreven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:46 schreef ook_gek het volgende:
er zijn 16 enzo's in nederland
Hier staan de eerste 11quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |