kleine verbetering aangemaakt :pquote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
als je als jongedame alleen aan de bar staat raak je meestal vanzelf wel met iemand aan de praatmaar meeste mensen komen daar echt in groepjes ja..
dat is inderdaad ook een ideequote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan spreek je daar toch af met een onbekende van Fok? Probleem opgelost
spreek je met mij af, wedden dat het een leuke avond wordt?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook een idee![]()
![]()
dan vind je de f& d misschien ook wat leuker
![]()
hahah jij wilde graag een leuke avondquote:Op maandag 7 mei 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
spreek je met mij af, wedden dat het een leuke avond wordt?![]()
Op zich heb ik genoeg vrienden en bekenden om een avondje mee te stappen hoor. Maar een meet sla ik natuurlijk niet af.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Dan spreek je daar toch af met een onbekende van Fok? Probleem opgelost
deze week vrijdag?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Op zich heb ik genoeg vrienden en bekenden om een avondje mee te stappen hoor. Maar een meet sla ik natuurlijk niet af.
Laten we eerst een weekdag kiezen
Ik stel voor om een keer op een vrijdag te meeten![]()
goed voorstelquote:Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah jij wilde graag een leuke avonddus dan zal jij wat af moeten spreken
![]()
maar is een deventer meet eigenlijk geen leuk idee![]()
Lijkt mij best een leuk idee. Ook ik ken hier niet erg veel mensen... Als we dit willen laten plaatsvinden, moeten we gewoon een datum prikken en niet op iedereen wachtenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:19 schreef Rossdale het volgende:
Een meet vind ik prima. Ik ken nauwlijks mensen uit deventer eigenlijk, alleen via mijn werk.
Ik zit normaal gezien elke laatste vrijdag van de maand al in de F&D. Ik organiseer onze bedrijfsborrel daar. Dus ik zou het dan liever op een andere dag doen, anders wil ik met veel te veel mensen tegelijk lullen, beetje jammer
Dan kan ik dus net nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:19 schreef scarefreak het volgende:
Doe dan volgende week vrijdag, dan zijn er teminste meer mensen vrij
Zaterdag kan wel, vrijdag later op de avond ook, dan ben ik er tenslotte toch al.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Hop, geen gezeur en dan gewoon komende vrijdag of zaterdag
Op je school hebben ze wel een register toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Weet iemand nog een Leerbedrijf in Deventer voor Kok BBL Niv 2
La Cantina.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Hillz het volgende:
iemand enig idee hoe dat kleine pizza-zaakje tegenover Di Mario in de stad heet?
Klopt, goed eten voor relatief weinig geldquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef whoops het volgende:
La Sardegna heeft ook dit soort prijzen, ik ben er afgelopen weken regelmatig geweest...
Het is trouwens Da Mario, ik word er zelf ook altijd op gewezen aangezien ik ook altijd 'Di' zeg...
Met de trein een klein uur.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef weasel85 het volgende:
deventer is toch dichtbij enschede zover ik weet? ( ik woon ook al een tijdje in enschede lol )
anders ben ik wel voor de partij voor een meet :p altijd leuk nieuwe mensen leren kennen
Vanaf Rotterdam gezien welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef weasel85 het volgende:
deventer is toch dichtbij enschede zover ik weet? ( ik woon ook al een tijdje in enschede lol )
anders ben ik wel voor de partij voor een meet :p altijd leuk nieuwe mensen leren kennen
Weinig, ik denk dat deze burgemeester doorgaat met het beleid dat de afgelopen jaren is ontwikkeld. Er zal echt niet veel gaan veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn precies de mogelijkheden van die nieuwe burgemeester? Openingstijden van de horeca verneuken, coffeeshops sluiten, reclameborden censureren??
Geen van allen. Dat soort dingen beslist de gemeenteraad. De burgemeester beslist niet mee. Het is de samenstelling van de raad die de 'kleur' bepaalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zijn precies de mogelijkheden van die nieuwe burgemeester? Openingstijden van de horeca verneuken, coffeeshops sluiten, reclameborden censureren??
Zijn vorige gemeente, Neder-Betuwe, is iets anders dan Deventer. Dat is erg christelijk met onder meer SGP en CDA in het college. Gebeurt in Deventer niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Erasmusch het volgende:
OK, las ergens dat ie in zn vorige gemeente de koopzondagen wilde aanpakken.
<ironie> Inderdaad, poten af van de koopzondag. Iedereen heeft verdomme toch het recht om zich 6 keer per jaar zonder geld op zak te vervelen in de winkels, in plaats van thuis. Ook de winkeliers zullen dit verworven recht desnoods met geweld verdedigen. </ironie>quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef ToT het volgende:
... ikzelf maak nooit gebruik van koopzondagen, maar als-ie dat soort dingen wil verbieden, mag hij van mij wel HEEL erg snel opzouten!
Het slachtoffer wel, de dader/foto zegt me niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:54 schreef klaarover het volgende:
Trouwens, kent iemand toevallig onderstaande uitgaans-gezelligerd?
opsporing verzocht: zware mishandeling Deventer
Te makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |