Tja, bij mij werkt ie ook, maar gaat de download niet sneller dan 20 kb/squote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
M'n internet werkt
Die prutsers van tele2 hadden bij mij thuis de boel verkeerd aangesloten
Ik heb het nu provosorisch zelf aan elkaar geknutseld. Mocht je willen weten hoe het zit PM me ff.
jah, redelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:31 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Tja, bij mij werkt ie ook, maar gaat de download niet sneller dan 20 kb/s
Bereik jij wel de 20 mbit? (bij benadering dan)
hoe bevalt tiscali dan eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik wilde eerst ook van kpn naar tele 2 gaan maar ben blij dat ik naar tiscali overgestapt ben, heb echt nog van niemand die ik ken gehoord dat het overstappen naar tele 2 zonder problemen verliep...
Ik heb tiscali met telefonie. Ik heb het nu iets meer dan een maandje maar het werkt perfect. Geen enkel probleem gehad ook niet met de aansluiting of wat dan ook. Had alleen problemen met KPN die weer een maandje te lang geld wilde vangen voor internet waar ik geen gebruik meer van maakte.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoe bevalt tiscali dan eigenlijk?
Bij mij zit internet nog op naam van een huisgenoot, maar hij blijft niet lang meer wonen en weet dan niet of we zijn abonnement over nemen of dat we een nieuw nemen
Same here. + Televisie Gold abonnement á 70 zenders. Hustlerquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef ToT het volgende:
Ik heb nu ook ADSL zonder telefoonaansluiting. Geen probleem.
Ik had hiervoor Tele2 met KPN telefoonaansluiting. Ben toen tijdelijk overgestapt naar internet & telefonie van Tele2 en toen heb ik de telefonie er uit geschopt. Scheelt flink wat knaken per maand en ik heb een snelelre verbinding. (En ik belde toch al weinig met de vaste lijn.)
quote:Grootse start voor SV Futura
DEVENTER - De nieuwe Deventer studentenvereniging Futura houdt morgenavond haar openingsfeest. In Luxor Plaza, de vaste locatie van Futura op de donderdag, treden onder andere zanger Brace en DJ Melly Mell op tussen 21.30 uur en 03.00 uur.
Huidige leden kunnen morgen gratis naar binnen, lid worden aan de deur kost 1 euro en overige gasten betalen 3 euro. ,,Bier is twee halen, één betalen. We hopen zo in één klap de grootste studentenvereniging van Deventer te worden'', zegt Elles de Caluwé, mede-oprichtster van SV Futura.
De nieuwe studentenvereniging is bedoeld voor MBO'ers en HBO'ers, die in Deventer studeren.
Deventer en het studentenlevenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Misanthroopia het volgende:
Wie van jullie zijn er eigenlijk allemaal student? (Niet dat dat belangrijk is ofzo)
Vanavond is er het openingsfeest van een nieuwe studentenvereniging genaamd Futura. Ik heb er zo m'n bedenkingen bij, maar ik ga wel ff kijken.
Uit De Stentor:
[..]
Ik heb ook dat jaren60 ding erbij gekregen en een tientje huurtegoed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef ToT het volgende:
LOLNee tv heb ik nog wel op de ouderwetse manier.
Toen ze het hier kwamen aansluiten, kwamen ze echt met een flink grote zwarte kast aangezet met van die extreem ouderwetse grote drukknoppen er op; daarmee kon ik dus tv ontvangen via Tele2.
Het had wel een scart aansluiting nodig op de tv.
Beide scart aansluitingen waren op dat moment bezet, en ik wil echt absoluut niet zo'n ding uit de jaren '60 in huis hebben. (Serieus, zelfs in de jaren '70 zouden ze zo'n kast nog niet in huis gehad willen hebben!)
Afzender retour dus, doeidoei!
Daarbij kon ik toen overigens alleen Big Brother en voetbal ontvangen met dat ding; 2 dingen die me totaal niet interesseren.
Oh ja, en je kon nog films "huren" via dat ding.
Tja dat is geloof ik niet echt meer wat. Terwijl ik nog de bomvolle Saamkelder aan de Polstraat heb meegemaakt.quote:
Is dat vanavond? Ga denk ik dan wel even kijken.. Ken degene die het heeft opgericht namelijk.. en ben volgens mij zelf ook al lidquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:38 schreef Misanthroopia het volgende:
Wie van jullie zijn er eigenlijk allemaal student? (Niet dat dat belangrijk is ofzo)
Vanavond is er het openingsfeest van een nieuwe studentenvereniging genaamd Futura. Ik heb er zo m'n bedenkingen bij, maar ik ga wel ff kijken.
Uit De Stentor:
[..]
Coolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Tja dat is geloof ik niet echt meer wat. Terwijl ik nog de bomvolle Saamkelder aan de Polstraat heb meegemaakt.
Nostalgie![]()
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Is dat vanavond? Ga denk ik dan wel even kijken.. Ken degene die het heeft opgericht namelijk.. en ben volgens mij zelf ook al lid![]()
Wat gaat SAAM dan doen? Of gaat het ter ziele?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef Misanthroopia het volgende:
Tijden veranderen, het duurt namelijk niet lang meer voordat SAAM uit Brink 21 vertrekt...
Quelle une suprise...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagen
Dat is nog maar de vraag. Een ding is vrijwel zeker en dat is dat SAAM uit de Brink vertrekt. Er kleven gewoon teveel nadelen aan. Slecht imago, weinig bezoekers, hoge kosten, veel onderhoud.... we trekken het gewoon niet meer daar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Wat gaat SAAM dan doen? Of gaat het ter ziele?
Staat op hun websitequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Hillz het volgende:
700 man, waar hebben ze dat op gebaseerd?
iemand nog naar de students-4-life party geweest?
Whahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagen![]()
Ik zou ook komen maar was het vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope het was gister. Ook ff een gesprekje gehad met die Helmi, best een aardige kerel. Het feest viel een beetje tegen... ze hadden gerekend op 700 man en er kwamen uiteindelijk 50 opdagenen de hoofdartiest had ook al afgezegd. Niet dat je met Brace daar rouwig om moet zijn. Maar het was dan wel weer 4 uur dat ik in bed lag
![]()
Al 5 maand niet meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:30 schreef Rossdale het volgende:
Geen mod meer Messenga? Ik ben echt niet meer bij geloof ik
Klopt, gisteravond was ik ook nog even in de stad en weet gelijk waarom ik er eigenlijk niet meer zo vaak heenga.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik zou ook komen maar was het vergetenmaar dat is inderdaad wel heel weinig ja.. maar ja uitgaansleven in deventer is niet meer wat het geweest is..
Dat schijnt inderdaad wel leuk te zijn. Moet ik toch maar een keer gaan kijken daar. Hoe is de man/vrouw verhouding daar?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:45 schreef whoops het volgende:
Gister gezellig in het Burger staan swingen...
Daar was voornamelijk 35- aanwezig...
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat schijnt inderdaad wel leuk te zijn. Moet ik toch maar een keer gaan kijken daar. Hoe is de man/vrouw verhouding daar?
Maar van 50/50 is dus geen sprake? En het vrouwvolk dat er komt, ziet dat er ook nog een beetje aangenaam uit?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...Maar er is zeker wel vrouwvolk aanwezig...
De All-times-party is nice..
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en matenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Maar van 50/50 is dus geen sprake? En het vrouwvolk dat er komt, ziet dat er ook nog een beetje aangenaam uit?
Whehe, altijd gedacht dat jij een vrouw was joh!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en maten... De verhouding weet ik niet maar dat had ook met mijn promilage te maken denk ik...
Zo kwam ik er gister in het Burger achter dat er tegenover mij nog een aantal studentes woont, leuke meiden op nog geen 50 meter afstand...
waar ben je gister dan geweest?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, gisteravond was ik ook nog even in de stad en weet gelijk waarom ik er eigenlijk niet meer zo vaak heenga.
Op de terrasjes na wat altijd wel leuk is, blijft het een dooie boel![]()
Ga ik toch eens daar kijken binnenkort. Trouwens, waar wonen die leuke studentes dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef whoops het volgende:
[..]
Er zitten zeker leuke dames tussen, alle soorten en maten... De verhouding weet ik niet maar dat had ook met mijn promilage te maken denk ik...
Zo kwam ik er gister in het Burger achter dat er tegenover mij nog een aantal studentes woont, leuke meiden op nog geen 50 meter afstand...
Bij Fred & Douwe.. Vond er maar bar weinig aan. Veel te druk en gewoon niet leuk. Mensen zijn zo op zichzelf daar. Nieuwe contacten leggen doe je er nauwelijks..quote:Op zondag 6 mei 2007 15:17 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
waar ben je gister dan geweest?
Ik ben ook lekker even in de stad geweest..
Het is ook een loungecafe, geen danscafe he... Het is leuk voor door de weeks en begin van de avond.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Freshthinking het volgende:
Mja, overrated niet.. Maar ik had verwacht dat het na een jaar anders zou uitpakken. Eigenlijk moet je er ook gewoon kunnen dansen, maar dat gebeurt dus niet. Het blijft een beetje dom zitten en praten, terwijl ze de muziek steeds harder zetten..
Ik vind het wel een leuke tent om even te zitten aan het begin van de avond. Even rustig met iedereen bijkletsen een paar biertjes drinken en dan ergens anders heen.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:48 schreef Freshthinking het volgende:
Mja, overrated niet.. Maar ik had verwacht dat het na een jaar anders zou uitpakken. Eigenlijk moet je er ook gewoon kunnen dansen, maar dat gebeurt dus niet. Het blijft een beetje dom zitten en praten, terwijl ze de muziek steeds harder zetten..
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is die een stuk beter dan later...Maar er is zeker wel vrouwvolk aanwezig...
De All-times-party is nice..
Yep, maar moet je aan een formule vasthouden? Ik zou het er toch graag wat actiever zienquote:Op maandag 7 mei 2007 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is ook een loungecafe, geen danscafe he... Het is leuk voor door de weeks en begin van de avond.
Daar kan ik ergens wel inkomen.. alhoeweli k toen wel een niet contact heb gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Bij Fred & Douwe.. Vond er maar bar weinig aan. Veel te druk en gewoon niet leuk. Mensen zijn zo op zichzelf daar. Nieuwe contacten leggen doe je er nauwelijks..
Ja oke, maar dat is indirect een bekende van je.. Met onbekenden raak je daar echt niet snel aan de praat hoor..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik ergens wel inkomen.. alhoeweli k toen wel een niet contact heb gemaaktIk ken een van de barmannen en een van zijn vrienden sprak mij aan..
als je alleen aan de bar staat raak je meestal vanzelf wel met iemand aan de praatquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is indirect een bekende van je.. Met onbekenden raak je daar echt niet snel aan de praat hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |