Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
Dank je! Hebben we met zijn allen hard aan gekoffied!![]()
Ik kon geen TT verzinnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:zoo, dat duurde best lang Tim !
En ik heb het een beetje druk vandaag.!
doeeeeg, fijne dagquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
En ik ga nu echt naar het postkantoor luitjes, en daarna kapper, boodchappies enz. dus moet ff kijken wanneer ik er weer ben
tot laterzzzz![]()
Hoiquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
En ik ga nu echt naar het postkantoor luitjes, en daarna kapper, boodchappies enz. dus moet ff kijken wanneer ik er weer ben
tot laterzzzz![]()
We doen hier wel aan thee-straffenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:12 schreef D.Rose het volgende:
waar is de Thee-SC?
xtra dark roastquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
Ben ik een koffie barbaar als ik zeg dat ik Senseo lekker vind, Dark Roast van DE, geen suiker alleen een wolkje melk.
Op stage een koffie autmaat van DE, ik neem altijd sterke koffie met weinig melk..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We doen hier wel aan thee-straffen![]()
![]()
Hoe smaken die?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We doen hier wel aan thee-straffen![]()
![]()
Hiquote:
Ow, is dit zo'n reeksquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zo de koffie doet zijn werk![]()
Net toch een mooie tijd op onze wc vertoefd![]()
Walgelijk, vooral de thee-straffen met koffiemelk zijn verschrikkelijk. Iedereen gedraagd zich hier dan ook keurig. Heeft u de eed al afgelegd?quote:
Thee met koffiemelkquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Walgelijk, vooral de thee-straffen met koffiemelk zijn verschrikkelijk. Iedereen gedraagd zich hier dan ook keurig. Heeft u de eed al afgelegd?![]()
misschien moet je onze mooi OP eens lezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Thee met koffiemelk![]()
eed? Mijn naam is haas D.Rose
Neu, moet wel de hele dag aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:24 schreef TIM-846 het volgende:
Het is vrij rustig vandaag he, Papier!Ga jij nog een drukke dag tegemoet?
*gelezen heeftquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien moet je onze mooi OP eens lezen![]()
In de OP staat een Gebed en een Eed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Thee met koffiemelk![]()
eed? Mijn naam is haas D.Rose
Ik heb een hele berg werk liggen, maar koffieën gaat voor, en ik verveel mequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, moet wel de hele dag aanwezigzijn maar ik heb niet veel dringende werkjes liggen.
Ik kan dus lekker koffieën vandaag
![]()
Dan is het voor jou misschien wel interessant om de eed af te leggen Gooverquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een hele berg werk liggen, maar koffieën gaat voor, en ik verveel me
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin hequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de OP staat een Gebed en een Eed.Het Gebed mag U in stilte doen, maar de Eed dient
u (in uw FirstPost eigenlijk) hier publiekelijk uit te spreken.
![]()
dat is helemaal correctquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin he
Helaas, dan moet u misschien toch een ander topic opzoeken. We zijn hier allemaal hardcorequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin he
Ach, geen relatie? Ze neukt dus lekker rond!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
Scarlett
Zo dit komt mooi uit.. heb ik nog steeds alle kans![]()
Ben bang dat die geen deel 2 gaat halen, er zijn altijd van die lastige blauwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas, dan moet u misschien toch een ander topic opzoeken. We zijn hier allemaal hardcorekoffieërs en dat mixt slecht met thee-drinkers. Zelf thee-topic beginnen?
![]()
![]()
Hey Boem!quote:
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben net begonnen aan een boterham met een eitje! Het is tenslotte Pasen![]()
Ging je zus dood? Gecondoleerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Goover het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal iedere dag op z'n minst 0 posts posten in dit topic:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Welkom!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Goover het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal iedere dag op z'n minst 0 posts posten in dit topic:
Ik zometeen even. Heb beetje slaap te kort in 48 uur maar 9 uurtjes geslapenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Boem!![]()
Dat is goed nieuws! Ik moet nog beginnen met mn ontbijt (moet nog met 2ebeginnen)
er staat ooitquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef Goover het volgende:
Waarom mag ik eigenlijk niet bij Starbucks langs?
Pasen is een heidens feest waarbij de komst van de lente gevierd word en de overgebleven wintervoorraden feestelijk geconsumeert worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!
Ja, lekker bediend worden op het terras met Pasen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Pasen is een uitnodiging voor mensen om gebruik te maken van Horeca en daarom moet ik op pasen werken![]()
Morgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen.
ik heb behoorlijk zwaar.. gisteren was het te laat, en teveel bier.. en vanochtend te vroegquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Hallo eenieder die goedemorgen zei/gaat zeggen.
Hoe is het?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb behoorlijk zwaar.. gisteren was het te laat, en teveel bier.. en vanochtend te vroeg![]()
Maar laten we het positief bekijken! We zitten alweer bijna op 10 uur! Dat wil zeggen ; nog maar 6 uur!![]()
Al bijgekomen van je DIG-party?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
Vragenlijst ten behoeve van F-SC-Ko
1 U heeft:
O Werk
X Studie
27 U heeft deze vragenlijst eerlijk ingevuld
X Ja natuurlijk!
O Nee natuurlijk niet!
O Niet ingevuld (nou ok, eentje dan)
O Alleen doorgelezen
28 Dit is het einde van de vragenlijst.
Ik vind het prettiger als ik het niet mailquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is prettiger als u het mailt. Er staat een link in de op (onder de link van de vragenlijst)
![]()
Ik ga lekker werken vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga lekker winkelen vandaag.
Wat jullie?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken vandaag![]()
Zo hoort hetquote:
[..]
U vertrouwt mij niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger als ik het niet mail![]()
mail adress, prive etc...
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.quote:
Hij komt idd wel vreemd overquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.
Vreemd? Maar ik ben Papierversnipperaar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.
Mijn vrouw is notarisklerkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!![]()
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouwquote:
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hi Crossquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hoe? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Dat zou top zijn, want ik ben echt niet van plan om ook maar een cent te betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
quote:
Haiquote:
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?Als ze zich niet voor hun eigen uitvaart verzekert hebben gewoon in zee kieperen.
![]()
[..]
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.quote:
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WAquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.Ben je daarvoor verzekert?
Jawelquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?![]()
quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WA
Ook dat is juistquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan hadden ze eerst maar eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen jegens mij.
![]()
joh, ik dacht dat je uberhaupt verplicht bent een algemeen WA te hebben?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja?Misschien als je kinderen hebt?
Ik ben alleen WA verzekert voor de auto.
![]()
Dat is dit toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Wat een onzinnig voorstel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Knip zequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
De kapper ? Wat een onzinquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
Goeiemorgen koffie-leutjequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERLSAAFDEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
ja net wakker....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen koffie-leutje![]()
Net wakker?![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERLSAAFDEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat eerst maar dan!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja net wakker........moet nog koffie zetten....
![]()
![]()
![]()
niet goed.. moeten werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
koffie is klaar....![]()
...stukje suiker brood erbij....
![]()
....de dag begint goed....
...hoe is het met idereen...?
![]()
ahhhh één troost heb je....quote:
De meeste hier moeten werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
koffie is klaar....![]()
...stukje suiker brood erbij....
![]()
....de dag begint goed....
...hoe is het met idereen...?
![]()
die van vanLeest welquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh één troost heb je.......je bent niet de enige die vandaag moet werken....
![]()
zijn de winkels vandaag open....![]()
En het terras van Boem-dikke is ook openquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh één troost heb je.......je bent niet de enige die vandaag moet werken....
![]()
zijn de winkels vandaag open....![]()
Zelfs ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste hier moeten werken![]()
wat voor hete kutfabriek?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Zelfs ik
Ik zo'n hete kutfabriek![]()
(ff roken brb)
Fabriek voor sex-artikelen?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fabriek voor sex-artikelen?![]()
![]()
Wauw! Das idd lunch!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in lunchpauze, mosterdsoep en lekkerbekje met patatjes
goedemorgen boem....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in lunchpauze, mosterdsoep en lekkerbekje met patatjes
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fabriek voor sex-artikelen?![]()
![]()
En dat zijn geen sex-artikelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]Nee was dat maar.
Ze maken daar lange vingers.
lange vingers kun je voor een heleboel dingen gebruiken hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]Nee was dat maar.
Ze maken daar lange vingers.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen boem....![]()
...ik heb gehoord dat je terrasje open was...
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat zijn geen sex-artikelen?![]()
Volgens mij komen jullie iets tekortquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lange vingers kun je voor een heleboel dingen gebruiken hoor...![]()
![]()
![]()
speak for yourself.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komen jullie iets tekort
Valt (nog) wel meequote:
Oh?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komen jullie iets tekort
dat zal lekkere koffie wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn zoontje is koffie voor mij aan het zetten.....zooo lief....
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als je dit al aanziet voor seks-artikelen denk je wel heel veel aan seks:quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh?![]()
Ik kom wel eens tijd tekort.![]()
Ook wel eens geld![]()
Of motivatie![]()
Maar wat heeft dat nou weer met lange vingers te maken?![]()
Ik moet even wandelen, BRB![]()
Doe mij ook zo'n zoontjequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn zoontje is koffie voor mij aan het zetten.....zooo lief....
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vingers zien er heeeeeeeel lekker uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou als je dit al aanziet voor seks-artikelen denk je wel heel veel aan seks:
[afbeelding]
[..]
Na een tijdje heb je d'r echt wel genoeg van hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die vingers zien er heeeeeeeel lekker uit![]()
![]()
![]()
Je hebt vast hele lekkere koffie met hele lekkere koekjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja hoor krijg ik weer koffie-bezoek....![]()
....ze kunnen gewoon niet zonder mij...
![]()
![]()
precies....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt vast hele lekkere koffie met hele lekkere koekjes![]()
Klopt wel, maar vandaag is het geen pasen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pasen is een heidens feest waarbij de komst van de lente gevierd word en de overgebleven wintervoorraden feestelijk geconsumeert worden.![]()
En goede vrijdag is een vastendag om de heidenen eraan te herinneren dat ze net een hongerige winter achter de rug hebben. Ik snap nog steeds niet wat je zus ermee te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt wel, maar vandaag is het geen pasen!
Niet dat mij dat iets uit maakt![]()
Chocolade-ei!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
ik weet het ; ik neem een Chupa Chup aardbei!
Ben jij ook s wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
teringjantje, het gaat wel weer appe hard hoor
Valt wel mee, het begint weer in te zakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
Ja, vakantie hequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij ook s wakker![]()
Goeiemorgen!![]()
![]()
hmm, jammer, net nu ik wakker benquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Valt wel mee, het begint weer in te zakken
mogequote:
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee niet jammer.. Dit is een kans! Blaas het topic nieuw leven in![]()
Moet zij nu ook de Eed afleggen?quote:
Ik ben even naar d'r toe, effe kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet zij nu ook de Eed afleggen?![]()
![]()
oh oh, nou stort t hele topic in ..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben even naar d'r toe, effe kijken hoe dat gaat
brb
Nee hoor.quote:
De toestand in de wereld?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor.
Waar zullen we het over hebben?
poehee even denken.. weet jij niets?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor.
Waar zullen we het over hebben?
laten we het hier eens over gaan hebben! Wat heb je gekocht kuuk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Boh toffe dingen gekocht in de stad!
Wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Boh toffe dingen gekocht in de stad!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me
Denk dat ik maar eens ga douchen enzo. En ik moet me nog scheren, mag na een dag of 3 ook wel weer eens gebeuren
Boeken, een vliegenmepper, 2 slaapzakken, schoenen voor JDude, een brood, verrekte hip ondergoed en bakjes om broodbeleg in te doen in de koelkast.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
laten we het hier eens over gaan hebben! Wat heb je gekocht kuuk?![]()
Goede inkopen hoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeken, een vliegenmepper, 2 slaapzakken, schoenen voor JDude, een brood, verrekte hip ondergoed en bakjes om broodbeleg in te doen in de koelkast.
Nah ik ben weer terug. Nog niks nuttigs gedaan, ik kwam langs m'n drumstel en ben maar ff gaan drummenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef TIM-846 het volgende:
Ben ik weer eens in mijn uppie?
Dan ga ik maar een dansje doen ofzo...![]()
Moet je weer leren?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah ik ben weer terug. Nog niks nuttigs gedaan, ik kwam langs m'n drumstel en ben maar ff gaan drummen
Ik doe dalijk wel weer een poging.
Uh ja dat ook, maar ik wou me gaan scherenquote:
quote:
Pff ik ga over een uur alweer werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
waar zullen we het eens over gaan hebben? ik moet nog 3 uur dus kom maar op!
haha ,dat is wel effe andere koek iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Uh ja dat ook, maar ik wou me gaan scheren
[..]
![]()
![]()
![]()
Boeiend, voor mij is het een zelfde vrijdag als normaal hoor. En ik moet wel werken als ik morgen vrij wil krijgen. Morgen op theorieles voor m'n heftruckcertificaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha ,dat is wel effe andere koek idd
Werken op goede vrijdag
Mij niet gezien.
Ja, ging soepeltjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef TIM-846 het volgende:
was t tentamen gisteren nou eigenlijk gelukt eerik?
Ja tuurlijk is het gewoon hetzelfde als normaal, maar ik grijp altijd elke 'feestdag' aan als dat dat ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Boeiend, voor mij is het een zelfde vrijdag als normaal hoor. En ik moet wel werken als ik morgen vrij wil krijgen. Morgen op theorieles voor m'n heftruckcertificaat.
Ik ga ook nog even een broodje etenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef TIM-846 het volgende:
ik ga even pauzeren als t hier zo saai is..![]()
U riep?quote:
Oh, ja mosterdsoep.quote:
6quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef TIM-846 het volgende:
daar ben ik weer! 6 tosties naar binnengewerkt.. is er ondertussen al meer te doen hier?![]()
Als je een half uurtje twijfelt is het zo half driequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef crossover het volgende:
Zo, ik zit aan mn eerste koffie van vandaag
Ik ben aan het twijfelen of ik om 2 uur ga werken of half 3..
Dat komt er nou van!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
joh ik had honger..
nu wel een beetje vol en misselijk gevoel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Meesterlijk nummer dit
Ja wat nouquote:
ben nu bezig met de volgende chupa chup!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt er nou van!
Spuug1 tosti uit. Dan voel je je misschien iets beter.
![]()
Dance of the dead!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Meesterlijk nummer dit
Zal ik vast Thee gaan zetten?quote:
Dank u. Ik vroeg het me net af.quote:
Dag Cross!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken
Rustig aan met de koffie en tot een uur of 7.
Volgens mij kookt het water al...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik vast Thee gaan zetten?![]()
13:47quote:
Die krijg je vast als lid van het geheime MOD-genootschap.quote:
welneequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die krijg je vast als lid van het geheime MOD-genootschap.![]()
Ik heb hele rare dingen in mn msnquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee
ik heb hem zelfs in mijn msn
en een blauwe en een oranje
piepen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele rare dingen in mn msn
iets met p**pen en heeeel lekker tongzoenen.
Zwaaiende pinguins
Op een maan slapende smiley's
En ze bewegen ook nog![]()
Ik heb alleen fatsoenlijke dingen in m'n msn, niet van die bewegende drukke klotedingenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele rare dingen in mn msn
iets met p**pen en heeeel lekker tongzoenen.
Zwaaiende pinguins
Op een maan slapende smiley's
En ze bewegen ook nog![]()
je moet de locatie van de afbeelding kopieren,quote:
eHoi JJquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ghallooooooo iedereen....![]()
![]()
![]()
....doei iedereen....ik ga ijsje eten in de stad en shoppen met de kids...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ijs-koffie.....![]()
met slechte mensen gaat het altijd goedquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
ghallooooooo iedereen....![]()
![]()
![]()
....doei iedereen....ik ga ijsje eten in de stad en shoppen met de kids...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ijs-koffie.....![]()
Ja, lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
met slechte mensen gaat het altijd goed
en hoe is het met jou dan?
Ok doei!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eHoi JJ
Doei JJ
Veel plezier.
Ik ga ook ijs eten![]()
ohja, shitquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok doei!![]()
vergeet je niet mijn wetenschappelijke resultaten te publiceren?
ik ben ook nog niet zo heel lang wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, lekker
Nog niet zo heel lang wakker, dadelijk even de tuin verbouwen en weer in de zon zitten
ja maar, ja maar, ik mag toch ook weleens een dagje niksen? ik zit het hele weekend met mijn schoonouders ja!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wij moeten werken en jullie gaan niksen?
Dat vind ik echt:
[afbeelding]
eensch!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat vind ik echt:
[afbeelding]
Dom van je. Ik doe nooit wat met mijn schoonouders. Als ik vrij heb ben ik vrijquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik mag toch ook weleens een dagje niksen? ik zit het hele weekend met mijn schoonouders ja!
mja, mijn liefie woont nog bij zijn ouders zie je, en het is zo lullig als ie altijd alleen maar bij mij thuis isquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dom van je. Ik doe nooit wat met mijn schoonouders. Als ik vrij heb ben ik vrij![]()
Leuk!quote:
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat vind ik echt:
[afbeelding]
Lullig? Voor wie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, mijn liefie woont nog bij zijn ouders zie je, en het is zo lullig als ie altijd alleen maar bij mij thuis is
ik heb geen schoonouders dat is pas fijn!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, mijn liefie woont nog bij zijn ouders zie je, en het is zo lullig als ie altijd alleen maar bij mij thuis is
voor mijn schoonouders natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lullig? Voor wie?![]()
[afbeelding]
Whoehahahaha Hij moet morgen werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan?
Ik niks al zolang ik hier kom
Alleen moet ik morgen wel weer werken
Klotekeukenhof is open
Gnagna...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het ooit anders geweest dan?
Ik niks al zolang ik hier kom
Alleen moet ik morgen wel weer werken
Klotekeukenhof is open
Ja, en wel een volledige dag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whoehahahaha Hij moet morgen werken![]()
![]()
[afbeelding]
Gracias amigo!quote:
Pas de problemequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gracias amigo![afbeelding]
www.albert.nlquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
ik heb helemaal geen zin om boodschappen te doen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Muck het volgende:
ik heb helemaal geen zin om boodschappen te doen
Papier heeft de smilies ook helemaal gevondenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] Boodschappen
heb ik het dan strakkies in huis?quote:
ik heb het juist nodig voor morgenquote:
ah, ok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het juist nodig voor morgen
we gaan een dagje weg, en ik zou lunchpakketjes maken
Sssssst! Niet aan JJ doorvertellen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Papier heeft de smilies ook helemaal gevonden!
nog 26
ik ben al thuisquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
Nog maar 1,5 uur en dan mag ik naar huis!
ik denk dat hij dan wel erg teleurgesteld isquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok.
Je kan ook langs een tankstation rijden en daar voorverpakte 'lunchpakketjes' halen![]()
Ik split 'm ook, ik ga de tuintafel neerdonderen buiten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk dat hij dan wel erg teleurgesteld is
dus... ik ga maar even geloof ik... tot straks
"Nog net geen weekendkoffie"quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft iemand nog een leuke TT voor zometeen?
Nog net geen maar wel heel bijna weekendkoffiequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Nog net geen weekendkoffie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |