Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
Dank je! Hebben we met zijn allen hard aan gekoffied!![]()
Ik kon geen TT verzinnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:zoo, dat duurde best lang Tim !
En ik heb het een beetje druk vandaag.!
doeeeeg, fijne dagquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
En ik ga nu echt naar het postkantoor luitjes, en daarna kapper, boodchappies enz. dus moet ff kijken wanneer ik er weer ben
tot laterzzzz![]()
Hoiquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
En ik ga nu echt naar het postkantoor luitjes, en daarna kapper, boodchappies enz. dus moet ff kijken wanneer ik er weer ben
tot laterzzzz![]()
We doen hier wel aan thee-straffenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:12 schreef D.Rose het volgende:
waar is de Thee-SC?
xtra dark roastquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
Ben ik een koffie barbaar als ik zeg dat ik Senseo lekker vind, Dark Roast van DE, geen suiker alleen een wolkje melk.
Op stage een koffie autmaat van DE, ik neem altijd sterke koffie met weinig melk..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We doen hier wel aan thee-straffen![]()
![]()
Hoe smaken die?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We doen hier wel aan thee-straffen![]()
![]()
Hiquote:
Ow, is dit zo'n reeksquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zo de koffie doet zijn werk![]()
Net toch een mooie tijd op onze wc vertoefd![]()
Walgelijk, vooral de thee-straffen met koffiemelk zijn verschrikkelijk. Iedereen gedraagd zich hier dan ook keurig. Heeft u de eed al afgelegd?quote:
Thee met koffiemelkquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Walgelijk, vooral de thee-straffen met koffiemelk zijn verschrikkelijk. Iedereen gedraagd zich hier dan ook keurig. Heeft u de eed al afgelegd?![]()
misschien moet je onze mooi OP eens lezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Thee met koffiemelk![]()
eed? Mijn naam is haas D.Rose
Neu, moet wel de hele dag aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:24 schreef TIM-846 het volgende:
Het is vrij rustig vandaag he, Papier!Ga jij nog een drukke dag tegemoet?
*gelezen heeftquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
misschien moet je onze mooi OP eens lezen![]()
In de OP staat een Gebed en een Eed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Thee met koffiemelk![]()
eed? Mijn naam is haas D.Rose
Ik heb een hele berg werk liggen, maar koffieën gaat voor, en ik verveel mequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, moet wel de hele dag aanwezigzijn maar ik heb niet veel dringende werkjes liggen.
Ik kan dus lekker koffieën vandaag
![]()
Dan is het voor jou misschien wel interessant om de eed af te leggen Gooverquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een hele berg werk liggen, maar koffieën gaat voor, en ik verveel me
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin hequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de OP staat een Gebed en een Eed.Het Gebed mag U in stilte doen, maar de Eed dient
u (in uw FirstPost eigenlijk) hier publiekelijk uit te spreken.
![]()
dat is helemaal correctquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin he
Helaas, dan moet u misschien toch een ander topic opzoeken. We zijn hier allemaal hardcorequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een eed uitspreken waar ik me toch nooit aan zal houden heeft weinig zin he
Ach, geen relatie? Ze neukt dus lekker rond!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:29 schreef TIM-846 het volgende:
Scarlett
Zo dit komt mooi uit.. heb ik nog steeds alle kans![]()
Ben bang dat die geen deel 2 gaat halen, er zijn altijd van die lastige blauwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas, dan moet u misschien toch een ander topic opzoeken. We zijn hier allemaal hardcorekoffieërs en dat mixt slecht met thee-drinkers. Zelf thee-topic beginnen?
![]()
![]()
Hey Boem!quote:
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben net begonnen aan een boterham met een eitje! Het is tenslotte Pasen![]()
Ging je zus dood? Gecondoleerdquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Goover het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal iedere dag op z'n minst 0 posts posten in dit topic:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Welkom!quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Goover het volgende:
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal iedere dag op z'n minst 0 posts posten in dit topic:
Ik zometeen even. Heb beetje slaap te kort in 48 uur maar 9 uurtjes geslapenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Boem!![]()
Dat is goed nieuws! Ik moet nog beginnen met mn ontbijt (moet nog met 2ebeginnen)
er staat ooitquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef Goover het volgende:
Waarom mag ik eigenlijk niet bij Starbucks langs?
Pasen is een heidens feest waarbij de komst van de lente gevierd word en de overgebleven wintervoorraden feestelijk geconsumeert worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Niks pasen, niks feest met een ei, Jezus ging dood vandaag!
Ja, lekker bediend worden op het terras met Pasen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Pasen is een uitnodiging voor mensen om gebruik te maken van Horeca en daarom moet ik op pasen werken![]()
Morgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen.
ik heb behoorlijk zwaar.. gisteren was het te laat, en teveel bier.. en vanochtend te vroegquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Hallo eenieder die goedemorgen zei/gaat zeggen.
Hoe is het?
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb behoorlijk zwaar.. gisteren was het te laat, en teveel bier.. en vanochtend te vroeg![]()
Maar laten we het positief bekijken! We zitten alweer bijna op 10 uur! Dat wil zeggen ; nog maar 6 uur!![]()
Al bijgekomen van je DIG-party?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
Vragenlijst ten behoeve van F-SC-Ko
1 U heeft:
O Werk
X Studie
27 U heeft deze vragenlijst eerlijk ingevuld
X Ja natuurlijk!
O Nee natuurlijk niet!
O Niet ingevuld (nou ok, eentje dan)
O Alleen doorgelezen
28 Dit is het einde van de vragenlijst.
Ik vind het prettiger als ik het niet mailquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is prettiger als u het mailt. Er staat een link in de op (onder de link van de vragenlijst)
![]()
Ik ga lekker werken vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga lekker winkelen vandaag.
Wat jullie?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken vandaag![]()
Zo hoort hetquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken vandaag![]()
U vertrouwt mij niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het prettiger als ik het niet mail![]()
mail adress, prive etc...
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.quote:
Hij komt idd wel vreemd overquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.
Vreemd? Maar ik ben Papierversnipperaar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou ook geen vreemde Fok!kers vertrouwen.
Mijn vrouw is notarisklerkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!![]()
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouwquote:
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hi Crossquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hoe? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Dat zou top zijn, want ik ben echt niet van plan om ook maar een cent te betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |