Mijn vrouw is notarisklerkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
Even een serieuze vraag tussendoor:
zijn hier mensen aanwezig met een rechtenachtergrond? Of notarissen-achtig iets?
(ivm nalatenschap)
rare vraag zo op de vroege morgen i know
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
D.Rose heeft de eed nog niet afgelegd!![]()
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouwquote:
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hi Crossquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag ik dan zo brutaal zijn je te vragen of je (of je vrouw) de OP van dit WGR topic wil lezen en wellicht dat jij/zij een antwoordindicatie heeft voor mij?
![]()
Ik zou er superdankbaar voor zijn!![]()
Hoe? Wat? Waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En zou die niet eed-afleggende ketterse thee-drinker daar meteen kunnen blijven?![]()
Dat zou top zijn, want ik ben echt niet van plan om ook maar een cent te betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
quote:
Haiquote:
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?Als ze zich niet voor hun eigen uitvaart verzekert hebben gewoon in zee kieperen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken vandaag![]()
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.quote:
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WAquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.Ben je daarvoor verzekert?
Jawelquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?![]()
quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WA
Ook dat is juistquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan hadden ze eerst maar eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen jegens mij.
![]()
joh, ik dacht dat je uberhaupt verplicht bent een algemeen WA te hebben?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja?Misschien als je kinderen hebt?
Ik ben alleen WA verzekert voor de auto.
![]()
Dat is dit toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Wat een onzinnig voorstel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Knip zequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
De kapper ? Wat een onzinquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
Goeiemorgen koffie-leutjequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERLSAAFDEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |