Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelezen, en volgens mij ben jij idd verantwoordelijk voor de kosten, maar hoe en wat precies weet ik ook niet. Mijn vrouw is ff naar kantoor, als ze straks thuis is zal ik het ff voorleggen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?Als ze zich niet voor hun eigen uitvaart verzekert hebben gewoon in zee kieperen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga lekker werken vandaag![]()
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.quote:
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WAquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als je (wettelijk) toch moet betalen valt dit misschien onder wettelijke aansprakelijkheid.Ben je daarvoor verzekert?
Jawelquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vreemd, je bent toch niet verantwoordelijk voor je ouders?![]()
quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yeps. dat is wettelijk verplicht he, WA
Ook dat is juistquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan hadden ze eerst maar eens hun verantwoordelijkheid moeten nemen jegens mij.
![]()
joh, ik dacht dat je uberhaupt verplicht bent een algemeen WA te hebben?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja?Misschien als je kinderen hebt?
Ik ben alleen WA verzekert voor de auto.
![]()
Dat is dit toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Wat een onzinnig voorstel!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Zullen we het weer over onzin gaan hebben?![]()
![]()
Knip zequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
De kapper ? Wat een onzinquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
ik ga naar de kapper, ciao!![]()
@ D.Rose: ik lees het eventueel straks wel, mocht ze een antwoord hebben. Mag ook via PB als Tim lastig wordt![]()
Goeiemorgen koffie-leutjequote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERLSAAFDEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
ja net wakker....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen koffie-leutje![]()
Net wakker?![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
...GOEDEMORGEN LIEVE MEDE KOFFIE-VERLSAAFDEN.....
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat eerst maar dan!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja net wakker........moet nog koffie zetten....
![]()
![]()
![]()
niet goed.. moeten werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
koffie is klaar....![]()
...stukje suiker brood erbij....
![]()
....de dag begint goed....
...hoe is het met idereen...?
![]()
ahhhh één troost heb je....quote:
De meeste hier moeten werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
koffie is klaar....![]()
...stukje suiker brood erbij....
![]()
....de dag begint goed....
...hoe is het met idereen...?
![]()
die van vanLeest welquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh één troost heb je.......je bent niet de enige die vandaag moet werken....
![]()
zijn de winkels vandaag open....![]()
En het terras van Boem-dikke is ook openquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ahhhh één troost heb je.......je bent niet de enige die vandaag moet werken....
![]()
zijn de winkels vandaag open....![]()
Zelfs ikquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De meeste hier moeten werken![]()
wat voor hete kutfabriek?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Zelfs ik
Ik zo'n hete kutfabriek![]()
(ff roken brb)
Fabriek voor sex-artikelen?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fabriek voor sex-artikelen?![]()
![]()
Wauw! Das idd lunch!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in lunchpauze, mosterdsoep en lekkerbekje met patatjes
goedemorgen boem....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in lunchpauze, mosterdsoep en lekkerbekje met patatjes
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fabriek voor sex-artikelen?![]()
![]()
En dat zijn geen sex-artikelen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]Nee was dat maar.
Ze maken daar lange vingers.
lange vingers kun je voor een heleboel dingen gebruiken hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]Nee was dat maar.
Ze maken daar lange vingers.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen boem....![]()
...ik heb gehoord dat je terrasje open was...
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat zijn geen sex-artikelen?![]()
Volgens mij komen jullie iets tekortquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lange vingers kun je voor een heleboel dingen gebruiken hoor...![]()
![]()
![]()
speak for yourself.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komen jullie iets tekort
Valt (nog) wel meequote:
Oh?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij komen jullie iets tekort
dat zal lekkere koffie wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn zoontje is koffie voor mij aan het zetten.....zooo lief....
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als je dit al aanziet voor seks-artikelen denk je wel heel veel aan seks:quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh?![]()
Ik kom wel eens tijd tekort.![]()
Ook wel eens geld![]()
Of motivatie![]()
Maar wat heeft dat nou weer met lange vingers te maken?![]()
Ik moet even wandelen, BRB![]()
Doe mij ook zo'n zoontjequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
mijn zoontje is koffie voor mij aan het zetten.....zooo lief....
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |