Chocolade-ei!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
ik weet het ; ik neem een Chupa Chup aardbei!
Ben jij ook s wakkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
teringjantje, het gaat wel weer appe hard hoor
Valt wel mee, het begint weer in te zakkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef eer-ik het volgende:
Ja, vakantie hequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij ook s wakker![]()
Goeiemorgen!![]()
![]()
hmm, jammer, net nu ik wakker benquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Valt wel mee, het begint weer in te zakken
mogequote:
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee niet jammer.. Dit is een kans! Blaas het topic nieuw leven in![]()
Moet zij nu ook de Eed afleggen?quote:
Ik ben even naar d'r toe, effe kijken hoe dat gaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet zij nu ook de Eed afleggen?![]()
![]()
oh oh, nou stort t hele topic in ..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben even naar d'r toe, effe kijken hoe dat gaat
brb
Nee hoor.quote:
De toestand in de wereld?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor.
Waar zullen we het over hebben?
poehee even denken.. weet jij niets?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee hoor.
Waar zullen we het over hebben?
laten we het hier eens over gaan hebben! Wat heb je gekocht kuuk?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Boh toffe dingen gekocht in de stad!
Wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Boh toffe dingen gekocht in de stad!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:27 schreef crossover het volgende:
Ik verveel me
Denk dat ik maar eens ga douchen enzo. En ik moet me nog scheren, mag na een dag of 3 ook wel weer eens gebeuren
Boeken, een vliegenmepper, 2 slaapzakken, schoenen voor JDude, een brood, verrekte hip ondergoed en bakjes om broodbeleg in te doen in de koelkast.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
laten we het hier eens over gaan hebben! Wat heb je gekocht kuuk?![]()
Goede inkopen hoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeken, een vliegenmepper, 2 slaapzakken, schoenen voor JDude, een brood, verrekte hip ondergoed en bakjes om broodbeleg in te doen in de koelkast.
Nah ik ben weer terug. Nog niks nuttigs gedaan, ik kwam langs m'n drumstel en ben maar ff gaan drummenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:43 schreef TIM-846 het volgende:
Ben ik weer eens in mijn uppie?
Dan ga ik maar een dansje doen ofzo...![]()
Moet je weer leren?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Nah ik ben weer terug. Nog niks nuttigs gedaan, ik kwam langs m'n drumstel en ben maar ff gaan drummen
Ik doe dalijk wel weer een poging.
Uh ja dat ook, maar ik wou me gaan scherenquote:
quote:
Pff ik ga over een uur alweer werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef TIM-846 het volgende:
waar zullen we het eens over gaan hebben? ik moet nog 3 uur dus kom maar op!
haha ,dat is wel effe andere koek iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Uh ja dat ook, maar ik wou me gaan scheren
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |