Boeiend, voor mij is het een zelfde vrijdag als normaal hoor. En ik moet wel werken als ik morgen vrij wil krijgen. Morgen op theorieles voor m'n heftruckcertificaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha ,dat is wel effe andere koek idd
Werken op goede vrijdag
Mij niet gezien.
Ja, ging soepeltjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:52 schreef TIM-846 het volgende:
was t tentamen gisteren nou eigenlijk gelukt eerik?
Ja tuurlijk is het gewoon hetzelfde als normaal, maar ik grijp altijd elke 'feestdag' aan als dat dat ik niet hoef te werkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Boeiend, voor mij is het een zelfde vrijdag als normaal hoor. En ik moet wel werken als ik morgen vrij wil krijgen. Morgen op theorieles voor m'n heftruckcertificaat.
Ik ga ook nog even een broodje etenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:59 schreef TIM-846 het volgende:
ik ga even pauzeren als t hier zo saai is..![]()
U riep?quote:
Oh, ja mosterdsoep.quote:
6quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef TIM-846 het volgende:
daar ben ik weer! 6 tosties naar binnengewerkt.. is er ondertussen al meer te doen hier?![]()
Als je een half uurtje twijfelt is het zo half driequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef crossover het volgende:
Zo, ik zit aan mn eerste koffie van vandaag
Ik ben aan het twijfelen of ik om 2 uur ga werken of half 3..
Dat komt er nou van!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
joh ik had honger..
nu wel een beetje vol en misselijk gevoel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Meesterlijk nummer dit
Ja wat nouquote:
ben nu bezig met de volgende chupa chup!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt er nou van!
Spuug1 tosti uit. Dan voel je je misschien iets beter.
![]()
Dance of the dead!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:31 schreef crossover het volgende:
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Meesterlijk nummer dit
Zal ik vast Thee gaan zetten?quote:
Dank u. Ik vroeg het me net af.quote:
Dag Cross!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:42 schreef crossover het volgende:
Ik ga werken
Rustig aan met de koffie en tot een uur of 7.
Volgens mij kookt het water al...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik vast Thee gaan zetten?![]()
13:47quote:
Die krijg je vast als lid van het geheime MOD-genootschap.quote:
welneequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die krijg je vast als lid van het geheime MOD-genootschap.![]()
Ik heb hele rare dingen in mn msnquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
welnee
ik heb hem zelfs in mijn msn
en een blauwe en een oranje
piepen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele rare dingen in mn msn
iets met p**pen en heeeel lekker tongzoenen.
Zwaaiende pinguins
Op een maan slapende smiley's
En ze bewegen ook nog![]()
Ik heb alleen fatsoenlijke dingen in m'n msn, niet van die bewegende drukke klotedingenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele rare dingen in mn msn
iets met p**pen en heeeel lekker tongzoenen.
Zwaaiende pinguins
Op een maan slapende smiley's
En ze bewegen ook nog![]()
je moet de locatie van de afbeelding kopieren,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |