kan ik zondag en maandag pasquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Cuckoo het volgende:
Wil zo nog wel ff vrij vragen voor morgen. Wil wel een keer uitslapen![]()
Ja en dikke worden om vervolgens wakker te worden met koppienquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Cuckoo het volgende:
Wil zo nog wel ff vrij vragen voor morgen. Wil wel een keer uitslapen![]()
voor mij niet, moet tot 1700 aanwezig zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
'Voor sommige is goede vrijdag niet vrij'
beter lezen!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
voor mij niet, moet tot 1700 aanwezig zijn![]()
tering bijna weekend gelukkigquote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef Goover het volgende:
[..]
beter lezen!
er stond al NIET vrij...
Jij bent blijquote:Op donderdag 5 april 2007 16:30 schreef Sok41 het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH IK HEB MORGN VRIJ KUNNEN REGELEN 1/!!! WOOOEIEIEWEIWOE :dD;DDDSDASD TATALAA;AA;;AA;;A; ZUUUUPPPEEENN 111
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:30 schreef Sok41 het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH IK HEB MORGN VRIJ KUNNEN REGELEN 1/!!! WOOOEIEIEWEIWOE :dD;DDDSDASD TATALAA;AA;;AA;;A; ZUUUUPPPEEENN 111
good luckquote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond zwemmen, hopen dat die chicks er van vorige week weer zijn
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef lienelien het volgende:
net even met z´n 5en een fles prosecco op
Typen is lastig
Dat is champagne die niet uit de Champagne-streek komt. Dus witte mousserende wijn die heel erg lekker isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]dat is toch iets van bubbeltjeswijn ofzo? en pas maar op, straks komen er weer allerlei verhalen over wat je wel niet uitgespookt hebt
![]()
Go Lienelien![]()
suc6 met sjikkeren vanavondquote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat is champagne die niet uit de Champagne-streek komt. Dus witte mousserende wijn die heel erg lekker is![]()
sjikkeren = gedrag als je dronken bent (of in ieder geval niet meer 100%)quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:30 schreef Sok41 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef lienelien het volgende:
nou, net thuis. Maar ik ben wel lekker morgen vrij
Lamequote:
Woensdag was ik er ook niet, donderdag hebben we een uitgebreide discussie gehad over lienelien haar dwang taal-correctiesquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:25 schreef Bootje84 het volgende:
ja, ik loop ook achter norro-tje..
vandaag weer stage dus ik ben weer van de partij. 2 dgn afwezig.. heb ik iets gemist?
Wat doe je!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:29 schreef Damzkieee het volgende:
Alleen ik ben veel te vroeg op natuurlijk op mn vrije dag
Zoon ding heb ik ook, maar die kan net zoals mijn gewone wekker zeuren wat ie wil, maar slapen lukt altijd nog welquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jah ik weet niet joh, mn biologische wekker ging af
Je dekbed stond als een tent omhoog?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:31 schreef Damzkieee het volgende:
Jah ik weet niet joh, mn biologische wekker ging af
Ik slaap op mn buikquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Je dekbed stond als een tent omhoog?![]()
Iedereen goedemorgen!![]()
En dan direct op je vrije dag kijken in het Stage SC topicquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En dan direct op je vrije dag kijken in het Stage SC topicStelletje verslaafden!
![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen
Net weer aanwezig op m'n stage bij een expediteursbedrijf. Moet tot 5 uurpff.. vraag me af wat we gaan doen omdat half Europa vrij is.
Succes iedereen
Ik sleep me er wel doorheen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen
Net weer aanwezig op m'n stage bij een expediteursbedrijf. Moet tot 5 uurpff.. vraag me af wat we gaan doen omdat half Europa vrij is.
Succes iedereen
Met. K. dr onder zekerquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Net al geleerd voor Consumentengedrag
![]()
2e paasdag ben ik vrij, weet niet wat jij van plan bent?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Goed bezigMaar dat is toch pas volgende week maandag? Tijd genoeg man
![]()
quote:
Okequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef Lunar het volgende:
Ik ga mezelf in de OP zetten.
Eerst eens koffie halen
quote:
Neej, klik op vernieuwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef Lunar het volgende:
[..]
Jezus F5 jij deze pagina de hele dag?
* Lunar staat in de OP
Een hersenloze lemmning snapt nog dat ik die week erop bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2e paasdag ben ik vrij, weet niet wat jij van plan bent?
T is donderdag![]()
Volgende week maandag is bij mij 9 April. Niks hersenloos aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:54 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Een hersenloze lemmning snapt nog dat ik die week erop bedoelMaar igg suces met leren!
![]()
Ik heb een digitale wekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
die taal hoeft van mij niet..![]()
biologische wekker is een bitch, alleen weet ik de uit-knop te vinden![]()
alleen ging de mechanische wekker weer om 5 uur. au
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maar eens uit bed, ff bammetjes smeren![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebben)
ditigaal is uiteindelijk ook mechanisch..quote:
Digitaal is een wazig begrip, maar een wekker met wijzers vind ik meganisch, en eentje met rode cijfertjes digitaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ditigaal is uiteindelijk ook mechanisch..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
alleen de bovenkant is kapot, lampje werkt niet meer en er zit een barst in.. vloerbedekking is tóch niet zo zacht als dat het lijkt
hehehe, eenschquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
OV-studenkaart op Goede Vrijdag leuke discusie hier.
jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebben)
ff kamer opruimenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
Iedereen nog een beetje productief op deze geweldige feestdag??![]()
Ik wel! Met internetten![]()
Haal die 3 breezah-sletjes maar onder je bed vandaanquote:
Heb ze er gisternacht al uit gebonjourdquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Haal die 3 breezah-sletjes maar onder je bed vandaan![]()
Och.. tracking report invullen, dossiers opzoeken, opdrachten maken, aanmaningen sturen, facturen betalen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
Iedereen nog een beetje productief op deze geweldige feestdag??![]()
Ik wel! Met internetten![]()
die meiden waren er nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond zwemmen, hopen dat die chicks er van vorige week weer zijn
ik ben ook aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, verdomme, werken terwijl bijna iedereen vrij is.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Houden jullie het nog vol harde werkers?
Jammer man, volgende keer beterquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Tering, das een vrij andere richtingquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Lunar het volgende:
[Centraal] (Aanstaande) docenten - Deel XII
Ik ben het zatwil een andere uitdaging..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Tosti's voor pubersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Nee, ik snap het niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer thuis aan deze kantstraks bord voor Sarah in elkaar zetten, Sarah zelf ophalen en klaar maken en vanavond OSE Drama kijken van m'n broertje (komt je dat bekend voor miss-scofield?)
Docent zijn is de beste!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Lunar het volgende:
[..]Dat is wel zo..
Maar ik zie mezelf hier niet zitten voor de rest van mijn leven
Eet smakelijk!
Iemand nog tips, opmerkingen? Ik zoek een andere opleiding
* Lunar leest sigquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Thnx, chek me fobo voor meer muzikale-voorkeur-orrientatiequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Lunar het volgende:
[..]
* Lunar leest sig
Goede muzieksmaak![]()
Maximo Park, dat nieuwe album![]()
![]()
![]()
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Ik zelfs half 8quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
Ik werd vanochtend dus om 9u wakker hè, terwijl ik eindelijk eens kon uitslapen
Neej, Playboymansionquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??![]()
Nu ff de stad in broodjes halen, lekker uutje pauze![]()
haha sorry, vergeten. Hier niet meer gekeken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Ah oké danquote:
No problemoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah oké danAls wij nu zometeen in 1 huis gaan wonen kan ik zo een paar van die playmates lenen
![]()
Ja, die 2 onruststokers zijn vandaag niet full-time aanwezig...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Rustig vandaag.....
quote:
Arme jijquote:
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef Goover het volgende:
Ik ben geloof ik de enige nu? Want iedereen mocht eerder weg enzo, of niet?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....quote:
Samen met Herman pilsenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
Niet wat ik wou horenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
quote:
Check je PM!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Spaans stp dr al bij? O.B. ook al![]()
Gechecktquote:
/haat jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben thuis... pff saai
Krijg toch allemaal de klerequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:00 schreef Cuckoo het volgende:
Heb net ff gevraagd of ik weg mocht: no problemo zei de baasDus ik pak de paling in! Mensen allemaal een prettig paasfeest
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Freshthinking het volgende:
Laat ik me ook maar even melden hierVanmorgen al om 7 uur wakker
Daarna lekker gaan golfen en vanmiddag wat boodschappen gedaan.. Onder andere naar de Turkse supermarkt, waar ik knoflookworst heb gehaald. Lekker
Knoflookworst? Lijkt me ook niet allesquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Freshthinking het volgende:
Laat ik me ook maar even melden hierVanmorgen al om 7 uur wakker
Daarna lekker gaan golfen en vanmiddag wat boodschappen gedaan.. Onder andere naar de Turkse supermarkt, waar ik knoflookworst heb gehaald. Lekker
Salami op zijn turksquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knoflookworst? Lijkt me ook niet alles![]()
Op zich niet verkeerdquote:
K lig hier ook op de bankquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben dr ook nog, maar ik ga effe op de bank liggen, als ik er de kracht voor heb om in de benen te komen
Haha jaa, maar internetten op een iets andere manier. Msn aan, filmpjes bekijken. En natuurlijk mijn kamer opgeruimdquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef Freshthinking het volgende:
Maarre, jungs. Er schiet me plotseling iets te binnen. Nu zitten we op onze vrije dag alsnog dezelfde dingen te doen als op stage. Namelijk: internetten
kreeg net een sms dat ze in de kroeg zijn, maar ef geen zin in.quote:
Klopt, ff een ritje naar Apeldoornquote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ja jij ook Goover,
Wij (Roycoooooo en ik) zijn morgen wat later. Voor het geval er weer paniek uitbreekt
je hebt een andere UIquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
zeg mensen, lieverds, hou eens snel op, we zijn vrij!
13..quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef 1900 het volgende:
bleh morgen weer stage, nog 11 weken te gaan, hoeveel jullie nog?
7 geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:52 schreef Casual-T het volgende:
Goedenmorgen allen..![]()
Weer een nieuwe werkweek, maaaaarrrrrrrrr vanavond kan de zaag alweer in deze week!
[..]
13..
Ik ook een stuk of 11, halverwege juni zou ik klaar moeten zijn. Hangt een beetje van het aantal vrije dagen af in de komende tijd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef 1900 het volgende:
bleh morgen weer stage, nog 11 weken te gaan, hoeveel jullie nog?
allereerst goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
1 juli loopt mijn contract af.. ik heb nog even dus...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Belt mijn stagebegeleider van school op. Uhm Dennis wanneer is die afspraak elkeweer die ik had gemaakt met jou?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
Heerlijk, maar 3 dagen stage deze week!
2quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen. ik ben ook weer aan het stage lopen, want werken kun je dat niet noemen, toch?
oh noes! lekker verhaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Koffiezetautomaat kapot..... WAT EEN RAMP!!
Man, ik ben gister en eergister iets na 10u op bed gegaan.. Ik ben een saaie sufkut!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef DaFan het volgende:
Hele weekend al voor 10 uur op dus gelukkig niet al te brak als de wekker om 7 uur gaat. Gewoon niet uitgegaanBest lekker op zich
Normaal niet zo koffie addict.. maar kan vandaag wel een "bakkie plur" gebruiken.. Bootje moet dat wel bekend in de oren klinkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
oh noes! lekker verhaal
ik kan ff niet zonder. zie hierboven. korte nachtrust..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef Casual-T het volgende:
Jeetje, wat een gezwaai.
Lijkt wel koninginnedag![]()
Hee, das weer een maandag vrij, de 30ste![]()
Hele week vrij toch? Ik wel iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef Casual-T het volgende:
Jeetje, wat een gezwaai.
Lijkt wel koninginnedag![]()
Hee, das weer een maandag vrij, de 30ste![]()
Oh, dat is de meivakantie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hele week vrij toch? Ik wel iig![]()
ja, hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, dat is de meivakantie?
Neuh, dat is me niet gegund..![]()
vrijdag mijn laatste terugkomdagquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Freshthinking het volgende:
Morgen de befaamde terugkomdag op school
Voor scholen en ambtenaren wel ja! Ik geloof dat ik alleen die maandag vrij heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hele week vrij toch? Ik wel iig![]()
Ik ga wel stagelopen in die week.. Komende paar weken genoeg Christelijke vrije dagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Voor scholen en ambtenaren wel ja! Ik geloof dat ik alleen die maandag vrij heb.
Welke hertentamen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
ik moet donderdag naar school voor een hertentamen afaik.. nu alleen nog erachter komen wat er geleerd moet worden..
en ja piet, bakkie pleur doet een man goed in de vroege morgen..
Dito.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje moeilijk op gang komen zo na pasen
hahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[Miss Scofield mode]Het is welk hertentamen[/Miss Scofield mode]
Whahaha, ik zeg niks johquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[Miss-Scofield mode]Het is 'welk hertentamen'[/Miss-Scofield mode]
ben je slecht? = voel je je slecht? (vanwege pasen/het weekend)quote:
goed, goed... bezig met maken van de 3e tussenrapportage, vrijdagmorgen weer afspraak met schoolcoachquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Pfffff het eerste concept is eindelijk af!. Ben nu bezig met het herlezen en -schrijven van de scriptie.
Goeiemorgen trouwens! Hoe gaat het met alles stagiaires en afstudeerders hiero?
Ik ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je slecht? = voel je je slecht? (vanwege pasen/het weekend)
Goed hoor.. Ik ga zo aan mijn eindverslag beginnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Pfffff het eerste concept is eindelijk af!. Ben nu bezig met het herlezen en -schrijven van de scriptie.
Goeiemorgen trouwens! Hoe gaat het met alles stagiaires en afstudeerders hiero?
Staan daar niet wat veel spaties?quote:
Ik zou zeggen, leef je uit!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Staan daar niet wat veel spaties?
Deze OP is ook netjes, mss iets voor ons?
[KOFFIE SC #66] Oploskoffie is ook koffie
quote:
Ik heb een serieuze opdracht, wat denk jij?!quote:
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.quote:
quote:[..]
Ik heb een serieuze opdracht, wat denk jij?!
Mwah, 'heel' en 'erg' zijn bijvoegelijke naamwoorden, 'kei' is van origine een zelfstandig naamwoord. En daarnaast moet je Eveline niet gaan helpen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.
het is toch ook keihard, volgens mij is het dus ook keigoedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.
[..], Ik denk die fixed ergens in een vrij uurtje een mooie OP in elkaar
Kei wordt in dit geval ook als bijvoegelijk naamwoord gebruikt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Mwah, 'heel' en 'erg' zijn bijvoegelijke naamwoorden, 'kei' is van origine een zelfstandig naamwoord. En daarnaast moet je Eveline niet gaan helpen!
Nice!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Sok41 het volgende:
3 dagen stage maar deze week.. vrijdag naar england
Dit staat wel op internet: http://woordenlijst.org/zoek/?q=keigoedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Kei wordt in dit geval ook als bijvoegelijk naamwoord gebruikt....
Ik ben ook een hekel aan fout taalgebruik, ik heb alleen niet zo een grote talenknobbel dat ik iedereen kan verbeteren...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dit staat wel op internet: http://woordenlijst.org/zoek/?q=keigoed
Nieuwe TT! We moeten het wereldkundig maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..], Mijn theorie klopte dus niet...
EN lienelien maakte een taalfout
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..], Mijn theorie klopte dus niet...
EN lienelien maakte een taalfout
Ik vertrouw op de Van Dalequote:U hebt gezocht op keigoed:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
quote:U hebt gezocht op kei goed:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Gaat het weer over de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
van dale.nl:
[..]
Ik vertrouw op de Van Dale![]()
maar het kan ook best eens anders zijn
Wanneer niet.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat het weer over de Nederlandse taal![]()
Sorry, ik ben begonnen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat het weer over de Nederlandse taal![]()
quote:kei-
/kei/
als versterkend voorvoegsel, naar analogie van keihard
1. (jeugdtaal) (als versterkend prefix) ter aanduiding dat de in het tweede lid genoemde hoedanigheid in zeer hoge mate aanwezig is, geldt
synoniem: loei-
keichic, keidruk, keigaaf, keigoed, keihard, kei-interessant, keileuk, keimooi, keiprofessioneel
ik ga ook nog heel ff wat doen en dan eenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
ik ben hier lekker bezig geweest. Ga nu maar weer ff lekker luieren...![]()
ik heb mijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ook nog heel ff wat doen en dan eenhalen...
als ik mijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:56 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik heb mijnnet op. En ga zo maar ff kijken of er nog iets te doen is.
al bedacht wat de volgorde van je hoofdstukken gaat worden en hoe je de hoofdstukken in gaat delen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
pff.. ik weet dus echt niet waarmee ik moet beginnen met mijn eindverslag... Inleiding doe ik meestal op het laatst..
Hoofdstuk 1 Werk(zaamheden)quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al bedacht wat de volgorde van je hoofdstukken gaat worden en hoe je de hoofdstukken in gaat delen?
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1 Werk(zaamheden)
1.1 Werkhouding & Methodiek
1.2 Omgang collega's
Hoofdstuk 2 Zelfreflectie
2.1 Leerdoelen/Werkvragen
2.2 Valkuilen en knelpunten
2.3 Oplossingen
Hoofdstuk 3 Bedrijfsopdracht
3.1 Inleiding
3.1.1 Probleemstelling
3.1.2 Vraagstelling
3.2 Plan van Aanpak
3.3 Onderzoeksmethodiek
3.4 Werkzaamheden
3.5 Resultaten (Eindproduct/project)
3.6 Leerdoelen / Doelstelling
Hoofdstuk 4 Verbeterpunten
4.1 Eigen handelen
4.2 Toekomst
Hoofdstuk 5: Conclusie en aanbevelingen
5.1 Stage (-begeleider)
5.2 School & Stagebureau
Literatuurlijst
Was je anders ontslagen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Lunar het volgende:
Rustig hier. Alweer.
Hoor net dat een collega van mij ontslag neemt waardoor ik hier waarschijnlijk kan blijven werken. Olé!
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
Je zou toch denken dat hoofdstuk 2 en 4 bij elkaar horen..
Of is dit een model van je opleiding?
Ik zou alles met betrekking tot het proces, zoals problemen en oplossing, zelfreflectie, en zelfs eventueel Hoofdstuk 1 (met uitzondering van van de methodiek) in de bijlage proppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.
Scherpquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.
Je kan het wel als aparte hoofdstukken houden, maar ik zou die 2 hoofdstukken achter elkaar zetten, dus gewoon een andere hoofdstukvolgordequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijn.
Dan kom ik nooit aan de 25-30 pagina'squote:Op dinsdag 10 april 2007 11:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik zou alles met betrekking tot het proces, zoals problemen en oplossing, zelfreflectie, en zelfs eventueel Hoofdstuk 1 (met uitzondering van van de methodiek) in de bijlage proppen.
Bekijk het positief, je hebt in iedergeval een beetje afwisselingquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
'baas': "Frank, kan je even langskomen in mijn kantoor"
Frank: "Ja hoor" *slik*
b: "We hebben even een nieuwe opdracht voor tussendoor voor jou"
F: "En de andere 3 opdrachten waar ik mee bezig ben dan?"
b: "Die moeten even wachten"
Op dit moment lopen er dus 4 projecten/opdrachten bij mij:
1. Originele opdracht waar ik voor aangenomen ben.
- We wachten op een antwoord van een producent.
2. Het monteren en installeeren van een Internet camera.
- Ze weten nog niet precies wat ze willen, dus staat in de wacht.
3. Het aanpassen van de software in een bepaald product.
- Ben ik mee bezig, maar is in de wacht gezet.
4. Hardware ontwerpen voor weer iets anders.
- Daar moet ik nu mee verder.
En tussendoor heb ik wel nog een opdrachtje kunnen afronden, maar dat was alleen het veranderen van 1 regeltje ergens en daarna even meten.
Ik raak zo nog eens overspannen
Klacht: 'Ik word ingezet als klusjesman, maar ik mag niets afronden'
Dat hoeft niet per sé, maar haal dan iig paragraaf 2.3 weg, want dat is feitelijk hoofdstuk 4..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijn.
laat me raden: jij hebt PSV gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
Hmpf. ik heb vanaf nu een weddenschap lopen hier met iemand wie er landskampioen word.. dat gaat me een fles whiskey kosten denk ik
PSVquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
Hmpf. ik heb vanaf nu een weddenschap lopen hier met iemand wie er landskampioen word.. dat gaat me een fles whiskey kosten denk ik
In theorie zou dat ook nog kunnenquote:
als ze zaterdag winnen van PSV en Ajax+AZ laten punten liggen, dan heeft PSV er 68, Ajax en AZ beide 67 (als ze beide gelijk spelen zeg maar...) en FC Twente 65quote:
in feite zou Ajax, PSV en AZ alle wedstrijden moeten verliezen en Twente alles moeten winnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze zaterdag winnen van PSV en Ajax+AZ laten punten liggen, dan heeft PSV er 68, Ajax en AZ beide 67 (als ze beide gelijk spelen zeg maar...) en FC Twente 65
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |