quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
Heerlijk, maar 3 dagen stage deze week!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef Casual-T het volgende:
Jeetje, wat een gezwaai.
Lijkt wel koninginnedag![]()
Hee, das weer een maandag vrij, de 30ste![]()
Hele week vrij toch? Ik wel iigquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef Casual-T het volgende:
Jeetje, wat een gezwaai.
Lijkt wel koninginnedag![]()
Hee, das weer een maandag vrij, de 30ste![]()
Oh, dat is de meivakantie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hele week vrij toch? Ik wel iig![]()
ja, hier hetzelfde...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh, dat is de meivakantie?
Neuh, dat is me niet gegund..![]()
vrijdag mijn laatste terugkomdagquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Freshthinking het volgende:
Morgen de befaamde terugkomdag op school
Voor scholen en ambtenaren wel ja! Ik geloof dat ik alleen die maandag vrij heb.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hele week vrij toch? Ik wel iig![]()
Ik ga wel stagelopen in die week.. Komende paar weken genoeg Christelijke vrije dagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Voor scholen en ambtenaren wel ja! Ik geloof dat ik alleen die maandag vrij heb.
Welke hertentamen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef Bootje84 het volgende:
ik moet donderdag naar school voor een hertentamen afaik.. nu alleen nog erachter komen wat er geleerd moet worden..
en ja piet, bakkie pleur doet een man goed in de vroege morgen..
Dito.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje moeilijk op gang komen zo na pasen
hahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[Miss Scofield mode]Het is welk hertentamen[/Miss Scofield mode]
Whahaha, ik zeg niks johquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
[Miss-Scofield mode]Het is 'welk hertentamen'[/Miss-Scofield mode]
ben je slecht? = voel je je slecht? (vanwege pasen/het weekend)quote:
goed, goed... bezig met maken van de 3e tussenrapportage, vrijdagmorgen weer afspraak met schoolcoachquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Pfffff het eerste concept is eindelijk af!. Ben nu bezig met het herlezen en -schrijven van de scriptie.
Goeiemorgen trouwens! Hoe gaat het met alles stagiaires en afstudeerders hiero?
Ik ben niet achterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je slecht? = voel je je slecht? (vanwege pasen/het weekend)
Goed hoor.. Ik ga zo aan mijn eindverslag beginnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:05 schreef GlamourGirl het volgende:
Pfffff het eerste concept is eindelijk af!. Ben nu bezig met het herlezen en -schrijven van de scriptie.
Goeiemorgen trouwens! Hoe gaat het met alles stagiaires en afstudeerders hiero?
Staan daar niet wat veel spaties?quote:
Ik zou zeggen, leef je uit!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Staan daar niet wat veel spaties?
Deze OP is ook netjes, mss iets voor ons?
[KOFFIE SC #66] Oploskoffie is ook koffie
quote:
Ik heb een serieuze opdracht, wat denk jij?!quote:
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.quote:
quote:[..]
Ik heb een serieuze opdracht, wat denk jij?!
Mwah, 'heel' en 'erg' zijn bijvoegelijke naamwoorden, 'kei' is van origine een zelfstandig naamwoord. En daarnaast moet je Eveline niet gaan helpen!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.
het is toch ook keihard, volgens mij is het dus ook keigoedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:16 schreef Goover het volgende:
[..]
'erg goed' en 'heel goed' schrijf je toch ook niet aan elkaar? 'kei goed' dus ook niet.
[..], Ik denk die fixed ergens in een vrij uurtje een mooie OP in elkaar
Kei wordt in dit geval ook als bijvoegelijk naamwoord gebruikt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Mwah, 'heel' en 'erg' zijn bijvoegelijke naamwoorden, 'kei' is van origine een zelfstandig naamwoord. En daarnaast moet je Eveline niet gaan helpen!
Nice!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Sok41 het volgende:
3 dagen stage maar deze week.. vrijdag naar england
Dit staat wel op internet: http://woordenlijst.org/zoek/?q=keigoedquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Kei wordt in dit geval ook als bijvoegelijk naamwoord gebruikt....
Ik ben ook een hekel aan fout taalgebruik, ik heb alleen niet zo een grote talenknobbel dat ik iedereen kan verbeteren...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dit staat wel op internet: http://woordenlijst.org/zoek/?q=keigoed
Nieuwe TT! We moeten het wereldkundig maken!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..], Mijn theorie klopte dus niet...
EN lienelien maakte een taalfout
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef Goover het volgende:
[..], Mijn theorie klopte dus niet...
EN lienelien maakte een taalfout
Ik vertrouw op de Van Dalequote:U hebt gezocht op keigoed:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
quote:U hebt gezocht op kei goed:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
Gaat het weer over de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
van dale.nl:
[..]
Ik vertrouw op de Van Dale![]()
maar het kan ook best eens anders zijn
Wanneer niet.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat het weer over de Nederlandse taal![]()
Sorry, ik ben begonnen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat het weer over de Nederlandse taal![]()
quote:kei-
/kei/
als versterkend voorvoegsel, naar analogie van keihard
1. (jeugdtaal) (als versterkend prefix) ter aanduiding dat de in het tweede lid genoemde hoedanigheid in zeer hoge mate aanwezig is, geldt
synoniem: loei-
keichic, keidruk, keigaaf, keigoed, keihard, kei-interessant, keileuk, keimooi, keiprofessioneel
ik ga ook nog heel ff wat doen en dan eenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
ik ben hier lekker bezig geweest. Ga nu maar weer ff lekker luieren...![]()
ik heb mijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ook nog heel ff wat doen en dan eenhalen...
als ik mijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:56 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik heb mijnnet op. En ga zo maar ff kijken of er nog iets te doen is.
al bedacht wat de volgorde van je hoofdstukken gaat worden en hoe je de hoofdstukken in gaat delen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
pff.. ik weet dus echt niet waarmee ik moet beginnen met mijn eindverslag... Inleiding doe ik meestal op het laatst..
Hoofdstuk 1 Werk(zaamheden)quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
al bedacht wat de volgorde van je hoofdstukken gaat worden en hoe je de hoofdstukken in gaat delen?
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoofdstuk 1 Werk(zaamheden)
1.1 Werkhouding & Methodiek
1.2 Omgang collega's
Hoofdstuk 2 Zelfreflectie
2.1 Leerdoelen/Werkvragen
2.2 Valkuilen en knelpunten
2.3 Oplossingen
Hoofdstuk 3 Bedrijfsopdracht
3.1 Inleiding
3.1.1 Probleemstelling
3.1.2 Vraagstelling
3.2 Plan van Aanpak
3.3 Onderzoeksmethodiek
3.4 Werkzaamheden
3.5 Resultaten (Eindproduct/project)
3.6 Leerdoelen / Doelstelling
Hoofdstuk 4 Verbeterpunten
4.1 Eigen handelen
4.2 Toekomst
Hoofdstuk 5: Conclusie en aanbevelingen
5.1 Stage (-begeleider)
5.2 School & Stagebureau
Literatuurlijst
Was je anders ontslagen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef Lunar het volgende:
Rustig hier. Alweer.
Hoor net dat een collega van mij ontslag neemt waardoor ik hier waarschijnlijk kan blijven werken. Olé!
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:20 schreef lienelien het volgende:
Je zou toch denken dat hoofdstuk 2 en 4 bij elkaar horen..
Of is dit een model van je opleiding?
Ik zou alles met betrekking tot het proces, zoals problemen en oplossing, zelfreflectie, en zelfs eventueel Hoofdstuk 1 (met uitzondering van van de methodiek) in de bijlage proppen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.
Scherpquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, alleen zou ik de zelfreflectie in ieder geval achter de 'behandeling' van het feitelijke werk zetten, want daar koppel je naar terug lijkt mij.
Je kan het wel als aparte hoofdstukken houden, maar ik zou die 2 hoofdstukken achter elkaar zetten, dus gewoon een andere hoofdstukvolgordequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijn.
Dan kom ik nooit aan de 25-30 pagina'squote:Op dinsdag 10 april 2007 11:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik zou alles met betrekking tot het proces, zoals problemen en oplossing, zelfreflectie, en zelfs eventueel Hoofdstuk 1 (met uitzondering van van de methodiek) in de bijlage proppen.
Bekijk het positief, je hebt in iedergeval een beetje afwisselingquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:26 schreef Goover het volgende:
'baas': "Frank, kan je even langskomen in mijn kantoor"
Frank: "Ja hoor" *slik*
b: "We hebben even een nieuwe opdracht voor tussendoor voor jou"
F: "En de andere 3 opdrachten waar ik mee bezig ben dan?"
b: "Die moeten even wachten"
Op dit moment lopen er dus 4 projecten/opdrachten bij mij:
1. Originele opdracht waar ik voor aangenomen ben.
- We wachten op een antwoord van een producent.
2. Het monteren en installeeren van een Internet camera.
- Ze weten nog niet precies wat ze willen, dus staat in de wacht.
3. Het aanpassen van de software in een bepaald product.
- Ben ik mee bezig, maar is in de wacht gezet.
4. Hardware ontwerpen voor weer iets anders.
- Daar moet ik nu mee verder.
En tussendoor heb ik wel nog een opdrachtje kunnen afronden, maar dat was alleen het veranderen van 1 regeltje ergens en daarna even meten.
Ik raak zo nog eens overspannen
Klacht: 'Ik word ingezet als klusjesman, maar ik mag niets afronden'
Dat hoeft niet per sé, maar haal dan iig paragraaf 2.3 weg, want dat is feitelijk hoofdstuk 4..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga 2 en 4 samenvoegen, maar volgens de stagehandleiding moet het aparte hoofdstuk zijn.
laat me raden: jij hebt PSV gezegdquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
Hmpf. ik heb vanaf nu een weddenschap lopen hier met iemand wie er landskampioen word.. dat gaat me een fles whiskey kosten denk ik
PSVquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Sok41 het volgende:
Hmpf. ik heb vanaf nu een weddenschap lopen hier met iemand wie er landskampioen word.. dat gaat me een fles whiskey kosten denk ik
In theorie zou dat ook nog kunnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |