quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
En dan direct op je vrije dag kijken in het Stage SC topicStelletje verslaafden!
![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen
Net weer aanwezig op m'n stage bij een expediteursbedrijf. Moet tot 5 uurpff.. vraag me af wat we gaan doen omdat half Europa vrij is.
Succes iedereen
Ik sleep me er wel doorheen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:45 schreef Lunar het volgende:
Goedemorgen
Net weer aanwezig op m'n stage bij een expediteursbedrijf. Moet tot 5 uurpff.. vraag me af wat we gaan doen omdat half Europa vrij is.
Succes iedereen
Met. K. dr onder zekerquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
! Net al geleerd voor Consumentengedrag
![]()
2e paasdag ben ik vrij, weet niet wat jij van plan bent?quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Goed bezigMaar dat is toch pas volgende week maandag? Tijd genoeg man
![]()
quote:
Okequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:50 schreef Lunar het volgende:
Ik ga mezelf in de OP zetten.
Eerst eens koffie halen
quote:
Neej, klik op vernieuwenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:52 schreef Lunar het volgende:
[..]
Jezus F5 jij deze pagina de hele dag?
* Lunar staat in de OP
Een hersenloze lemmning snapt nog dat ik die week erop bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2e paasdag ben ik vrij, weet niet wat jij van plan bent?
T is donderdag![]()
Volgende week maandag is bij mij 9 April. Niks hersenloos aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:54 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Een hersenloze lemmning snapt nog dat ik die week erop bedoelMaar igg suces met leren!
![]()
Ik heb een digitale wekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
die taal hoeft van mij niet..![]()
biologische wekker is een bitch, alleen weet ik de uit-knop te vinden![]()
alleen ging de mechanische wekker weer om 5 uur. au
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef Roycoooooo het volgende:
k ga maar eens uit bed, ff bammetjes smeren![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebben)
ditigaal is uiteindelijk ook mechanisch..quote:
Digitaal is een wazig begrip, maar een wekker met wijzers vind ik meganisch, en eentje met rode cijfertjes digitaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ditigaal is uiteindelijk ook mechanisch..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
alleen de bovenkant is kapot, lampje werkt niet meer en er zit een barst in.. vloerbedekking is tуch niet zo zacht als dat het lijkt
hehehe, eenschquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
OV-studenkaart op Goede Vrijdag leuke discusie hier.
jammerquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, gaa eens buitenspelen in plaats van ons vervelen met dat 'ik ben vrij bla bla' gedoe. Is niet goed voor mijn humeur... (en zo benadruk je wel een beetje dat je geen leven schijnt te hebben)
ff kamer opruimenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
Iedereen nog een beetje productief op deze geweldige feestdag??![]()
Ik wel! Met internetten![]()
Haal die 3 breezah-sletjes maar onder je bed vandaanquote:
Heb ze er gisternacht al uit gebonjourdquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:59 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Haal die 3 breezah-sletjes maar onder je bed vandaan![]()
Och.. tracking report invullen, dossiers opzoeken, opdrachten maken, aanmaningen sturen, facturen betalen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef Cuckoo het volgende:
Iedereen nog een beetje productief op deze geweldige feestdag??![]()
Ik wel! Met internetten![]()
die meiden waren er nietquote:Op donderdag 5 april 2007 17:17 schreef Houniet het volgende:
vanavond zwemmen, hopen dat die chicks er van vorige week weer zijn
ik ben ook aanwezigquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, verdomme, werken terwijl bijna iedereen vrij is.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Houden jullie het nog vol harde werkers?
Jammer man, volgende keer beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |