quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Tering, das een vrij andere richtingquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Lunar het volgende:
[Centraal] (Aanstaande) docenten - Deel XII
Ik ben het zatwil een andere uitdaging..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Tosti's voor pubersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Nee, ik snap het niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer thuis aan deze kantstraks bord voor Sarah in elkaar zetten, Sarah zelf ophalen en klaar maken en vanavond OSE Drama kijken van m'n broertje (komt je dat bekend voor miss-scofield?)
Docent zijn is de beste!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Lunar het volgende:
[..]Dat is wel zo..
Maar ik zie mezelf hier niet zitten voor de rest van mijn leven
Eet smakelijk!
Iemand nog tips, opmerkingen? Ik zoek een andere opleiding
* Lunar leest sigquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Thnx, chek me fobo voor meer muzikale-voorkeur-orrientatiequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Lunar het volgende:
[..]
* Lunar leest sig
Goede muzieksmaak![]()
Maximo Park, dat nieuwe album![]()
![]()
![]()
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Ik zelfs half 8quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
Ik werd vanochtend dus om 9u wakker hè, terwijl ik eindelijk eens kon uitslapen
Neej, Playboymansionquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??![]()
Nu ff de stad in broodjes halen, lekker uutje pauze![]()
haha sorry, vergeten. Hier niet meer gekeken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Ah oké danquote:
No problemoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah oké danAls wij nu zometeen in 1 huis gaan wonen kan ik zo een paar van die playmates lenen
![]()
Ja, die 2 onruststokers zijn vandaag niet full-time aanwezig...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Rustig vandaag.....
quote:
Arme jijquote:
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef Goover het volgende:
Ik ben geloof ik de enige nu? Want iedereen mocht eerder weg enzo, of niet?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....quote:
Samen met Herman pilsenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
Niet wat ik wou horenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
quote:
Check je PM!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Spaans stp dr al bij? O.B. ook al![]()
Gechecktquote:
/haat jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben thuis... pff saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |