quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Tering, das een vrij andere richtingquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Lunar het volgende:
[Centraal] (Aanstaande) docenten - Deel XII
Ik ben het zatwil een andere uitdaging..
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Tosti's voor pubersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering, das een vrij andere richting![]()
straks ff tosti's eten![]()
Nee, ik snap het niet!quote:Op donderdag 5 april 2007 16:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alweer thuis aan deze kantstraks bord voor Sarah in elkaar zetten, Sarah zelf ophalen en klaar maken en vanavond OSE Drama kijken van m'n broertje (komt je dat bekend voor miss-scofield?)
Docent zijn is de beste!!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Lunar het volgende:
[..]Dat is wel zo..
Maar ik zie mezelf hier niet zitten voor de rest van mijn leven
Eet smakelijk!
Iemand nog tips, opmerkingen? Ik zoek een andere opleiding
* Lunar leest sigquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Thnx, chek me fobo voor meer muzikale-voorkeur-orrientatiequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Lunar het volgende:
[..]
* Lunar leest sig
Goede muzieksmaak![]()
Maximo Park, dat nieuwe album![]()
![]()
![]()
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
ff kamer opruimen, resultaat:
[afbeelding]
![]()
Ik zelfs half 8quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
Ik werd vanochtend dus om 9u wakker hè, terwijl ik eindelijk eens kon uitslapen
Neej, Playboymansionquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dat die welbefaamde trekbunker van je??![]()
Nu ff de stad in broodjes halen, lekker uutje pauze![]()
haha sorry, vergeten. Hier niet meer gekeken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Tosti's voor pubers
Tosti...lekkerrr
Wel in een van de 2 foto's posten!!
Ah oké danquote:
No problemoquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ah oké danAls wij nu zometeen in 1 huis gaan wonen kan ik zo een paar van die playmates lenen
![]()
Ja, die 2 onruststokers zijn vandaag niet full-time aanwezig...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:25 schreef Sok41 het volgende:
Rustig vandaag.....
quote:
Arme jijquote:
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:50 schreef Goover het volgende:
Ik ben geloof ik de enige nu? Want iedereen mocht eerder weg enzo, of niet?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:57 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben er nog, heb nog geen vrij gevraagd.
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....quote:
Samen met Herman pilsenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
Niet wat ik wou horenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar "moet" normaal gesproken tot 16.45 uur. Heb daarbij echter geen vast aantal uren dat ik moet maken per week. Uitgangspunt is: zoveel mogelijk aanwezig bij bedrijf. Maar heb wel behoefte om zodirect ff met een biertje in de tuin te zitten....![]()
quote:
Check je PM!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Spaans stp dr al bij? O.B. ook al![]()
Gechecktquote:
/haat jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
Ik ben thuis... pff saai
Krijg toch allemaal de klerequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:00 schreef Cuckoo het volgende:
Heb net ff gevraagd of ik weg mocht: no problemo zei de baasDus ik pak de paling in! Mensen allemaal een prettig paasfeest
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Freshthinking het volgende:
Laat ik me ook maar even melden hierVanmorgen al om 7 uur wakker
Daarna lekker gaan golfen en vanmiddag wat boodschappen gedaan.. Onder andere naar de Turkse supermarkt, waar ik knoflookworst heb gehaald. Lekker
Knoflookworst? Lijkt me ook niet allesquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Freshthinking het volgende:
Laat ik me ook maar even melden hierVanmorgen al om 7 uur wakker
Daarna lekker gaan golfen en vanmiddag wat boodschappen gedaan.. Onder andere naar de Turkse supermarkt, waar ik knoflookworst heb gehaald. Lekker
Salami op zijn turksquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Knoflookworst? Lijkt me ook niet alles![]()
Op zich niet verkeerdquote:
K lig hier ook op de bankquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben dr ook nog, maar ik ga effe op de bank liggen, als ik er de kracht voor heb om in de benen te komen
Haha jaa, maar internetten op een iets andere manier. Msn aan, filmpjes bekijken. En natuurlijk mijn kamer opgeruimdquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef Freshthinking het volgende:
Maarre, jungs. Er schiet me plotseling iets te binnen. Nu zitten we op onze vrije dag alsnog dezelfde dingen te doen als op stage. Namelijk: internetten
kreeg net een sms dat ze in de kroeg zijn, maar ef geen zin in.quote:
Klopt, ff een ritje naar Apeldoornquote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ja jij ook Goover,
Wij (Roycoooooo en ik) zijn morgen wat later. Voor het geval er weer paniek uitbreekt
je hebt een andere UIquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef lienelien het volgende:
zeg mensen, lieverds, hou eens snel op, we zijn vrij!
13..quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef 1900 het volgende:
bleh morgen weer stage, nog 11 weken te gaan, hoeveel jullie nog?
7 geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:52 schreef Casual-T het volgende:
Goedenmorgen allen..![]()
Weer een nieuwe werkweek, maaaaarrrrrrrrr vanavond kan de zaag alweer in deze week!
[..]
13..
Ik ook een stuk of 11, halverwege juni zou ik klaar moeten zijn. Hangt een beetje van het aantal vrije dagen af in de komende tijd.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef 1900 het volgende:
bleh morgen weer stage, nog 11 weken te gaan, hoeveel jullie nog?
allereerst goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
1 juli loopt mijn contract af.. ik heb nog even dus...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
Belt mijn stagebegeleider van school op. Uhm Dennis wanneer is die afspraak elkeweer die ik had gemaakt met jou?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
Heerlijk, maar 3 dagen stage deze week!
2quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef MichielPH het volgende:
Heerlijk, maar 3 dagen stage deze week!
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen. ik ben ook weer aan het stage lopen, want werken kun je dat niet noemen, toch?
oh noes! lekker verhaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Koffiezetautomaat kapot..... WAT EEN RAMP!!
Man, ik ben gister en eergister iets na 10u op bed gegaan.. Ik ben een saaie sufkut!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:08 schreef DaFan het volgende:
Hele weekend al voor 10 uur op dus gelukkig niet al te brak als de wekker om 7 uur gaat. Gewoon niet uitgegaanBest lekker op zich
Normaal niet zo koffie addict.. maar kan vandaag wel een "bakkie plur" gebruiken.. Bootje moet dat wel bekend in de oren klinkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
oh noes! lekker verhaal
ik kan ff niet zonder. zie hierboven. korte nachtrust..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |