je kan er prima winkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het winkelen in Breda?
Heerlijk winkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het winkelen in Breda?
Ok, waar kan ik het beste parkeren als ik met de auto ben?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je kan er prima winkelen
genoeg winkels en als je even wil rusten, er zijn op de grote markt en de havermarkt (ook vlakbij d'n grote kerk) (eet)café's
het is op ong. 10minuten lopen van Breda CS
vanuit waar kom je?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ok, waar kan ik het beste parkeren als ik met de auto ben?
Vanuit de autosnelweg?
oud nederlansch enzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"van des levens"?
Als je onbekend bent in de stad zou ik zeggen Chasséveld of Beyerd/Vlaszak. De rest is met die hele verbouwing amper te vindenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
vanuit waar kom je?
het oosten of het westen?
(A58/A16 of A58/A27)
"Van" zit al opgesloten in "des". Dus da's dubbelop.quote:
ga eensch buitenspelen jong vuillakquote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
"Van" zit al opgesloten in "des". Dus da's dubbelop.
Okeeesorryrizzo.quote:
die krijg je morgen welquote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef bassieVL het volgende:
was ik zo dicht bij mijn eerste naamtopic![]()
understatement van het jaarquote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef bassieVL het volgende:
De topics gaan inderdaad vrij rap hier in Breda.
Zuiden...vanuit Eindhovenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
vanuit waar kom je?
het oosten of het westen?
(A58/A16 of A58/A27)
OPfoto had ik gegoocheldquote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Je bent wel van de mooie plaatjes vandaag he?
Ik had zoeen vermoeden. Ik heb thuis op m'n pc nog wel wat kiekjes staan.. Maar ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef tha_rizzo het volgende:
OPfoto had ik gegoocheld
@Bassie, natuurlijk, wij Bredaenaren zijn vriendelijk, gastvrij etc.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[afbeelding]
je gaat van de A58 (richting Breda) naar de A27, daar neem je afslag 15
dan volg je gewoon de groene lijn
deze leidt naar het chasséveld
Je kunt Chassé Theater aanhouden. Mocht het veld vol zijn is ernaast een ondergrondse parkeergarage.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Koningin het volgende:
Danke.
Ik neem aan dat het chasséveld aangegeven staat?
Genoeg parkeerplaats??
Tja, de zuidelijkste provincies hebben dat nou eenmaal hequote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef JDude het volgende:
Zoeen behulpzaamheid in dit topic!
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:39 schreef Koningin het volgende:
Tja, de zuidelijkste provincies hebben dat nou eenmaal he
Breda geeft een hele grote bijdrage aan de hipheid van Brabantquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Breda geeft een hele grote bijdrage aan de hipheid van Brabant
uit onderzoek van Maurice de Blaffer is gebleken dat Brabant een 8 op de schaal van hipheid scoort, dit cijfer is een gemiddelde van alle steden in de provincie.
Breda scoorde in dit onderzoek een 10 qua hipheid.
Stilburg scoorde een -6
Den Bosch een 8
Eindhoven ook een 8
Ja, vol met kampers. Met de kermis.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:21 schreef Ritchie het volgende:
Het Chasséveld vol? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Minstens.quote:
En een kus van de jufquote:
dan moet het wel zoeen juf zijn die net van de PABO is en keilekker is, anders sla ik overquote:
Met een gouden randje!quote:
Ja lekker.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dan moet het wel zoeen juf zijn die net van de PABO is en keilekker is, anders sla ik over
Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuisquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Dalamar het volgende:
[red]*oude Dalamar voorziet een toekomst waarbij hij een vies oud mannetje wordt die verpleegsters lastigvalt in het verzorgings tehuis[/red]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuis
Geloof ik best na die verhalen over je outfit daar.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuis
zo hitsig ben ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.
Goeie zet, echt waar.
Ik ook niet op school.quote:
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.
Goeie zet, echt waar.
Daar raak je niet over uitgepraat hm?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoor
Nee, maar dat raak ik over jou ook niet.quote:
Dat is lief van je dat je dat zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoor
Daar red je je leuk uit!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Nee, maar dat raak ik over jou ook niet.
Leuk he?quote:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is lief van je dat je dat zegt
ik voel me vereerd
Blij dat ik daar dan weer een uitzondering op benquote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Op naar huis!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef JDude het volgende:
Op naar het bier!
Hij heeft het druk met de 1e weekstatistieken van april.quote:
Oeh, ik checkte de t/mmaartstats net even, als ik zo doorga heb ik begin juli ergens de 50000 grensquote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met de 1e weekstatistieken van april.
Gek!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef veldmuis het volgende:
Oeh, ik checkte de t/mmaartstats net even, als ik zo doorga heb ik begin juli ergens de 50000 grens
Ik zeg, dan ben ik de enige die daarin post!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg: Nieuw Lekkerland verdient een eigen topic.
Jij en Citronella zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef Frazz het volgende:
Ik zeg, dan ben ik de enige die daarin post!
Citronella wilde samen met mij in Nieuw-Lekkerland gaan wonen zei zequote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij en Citronella zul je bedoelen.
Gek wief.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:20 schreef Frazz het volgende:
Citronella wilde samen met mij in Nieuw-Lekkerland gaan wonen zei ze
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Omdat daar van die refo's wonen wil ze er perse wonen om ze op zondag te treiteren
Vast wel!quote:
Tsja.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Ik kan heel lastig zijn als huisgenoot of als vriendje
BierVindPost?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
Hij is ouder en wijzer. Live with it.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BierVindPost?
na de zin nog paar keer te analyseren tijdens het werk moet ik JD gelijk geven![]()
ik maak één vaut en dan kan ik deze nog nieteens aanpassenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij is ouder en wijzer. Live with it.
Hup, naar FB.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef tha_rizzo het volgende:
ik maak één vaut en dan kan ik deze nog nieteens aanpassen![]()
![]()
BredaVindPostquote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BierVindPost?
na de zin nog paar keer te analyseren tijdens het werk moet ik JD gelijk geven![]()
BierindeheuvelVindPost.quote:
Daar moeten ze toch ook hun voortuinstoelen vervangen?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Dalamar het volgende:
Bier heeft een erg lage halfwaardetijd in de Heuvel...
of is deze te moeilijk?
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Dalamar het volgende:
Bier heeft een erg lage halfwaardetijd in de Heuvel...
of is deze te moeilijk?
Ja, lekker op mijn werk aanwezig. Niet dat we veel doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen Sambal! Lekker aan het werk?
We leggen de rode loper voor je uit.quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:21 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, lekker op mijn werk aanwezig. Niet dat we veel doen.
Het is markt vandaagquote:
je kent me al 5 jaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh rizz. Hoest in de Sleur?
une echte, ben zelfs in Etten geborenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
Etter!
Oh.. Daar heb ik nu erg veel zin in... met een lekker biertje erbijquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:34 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Oh.. Daar heb ik nu erg veel zin in... met een lekker biertje erbij![]()
Is voorquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef JDude het volgende:
Terrasmeet!
Kwart over 3. Ik keek toevallig ook naar de kerkquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Wanneer?
Ohnee toen liepen wij bij Ikea.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Kwart over 3. Ik keek toevallig ook naar de kerk![]()
Ik niet, ik moet an der Arbeitquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Wanneer?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
En Citronella is wel een goedkoop Kampo dingetje:
[afbeelding]
Ketelquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef travelman het volgende:
begonnen in de Ketel (warmdraaien met de ¤2,- mixen), SamSam, Q-Nation, Kroegje (!?), nog een kroegje(?!) en weer even naar de Ketel en uiteindelijk in Kerkplein terecht gekomen (waar het erg (te) druk was)...
Ik ook. Al was het net middag. De eerste keer dat ik tijdens markt op de Grote Markt was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Eh, wij zijn vanmorgen over de Grote Markt gelopen.
Waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een cardreader gekocht!
Bij de mediamarkt. Ik ben geadviseerd door verkoper Frazzquote:
Stil joh, straks staat heel fok! bij mij een cardreader te kopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt. Ik ben geadviseerd door verkoper Frazz
Whehequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef Frazz het volgende:
[..]
Stil joh, straks staat heel fok! bij mij een cardreader te kopen
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptopsquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
WheheMoet je morgen werken,?ik moet zelf nog een nieuwe camera halen @ Mediamarkt
![]()
Je vraagt er om dat heel Fok!kend Breda bij je langskomt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptops
Ik zal is kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptops
Laat je 'm wel heel.quote:
Ik denk dat Kuukske gelijk heeft.quote:
Een man die een vrouw gelijk geeft. Wow.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat Kuukske gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh gek. Ik zit al in hendig sjieke ijsbeertjespyjama.
Jij denkt echt da ik weg ga als citroentje op msn is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh gek. Ik zit al in hendig sjieke ijsbeertjespyjama.
Iets anders is hier ook niet en daar ook niet ben ik bangquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
Wel hier!
Zo niet te zuinig. Niet te zuipen joh dat Heinekenbocht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Asics het volgende:
dat zal wel ff een spreekwoordelijke klap in mijn gezicht zijn, Heinekens na een middagje Jupiler.
Hamburgertje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
VELDMUIS. Schatje! Lieffie, Toetje, lekkertje. Hamburgertje.
De tv met licht opmerking . Je hebt niet gereageerd
iets met een McDonalds placemat topic in KLB.quote:
quote:
Oops, verkeerde venster.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
VELDMUIS. Schatje! Lieffie, Toetje, lekkertje. Hamburgertje.
De tv met licht opmerking . Je hebt niet gereageerd
Ik ook. Kuukske is nog half in comaquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:41 schreef Frazz het volgende:
Ik is wakker!
Au, zei het hoofd vanmorgen.quote:
Vrouwen en chocola gaan beter samen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:07 schreef JDude het volgende:
Oh, ja, dat. Vrouwen en alcohol, hm?
Herinner me er aan veel chocolade te kopen donderdagquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrouwen en chocola gaan beter samen.
Koop dan ook een family pack condooms.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Frazz het volgende:
Herinner me er aan veel chocolade te kopen donderdag![]()
Nee soloRizzo's zijn lekkerquote:
quote:
Fok! leeft weer en zie wie hier als eerste weer postquote:
Dat was puur toeval hoor. En de Zoo was leuk!!quote:Op zondag 8 april 2007 22:16 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Fok! leeft weer en zie wie hier als eerste weer post
hoe was het in de zoo?
surequote:Op zondag 8 april 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was puur toeval hoor. En de Zoo was leuk!!
Ik heb ontdekt dat de oom van JD het brein achter Zoop (in Afrika enzo) is.
Sorry, je bent mijn type niet.quote:Op zondag 8 april 2007 22:19 schreef tha_rizzo het volgende:
sure
dus zo heeft hij jou versiert
ik ben een stiekem een neef van Robert Doornbos, nuecken?
Die stomme kompjoeter van JD sluit zomaar van alles af.quote:Op zondag 8 april 2007 22:25 schreef Frazz het volgende:
Waar is u @ MSN eigenlijk?
je doet weer iets foutquote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die stomme kompjoeter van JD sluit zomaar van alles af.
Geef JD maar weer de schuldquote:Op zondag 8 april 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die stomme kompjoeter van JD sluit zomaar van alles af.
en?quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Morgen, no way niet op 2e paasdag gek. Dat is een poging tot zelfmoord.
Ik wil nog niet dood.quote:
Nee.quote:
ga dan eens werken i.p.v. Fok!kenquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn, ik heb geen leven
Maandcijfers voor april 2007 (over de eerste week)
1. 1534 Surveillance-Fiets
2. 1444 tong80
3. 1361 Bravebart
4. 1249 Kuukske
Ik heb aanzienquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef tha_rizzo het volgende:
ga dan eens werken i.p.v. Fok!ken
of neem een andere baan (ééntje met aanzien enzo)
Ik bedoel op m'n werk.quote:
ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 april 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Niks d'r van. Jij moet leren ofzoiets.
jupquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Maar diep in je hart wil je ook op het terras zitten.
er is een verschil tussen niet zienquote:Op maandag 9 april 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
En vm zelf. Natuurlijk. Wij zo wijzen. Maar hij zag ons niet.
Nee niet eens.quote:
Met rode loper?quote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik ben zaterdag in Breda geweest en het was toppieLekker veel geshopt!
Alleen jammer dat het bewolkt was, we hebben dus geen terrasje kunnen pikken......
Heb je nog kunnen parkeren? Wij bedachten ons later namelijk dat het circus is op de plaats waar wij je hadden geadviseerd te parkerenquote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik ben zaterdag in Breda geweest en het was toppieLekker veel geshopt!
Alleen jammer dat het bewolkt was, we hebben dus geen terrasje kunnen pikken......
Dat is nog niets officieels.quote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef Frazz het volgende:
Ik heb ook een vriendinnetje en ben ook nog steeds op fok
Ik sms net dat ik neit meer ga.quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog niets officieels.
Hup, naar Roosendaal jij.
Wij hebben altijd gelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef Frazz het volgende:
En ja ik geef nu gewoon toe dat jullie gelijk hebben
quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Frazz het volgende:
[..]
Niet alleen jij en JD maar ook iedereen die ik sprak was het er over eens!
Kei!. Iemand een idee voor de volgende TT?quote:
Breda #35, Waar BassieVL zijn wedergeboorte plaatsvindquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kei!. Iemand een idee voor de volgende TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |