Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuisquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Dalamar het volgende:
[red]*oude Dalamar voorziet een toekomst waarbij hij een vies oud mannetje wordt die verpleegsters lastigvalt in het verzorgings tehuis[/red]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuis
Geloof ik best na die verhalen over je outfit daar.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Heh bah. Dat deden die oudjes bij mij ook altijd in het bejaardentehuis
zo hitsig ben ik nietquote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.
Goeie zet, echt waar.
Ik ook niet op school.quote:
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 14:12 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad beter op een school gaan werken vol met hitsige studentjes.
Goeie zet, echt waar.
Daar raak je niet over uitgepraat hm?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoor
Nee, maar dat raak ik over jou ook niet.quote:
Dat is lief van je dat je dat zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben hele leuke studenten er tussen zitten hoor
Daar red je je leuk uit!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Nee, maar dat raak ik over jou ook niet.
Leuk he?quote:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is lief van je dat je dat zegt
ik voel me vereerd
Blij dat ik daar dan weer een uitzondering op benquote:Op donderdag 5 april 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Op naar huis!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:38 schreef JDude het volgende:
Op naar het bier!
Hij heeft het druk met de 1e weekstatistieken van april.quote:
Oeh, ik checkte de t/mmaartstats net even, als ik zo doorga heb ik begin juli ergens de 50000 grensquote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft het druk met de 1e weekstatistieken van april.
Gek!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:46 schreef veldmuis het volgende:
Oeh, ik checkte de t/mmaartstats net even, als ik zo doorga heb ik begin juli ergens de 50000 grens
Ik zeg, dan ben ik de enige die daarin post!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg: Nieuw Lekkerland verdient een eigen topic.
Jij en Citronella zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:13 schreef Frazz het volgende:
Ik zeg, dan ben ik de enige die daarin post!
Citronella wilde samen met mij in Nieuw-Lekkerland gaan wonen zei zequote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij en Citronella zul je bedoelen.
Gek wief.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:20 schreef Frazz het volgende:
Citronella wilde samen met mij in Nieuw-Lekkerland gaan wonen zei ze
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Omdat daar van die refo's wonen wil ze er perse wonen om ze op zondag te treiteren
Vast wel!quote:
Tsja.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:32 schreef Frazz het volgende:
Ik kan heel lastig zijn als huisgenoot of als vriendje
BierVindPost?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
Hij is ouder en wijzer. Live with it.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BierVindPost?
na de zin nog paar keer te analyseren tijdens het werk moet ik JD gelijk geven![]()
ik maak één vaut en dan kan ik deze nog nieteens aanpassenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij is ouder en wijzer. Live with it.
Hup, naar FB.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef tha_rizzo het volgende:
ik maak één vaut en dan kan ik deze nog nieteens aanpassen![]()
![]()
BredaVindPostquote:Op donderdag 5 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
BierVindPost?
na de zin nog paar keer te analyseren tijdens het werk moet ik JD gelijk geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |