Waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een cardreader gekocht!
Bij de mediamarkt. Ik ben geadviseerd door verkoper Frazzquote:
Stil joh, straks staat heel fok! bij mij een cardreader te kopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt. Ik ben geadviseerd door verkoper Frazz
Whehequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef Frazz het volgende:
[..]
Stil joh, straks staat heel fok! bij mij een cardreader te kopen
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptopsquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
WheheMoet je morgen werken,?ik moet zelf nog een nieuwe camera halen @ Mediamarkt
![]()
Je vraagt er om dat heel Fok!kend Breda bij je langskomt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptops
Ik zal is kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja moet morgen werken van 2 tot 8 maar werk niet bij de camera's. Dan moet je even naar boven lopen naar de laptops
Laat je 'm wel heel.quote:
Een man die een vrouw gelijk geeft. Wow.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:17 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat Kuukske gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh gek. Ik zit al in hendig sjieke ijsbeertjespyjama.
Jij denkt echt da ik weg ga als citroentje op msn is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
Boh gek. Ik zit al in hendig sjieke ijsbeertjespyjama.
Iets anders is hier ook niet en daar ook niet ben ik bangquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
Wel hier!
Zo niet te zuinig. Niet te zuipen joh dat Heinekenbocht.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef Asics het volgende:
dat zal wel ff een spreekwoordelijke klap in mijn gezicht zijn, Heinekens na een middagje Jupiler.
Hamburgertje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:25 schreef Kuukske het volgende:
VELDMUIS. Schatje! Lieffie, Toetje, lekkertje. Hamburgertje.
De tv met licht opmerking . Je hebt niet gereageerd
iets met een McDonalds placemat topic in KLB.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |