Ik wil nog niet dood.quote:
Nee.quote:
ga dan eens werken i.p.v. Fok!kenquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn, ik heb geen leven
Maandcijfers voor april 2007 (over de eerste week)
1. 1534 Surveillance-Fiets
2. 1444 tong80
3. 1361 Bravebart
4. 1249 Kuukske
Ik heb aanzienquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef tha_rizzo het volgende:
ga dan eens werken i.p.v. Fok!ken
of neem een andere baan (ééntje met aanzien enzo)
Ik bedoel op m'n werk.quote:
ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 april 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Niks d'r van. Jij moet leren ofzoiets.
jupquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Maar diep in je hart wil je ook op het terras zitten.
er is een verschil tussen niet zienquote:Op maandag 9 april 2007 16:32 schreef JDude het volgende:
En vm zelf. Natuurlijk. Wij zo wijzen. Maar hij zag ons niet.
Nee niet eens.quote:
Met rode loper?quote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik ben zaterdag in Breda geweest en het was toppieLekker veel geshopt!
Alleen jammer dat het bewolkt was, we hebben dus geen terrasje kunnen pikken......
Heb je nog kunnen parkeren? Wij bedachten ons later namelijk dat het circus is op de plaats waar wij je hadden geadviseerd te parkerenquote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik ben zaterdag in Breda geweest en het was toppieLekker veel geshopt!
Alleen jammer dat het bewolkt was, we hebben dus geen terrasje kunnen pikken......
Dat is nog niets officieels.quote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef Frazz het volgende:
Ik heb ook een vriendinnetje en ben ook nog steeds op fok
Ik sms net dat ik neit meer ga.quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog niets officieels.
Hup, naar Roosendaal jij.
Wij hebben altijd gelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef Frazz het volgende:
En ja ik geef nu gewoon toe dat jullie gelijk hebben
quote:Op maandag 9 april 2007 20:01 schreef Frazz het volgende:
[..]
Niet alleen jij en JD maar ook iedereen die ik sprak was het er over eens!
Kei!. Iemand een idee voor de volgende TT?quote:
Breda #35, Waar BassieVL zijn wedergeboorte plaatsvindquote:Op maandag 9 april 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kei!. Iemand een idee voor de volgende TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |