SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
Heb een gloednieuwe te koop.. 50¤ nooit gebruikt.quote:
Zat er dan een verhaallijn in Generalsquote:Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef mindflick07 het volgende:
Ik vind C&C3 100x beter dan Generals. De verhaallijn is echt tof en er zitten mooie filmpjes in zoals ik gewend was van C&C.
uhu te grappig om te zien wat die juggernaut idd doetquote:Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?
En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
gelijk in het begin: APC + Engineer & APC + infanterie/rocketeers/zonetroopersquote:Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, Italy Red Zone is fucking moeilijk, zodra die rift-generator start is het over voor me, ding sloopt heel m'n basis en ze blijven maar aanvallen...
hoe o hoe doe ik dit?
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef hardstylesage het volgende:
Gister met 60 mammoth tanks een basisobeliskjes vielen ten prooi aan het leger van mijn firehawks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!![]()
Het verhaal van Generals was ook zo logisch: die GLA ventjes waren alleen maar bezig over "the cause", maar wat dat precies was kwam nergens, maar dan ook nergens naar voren.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zat er dan een verhaallijn in Generals... In Zero Hour wel.. Ik miste wel de filmpjes in Generals. Vandaag weer even een missie kunnen doen, van het weekend heb ik meer tijd om C&C3 te spelen
Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
nogmaals vraag ik het maar: worden de missies die je speelt van nod en gdi op dezelfde mappen gezet waardoor je op een gegeven moment op een map bijvoorbeeld 3 nod en 4 gdi missies hebt waar je uit kan kiezen?
hmm oke, maar wat is dan het nut van die medals?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah eindelijk gehaald, nu maar Albanie veroveren.
[ Bericht 24% gewijzigd door VoreG op 05-04-2007 00:39:07 ]
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Ook hier maar posten. mss dat mschol deze post wel leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
omfgBBQcopterz,
Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van
Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
Cossack of cosack en een andere goeie.
Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL
[afbeelding]
Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
[afbeelding]
Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.
[afbeelding]
Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
[afbeelding]
Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
[afbeelding]
Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
[afbeelding]
en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay
![]()
![]()
Die is er blijkbaar nog niet. Eventueel wil ik die wel aanmaken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef outcast_within het volgende:
Waar is nu de fok clan?
ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hehehehe. Maak je geen zorgen, je moet niet bij je computer zijn maar bij de router.
Volg de aanwijzingen voor Port Forwarding in leesmij.txt; die zijn vrij helder (voor een computerspel).
Heb je hier al gekeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...
ik weet hoe ik moet forwarden op me router maar de poorten die gegeven worden overlappen elkaar en dat vind ik dus erg onduidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry tags vergeten
[ Bericht 8% gewijzigd door MrDrako op 05-04-2007 14:34:46 ]
Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dusquote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
Ik heb eerst GDI uitgespeeld en ben toen met NOD begonnen.
Hoe KUT TERING MONGOLISCH is dat spel man, ik speel als NOD, bij temple prime, verneder de GDI basis en bombardeer de tering uit die andere 2 basissen, mijn verdediging bestond uit 5 obelisks bij elke ingang, samen met 2 laser turrets en 2 anti infantry turrets, met daar achter 3 AA gebouwen.
Ze kwamen er dus NOOIT doorheen. Was bijna zielig. Maar wat gebeurd er daarna, nadat ik dat stomme component had afgeleverd en iedereen weggevaagd had, krijg je het filmpje dat temple prime alsnog gesloopt word door de ion cannon. Dat verhaal in het spel is zo statisch en voorgeprogrammeerd als maar zijn kan. NOD/GDI is gewoon 1 campagne, wat je ook doet in de campagne het zal het verhaal NOOIT beinvloeden. Hoe simpel en saai is dat. Hebben ze soms het spel even vlug in elkaar geflanst op de BFME2 engine ofzo? het hele spel voelt meer aan als een MOD voor bfme2 als een standalone game.
fijn dat je het voor de rest verraad alvast. En DUH. Ze moeten wel C&C 4 kunnen uitbrengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
...
De GDI moet toch een Ion cannon uplink ding in hun basis bouwen?? maar ook zonder dat ene puntje,quote:Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dus
Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrinequote:Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Mone het volgende:
Kun je ook je mannetjes healen? Komt dat misschien heul laat in de missies of helemaal nooit?
dat kon bij mij iig niet (nod dan, gdi wel)quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrine
Aha! Bedankt. Ik stuurde ze naar de barracks ..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrine
Ik heb het bij NOD eigenlijk nooit geprobeerdquote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen. Afaik kan NOD inf niet healen.
Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
nog niet geprobeerd maar aangezien ze na een upgrade tiberium proof worden zou dat best eens kunnen zijn..quote:Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen. Afaik kan NOD inf niet healen.
Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef VoreG het volgende:
Ben nu eindelijk in Bern
In de missie van SarajevoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef VoreG het volgende:
Ben nu eindelijk in Bern
In de missie van SarajevoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer deed je het Statis Shield erop?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef stFz het volgende:
Echt versalvend spel, al vele potjes onlien gedaanBest spannend soms ook nog. Net had zon gast eerder zn Ion Cannon dan ik mn Rift. Kreeg m niet down en hij gooide zn Ion op mijn rift generator. Toen dacht ik waarom doe ik er dan geen statis shield overheen en voila, geen damage van die Ion cannon haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef MaxMark het volgende:
Ik doe die stilleto-missie he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Mad-Matt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2e missie van GDI bezig
Morgen nog 1 stage dag... en dan kan ik eindelijk weer lekker spelen
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Mad-Matt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik delen van de Ion Cannon zagquote:Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer deed je het Statis Shield erop?
Toen je de delen van de Ion Cannon zag of was het gewoon gelukkig getimed?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d![]()
Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij
GDI btw
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Jump het volgende:
Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij
GDI btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Obdurate_Ozjish op 06-04-2007 14:58:18 ]Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:51 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
GDI btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]Nog een aanvullig hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ElmarO op 06-04-2007 15:19:39 ]![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Jump het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:15 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx
Patch 1.03 is uit, of wisten jullie dat al.
Tis trouwens erg cool om je beam cannon-karretjes op je Obelisk te richten. Dan wordt ie sterker cq grotere range.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik ga de demo downloaden, en als mijn computer deze game aankan koop ik de game mischien wel.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0![]()
Nu eindelijk GDI & NOD uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik ga de demo downloaden, en als mijn computer deze game aankan koop ik de game mischien wel.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0![]()
Moet je meer harvesters bouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
GDI btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klinkt alsof RTS spellen dan niks voor jou zijn... waarom download je de demo dan? je hoeft niet meer op geld te wachten dan in andere spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.![]()
Toen ik de demo speelde vond ik het eigenlijk maar een stom spel, waarschijnlijk omdat ik Generals erg gewent was enzo... Toch had ik C&C bestelt enz... 1e dag (totaal 1uurtje gespeelt) had ik eigenlijk al een gevoel dat het gewoon helemaal weg gegooit geld was. Maar naardat ik heet vaker ging spelen werd het toch wel leuker alleen is het nog redelijk lastig
Ik probeer het spel te spelen met een paar vrienden voor een tijd al, maar we blijven constant errors krijgen met cnc3game.dat (op 1 na dan). We hebben alles gedaan wat EA forum zei (voor zover we konden vinde), inbegrepen: drivers update/graphics changen/etc.
Ik zelf kan nu een aardige tijd spelen en soooooms knikkert ie eruit, alleen op netwerk standaard na paar minuten. We willen dolgraag op lan spelen samen, maar worden gek van de standaard game errors. We hebben ook gezien dat die error ook geldt voor mensen die spel hebben gekocht en alle updates etc heben gedaan, dus we vragen ons af wat we er nou tegen kunnen doen...
alvast bedankt als iemand wat weet![]()
Patch 1.03 installeren, die lost het op. Als je de illegale hebt: niet zeiken dat je errors hebt.Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.![]()
Helpt anders nix met patch 1.03 sterker nog krijg nu error dat ik directx9.0 niet heb geinstalleerd...ik heb de game net nog gespeeld... Oo![]()
Stelling
Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.
Conclusie hieruit is dat je heel vroeg al moet beginnen met veel te investeren in je refinaries (gelijk 2 neergooien en 2 harvesters). Dankzij extra building queue's kun je de achtergelopen tijd inhalen en in rap tempo alles opbouwen.Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen![]()
Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
Stelling
Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.How you play the cards you are dealt is all that matters.![]()
maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.![]()
Je hoeft niet te verliezen als je minder geld hebt dan je tegenstander.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..
Als jij op de juiste manier je units verpreid, laat schieten, terugtrekt op het juiste moment, gebruik maakt van het landschap (poppetjes in gebouwen etc), je vliegtuigen om de AA heen laat vliegen etc (dingen waarbij je dus moet inspelen op de acties van je tegenstander) en je tegenstander doet doet slecht, heb je minder $$$ nodig.
Maarja, mensen die hier op hoog niveau ZH hebben gespeelt zijn het met mij eens dat in dit spel de Macro (gebouwen plaatsing, productie op gang houden) veel belangrijker is geworden tegenover de Micro. In ZH was degene die het beste microde vrijwel altijd de winnaar.
Voor Macro heb je hersens nodig, voor Micro skills. Daarom ben ik ook niet zo'n fan van dit spelletje.
How you play the cards you are dealt is all that matters.![]()
En na vijf minuten is je tiberium op, en daar gaat je investering. Dan lopen ze weg naar een ander veld, recht op de tank van de andere af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
Stelling
Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.
Conclusie hieruit is dat je heel vroeg al moet beginnen met veel te investeren in je refinaries (gelijk 2 neergooien en 2 harvesters). Dankzij extra building queue's kun je de achtergelopen tijd inhalen en in rap tempo alles opbouwen.
Maar een twee harvester in het begin kan wel zorgen voor een goede groei en een grote aanval vanaf het begin.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Met veel minder geld kan je ook uit de voeten. Je zet een redelijke verdediging op en verzamelt ondertussen wat strijdkrachten in een hoek bij z'n basis (ver buiten zijn bereik en hij weet het dus ook niet.
Zodra je hem naar je toe ziet komen (sniper of stealth tank in het midden van de map) val je de basis binnen (op het moment dat hij net het gevecht aangaat met je verdediging). Hij raakt 9 van de 10 keer in paniek en je loopt zo over hem heen.
Het is een kwestie van taktiek, niet van geld.![]()
dump eventueel snel een extra basis neer met een refinery en een turret en een beetje leger, gegarandeerd succes...
totdat je cnc3game.dat weer crashed![]()
![]()
GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100Werkt heel goed
Stream online! http://62.195.3.132:8000/listen.pls![]()
Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:46 schreef FerryB het volgende:
GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100Werkt heel goed
![]()
Daarvoor eerst wat predetors om de eerste aanval af te slaan. Vaak werkt het goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.Soms niet
1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.
Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.
Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker
Spijtig dat je niet kan zien welke rank een poppetje in een APC heeft. Je moet er hem uithalen voor te weten
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef FerryB het volgende:
1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.
Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.
Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker![]()
Doet me denken aan Red Alert online... toen was er een grappemaker die een hele rits powerplants van zijn basis naar mijn basis bouwde en vlak voor mn basis 30 tesla coils neergooide. Niet leuk
Ontopic: Ik denk echt dat cashflow het belangrijkste is. Micro is veel minder belangrijk dan macro zoals al vermeld werd. Gewoon door het feit dat kleine goedkope units geen special abilities hebben om grote units te killen. Als GDI moet je eigelijk wel gelijk door naar predator/mamoth met railgun. Tot nu toe werkt mijn tactiek om 2 refinery's neer te gooien bij ieder tib-field prima. Natuurlijk moet je wel een paar van die sonic turrets in de queue laten staan zodat je bij een aanval gelijk kan deployen
ja.. ik ben een GDI fan
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:
Ook hier maar posten. mss dat mschol deze post wel leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
omfgBBQcopterz,
Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van
Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
Cossack of cosack en een andere goeie.
Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL
[afbeelding]
Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
[afbeelding]
Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.
[afbeelding]
Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
[afbeelding]
Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
[afbeelding]
Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
[afbeelding]
en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay
![]()
![]()
geweldig dit. Ik ben nog aan het stoeien tegen de computer en heb al al zo moeilijk,dus wacht nog ff om online te spelen.
![]()
Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...Liefde is niet blind, het is achterlijk![]()
same herequote:Op zaterdag 7 april 2007 12:45 schreef Mad-Matt het volgende:
Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...![]()
Online spelen lijkt me niet erg leuk. Veel te frusterend.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Waarom zijn die patches altijd zo 40MB als er maar 2 dingen gewijzigd zijn enzo
goeie vraag...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
Waarom zijn die patches altijd zo 40MB als er maar 2 dingen gewijzigd zijn enzo
echt patchen kan je niet van spreken dan, ze vervangen gewoon bestanden waarschijnlijk![]()
![]()
Omdat de patches geen update zijn ten opzichte van de vorige patch. Elke patch is een standalone versie zeg maar, waarin alle vorige patches ook zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
Waarom zijn die patches altijd zo 40MB als er maar 2 dingen gewijzigd zijn enzoPresident Camacho
Ik weet nog een goeie site waar je Replays vanaf kan halen om ze te bestuderen.
Meeste replays zijn Pro.
www.gamereplays.orgHow you play the cards you are dealt is all that matters.![]()
Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigenFOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?![]()
Is er inmiddels al een fok team?Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!![]()
Ik ben vandaag tot Act III gekomen. Eigenlijk vrij gemakkelijk binnen 1 ruk door te spelen. Maar schijnbaar is Croatia/Sarajevo moeilijk dus ik denk dat ik maar eerst ga eten en dan er goed voor ga zitten..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
sarajevo bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Lampje_NL het volgende:
Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
sarajevo bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:52 schreef Richardfun het volgende:
Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks... rechts boven is nu uit geschakeltdus moet nu wel lukken
damn ik heb echt al fucking veel moeite met nod VS normal GDI
ik vind en blijf nod echt een kut site vinden(en ik moet die hele campain ervan ook nog uit spelen
)
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:Hahaha daar voor moet je je hersens gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben nu aardig gespecialiseerd als scrinmol nu tegelijkertijd met gemak 2 medium randoms. De aircraft van scrin is gewoon te gek
![]()
![]()
Het wordt opeens een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:41 schreef Lampje_NL het volgende:
Thanks... rechts boven is nu uit geschakeltdus moet nu wel lukken
Grrrr, heeft iemand tips voor de missie in Slovenia met NOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:43 schreef Beaver het volgende:
Grrrr, heeft iemand tips voor de missie in Slovenia met NOD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef azaroth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!%@!#!
Laatste missie GDISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef VoreG het volgende:
!%@!#!
Laatste missie GDIdas gaar zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk![]()
Zojuist de game uitgespeeld, met alledrie de facties nu. Review zal de 12e op FOK!games staan, maar ik zeg nu alvast dit: C&C 3
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
1.04 alweer??quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef Mirel het volgende:
Nieuwe update alweer, ik wacht op de crack :p
ow en ik ben echt die explosive gastjes in missie 1 van nod als kannonen voer aan het gebruiken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef Beaver het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).
![]()
Croatia mission op Normal net binnen een half uurtje gedaan, zo moeilijk vond ik het niet.. Iedereen hier maar puffen en steunen, uiteindelijk viel het reuze mee
Tactiek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en versie 1.04 Patch fixes:Ik hoop nu dat de filmpjes een beetje fatsoenlijk op m'n bak afgespeeld kunnen worden..quote:Version 1.04 Patch Notes - April 6, 2007
=========================================
Optimizations
--Made further improvements to video playback on low-end Windows XP system configurations. Bug Fixes
--Fixed an error that caused some players to crash or disconnect while in online lobbies.
--Fixed an error that caused players with semicolon (';'), colon (':'), comma (','), or equal sign ('=') characters in their Online IDs to not be able to see and select options from dropdown menus in online multiplayer lobbies. These characters are no longer permissible in Online IDs.
--Fixed an error that caused players to desync when watching a BattleCast match in which one of the participants disconnected.
Other Fixes
--All online multiplayer game lobbies will now appear properly localized in different languages.
[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-04-2007 22:11:24 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]Jaaaaa, eindelijk gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).
[[url=http://xs514.xs.to/xs514/07146/Slovenia.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Thnx!!
![]()
![]()
inmiddels een campain winstreak van 25 (enkele gdi missie meerdere malen gedaan, verdeling is nu 20 - gdi ( bijna allemaal normal ), 5 - nod)
en mag nu temple prime gaan verdedigen , ik heb een grafhekel aan commando only of verdedigings missies, tenzij ik base building mag doen in et laatste geval![]()
![]()
Ik heb geen zin om die laatste missie van GDI opnieuw te doen voor het juiste filmpje.. Misschien een keer op very easy proberen.![]()
Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
Ik heb geen zin om die laatste missie van GDI opnieuw te doen voor het juiste filmpje.. Misschien een keer op very easy proberen.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BTW voor mensen die Nod als zwakke side afstempelen:quote:Anyhoot, I do LUV playing as GDI, but when it comes to online games, I'll have to side with Nod if I intend on having a reasonable chance of winning. I do want to note that out of the top ten players on the 1v1 ladder, eight of those use Nod as their preferred faction. One uses SCRIN, and another uses all three factions. So yea, Nod is where it's at for online C&C3 gaming.![]()
nee dat zegt ook lekker veel, online is bijna alleen maarquote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
BTW voor mensen die Nod als zwakke side afstempelen:
[..]tankrushen
![]()
![]()
Ik hou van scrin, nod is oke, gdi vind ik nix voor zover keb gezien
die patches fixen nog steeds niets qua constant crashesen ben zeker niet de enige, hele sites en forums staan er vol mee, maar is geen enkele oplossing die werkt voor de meeste, heb alle settings gezet, etc. Ik heb paar keer out of memory gehad (1gig...dacht dat aanbevolen was...?) maar tis vrijwel altijd cnc3game.dat, die file is zo slecht gecodeerd vermoed ik dat de reden is dat iedereen zo dood wordt gespammed met de crashes. De patches helpen niks, sterker nog 1.04 liep stukken instablier dan 1.03... met 1.03 kon ik games van halfuren evnetueel spelen, met 1.04 mag ik blij met 10 mins zijn (rushgames netwerk enzo..
)
![]()
cnc3game.dat is het eigenlijke spel
wanneer cnc3 aanstaat zie je ook nergens (in iedergeval zag ik em niet) cnc3.exe
en ik heb helemaal geen last van crashes![]()
Dit zijn echt zulke gekke problemen altijd. Zie je bij meer spellen: de ene groep heeft totaal nergens last van, en de andere groep ondervindt probleem na probleem.quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef koffiegast het volgende:
Ik hou van scrin, nod is oke, gdi vind ik nix voor zover keb gezien
die patches fixen nog steeds niets qua constant crashesen ben zeker niet de enige, hele sites en forums staan er vol mee, maar is geen enkele oplossing die werkt voor de meeste, heb alle settings gezet, etc. Ik heb paar keer out of memory gehad (1gig...dacht dat aanbevolen was...?) maar tis vrijwel altijd cnc3game.dat, die file is zo slecht gecodeerd vermoed ik dat de reden is dat iedereen zo dood wordt gespammed met de crashes. De patches helpen niks, sterker nog 1.04 liep stukken instablier dan 1.03... met 1.03 kon ik games van halfuren evnetueel spelen, met 1.04 mag ik blij met 10 mins zijn (rushgames netwerk enzo..
)
Ik hoor bij C&C gelukkig bij de eerste groep maar het blijft vaag.![]()
Erg apart inderdaad, ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt. Want ik heb nergens last van en m'n vader heeft onlangs ook het spel gekocht en die heeft ook nergens last van.![]()
ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,quote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
cnc3game.dat is het eigenlijke spel
wanneer cnc3 aanstaat zie je ook nergens (in iedergeval zag ik em niet) cnc3.exe
en ik heb helemaal geen last van crashes
in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten.
"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."
Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).
Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/![]()
Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)quote:Op maandag 9 april 2007 08:26 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,
in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten.
"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."
Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).
Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/![]()
foxholes niet reparen is jammer maar vind ik niet erg, je kan meerdere armory's plaatsen...quote:Op maandag 9 april 2007 09:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.
en de waypoint werkt bijna altijd![]()
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?quote:Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...
Paar dingen in CNC3 vind ik ook aparte AI te noemen
Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium.
![]()
die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI'squote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...
Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium.
![]()
![]()
Geen dank.quote:Misschien een idee om een 2vs2 te doen. Ik ben in ieder geval bereid om mee te doen. Kan ik tenminste op een rustige manier een beetje inkomen in het online gebeuren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
moeten we tegen elkaar spelen.
Battle of de kneusjes![]()
![]()
Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen![]()
Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:
- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
- Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
- Filmpjes. Leuk dat na Generals en de schilderijen van BFME / ingame filmpjes weer mission briefings zijn maar waar zijn de begin en eindfilmpjes met specifieke units van elk missie? Filmpjes aan het einde van de campaigns waren helemaal een dieptepunt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
En een online id?
Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?![]()
je maakt een EA account aan, aan dit account koppel je een Online ID waarmee je online kan spelen, toegegeven het is niet het beste systeem dat je kan wensenquote:Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
En een online id?
Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
maar het heeft er allemaal mee te maken dat je speel stats worden bijgehouden![]()
![]()
https://www.commandandconquer.com/my_profile/login/default.aspxquote:Op maandag 9 april 2007 11:37 schreef ScarFace- het volgende:
Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?![]()
Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?![]()
volgens mij hoeft dat niet...quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef ScarFace- het volgende:
Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?![]()
ik weet et niet meerquote:Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef ScarFace- het volgende:
Heb jij dat ook niet gedaan![]()
![]()
Je moet eenmalig een EA Online ID aanmaken. Elk spel wat je er vervolgens op wilt spelen moet je apart registreren inderdaad.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75![]()
weet iemand hoe je de eerste missies van de capaign op hard kan spelen? want hij begint automatisch op normal...'
'
'![]()
Volgens mij kun je die op het begin alleen normal spelen. Later kun je ze nog eens spelen door ze op de "map" aan te klikken. Dan kun je wel hard selecterenHe Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past![]()
Je hebt altijd een groep mensen waarbij het niet werkt, nu merk jij dat en ga je zoeken op internet naar oplossingen en zo zie je dat er ineens een hele grote groep problemen hebben. Bij een ander spel wat bij jou perfect werkt ga je niet op het internet op zoek dus zie je ook die groep klagers niet.quote:Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
Niks speciaals denk ik zo bij C&C![]()
Ik merk wel dat de AI van de harvesters nog wat kuren hebben met het vinden van hun weg naar de Ore refineries of de Tiberium fields. Soms worden ze gehinderd door gebouwen of obstakels en weten ze totaal niet wat ze moeten doen. Of dan staan ze bij de ore refinery en vergeten ze de lading te lossenDan moet je er perse nog een keer op klikken. Dat soort micro-management is frustererend..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet![]()
! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is
.
President Camacho
Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet![]()
! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is
.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ja, waar dan?quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
President Camacho
Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.![]()
Dat verschillende units nutteloos vind ik persoonlijk wel meevallen. Al zijn er wel units die nauwelijks gebruikt worden maar dat zal wel gepatched worden. Dat van de balans vind ik echt onzin. In het begin ownde de experts vooral met nod maar nu zie je dat bijna elke fractie online goed vertegenwoordigd wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen![]()
Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:
- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
- Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>![]()
Iemand 1v1 online BTW?<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>![]()
sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beterquote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
Deze kon teleporteren terug naar zijn basis.
Dit deed hij ook als er gevaar was.Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?
Hendig sjieke filmpjes... plus wallpapers en 3 extra mappen dacht ik.
En een iets andere luxere cover.
Tis maar net waar je waarde aan hecht.
President Camacho
Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is.
President Camacho
Dan moet je betere units kopen ipv alles als kanonnenvoer te gebruikenquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is.
oh, en voor mensen met het crashprobleem:
Bij mij bleef en bleef ik maar dat blauwe scherm krijgen. Totdat ik anti-aliasing (ofzo) in de grafische opties uitzetten. Mijn radeon schijnt het niet te trekken
En nu loopt ie als een zonnetje
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.![]()
Op m'n 7900GS heb ik AA ook maar op 1 staan. Hoogste trekt ie niet.President Camacho
AA "niet trekken" = crashen bij mij blijkbaar
Ach, EA heh
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.![]()
Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.![]()
ach angezien hij goedkoper in de preorder was dan de normale versie in de winkel weet ik het welquote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hendig sjieke filmpjes... plus wallpapers en 3 extra mappen dacht ik.
En een iets andere luxere cover.
Tis maar net waar je waarde aan hecht.
![]()
![]()
die van de allies kon idd teleporteren maar zelfs als hij niet vol was en z'n ore veld was op ging hij midden in een gevarezone zitten grazen naar ore... (wat resulteerde in een dooie harvester, tenzij je er snel genoeg bij was...)quote:Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beter
Deze kon teleporteren terug naar zijn basis.
Dit deed hij ook als er gevaar was.![]()
ik krijg nooit genoeg geld binnen, maar dat komt omdat ik zuinig ben met harvesters maken..quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
tiberium is er zat op de missie mappen...
heel enkele keer is me veld leeg, maar wanneer dat gebeurd kan ik rustig alles qua vijanden naar me basis toetrekken om ze daar te laten afmaken door me base defensse
de missie van gdi vs scrin met die toren is een mooi voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg nooit genoeg geld binnen, maar dat komt omdat ik zuinig ben met harvesters maken..
tiberium is er zat op de missie mappen...
heel enkele keer is me veld leeg, maar wanneer dat gebeurd kan ik rustig alles qua vijanden naar me basis toetrekken om ze daar te laten afmaken door me base defensse
de missie van gdi vs scrin met die toren is een mooi voorbeeldDat is Rome toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is Rome toch?in princiepe hoefde je niet naar dat blauwe tiberium (die ion cannon kon alles wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
![]()
Je moet ze selecteren om te kunnen lezenHet zijn daarom ook spoilers.
Dan moet je toch echt eens leren spelen. Ben nog geen missie tegengekomen waar te weinig lag.. Bij elke missie al ruimschoots genoeg gehadquote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past![]()
Minder verdedigingen bouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
![]()
![]()
Op welke resolutie speel je dan? Ik speel met mijn 7600GT (XXX) alles op zn hoogst en de resolutie op 1024x768 en alles is vloeiend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef pberends het volgende:
Op m'n 7900GS heb ik AA ook maar op 1 staan. Hoogste trekt ie niet."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Devolution het volgende:
[..]
Op welke resolutie speel je dan? Ik speel met mijn 7600GT (XXX) alles op zn hoogst en de resolutie op 1024x768 en alles is vloeiend.
ik vind operatie Stiletto maar een lastige missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik vind operatie Stiletto maar een lastige missie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]ja is goed, ga het vanavond maar weer eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]you gotta be kidding...zo simpel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die planmodus, hoe werkt die?? (nooit gebruikt...)![]()
[..]thnx zal dan vanavond dan maar eens doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Mja ik had even snel wat benchmarks bekeken op Toms Hardware en daarin scoorde de 7900GS (althans in 3D Mark 06) steevast een stukkie hoger dan de 7600GT (+/- 10% beter, bijv. 800 voor de 7600GT en 1000 voor de 7900GS). Maar dan zal de 7600GT het wel beter doen in CnC3, blijkbaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Weet iemand waarom:
Er geen walls in C&C 3 zijn??
Ik vind walls heerlijk voor zowel online als SP gaming. Online om keypoints te wallen (age of empires 2 stijl) en om wat bescherming te hebben tegen stealth / engineers. Maar misschien zijn ze juist weggehaald om stealth krachtiger te maken..
Verder ben ik het wel eens met commentaar dat het té snel is. Je hoeft weinig na te denken over economy, ik heb geen idee hoeveel 1 harvester binnen brengt e.d. Bovendien zijn units individueel vrij waardeloos.. behalve de avatar, mammoth, tripod.
In C&C 1 kan ik me nog momenten herinneren dat er een Abraham tank aan kwam rijden en dat er een probleem was.. hoe gaan we die mollenDan heb ik het vooral over campaign / SP. Online was ook vroeger behoorlijk spam-fest.
Maar een unit pomp je nu snel uit de grond, build time van niets, en je kan makkelijk een permanente stroom afforden.![]()
Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ja, zo zat ik ook. Vrij slecht. Maar zo ging 't toch écht.quote:Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
En nog gayer is dat je geen walls kunt bouwen inderdaad!!!
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.President Camacho
Dat kan alleen NOD, en die Tiberium-pijplippen kan alleen de Scrin maken. Bij GDI heb je snel een probleem.quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.
Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?
Je moet eigenlijk op zijn minst 1 blauwe en 1 groene Tiberium field dicht bij je basis hebben. Anders kan je niet lekker doorbouwen.President Camacho
Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.
Normal is te makkelijk, daar kom ik zelfs gapend doorheen. Net als al die SP missies op normal trouwens. ik denk dat ik binnenkort maar Hard ga spelen.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik zie niet waar het filmpje staat.quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.President Camacho
CNC3_NOINTROFIX.exequote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX![]()
Als ik die probeer krijg ik een foutmelding.President Camacho
Ja, jammer misschien werkt ie niet meer sinds de laatste patchupdate oid. Wat dan wel weer goed is, dat je nu niet meer nog een keer die filmpjes hoeft te zien als je eenmaal al de campaign hebt gedaan. Je blijft met dat verrachte EA Logo zitten, natuurlijk
schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeedquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.
Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.![]()
Gewoon AA uitzetten, scheelt een hoop...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
vind met alles laag nog steeds wel aardig traag, sommige gebouwen gaan erg snel, maar dingen als de refinery mogen echt wel wat sneller, zeker in begin. (ik bouw altijd op deze volgorde: refinery, crane, 2x elektriciteit, radargeval + mannetjesmaker, advanced gebouw + automaker, command center+elektriciteit.)quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed![]()
lol ga maar eens online spelen tegen een redelijk ervaren iemand. Dan wil ik nog wel eens zien hoever je komt met je skirmish skillsquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk![]()
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
Probeer dat maar met een MCV
Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Mad-Matt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
'
'![]()
weet iemand hoe je de 'intel' bij de missie van stuttgart krijgt?'
'
'![]()
@MaxMark:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef azaroth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@MaxMark:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik maak met scrin (wat ik voornamelijk speel, als het niet crashedquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
Probeer dat maar met een MCV
Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer![]()
) een verhouding van 2/3 tripods / seekers (iig de wagentjes die air kunnen schieten), soms nog wat van die andere lasertanks/corrupters erbij. Maar meestal ondersteun ik me legertje met wat mooie artillery vliegtuigen & 'vliegdekschepen' al dan niet wat buzzers erbij om infantry beter te vermorzelen (ook al maken ze tegen een leger van 10 vliegtuigen niets meer
)
<3 scrin![]()
Bij sommige winkels kreeg men een extra bonus map als ze daar de game pre-ordende. Die zijn gewoon op de site van EA te downloaden.
Generic: http://files.ea.com/downl(...)mWarsPreOrderMap.exe
Best Buy: http://files.ea.com/downl(...)tBuyPreOrderMaps.exe
GameStop: http://files.ea.com/downl(...)StopPreOrderMaps.exeOp zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*![]()
ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)![]()
Het kan aan mij liggen, maar ik heb gewoon nog niet zo veel gespeeld. Met Hard rolden ze me wel op in Skirmish mode.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???
hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
De SP GDI heb ik ook gewoon op normal/medium gespeeld, dat was echt een eitje. Tenminste totdat je NOD oprolt in Kroatië (tegen de Scrin heb ik nog niet gespeeld), ik vind er wel een behoorlijk verschil tussen zitten als je Medium of Hard speelt. Brutal zal nog wel erger zijn, maar goed dat zie ik dan wel weer.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Als er een patch uitkomt die me cnc3game.dat probleem fixed ga ik maar hard uitproberenTot nu toe rol ik de boel bestwel op en vond ik iets waanzinnigs dom uit
corruptors kunnen andere scrin units healevoortaan loop ik als een gek rond met een groepje ernaast lolz..
![]()
![]()
En waarom kan ik die GDI Bunkers niet repareren? Of ze moeten helemaal kapot gaan en je mannetjes evacueren of je moet ze kunnen repareren. Niet zo half kapot bunkertje die alleen maar in de weg staat en je mannetjes er niet in kan douwen... dat fucking micro management kan ook te ver gaan. Of laat me gewoon zelf apart bunkertjes bouwen via het Build menu.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef MaxMark het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Richardfun het volgende:
Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games![]()
![]()
Er staan wel negatieve punten (Mammoth Tank & AI van harvester), maar het wordt meteen afgedaan als niet zo erg en verder wordt de game de hemel in geprezen. Dit was niet bepaald de beste review op fok!games.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
Het is gewoon een topgame ^_^
Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
Het gedoe met connecten ook.
De rankings die niet goed werken om te huilen
All die duitsers en noobs online vervelend.
Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.
CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.![]()
Ben heel even online geweest en het barst inderdaad van de Duitsers. Ik zou bijna zeggen geef die gasten hun eigen lobby.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
All die duitsers en noobs online vervelend.Is af en toe inderdaad irritant.quote:Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerendquote:De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch).
Ben ze nu allemaal op Hard aan het herspelen en dat had ik eigenlijk gelijk al moeten doen. Zorgt voor iets meer uitdaging. Al zijn sommige missies dan nog te simpel.Zit er nog in.quote:En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)Ben ik het mee eens.quote:Maar verder een topspel.![]()
Wat mij eigenlijk opviel is dat je tanks als je ze geen opdracht geeft bijna standaard voor de AA/Sam Sites gaan. Wat vrij irritant is als er een Obelisk op je Mammoths staat te knallen. Of ligt dit gewoon aan mij?
Ik ben nu bezig om de hele Intel Database van de GDI compleet te krijgen en ik mis er nog 2 (17/19) bij de GDI InOps. Als ik naar mijn medailles kijk heb ik alle Intel verzameld. Dus weet iemand welke ik nog moet en waar die eventueel te vinden zijn (staan die in een walkthrough?)
Lijst van welke ik al heb![]()
hulde, helemaal mee eens
een spel is toch nooit helemaal goed... maar CenC doet het toch heel aardig hoor.![]()
Ik vind die Avatar van NOD een beetje overduur, helemaal geüpgrade kost ie 6600
Fuck the EBU.![]()
Macro houdt in, al het 'grote'werk. Gebouwen plaatsen, en units maken. bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:20 schreef Dacide het volgende:
wat valt nu eigenlijk onder micro en wat onder macro management?
Micro houdt in op kleine schaal organiseren. Voorbeelden hiervan zijn beschadigde units weg halen van je front, met je tank infantery plat rijden, over de onbeschermde flanken van de basis aanvallen, units van de tegenstander ontwijken etc.
Over het algemeen heeft micro vooral te maken met je units besturen. Ik hoop dat het een beetje duidelijker is.How you play the cards you are dealt is all that matters.![]()
ik probeerde laatst met een tank infantry overrijden, maar om een of ander reden ging dat niet ?:') ze gingen er omheen, vond wel apart..
Wat speelt iedereen eigenlijk voornamelijk?
Ik:
1. Scrin
2. Nod
3. GDI![]()
Opsommen:
Scrin > Gewoon vanwege de air units.
Nod > Sinds de eerste C&C vind ik het gewoon leuk om met de slechteriken te spelen. Merk ook dat ik veel agressiever speel met Nod dan met GDI.
GDI > Sterker, dan Nod, maar niet leuker.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
Heeft iemand al de scrin missies gespeeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.![]()
was het normale infanterie?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef koffiegast het volgende:
ik probeerde laatst met een tank infantry overrijden, maar om een of ander reden ging dat niet ?:') ze gingen er omheen, vond wel apart..
Wat speelt iedereen eigenlijk voornamelijk?
Ik:
1. Scrin
2. Nod
3. GDI
het in nog steeds zo dat sommige infanterie niet door alle tanks kunnen worden overreden... (met mammoet tank over een tiberium veldje rijden is leuk, zeker als nod er harvest..)
![]()
Ik mis de "worldbuilder" bij de C&C Tiberium Wars versie!![]()
Zijn er al ergens nieuwe skirmish maps te downloaden voor C&C Tiberium Wars?....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
world builder komt er aan, en zolang die er is zullen we waarschijnlijk ook geen extra mappen vinden...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Tism het volgende:
Ik mis de "worldbuilder" bij de C&C Tiberium Wars versie!![]()
Zijn er al ergens nieuwe skirmish maps te downloaden voor C&C Tiberium Wars?![]()
Ze moeten alleen nog muurtjes erin gaan stoppen. Ik heb al zoveel mensen erover 'gehoord' dat ze muurtjes willen. Zoveel moeite moet dat niet zijn.
Alleen aan de andere kant zou dat wel de kracht van de Stealth Tank teniet doen.![]()
Ah, mooi zo! Ik vond 't al een gemis!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
world builder komt er aan, en zolang die er is zullen we waarschijnlijk ook geen extra mappen vinden...
....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
Ik wil de ondoordringbare zandzakken terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ze moeten alleen nog muurtjes erin gaan stoppen. Ik heb al zoveel mensen erover 'gehoord' dat ze muurtjes willen. Zoveel moeite moet dat niet zijn.
Alleen aan de andere kant zou dat wel de kracht van de Stealth Tank teniet doen.!
keb eindelijk enigszins manier gevonden om niet te crashen! zeer aparte instelligen van configuratie en meestal crash ik alsnog als ik in het zelfde game een nieuwe game opstart (dus eentje finished en dan nog 1 doe), wellicht eindelijk verholpen dan
scrin blijft pwnen, kmoet alleen nu een goeie manier vinden om tegen GDI tanks rusher hard cpu te spelen, dacht met me mooie disintegrators legertje ze te vermorzelen, ging eerst goed, maar toen kwamen ze met 15 tanks Oo!![]()
2e missie NOD van ItalieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1. maak en zet tanks aan de noord ingang en oost ingang. Niet te ver, want anders zijn je turrets zinloos.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef LWaS het volgende:
OK, de Croatia missie van GDI is niet grappig
IK krijg daar continu een flink pak op de broek
2. laat de AA maar uit en zet gewoon wat rocket buggy's neer
3. maak pillboxen aan de west ingang en zuid ingang (wel zo dat ze niet in de weg staan van je verdedinging)
4. maak net zo lang tanks totdat je genoeg heb om de noordelijke basis weg te vagen, zooitje engineers om wat gebouwen over te nemen maakt de rest van de missie nog makkelijkerOp zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
En hoe bevalt level 1 je?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef mschol het volgende:
ik heb tot op heden nog geen pak slaag gehad in de missie's![]()
![]()
Ik zou toch eerst de basis linksonder innemen iig de Power Plant, zodat je iig je stroom voorziening weer up en running kan krijgen. Dan hoef je niet zo veel meer op je verdediging te letten..als in micromanagen welke systemen je wel stroom moet geven en welke niet. MCV overnemen van de basis linksonder is ook een goede zaak, dan kun je in je eigen basis nog een power plant neer zetten.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
1. maak en zet tanks aan de noord ingang en oost ingang. Niet te ver, want anders zijn je turrets zinloos.
3. maak pillboxen aan de west ingang en zuid ingang (wel zo dat ze niet in de weg staan van je verdedinging)
4. maak net zo lang tanks totdat je genoeg heb om de noordelijke basis weg te vagen, zooitje engineers om wat gebouwen over te nemen maakt de rest van de missie nog makkelijker
Verder wordt er dan van Links en van onderen niet meer aangevallen. Enige waar je nog last van hebt is de vijand in het noorden, voornamelijk tanks, buggy's en infanterie en rechtsvanuit het zuiden van die irritante venoms, maar goed die moet ook makkelijk uit de lucht te halen zijn met het luchtafweergeschut wat je aangezet hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
t ziet der een stuk sexier uit met mijn nieuwe 7600GT dan met mijn radeon 9500proDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Vandaag weer ff een skirmish gespeeld met NOD, snapte gelijk weer waarom ik dat nooit deed.
GDI speel ik het makkelijkst mee, Scrin is wel oke maar niet echt bijzonder.![]()
Het is net wat je zelf makkelijker vind. Met pileboxen in het zuiden / westen heb je geen omkijk meer naar aangezien infanterie elite worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst de basis linksonder innemen iig de Power Plant, zodat je iig je stroom voorziening weer up en running kan krijgen. Dan hoef je niet zo veel meer op je verdediging te letten..als in micromanagen welke systemen je wel stroom moet geven en welke niet. MCV overnemen van de basis linksonder is ook een goede zaak, dan kun je in je eigen basis nog een power plant neer zetten.
Verder wordt er dan van Links en van onderen niet meer aangevallen. Enige waar je nog last van hebt is de vijand in het noorden, voornamelijk tanks, buggy's en infanterie en rechtsvanuit het zuiden van die irritante venoms, maar goed die moet ook makkelijk uit de lucht te halen zijn met het luchtafweergeschut wat je aangezet hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
Verschil hequote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
t ziet der een stuk sexier uit met mijn nieuwe 7600GT dan met mijn radeon 9500proIk ben van een FX 5200 naar een 9600 Pro naar een 7600GT XXX gegaan
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Je kan ook linksonder waar alleen maar infanterie komt een paar van die soldaten zich in laten graven. Dan kan je daar de verdediging ook uitlaten.![]()
apc's zijn handiger voor levelen, aangezien ze anders worden gekilled door black hands...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Crazykill het volgende:
Je kan ook linksonder waar alleen maar infanterie komt een paar van die soldaten zich in laten graven. Dan kan je daar de verdediging ook uitlaten.![]()
tnx, het heeft wat bloed zweet tranen en unitsquote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
1. maak en zet tanks aan de noord ingang en oost ingang. Niet te ver, want anders zijn je turrets zinloos.
4. maak net zo lang tanks totdat je genoeg heb om de noordelijke basis weg te vagen, zooitje engineers om wat gebouwen over te nemen maakt de rest van de missie nog makkelijker_ gekost. Maar ik heb hem
![]()
![]()
Kapotte units moet je wel fixen. Je speelt met GDI niet Nod.
idd kon het wel spelen met me 9500pro maar het leek net generals..... maar nu is het erg mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Verschil heIk ben van een FX 5200 naar een 9600 Pro naar een 7600GT XXX gegaan
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
ik heb/had een FX 5700LE, maar tijdens de vierde missie in Italië van NOD. (dat je zo'n toren moet verdedigen) crashte mijn PC. Waarschijnlijk is mijn videokaart nu kaduukquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Devolution het volgende:
[..]
Verschil heIk ben van een FX 5200 naar een 9600 Pro naar een 7600GT XXX gegaan
![]()
Ik kan Windows niet meer opstarten in resolutie 1024x768, alleen nog maar in 800x600 of kleiner
Fuck the EBU.![]()
Eindelijk een goeie reden om een 7800GT te kopenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb/had een FX 5700LE, maar tijdens de vierde missie in Italië van NOD. (dat je zo'n toren moet verdedigen) crashte mijn PC. Waarschijnlijk is mijn videokaart nu kaduukIk kan Windows niet meer opstarten in resolutie 1024x768, alleen nog maar in 800x600 of kleiner
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!![]()
ik zal eens op internet kijken of er ergens wat leuks te vinden is en tegen een betaalbare prijsquote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie reden om een 7800GT te kopen
Fuck the EBU.![]()
Ligt eraan wat je budget is. Maar een Radeon X1950Pro is een goede kaart in zijn prijsklasse en is ook in AGP-vorm te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zal eens op internet kijken of er ergens wat leuks te vinden is en tegen een betaalbare prijs![]()
![]()
rond de ¤ 100 of zo, de FX 5700LE had ik voor ¤ 95 gekocht destijds. vond gisteren het bonnetje nogquote:Op donderdag 12 april 2007 10:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je budget is. Maar een Radeon X1950Pro is een goede kaart in zijn prijsklasse en is ook in AGP-vorm te krijgen.
Fuck the EBU.![]()
In dat geval is de X1950 Pro niet echt een optie. Die zit al rond de ¤200. Dan zou ik eerder naar een GeForce 7600GS en de Radeon X1650 Pro gaan kijken. Weet alleen niet zo welke van de twee de snelste is.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rond de ¤ 100 of zo, de FX 5700LE had ik voor ¤ 95 gekocht destijds. vond gisteren het bonnetje nog![]()
![]()
Wat is het verschil tussen de
XFX GeForce 7800GS Extrme Edition 258 MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7 voor ¤ 286,53
en
Cub3D GeForce 7800GS AGP8x 256 MB GDDR3 CGN-GS786 voor ¤ 230,12
edit:
en de volgende is nog goedkoper ook
Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R voor ¤ 204,18Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De X1950 Pro is nog sneller ook. Is eigenlijk consequent sneller dan een 7900GS en af en toe zelfs sneller dan een 7900GT.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is het verschil tussen de
XFX GeForce 7800GS Extrme Edition 258 MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7 voor ¤ 286,53
en
Cub3D GeForce 7800GS AGP8x 256 MB GDDR3 CGN-GS786 voor ¤ 230,12
edit:
en de volgende is nog goedkoper ook
Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R voor ¤ 204,18
Review X1950Pro![]()
info over Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20Rquote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De X1950 Pro is nog sneller ook. Is eigenlijk consequent sneller dan een 7900GS en af en toe zelfs sneller dan een 7900GT.
Review X1950Pro
info over Club3D GeForce 7800GS AGP8x 256MB GDDR3 CGN-GS786
info over XFX GeForce 7800GS Extreme Edition 256MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik zou voor de Sapphire gaan. Is duidelijk sneller dan beide GeForce 7800GS. Zie ook dit topic op GoT voor reviews over de Sapphire-kaart.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
info over Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R
info over Club3D GeForce 7800GS AGP8x 256MB GDDR3 CGN-GS786
info over XFX GeForce 7800GS Extreme Edition 256MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7![]()
![]()
thnx. Ik heb XP HE en bij de Sapphire-kaart staat: Windows Vista™ 3D environment Support, maakt dat nog uit of stel ik een stomme vraag?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou voor de Sapphire gaan. Is duidelijk sneller dan beide GeForce 7800GS. Zie ook dit topic op GoT voor reviews over de Sapphire-kaart.heb het al gevonden
Fuck the EBU.![]()
Waarschijnlijk is dit vaker voorbij gekomen, maar wat is, naast dat blauw tiberium (als ik het goed heb) 2x zoveel oplevert, het verschil tussen blauw en groen tiberium? Ik dacht iets gelezen te hebben ergens op het internet dat de Scrins verantwoordelijk zijn voor het blauwe tiberium. Verder is blauw tiberium wat explosiever dan groen. Maar weet iemand hier het precies?ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
Dat het 2x zoveel oplevert betekent het dan dat, dat je in dezelfde tijd 2x zoveel geld binnenhaalt. Of gewoon dat het tiberium langer meegaat?<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>![]()
Dat je in dezelfde tijd 2x zoveel binnenhaalt.ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P![]()
ggrr ik moet um nog downloade maar hoe zwaar issie now wat zijn de systeem eisen?
want dan weet ik hoe ik mijn pc moet upgrade enzo
de teringding is nog te langzaam ><Where my bitches XD![]()
goeie kans dat je toch standaard crashes krijgt, ook legaal heeft men problemenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef InFlames het volgende:
ggrr ik moet um nog downloade maar hoe zwaar issie now wat zijn de systeem eisen?
de teringding is nog te langzaam ><
www.systemrequirementslab.com/
zoek dan CNC3 op![]()
Op 't doosje staat:quote:Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef InFlames het volgende:
de teringding is nog te langzaam ><
Systeem:
Windows XP
Windows Vista (32-bit)
Processor:
XP-2.0 GHz
Vista-2.2 GHz
Geheugen:
XP- 512 MB RAM
Vista- 1GB RAM
Harde Schijf:
6.0 GB
DVD-ROM:
Speler 8x
Grafische kaart (pc/agp):
XP- 64MB
Vista- 128 MB
Geluidskaart:
DirectX 9.0c
Compatible
DIRECTX:
Versie 9.0c
Online Multiplayer:
512 Hbps
(2 spelers)....nachtrijder...Nachtzwelgje!![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
goeie kans dat je toch standaard crashes krijgt, ook legaal heeft men problemen
niet iedereen heeft problemen, hier werkt ie vlekkeloos (op af en toe een traag filmpje na.)![]()
Het meerendeel heeft nergens last van.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
goeie kans dat je toch standaard crashes krijgt, ook legaal heeft men problemen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: