abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48015991

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

Het is in de demo versie ook mogelijk om met NOD te spelen, of de speelwijze van de AI te veranderen. Hiervoor moet je bij je army NOD selecteren door er één keer op te klikken met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op je toetsenbord op de \'N\' drukken.

Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de \'R\'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.

Et voila. Je speelt met de NOD.

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |

De openingspost kun je hier vinden
  • pi_48016268
    Gister met 60 mammoth tanks een basis
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!
    Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
    Android + Verveling = Titan Turret spelen
    pi_48016350
    krijg de heletijdj "out of synch" error tijdens het spelen na 2/3 minuten dus online lukt bij mij niet
      woensdag 4 april 2007 @ 19:42:58 #5
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_48016388
    Iemand een videokaart te leen?
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_48016516
    Ik vind C&C3 100x beter dan Generals. De verhaallijn is echt tof en er zitten mooie filmpjes in zoals ik gewend was van C&C.
    pi_48017515
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 19:42 schreef Prowl het volgende:
    Iemand een videokaart te leen?
    Heb een gloednieuwe te koop.. 50¤ nooit gebruikt.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_48017815
    Damn, Italy Red Zone is fucking moeilijk, zodra die rift-generator start is het over voor me, ding sloopt heel m'n basis en ze blijven maar aanvallen...

hoe o hoe doe ik dit?
    Liefde is niet blind, het is achterlijk
    pi_48018057
    Die Rift-gen kun je vrij makkelijk veroveren. Paar tanks, paar karretjes met engineers en één shiny rift-generator voor meneer.

Wel een paar sonic turrets neerzetten en wat air defense.
    Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
    Come on FC!
    pi_48018993
    Helaas doet ie het bij mij niet

Video kaart van laptop is te oud
    Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
    pi_48019855
    tvp
    FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
    pi_48019945
    Pff, die 2e Scrin missie is echt bout. Ik krijg die engineer nog wel in dat stroomgebouw, maar hoe maak je de basis af met die paar inefficiente troepen die je krijgt Iemand tips...
    pi_48020960
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 19:45 schreef mindflick07 het volgende:
    Ik vind C&C3 100x beter dan Generals. De verhaallijn is echt tof en er zitten mooie filmpjes in zoals ik gewend was van C&C.
    Zat er dan een verhaallijn in Generals ... In Zero Hour wel.. Ik miste wel de filmpjes in Generals. Vandaag weer even een missie kunnen doen, van het weekend heb ik meer tijd om C&C3 te spelen
    Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
    Wat ben je ook een klier :D
    pi_48021780
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 19:19 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
    Ik lach me trouwens dood tijdens 't spel. Hebben jullie wel eens op een Juggernaut ("I'm the juggernaut!") gelet als ie effe niks staat te doen?

En de NOD Avatar dan als ie de order krijgt om iets van een ander voertuig te pakken: "I want that." *Krak* *Boem* *Monteer*
    uhu te grappig om te zien wat die juggernaut idd doet
    geen idee of de avatar een idle animatie heeft
    pi_48021858
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Mad-Matt het volgende:
    Damn, Italy Red Zone is fucking moeilijk, zodra die rift-generator start is het over voor me, ding sloopt heel m'n basis en ze blijven maar aanvallen...

hoe o hoe doe ik dit?
    gelijk in het begin: APC + Engineer & APC + infanterie/rocketeers/zonetroopers
    pi_48021908
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 19:40 schreef hardstylesage het volgende:
    Gister met 60 mammoth tanks een basis
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    aangevallen... oh wat voelde het goed dat de obeliskjes helemaal niks konden maken tegen mijn overwhelming force!
    obeliskjes vielen ten prooi aan het leger van mijn firehawks..
    pi_48022789
    omg hamachi ftw
      woensdag 4 april 2007 @ 22:16:50 #19
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48023376
    Kan em sinds vandaag eindelijk op alle hoogste instellingen spelen (pc gister binnen gekomen)
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      woensdag 4 april 2007 @ 22:39:59 #20
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48024462
    tvp
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_48024771
    Waar is nu de fok clan?
    pi_48025037
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 21:27 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Zat er dan een verhaallijn in Generals ... In Zero Hour wel.. Ik miste wel de filmpjes in Generals. Vandaag weer even een missie kunnen doen, van het weekend heb ik meer tijd om C&C3 te spelen
    Het verhaal van Generals was ook zo logisch: die GLA ventjes waren alleen maar bezig over "the cause", maar wat dat precies was kwam nergens, maar dan ook nergens naar voren.

Tot nu toe vermaak ik me prima met C&C3. De filmpjes, de units, het verhaal - het is allemaal weer Command & Conquer zoals het hoort. Ik vind het trouwens ook leuk dat dit keer de verhaallijnen van GDI en NOD echt tegelijkertijd plaatsvinden. In sommige missies of briefings van de NOD campaign zie je bijvoorbeeld de resultaten van wat zich eerder in de GDI verhaallijn heeft afgespeeld en andersom.
    Casting an evil eye on degenerates
    pi_48025221
    nogmaals vraag ik het maar: worden de missies die je speelt van nod en gdi op dezelfde mappen gezet waardoor je op een gegeven moment op een map bijvoorbeeld 3 nod en 4 gdi missies hebt waar je uit kan kiezen?
    pi_48025314
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
    nogmaals vraag ik het maar: worden de missies die je speelt van nod en gdi op dezelfde mappen gezet waardoor je op een gegeven moment op een map bijvoorbeeld 3 nod en 4 gdi missies hebt waar je uit kan kiezen?
    Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.
    Casting an evil eye on degenerates
    pi_48025485
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 23:01 schreef PastorRichards het volgende:

[..]

Nee. Elke campaign heeft zijn eigen maps ook al zijn de missies in hetzelfde geografische gebied.
    hmm oke, maar wat is dan het nut van die medals?
    pi_48028062
    Ik word helemaal gek van die missie in Kroatie
    SPOILER
    Ah eindelijk gehaald, nu maar Albanie veroveren .

[ Bericht 24% gewijzigd door VoreG op 05-04-2007 00:39:07 ]
    pi_48030017
    Ook hier maar posten. mss dat mschol deze post wel leuk vind

omfgBBQcopterz,

Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van

Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
    Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
    Cossack of cosack en een andere goeie.

Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL

Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis

Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.

Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen

Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.

Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken

en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen

Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
    replay

[ Bericht 2% gewijzigd door outcast_within op 05-04-2007 02:04:41 ]
    pi_48030842
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:

omfgBBQcopterz,

Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van

Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
    Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast

[afbeelding]

Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
    [afbeelding]

Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull.
    [afbeelding]

Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
    [afbeelding]

Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
    [afbeelding]

Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
    [afbeelding]

[afbeelding]

replay

Tof gedaan

k kom niet online aangezien ik geen idee heb hoe ik em moet instellen
    heb een online IP van 10.0.0.155 en die kan ik niet veranderen
    en de instructies van ea zijn magerder dan mager
    pi_48032861
    Ging gisteravond met een maatje tegen een Brutal AI spelen, damn, die bleek Scrin te zijn en had na een minuut of 10-15 een hele vloot van die Carriers en een stuk of 6 Tripods lopen, terwijl wij nog niet eens bij tier 3 waren wat units betreft.

Achteraf zagen we nog in de overview dat die AI in zijn eentje 4 keer zoveel resources binnen kreeg als wij samen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_48033588
    Hehehehe. Maak je geen zorgen, je moet niet bij je computer zijn maar bij de router.
    Volg de aanwijzingen voor Port Forwarding in leesmij.txt; die zijn vrij helder (voor een computerspel).
    Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
    Come on FC!
    pi_48033927
    quote:
    Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef outcast_within het volgende:
    Waar is nu de fok clan?
    Die is er blijkbaar nog niet. Eventueel wil ik die wel aanmaken. Moet de naam gewoon heel simpel Fok! zijn of mag hij ook wat langer worden?
      donderdag 5 april 2007 @ 11:07:45 #32
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48035332
    T
    V
    P

Boh gister eindelijk kroatië gehaald. Was ff klote missie. tot je erachter komt dat als je direct in het begin een of twee nieuwe harvesters koopt je veel meer geld hebt voor tanks

dont ask
    pi_48036686
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
    Hehehehe. Maak je geen zorgen, je moet niet bij je computer zijn maar bij de router.
    Volg de aanwijzingen voor Port Forwarding in leesmij.txt; die zijn vrij helder (voor een computerspel).
    ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...
      donderdag 5 april 2007 @ 11:54:09 #34
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48036769
    zo heb het spel ook binnen gekregen en ben meteen maar ff online gaan rossen. Heb er ondertussen 4 gewonnen en 0 verloren. Valt me veel mee. dacht dat ik onderaan moest beginnen omdat ik zeker de scrin nog moet leren kennen. Speel zelf trouwens veel NOD
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      donderdag 5 april 2007 @ 12:09:01 #35
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48037349
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind de uitleg over porttforwarding in de handleiding anders goed bagger...
    Heb je hier al gekeken?
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_48037729
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef Devolution het volgende:

[..]

Heb je hier al gekeken?
    ik weet hoe ik moet forwarden op me router maar de poorten die gegeven worden overlappen elkaar en dat vind ik dus erg onduidelijk

vanmiddag nogmaals nagaan kijken..
    pi_48039807
    SPOILER
    sorry tags vergeten

[ Bericht 8% gewijzigd door MrDrako op 05-04-2007 14:34:46 ]
      donderdag 5 april 2007 @ 13:40:02 #38
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48040562
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
    Ik heb eerst GDI uitgespeeld en ben toen met NOD begonnen.
    Hoe KUT TERING MONGOLISCH is dat spel man, ik speel als NOD, bij temple prime, verneder de GDI basis en bombardeer de tering uit die andere 2 basissen, mijn verdediging bestond uit 5 obelisks bij elke ingang, samen met 2 laser turrets en 2 anti infantry turrets, met daar achter 3 AA gebouwen.
    Ze kwamen er dus NOOIT doorheen. Was bijna zielig. Maar wat gebeurd er daarna, nadat ik dat stomme component had afgeleverd en iedereen weggevaagd had, krijg je het filmpje dat temple prime alsnog gesloopt word door de ion cannon. Dat verhaal in het spel is zo statisch en voorgeprogrammeerd als maar zijn kan. NOD/GDI is gewoon 1 campagne, wat je ook doet in de campagne het zal het verhaal NOOIT beinvloeden. Hoe simpel en saai is dat. Hebben ze soms het spel even vlug in elkaar geflanst op de BFME2 engine ofzo? het hele spel voelt meer aan als een MOD voor bfme2 als een standalone game.
    Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dus
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      donderdag 5 april 2007 @ 13:49:39 #39
    11974 Brupje
    Nu 10% gratis!
    pi_48040915
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef MrDrako het volgende:
    ...
    fijn dat je het voor de rest verraad alvast. En DUH. Ze moeten wel C&C 4 kunnen uitbrengen.
    We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
    Mijn software: http://www.snidesoft.eu
    pi_48042795
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Maareeeh hoe gaan jouw obelisken, SAM's of gunturrents een ion cannon tegenhouden? NIET dus
    De GDI moet toch een Ion cannon uplink ding in hun basis bouwen?? maar ook zonder dat ene puntje,
    het verhaal blijft absoluut NIET te veranderen, doordat jij beter of slechter speelt
      donderdag 5 april 2007 @ 14:38:13 #41
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_48042863
    tvp
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_48043068
    Kun je ook je mannetjes healen? Komt dat misschien heul laat in de missies of helemaal nooit?
    pi_48043380
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 14:43 schreef Mone het volgende:
    Kun je ook je mannetjes healen? Komt dat misschien heul laat in de missies of helemaal nooit?
    Bij GDI kun je ze in je armory gooien, bij NOD in de secret shrine
    pi_48043405
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:

[..]

dat kon bij mij iig niet (nod dan, gdi wel)
    pi_48043838
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 14:51 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Aha! Bedankt. Ik stuurde ze naar de barracks .. .
    pi_48044276
    NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen . Afaik kan NOD inf niet healen.
    Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48045267
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
    NOD kan inf niet in de Secret Shrine sturen om te healen . Afaik kan NOD inf niet healen.
    Buzzers van Scrin healen in Tiberium iig, weet niet of de rest van hun inf dat ook doet.
    Ik heb het bij NOD eigenlijk nooit geprobeerd Maar omdat de armory vergelijkbaar is met de secret shrine, leek me dat voor de hand liggend.
    pi_48046625
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 15:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
    nog niet geprobeerd maar aangezien ze na een upgrade tiberium proof worden zou dat best eens kunnen zijn..
    pi_48050547
    Ben nu eindelijk in Bern

In de missie van Sarajevo
    SPOILER
    pi_48053077
    Echt versalvend spel, al vele potjes onlien gedaan Best spannend soms ook nog. Net had zon gast eerder zn Ion Cannon dan ik mn Rift. Kreeg m niet down en hij gooide zn Ion op mijn rift generator. Toen dacht ik waarom doe ik er dan geen statis shield overheen en voila, geen damage van die Ion cannon haha
    hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
    pi_48053149
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef VoreG het volgende:
    Ben nu eindelijk in Bern

SPOILER
    SPOILER
    Come on FC!
    pi_48053191
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef VoreG het volgende:
    Ben nu eindelijk in Bern

SPOILER
    SPOILER
    pi_48054377
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 19:28 schreef stFz het volgende:
    Echt versalvend spel, al vele potjes onlien gedaan Best spannend soms ook nog. Net had zon gast eerder zn Ion Cannon dan ik mn Rift. Kreeg m niet down en hij gooide zn Ion op mijn rift generator. Toen dacht ik waarom doe ik er dan geen statis shield overheen en voila, geen damage van die Ion cannon haha
    Wanneer deed je het Statis Shield erop?
    Toen je de delen van de Ion Cannon zag of was het gewoon gelukkig getimed?
    pi_48055284
    Ik doe die stilleto-missie he..
    SPOILER
    pi_48055398
    SPOILER
    pi_48055401
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef MaxMark het volgende:
    Ik doe die stilleto-missie he..
    SPOILER
    SPOILER
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Mad-Matt het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48055796
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef ElmarO het volgende:

[..]
    SPOILER
    [..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48055918
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48057171
    2e missie van GDI bezig

Morgen nog 1 stage dag... en dan kan ik eindelijk weer lekker spelen
    pi_48060571
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef Mad-Matt het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48062681
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 20:05 schreef VoreG het volgende:

[..]

Wanneer deed je het Statis Shield erop?
    Toen je de delen van de Ion Cannon zag of was het gewoon gelukkig getimed?
    Toen ik delen van de Ion Cannon zag
    hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
      vrijdag 6 april 2007 @ 13:34:00 #63
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_48078051
    Ik heb 'em nu ook, en ga er vanavond eens lekker voor zitten!
    ....nachtrijder...Nachtzwelgje!
    pi_48079300
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 23:20 schreef stFz het volgende:

[..]

Toen ik delen van de Ion Cannon zag
    Goeie tip. Die ga ik onthouden.
      Lieve Belg vrijdag 6 april 2007 @ 14:46:41 #65
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48080224
    Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij

GDI btw
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_48080340
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Jump het volgende:
    Ik zit vast in die Cairo (denk ik), diegene waar je eerst vijf minuutjes je 'fort' moet bewaken. Ik geraak er maar niet voorbij

GDI btw
    SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door The_Obdurate_Ozjish op 06-04-2007 14:58:18 ]
    Come on FC!
      Lieve Belg vrijdag 6 april 2007 @ 14:53:21 #67
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48080396
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 14:51 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48080463
    TvP'tje
    pi_48080847
    quote:

GDI btw
    SPOILER
    pi_48080930
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:

[..]
    SPOILER
    Nog een aanvullig hierop:
    SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door ElmarO op 06-04-2007 15:19:39 ]
    pi_48080959
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 15:09 schreef VoreG het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Come on FC!
    pi_48080999
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Jump het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Come on FC!
    pi_48081023
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 15:15 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:

[..]

SPOILER
    SPOILER
    pi_48084705
    http://www.commandandconquer.com/community/patches/default.aspx

Patch 1.03 is uit, of wisten jullie dat al .

Tis trouwens erg cool om je beam cannon-karretjes op je Obelisk te richten. Dan wordt ie sterker cq grotere range .
    pi_48085242
    Ik ga de demo downloaden, en als mijn computer deze game aankan koop ik de game mischien wel.
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
    pi_48086750
    Nu eindelijk GDI & NOD uitgespeeld.
    SPOILER
    pi_48088251
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef De_Brandweer het volgende:
    Ik ga de demo downloaden, en als mijn computer deze game aankan koop ik de game mischien wel.
    Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.
    jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
    verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
    Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
    Urzaiz doelpunten meter: 0
      vrijdag 6 april 2007 @ 19:16:58 #78
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_48088313
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik vind het maar niks, steeds wachten tot ik genoeg geld heb enzo. Dat is niks voor mij.
    Moet je meer harvesters bouwen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_48096566
    quote:

GDI btw
    SPOILER
    pi_48096628
    quote:
    Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

klinkt alsof RTS spellen dan niks voor jou zijn... waarom download je de demo dan? je hoeft niet meer op geld te wachten dan in andere spelen.
    pi_48096798
    Toen ik de demo speelde vond ik het eigenlijk maar een stom spel, waarschijnlijk omdat ik Generals erg gewent was enzo... Toch had ik C&C bestelt enz... 1e dag (totaal 1uurtje gespeelt) had ik eigenlijk al een gevoel dat het gewoon helemaal weg gegooit geld was. Maar naardat ik heet vaker ging spelen werd het toch wel leuker alleen is het nog redelijk lastig
    pi_48097605
    Ik probeer het spel te spelen met een paar vrienden voor een tijd al, maar we blijven constant errors krijgen met cnc3game.dat (op 1 na dan). We hebben alles gedaan wat EA forum zei (voor zover we konden vinde), inbegrepen: drivers update/graphics changen/etc.

Ik zelf kan nu een aardige tijd spelen en soooooms knikkert ie eruit, alleen op netwerk standaard na paar minuten. We willen dolgraag op lan spelen samen, maar worden gek van de standaard game errors. We hebben ook gezien dat die error ook geldt voor mensen die spel hebben gekocht en alle updates etc heben gedaan, dus we vragen ons af wat we er nou tegen kunnen doen...

alvast bedankt als iemand wat weet
    pi_48097939
    Patch 1.03 installeren, die lost het op. Als je de illegale hebt: niet zeiken dat je errors hebt.
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    pi_48097977
    Helpt anders nix met patch 1.03 sterker nog krijg nu error dat ik directx9.0 niet heb geinstalleerd...ik heb de game net nog gespeeld... Oo
    pi_48098791
    Stelling

Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.

Conclusie hieruit is dat je heel vroeg al moet beginnen met veel te investeren in je refinaries (gelijk 2 neergooien en 2 harvesters). Dankzij extra building queue's kun je de achtergelopen tijd inhalen en in rap tempo alles opbouwen.
    pi_48098853
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
    Stelling

Om gegarandeerd te kunnen winnen moet je income/min hoger zijn dan je tegenstander.
    Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_48098959
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:30 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Neen. Als je micro beter is, kan je winnen ook al heb je minder geld.
    maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..
    pi_48099163
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

maar als je geen geld hebt kan je micro nog zo goed zijn, heb je er geen reet aan..
    Je hoeft niet te verliezen als je minder geld hebt dan je tegenstander.
    Als jij op de juiste manier je units verpreid, laat schieten, terugtrekt op het juiste moment, gebruik maakt van het landschap (poppetjes in gebouwen etc), je vliegtuigen om de AA heen laat vliegen etc (dingen waarbij je dus moet inspelen op de acties van je tegenstander) en je tegenstander doet doet slecht, heb je minder $$$ nodig.

Maarja, mensen die hier op hoog niveau ZH hebben gespeelt zijn het met mij eens dat in dit spel de Macro (gebouwen plaatsing, productie op gang houden) veel belangrijker is geworden tegenover de Micro. In ZH was degene die het beste microde vrijwel altijd de winnaar.
    Voor Macro heb je hersens nodig, voor Micro skills. Daarom ben ik ook niet zo'n fan van dit spelletje.
      Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 00:42:16 #89
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48099225
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:28 schreef hardstylesage het volgende:
    Stelling

Conclusie hieruit is dat je heel vroeg al moet beginnen met veel te investeren in je refinaries (gelijk 2 neergooien en 2 harvesters). Dankzij extra building queue's kun je de achtergelopen tijd inhalen en in rap tempo alles opbouwen.
    En na vijf minuten is je tiberium op, en daar gaat je investering. Dan lopen ze weg naar een ander veld, recht op de tank van de andere af.

Maar een twee harvester in het begin kan wel zorgen voor een goede groei en een grote aanval vanaf het begin.
    pi_48099231
    Met veel minder geld kan je ook uit de voeten. Je zet een redelijke verdediging op en verzamelt ondertussen wat strijdkrachten in een hoek bij z'n basis (ver buiten zijn bereik en hij weet het dus ook niet.
    Zodra je hem naar je toe ziet komen (sniper of stealth tank in het midden van de map) val je de basis binnen (op het moment dat hij net het gevecht aangaat met je verdediging). Hij raakt 9 van de 10 keer in paniek en je loopt zo over hem heen.
    Het is een kwestie van taktiek, niet van geld.
    pi_48099328
    dump eventueel snel een extra basis neer met een refinery en een turret en een beetje leger, gegarandeerd succes...

totdat je cnc3game.dat weer crashed
      zaterdag 7 april 2007 @ 00:46:05 #92
    160074 FerryB
    House Music!
    pi_48099345
    GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100 Werkt heel goed
    pi_48099473
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:46 schreef FerryB het volgende:
    GDI, extra kraan, harvster, stroom, harvster, warfactory, harvster, warfactory, predetor tank x2 x5, radar, techcenter, harvster, warfactory, mammoettank x100 Werkt heel goed
    Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.
      zaterdag 7 april 2007 @ 00:52:14 #94
    160074 FerryB
    House Music!
    pi_48099522
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 00:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je bij mammothtank bent heb je alleen een probleem als je zo opbouwt.
    Daarvoor eerst wat predetors om de eerste aanval af te slaan. Vaak werkt het goed Soms niet
    pi_48099672
    Vanaf woensdag ga ik ff serieus die missies doen (eindelijk klaar met toetsweek dan )
      zaterdag 7 april 2007 @ 01:03:47 #96
    160074 FerryB
    House Music!
    pi_48099853
    1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.

Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.

Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
    Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker
      Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 01:05:32 #97
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48099888
    Spijtig dat je niet kan zien welke rank een poppetje in een APC heeft. Je moet er hem uithalen voor te weten
    pi_48102021
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 01:03 schreef FerryB het volgende:
    1 keer heb ik echt een spel snel verloren zeg, dat was echt smerig.

Ik speelde voor de 2e keer online, terwijl ik nog niet eens wist hoe alles precies werkte.

Ik was GDI en 1 van de tegenstanders Scrin. Ik had net 4 gebouwen eergezet tot er ineens iets van Scrin mijn kamp in kwam vliegen. Het hoofdgebouw dus, waarvan ik nog niet wist dat je die kon verplaatsen.
    Hoppa alles kapot terwijl ik nog niet 1 unit had gebouwd. Wel slim van de tegenstander, maar voortaan heb ik alvast 2 engeers klaarstaan om meteen dat gebouw te jatten bij weer zo'n grappenmaker

Doet me denken aan Red Alert online... toen was er een grappemaker die een hele rits powerplants van zijn basis naar mijn basis bouwde en vlak voor mn basis 30 tesla coils neergooide. Niet leuk

Ontopic: Ik denk echt dat cashflow het belangrijkste is. Micro is veel minder belangrijk dan macro zoals al vermeld werd. Gewoon door het feit dat kleine goedkope units geen special abilities hebben om grote units te killen. Als GDI moet je eigelijk wel gelijk door naar predator/mamoth met railgun. Tot nu toe werkt mijn tactiek om 2 refinery's neer te gooien bij ieder tib-field prima. Natuurlijk moet je wel een paar van die sonic turrets in de queue laten staan zodat je bij een aanval gelijk kan deployen

ja.. ik ben een GDI fan
      zaterdag 7 april 2007 @ 12:36:19 #99
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_48106674
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 01:55 schreef outcast_within het volgende:

omfgBBQcopterz,

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

replay

geweldig dit. Ik ben nog aan het stoeien tegen de computer en heb al al zo moeilijk,dus wacht nog ff om online te spelen.
    pi_48106865
    Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...
    pi_48106942
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 12:45 schreef Mad-Matt het volgende:
    Het is idd erg vet, zou graag online willen spelen maar ben bang dat ik helemaal onderuit gehaald word...
    same here
    pi_48107153
    Online spelen lijkt me niet erg leuk. Veel te frusterend .
      zaterdag 7 april 2007 @ 13:04:41 #103
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_48107328
    Scrin! Scrin! Scrin! campagne!
      Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 13:11:12 #104
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48107506
    Waarom zijn die patches altijd zo 40MB als er maar 2 dingen gewijzigd zijn enzo
    pi_48107572
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
    goeie vraag...
    echt patchen kan je niet van spreken dan, ze vervangen gewoon bestanden waarschijnlijk
    pi_48108578
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 12:48 schreef mschol het volgende:

[..]

same here
    moeten we tegen elkaar spelen.

Battle of de kneusjes
    pi_48109116
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 13:11 schreef Jump het volgende:
    Omdat de patches geen update zijn ten opzichte van de vorige patch. Elke patch is een standalone versie zeg maar, waarin alle vorige patches ook zitten.
    pi_48110469
    Ik weet nog een goeie site waar je Replays vanaf kan halen om ze te bestuderen.
    Meeste replays zijn Pro.

www.gamereplays.org
    pi_48112460
    Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigen
      zaterdag 7 april 2007 @ 16:42:41 #110
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_48112502
    Is er inmiddels al een fok team?
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      Redactie Games zaterdag 7 april 2007 @ 16:43:46 #111
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48112526
    Ik ben vandaag tot Act III gekomen. Eigenlijk vrij gemakkelijk binnen 1 ruk door te spelen. Maar schijnbaar is Croatia/Sarajevo moeilijk dus ik denk dat ik maar eerst ga eten en dan er goed voor ga zitten..
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48112752
    Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zetten
    SPOILER
    En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_48112851
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 16:41 schreef Lampje_NL het volgende:
    Kan iemand mij helpen met die missie in Croatie waar je je basis moet verdedigen
    sarajevo bedoel je?
    SPOILER
      Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 16:59:52 #114
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48112915
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 16:57 schreef mschol het volgende:

[..]

sarajevo bedoel je?
    SPOILER
    SPOILER
      zaterdag 7 april 2007 @ 17:04:50 #115
    93744 Finder_elf_towns
    pi_48113022
    SPOILER
      zaterdag 7 april 2007 @ 17:06:15 #116
    93744 Finder_elf_towns
    pi_48113055
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 16:52 schreef Richardfun het volgende:
    Ok, heb een vraag. Ik heb de GDI en de NOD campaign nu uitgespeeld, tenminste daar lijkt het op. Zal m'n vraag over de NOD campaign ff in tags zetten
    SPOILER
    En ik had begrepen dat er ook nog een paar Scrin missies in de game zaten, maar heb nu dus GDI en NOD uitgespeeld en zie geen nieuwe opties voor Campaign.
    SPOILER
    pi_48113754
    Damn, Sidney City Wall was cool
    pi_48113897
    Thanks... rechts boven is nu uit geschakelt dus moet nu wel lukken
    pi_48113914
    damn ik heb echt al fucking veel moeite met nod VS normal GDI
    ik vind en blijf nod echt een kut site vinden (en ik moet die hele campain ervan ook nog uit spelen )
      zaterdag 7 april 2007 @ 17:43:10 #120
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_48113927
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 17:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    SPOILER
    Hahaha daar voor moet je je hersens gebruiken.
    pi_48114216
    ik ben nu aardig gespecialiseerd als scrin mol nu tegelijkertijd met gemak 2 medium randoms. De aircraft van scrin is gewoon te gek
      Lieve Belg zaterdag 7 april 2007 @ 18:01:40 #122
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48114322
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 17:41 schreef Lampje_NL het volgende:
    Thanks... rechts boven is nu uit geschakelt dus moet nu wel lukken
    Het wordt opeens een stuk makkelijker
      zaterdag 7 april 2007 @ 18:43:36 #123
    93082 Beaver
    He! Ik ben je bitch niet!
    pi_48115272
    Grrrr, heeft iemand tips voor de missie in Slovenia met NOD?
    SPOILER
      zaterdag 7 april 2007 @ 18:51:54 #124
    8164 azaroth
    Ajax wordt weer kampioen!
    pi_48115495
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 18:43 schreef Beaver het volgende:
    Grrrr, heeft iemand tips voor de missie in Slovenia met NOD?
    SPOILER
    SPOILER
    '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
      zaterdag 7 april 2007 @ 18:57:30 #125
    93082 Beaver
    pi_48115668
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 18:51 schreef azaroth het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48115735
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 18:01 schreef Jump het volgende:

[..]

Het wordt opeens een stuk makkelijker
    Gelukt na 48 minuten
    pi_48116545
    !%@!#!
    Laatste missie GDI
    SPOILER
      zaterdag 7 april 2007 @ 19:42:28 #128
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_48116831
    Nieuwe update alweer, ik wacht op de crack :p
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_48116999
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef VoreG het volgende:
    !%@!#!
    Laatste missie GDI
    SPOILER
    das gaar zeg...
    pi_48117409
    Zojuist de game uitgespeeld, met alledrie de facties nu. Review zal de 12e op FOK!games staan, maar ik zeg nu alvast dit: C&C 3
    pi_48118772
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef Mirel het volgende:
    Nieuwe update alweer, ik wacht op de crack :p
    1.04 alweer??

ow en ik ben echt die explosive gastjes in missie 1 van nod als kannonen voer aan het gebruiken
    pi_48118838
    Zijn er al goede maps ergens te downloaden voor 8 spelers?
    ..///
    pi_48120103
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 18:57 schreef Beaver het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).

zaterdag 7 april 2007 @ 21:22:00 #134
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_48121001
    Jammer van het online spel, dat is weer ouderwets tankrushen
    pi_48122533
    Ik zit vast in Croatia (GDI mission op normal)
      Redactie Games zaterdag 7 april 2007 @ 22:04:56 #136
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48123055
    Croatia mission op Normal net binnen een half uurtje gedaan, zo moeilijk vond ik het niet.. Iedereen hier maar puffen en steunen, uiteindelijk viel het reuze mee

Tactiek:
    SPOILER
    Ow en versie 1.04 Patch fixes:
    quote:
    Version 1.04 Patch Notes - April 6, 2007

=========================================

Optimizations

--Made further improvements to video playback on low-end Windows XP system configurations. Bug Fixes

--Fixed an error that caused some players to crash or disconnect while in online lobbies.

--Fixed an error that caused players with semicolon (';'), colon (':'), comma (','), or equal sign ('=') characters in their Online IDs to not be able to see and select options from dropdown menus in online multiplayer lobbies. These characters are no longer permissible in Online IDs.

--Fixed an error that caused players to desync when watching a BattleCast match in which one of the participants disconnected.

Other Fixes

--All online multiplayer game lobbies will now appear properly localized in different languages.
    Ik hoop nu dat de filmpjes een beetje fatsoenlijk op m'n bak afgespeeld kunnen worden..

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 07-04-2007 22:11:24 ]
      zaterdag 7 april 2007 @ 23:12:41 #137
    93082 Beaver
    pi_48125137
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef ElmarO het volgende:

[..]
    SPOILER
    Heb hem toevallig vanmiddag nog voorgedaan voor een vriend van en op deze manier (samen met de eerdere tips) moet het aardig lukken (zie screen).

[[url=http://xs514.xs.to/xs514/07146/Slovenia.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]

Jaaaaa, eindelijk gelukt! Thnx!!
    pi_48125959
    inmiddels een campain winstreak van 25 (enkele gdi missie meerdere malen gedaan, verdeling is nu 20 - gdi ( bijna allemaal normal ), 5 - nod )
    en mag nu temple prime gaan verdedigen , ik heb een grafhekel aan commando only of verdedigings missies, tenzij ik base building mag doen in et laatste geval
    pi_48126306
    Ik heb geen zin om die laatste missie van GDI opnieuw te doen voor het juiste filmpje.. Misschien een keer op very easy proberen.
    pi_48126754
    Einde is niet echt het einde...

Er gaat nog heel veel C&C komen als ik die eindes zo bekijk.
      zondag 8 april 2007 @ 00:11:08 #141
    41127 Richardfun
    Redemption
    pi_48126761
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
    Ik heb geen zin om die laatste missie van GDI opnieuw te doen voor het juiste filmpje.. Misschien een keer op very easy proberen.
    Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.
    pi_48126876
    quote:
    Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Wat heb je uiteindelijk gekozen? Heb je geen savegame van die mssie meer? Ik had m'n game gewoon gesaved voordat ik 'you know what' gebruikte.
    SPOILER
    pi_48129406
    BTW voor mensen die Nod als zwakke side afstempelen:
    quote:
    Anyhoot, I do LUV playing as GDI, but when it comes to online games, I'll have to side with Nod if I intend on having a reasonable chance of winning. I do want to note that out of the top ten players on the 1v1 ladder, eight of those use Nod as their preferred faction. One uses SCRIN, and another uses all three factions. So yea, Nod is where it's at for online C&C3 gaming.
    pi_48129564
    quote:
    Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
    BTW voor mensen die Nod als zwakke side afstempelen:
    [..]
    nee dat zegt ook lekker veel, online is bijna alleen maar tankrushen
      zondag 8 april 2007 @ 23:13:12 #145
    69211 koffiegast
    langzinnig
    pi_48130416
    Ik hou van scrin, nod is oke, gdi vind ik nix voor zover keb gezien

die patches fixen nog steeds niets qua constant crashes en ben zeker niet de enige, hele sites en forums staan er vol mee, maar is geen enkele oplossing die werkt voor de meeste, heb alle settings gezet, etc. Ik heb paar keer out of memory gehad (1gig...dacht dat aanbevolen was...?) maar tis vrijwel altijd cnc3game.dat, die file is zo slecht gecodeerd vermoed ik dat de reden is dat iedereen zo dood wordt gespammed met de crashes. De patches helpen niks, sterker nog 1.04 liep stukken instablier dan 1.03... met 1.03 kon ik games van halfuren evnetueel spelen, met 1.04 mag ik blij met 10 mins zijn (rushgames netwerk enzo.. )
    pi_48130576
    cnc3game.dat is het eigenlijke spel
    wanneer cnc3 aanstaat zie je ook nergens (in iedergeval zag ik em niet) cnc3.exe
    en ik heb helemaal geen last van crashes
    pi_48131265
    quote:
    Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef koffiegast het volgende:
    Ik hou van scrin, nod is oke, gdi vind ik nix voor zover keb gezien

die patches fixen nog steeds niets qua constant crashes en ben zeker niet de enige, hele sites en forums staan er vol mee, maar is geen enkele oplossing die werkt voor de meeste, heb alle settings gezet, etc. Ik heb paar keer out of memory gehad (1gig...dacht dat aanbevolen was...?) maar tis vrijwel altijd cnc3game.dat, die file is zo slecht gecodeerd vermoed ik dat de reden is dat iedereen zo dood wordt gespammed met de crashes. De patches helpen niks, sterker nog 1.04 liep stukken instablier dan 1.03... met 1.03 kon ik games van halfuren evnetueel spelen, met 1.04 mag ik blij met 10 mins zijn (rushgames netwerk enzo.. )
    Dit zijn echt zulke gekke problemen altijd. Zie je bij meer spellen: de ene groep heeft totaal nergens last van, en de andere groep ondervindt probleem na probleem.

Ik hoor bij C&C gelukkig bij de eerste groep maar het blijft vaag.
    pi_48137228
    Erg apart inderdaad, ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt. Want ik heb nergens last van en m'n vader heeft onlangs ook het spel gekocht en die heeft ook nergens last van.
    pi_48137364
    quote:
    Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
    cnc3game.dat is het eigenlijke spel
    wanneer cnc3 aanstaat zie je ook nergens (in iedergeval zag ik em niet) cnc3.exe
    en ik heb helemaal geen last van crashes
    ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,

in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten .

"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."

Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).

Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/
    pi_48137574
    Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.
    Come on FC!
    pi_48137921
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 08:26 schreef koffiegast het volgende:

[..]

ik weet dat de dat het spel is en niet exe ;x ,

in me hele leven ben ik nog nooit een spel tegengekomen dat zo verneukt lijkt te werken, andere games waren altijd minimale foutjes, simpele wijzigingen in spelconfiguratie of files changen. Hier werkt nix en crashed de game op zichzelf, over de out of memory error maar te twisten .

"ik denk dat het aan je eigen configuratie van de PC ligt."

Mjah me pc is compleet up to date, alles passed de requirements en me vrienden ook, mensen met gloednieuwe complete installaties (ook met eerst fragment) blijven crashen. Daarbij vind ik het nogal apart dat je als EA na 4 patches het nog niet kunt solven of een deel ervan lijkt ut (de mensen die op de ea forums spammen zijn voornamelijk dezelfde met blijvende problemen, al dan niet dat ze met een pc van het moment alles op low moete spelen om niet te crashen, dat is toch niet war voor je geld?).

Daarnaast crashen al me maten op deze lan met CNC, de ene voordat een spel is opgestart, de andere kan niet via netwerk kijken, ook al kan heeft het netwerk, alle firewalls uit, etc. :/
    dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
    pi_48137937
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 09:09 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
    Hmpf! Na 1,04 kun je nog stééds geen foxholes repareren of ventjes met groepen tegelijk laten healen in de Armory. En de waypoint van de Armory doet ;t ook nog niet. Bah.
    foxholes niet reparen is jammer maar vind ik niet erg, je kan meerdere armory's plaatsen...
    en de waypoint werkt bijna altijd
    pi_48138792
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 09:46 schreef mschol het volgende:

[..]

dan ligt het waarschijnlijk toch aan je eigen configuratie, aangezien ik geen problemen ondervind (en met mij vele andere)
    leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
    Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...

Paar dingen in CNC3 vind ik ook aparte AI te noemen
    Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium .
    pi_48138851
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:

[..]

leg mij dan eens uit waarom er een hele grote groep volop problemen heeft met CNC?
    Compleet goede ingestelde pcs die alle andere games makkelijk en feilloos aankunnen en dan hele pc opnieuw configureren (of het werkt is ook maar de vraag) voor 1 spel? Ik vind het gewoon getuigen van slechte codering, zou me niets verbazen als ze wat dingen hardcoded hebben...

Harvesters die mappen overbruggen om ergens te harvesten en dan te storen als er naast het veld een ligt, ook al is ie vol dan liever wachten. En tiberium field depleted, huppa rent naar onbekend terrein met tiberium .
    die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
    pi_48138859
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Beaver het volgende:

[..]

Jaaaaa, eindelijk gelukt! Thnx!!
    Geen dank.
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef Mad-Matt het volgende:

[..]

moeten we tegen elkaar spelen.

Battle of de kneusjes
    Misschien een idee om een 2vs2 te doen. Ik ben in ieder geval bereid om mee te doen. Kan ik tenminste op een rustige manier een beetje inkomen in het online gebeuren.
      maandag 9 april 2007 @ 11:11:32 #156
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48139553
    Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen

Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:

- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
    - Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
    - Filmpjes. Leuk dat na Generals en de schilderijen van BFME / ingame filmpjes weer mission briefings zijn maar waar zijn de begin en eindfilmpjes met specifieke units van elk missie? Filmpjes aan het einde van de campaigns waren helemaal een dieptepunt.
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48140089
    Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
    Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
    En een online id?
    Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
    pi_48140169
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef ScarFace- het volgende:
    Goed spel niet erg moeilijk ook niet op hard.
    Alleen nu wil ik online, net een update gedownload en daarvoor moet ik een ea account hebben?
    En een online id?
    Weet iemand hoe ik gewoon online kan spelen?
    je maakt een EA account aan, aan dit account koppel je een Online ID waarmee je online kan spelen, toegegeven het is niet het beste systeem dat je kan wensen

maar het heeft er allemaal mee te maken dat je speel stats worden bijgehouden
    pi_48140207
    Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?
    pi_48140268
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:37 schreef ScarFace- het volgende:
    Oke waar kan ik zo`n account aanmaken?
    https://www.commandandconquer.com/my_profile/login/default.aspx
    pi_48140999
    Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
    Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?
    pi_48141076
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef ScarFace- het volgende:
    Oke ik heb nu een account gemaakt maar als ik wil inloggen staat er dat ik dit spel niet heb geregistreerd.
    Klopt maar ik moet het spel dus eerst nog registreren om online te kunnen spelen?
    volgens mij hoeft dat niet...
    pi_48141151
    Heb jij dat ook niet gedaan
    pi_48141253
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 12:09 schreef ScarFace- het volgende:
    Heb jij dat ook niet gedaan
    ik weet et niet meer
      maandag 9 april 2007 @ 13:09:44 #165
    56699 Boef
    Niet ik, jij!
    pi_48143076
    Je moet eenmalig een EA Online ID aanmaken. Elk spel wat je er vervolgens op wilt spelen moet je apart registreren inderdaad.
    Una Bachata?
    XBL Gamertag: Flex0r75
      maandag 9 april 2007 @ 15:40:25 #166
    8164 azaroth
    pi_48147251
    weet iemand hoe je de eerste missies van de capaign op hard kan spelen? want hij begint automatisch op normal...
    '
    '
    '
      maandag 9 april 2007 @ 16:17:58 #167
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48147786
    Volgens mij kun je die op het begin alleen normal spelen. Later kun je ze nog eens spelen door ze op de "map" aan te klikken. Dan kun je wel hard selecteren
    pi_48149201
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 10:41 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Je hebt altijd een groep mensen waarbij het niet werkt, nu merk jij dat en ga je zoeken op internet naar oplossingen en zo zie je dat er ineens een hele grote groep problemen hebben. Bij een ander spel wat bij jou perfect werkt ga je niet op het internet op zoek dus zie je ook die groep klagers niet.

Niks speciaals denk ik zo bij C&C
      Redactie Games maandag 9 april 2007 @ 17:19:48 #169
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48149557
    Ik merk wel dat de AI van de harvesters nog wat kuren hebben met het vinden van hun weg naar de Ore refineries of de Tiberium fields. Soms worden ze gehinderd door gebouwen of obstakels en weten ze totaal niet wat ze moeten doen. Of dan staan ze bij de ore refinery en vergeten ze de lading te lossen Dan moet je er perse nog een keer op klikken. Dat soort micro-management is frustererend..
    pi_48150617
    Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet ! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is .
      maandag 9 april 2007 @ 18:02:11 #171
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_48150724
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef pberends het volgende:
    Weet je wat pas gay is? Dat je alles (zoals filmpjes) weg kan "ESCape-en", maar het EA logo in het begin niet ! Daarom duurt het opstarten dubbel zo lang dan nodig is .
    Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      Redactie Games maandag 9 april 2007 @ 18:02:23 #172
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48150729
    Er is ook zoiets als... CNC3_NOINTROFIX
    pi_48150759
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ja, waar dan?
      maandag 9 april 2007 @ 19:19:08 #174
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_48152703
    Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_48152935
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Mastermind + vijandelijke refinery = Geld stelen + verkopen

Heb C&C 3 nu 1,5 week gespeeld en er zijn toch wat minpunten:

- Lagere tech units worden snel nutteloos wanneer hogere tech units beschikbaar zijn. Jammer want een goede RTS zorgt er voor dat het gaat om combineren van verschillende units.
    - Balans tussen de verschillende partijen is ver te zoeken. NOD had altijd al zwakkere units vergeleken met GDI, maar met de Scrin erbij wordt het alleen maar erger.
    Dat verschillende units nutteloos vind ik persoonlijk wel meevallen. Al zijn er wel units die nauwelijks gebruikt worden maar dat zal wel gepatched worden. Dat van de balans vind ik echt onzin. In het begin ownde de experts vooral met nod maar nu zie je dat bijna elke fractie online goed vertegenwoordigd wordt.
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
    pi_48152943
    Iemand 1v1 online BTW?
    <a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
      maandag 9 april 2007 @ 19:57:05 #177
    25175 suijkerbuijk
    suijkerbuijk
    pi_48154003
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef mschol het volgende:

[..]

die AI van harvesters blijft zeeeer apart (maar na alle andere c&c's ben ik daar wel gewend aangeraakt) persoonlijk vind ik em wel beter dan de voorgaande harvester AI's
    sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beter
    Deze kon teleporteren terug naar zijn basis.
    Dit deed hij ook als er gevaar was.
    pi_48154519
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 19:19 schreef Yildiz het volgende:
    Wat heb je eigenlijk meer met die Kane edition?

Hendig sjieke filmpjes... plus wallpapers en 3 extra mappen dacht ik.

En een iets andere luxere cover.

Tis maar net waar je waarde aan hecht .
    pi_48154565
    Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is .
      maandag 9 april 2007 @ 20:24:10 #180
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_48155018
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
    Die harvesters zuigen kont, en ik vind dat in bijna elke missie er te weinig Tiberium is .
    Dan moet je betere units kopen ipv alles als kanonnenvoer te gebruiken

oh, en voor mensen met het crashprobleem:

Bij mij bleef en bleef ik maar dat blauwe scherm krijgen. Totdat ik anti-aliasing (ofzo) in de grafische opties uitzetten. Mijn radeon schijnt het niet te trekken

En nu loopt ie als een zonnetje
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_48155517
    Op m'n 7900GS heb ik AA ook maar op 1 staan. Hoogste trekt ie niet.
      maandag 9 april 2007 @ 20:56:22 #182
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_48156332
    AA "niet trekken" = crashen bij mij blijkbaar

Ach, EA heh
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
      maandag 9 april 2007 @ 21:14:25 #183
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_48157071
    quote:
    Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.

Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_48157655
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hendig sjieke filmpjes... plus wallpapers en 3 extra mappen dacht ik.

En een iets andere luxere cover.

Tis maar net waar je waarde aan hecht .
    ach angezien hij goedkoper in de preorder was dan de normale versie in de winkel weet ik het wel
    pi_48157722
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 19:57 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

sorry de harverster van red alert2 vond ik wel beter
    Deze kon teleporteren terug naar zijn basis.
    Dit deed hij ook als er gevaar was.
    die van de allies kon idd teleporteren maar zelfs als hij niet vol was en z'n ore veld was op ging hij midden in een gevarezone zitten grazen naar ore... (wat resulteerde in een dooie harvester, tenzij je er snel genoeg bij was...)
    pi_48157902
    quote:
    ik krijg nooit genoeg geld binnen, maar dat komt omdat ik zuinig ben met harvesters maken..

tiberium is er zat op de missie mappen...
    heel enkele keer is me veld leeg, maar wanneer dat gebeurd kan ik rustig alles qua vijanden naar me basis toetrekken om ze daar te laten afmaken door me base defensse

de missie van gdi vs scrin met die toren is een mooi voorbeeld
    SPOILER
    pi_48159118
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef mschol het volgende:

[..]

ik krijg nooit genoeg geld binnen, maar dat komt omdat ik zuinig ben met harvesters maken..

tiberium is er zat op de missie mappen...
    heel enkele keer is me veld leeg, maar wanneer dat gebeurd kan ik rustig alles qua vijanden naar me basis toetrekken om ze daar te laten afmaken door me base defensse

de missie van gdi vs scrin met die toren is een mooi voorbeeld
    SPOILER
    Dat is Rome toch?
    SPOILER
    pi_48159534
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:01 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat is Rome toch?
    SPOILER
    in princiepe hoefde je niet naar dat blauwe tiberium (die ion cannon kon alles wel aan )
    pi_48160295
    Hoe komt het dat ik die spoilers niet kan zien?
      Lieve Belg maandag 9 april 2007 @ 22:27:30 #190
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_48160339
    Je moet ze selecteren om te kunnen lezen Het zijn daarom ook spoilers.
    pi_48160502
    Wat is het nut daar nou weer van
    pi_48160577
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef ScarFace- het volgende:
    Wat is het nut daar nou weer van
    spoiler = http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoiler_%28onthulling%29

daarom dus
      maandag 9 april 2007 @ 22:58:12 #193
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48161640
    quote:
    Dan moet je toch echt eens leren spelen. Ben nog geen missie tegengekomen waar te weinig lag.. Bij elke missie al ruimschoots genoeg gehad
      maandag 9 april 2007 @ 23:08:28 #194
    93744 Finder_elf_towns
    pi_48161993
    quote:
    Minder verdedigingen bouwen.
      dinsdag 10 april 2007 @ 00:11:58 #195
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48163946
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 20:35 schreef pberends het volgende:
    Op m'n 7900GS heb ik AA ook maar op 1 staan. Hoogste trekt ie niet.
    Op welke resolutie speel je dan? Ik speel met mijn 7600GT (XXX) alles op zn hoogst en de resolutie op 1024x768 en alles is vloeiend.
      Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 01:10:51 #196
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48164937
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef Devolution het volgende:

[..]

Op welke resolutie speel je dan? Ik speel met mijn 7600GT (XXX) alles op zn hoogst en de resolutie op 1024x768 en alles is vloeiend.
    Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..
      dinsdag 10 april 2007 @ 08:12:42 #197
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48166725
    ik vind operatie Stiletto maar een lastige missie.
    SPOILER
    Fuck the EBU.
      dinsdag 10 april 2007 @ 09:28:05 #198
    93744 Finder_elf_towns
    pi_48167653
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    ik vind operatie Stiletto maar een lastige missie.
    SPOILER
    SPOILER
      dinsdag 10 april 2007 @ 09:56:15 #199
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48168214
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 09:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Fuck the EBU.
    pi_48168719
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      dinsdag 10 april 2007 @ 10:33:51 #201
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48169124
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:18 schreef MaxMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    thnx
    SPOILER
    Fuck the EBU.
    pi_48169214
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

thnx
    SPOILER
    SPOILER
      dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:03 #203
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48169408
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:36 schreef MaxMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Fuck the EBU.
    pi_48169923
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
      dinsdag 10 april 2007 @ 11:19:24 #205
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48170508
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    ja is goed, ga het vanavond maar weer eens proberen
    Fuck the EBU.
    pi_48172105
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

thnx
    SPOILER
    SPOILER
    Come on FC!
    pi_48172394
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:11 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]
    SPOILER
    Dude.
    pi_48172477
    quote:

[..]
    SPOILER
    you gotta be kidding...zo simpel?
    en die planmodus, hoe werkt die?? (nooit gebruikt...)
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:28:06 #209
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48172654
    quote:

[..]
    SPOILER
    thnx zal dan vanavond dan maar eens doen.
    SPOILER
    Fuck the EBU.
      dinsdag 10 april 2007 @ 12:53:02 #210
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48173455
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Verschil tussen GS en GT maakt veel uit. Ik geloof dat die 7600 GT met 256Mb geheugen de 7900GS met 512 Mb eruit trekt..
    Mja ik had even snel wat benchmarks bekeken op Toms Hardware en daarin scoorde de 7900GS (althans in 3D Mark 06) steevast een stukkie hoger dan de 7600GT (+/- 10% beter, bijv. 800 voor de 7600GT en 1000 voor de 7900GS). Maar dan zal de 7600GT het wel beter doen in CnC3, blijkbaar
    pi_48176179
    Weet iemand waarom:

Er geen walls in C&C 3 zijn??
    Ik vind walls heerlijk voor zowel online als SP gaming. Online om keypoints te wallen (age of empires 2 stijl) en om wat bescherming te hebben tegen stealth / engineers. Maar misschien zijn ze juist weggehaald om stealth krachtiger te maken..

Verder ben ik het wel eens met commentaar dat het té snel is. Je hoeft weinig na te denken over economy, ik heb geen idee hoeveel 1 harvester binnen brengt e.d. Bovendien zijn units individueel vrij waardeloos.. behalve de avatar, mammoth, tripod.
    In C&C 1 kan ik me nog momenten herinneren dat er een Abraham tank aan kwam rijden en dat er een probleem was.. hoe gaan we die mollen Dan heb ik het vooral over campaign / SP. Online was ook vroeger behoorlijk spam-fest.
    Maar een unit pomp je nu snel uit de grond, build time van niets, en je kan makkelijk een permanente stroom afforden.
      Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:21:18 #212
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48176456
    Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
    pi_48176767
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 12:20 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dude.
    Ja, zo zat ik ook. Vrij slecht. Maar zo ging 't toch écht.
    Come on FC!
    pi_48177007
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
    Ik vind het wel fijn dat er een beetje tempo in het spel zit. Ik heb helemaal niet de behoefte om een uur m'n basis op te bouwen en dan na anderhalf uur m'n Techlevel op zodanig niveau heb dat ik een WMD kan bouwen, ala Supreme Commander. Ik heb dat geduld er gewoon niet voor...
    Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.

En nog gayer is dat je geen walls kunt bouwen inderdaad !!!
    Tis zo gay gewoon, want in het campaign spel heb je zat muren. Schandelijk.
    pi_48177086
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je kunt toch 'seed Tiberium' doen? Altijd makkelijk.

Enneh, die 3 maps die je extra hebt met de Kane edition, vallen die nu niet ergens te downloaden ofzo?
    Dat kan alleen NOD, en die Tiberium-pijplippen kan alleen de Scrin maken. Bij GDI heb je snel een probleem.

Je moet eigenlijk op zijn minst 1 blauwe en 1 groene Tiberium field dicht bij je basis hebben. Anders kan je niet lekker doorbouwen.
      Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:04 #216
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48177106
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Viel me op dat de gamespeed bij Skirmish al op zijn hoogst stond. Erg gay, zo snel vind ik het niet gaan.

Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
    Normal is te makkelijk, daar kom ik zelfs gapend doorheen. Net als al die SP missies op normal trouwens. ik denk dat ik binnenkort maar Hard ga spelen.
    pi_48177152
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Bij Battlefield 2 kon je de intro filmpjes van je hardeschijf verwijderen. Probeer dat eens.
    Ik zie niet waar het filmpje staat.
    pi_48177190
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
    CNC3_NOINTROFIX.exe

Als ik die probeer krijg ik een foutmelding.
      Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 14:50:11 #219
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48177600
    Ja, jammer misschien werkt ie niet meer sinds de laatste patchupdate oid. Wat dan wel weer goed is, dat je nu niet meer nog een keer die filmpjes hoeft te zien als je eenmaal al de campaign hebt gedaan. Je blijft met dat verrachte EA Logo zitten, natuurlijk
    pi_48180795
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed
      Redactie Games dinsdag 10 april 2007 @ 16:24:43 #221
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48181048
    Gewoon AA uitzetten, scheelt een hoop...
    pi_48181524
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef mschol het volgende:

[..]

schroef je grafische details eens naar beneden, hielp hier ENORM veel qua verbetering gamespeed
    vind met alles laag nog steeds wel aardig traag, sommige gebouwen gaan erg snel, maar dingen als de refinery mogen echt wel wat sneller, zeker in begin. (ik bouw altijd op deze volgorde: refinery, crane, 2x elektriciteit, radargeval + mannetjesmaker, advanced gebouw + automaker, command center+elektriciteit.)
    pi_48183020
    tvp
    ff leechen
      dinsdag 10 april 2007 @ 17:31:39 #224
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_48183514
    gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?
      dinsdag 10 april 2007 @ 17:38:07 #225
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48183737
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 17:31 schreef RickoKun het volgende:
    gaan jullie mij vertellen dat er hier zelfs een beetje tactiek bij komt kijken!?
    lol ga maar eens online spelen tegen een redelijk ervaren iemand. Dan wil ik nog wel eens zien hoever je komt met je skirmish skills
    pi_48184209
    SPOILER
    pi_48185448
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Helemaal mee eens.
    In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
    Probeer dat maar met een MCV
    Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer
      dinsdag 10 april 2007 @ 18:46:48 #228
    8164 azaroth
    pi_48185918
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Mad-Matt het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    '
    '
    '
      dinsdag 10 april 2007 @ 18:47:54 #229
    8164 azaroth
    pi_48185957
    weet iemand hoe je de 'intel' bij de missie van stuttgart krijgt?
    '
    '
    '
      dinsdag 10 april 2007 @ 18:53:04 #230
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48186165
    @MaxMark:
    SPOILER
    Fuck the EBU.
    pi_48186542
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef azaroth het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48187686
    Te verslavend...
    pi_48187855
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    @MaxMark:
    SPOILER
    SPOILER
    pi_48187886
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 18:34 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
    In Generals kon je met een paar Humvees (4 rocket mannetjes + pathfinder) een hele base + leger slopen.
    Probeer dat maar met een MCV
    Maar dit is echt jammer, zodra je Mammoths ed. kunt maken heb je geen behoefte meer aan andere tanks. Jammer
    ik maak met scrin (wat ik voornamelijk speel, als het niet crashed ) een verhouding van 2/3 tripods / seekers (iig de wagentjes die air kunnen schieten), soms nog wat van die andere lasertanks/corrupters erbij. Maar meestal ondersteun ik me legertje met wat mooie artillery vliegtuigen & 'vliegdekschepen' al dan niet wat buzzers erbij om infantry beter te vermorzelen (ook al maken ze tegen een leger van 10 vliegtuigen niets meer )

<3 scrin
      dinsdag 10 april 2007 @ 19:59:13 #235
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48188713
    Bij sommige winkels kreeg men een extra bonus map als ze daar de game pre-ordende. Die zijn gewoon op de site van EA te downloaden.

Generic: http://files.ea.com/downl(...)mWarsPreOrderMap.exe
    Best Buy: http://files.ea.com/downl(...)tBuyPreOrderMaps.exe
    GameStop: http://files.ea.com/downl(...)StopPreOrderMaps.exe
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_48190959
    soms een beetje jammer van de laggy multiplayer play.
    pi_48197004
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het snel zat als de computer in Skirmish mode op Hard je binnen 5 minuten kan oprollen
    ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???

hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
      Redactie Games woensdag 11 april 2007 @ 00:44:32 #238
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48201665
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef mschol het volgende:

[..]

ik hoop toch dat je daar brutal bedoeld???

hard is eff wennen, maar prima te doen imho (ik had meer moeite met generals hard)
    Het kan aan mij liggen, maar ik heb gewoon nog niet zo veel gespeeld. Met Hard rolden ze me wel op in Skirmish mode.

De SP GDI heb ik ook gewoon op normal/medium gespeeld, dat was echt een eitje. Tenminste totdat je NOD oprolt in Kroatië (tegen de Scrin heb ik nog niet gespeeld), ik vind er wel een behoorlijk verschil tussen zitten als je Medium of Hard speelt. Brutal zal nog wel erger zijn, maar goed dat zie ik dan wel weer.
    pi_48201796
    Als er een patch uitkomt die me cnc3game.dat probleem fixed ga ik maar hard uitproberen Tot nu toe rol ik de boel bestwel op en vond ik iets waanzinnigs dom uit
    corruptors kunnen andere scrin units heale voortaan loop ik als een gek rond met een groepje ernaast lolz..
      Redactie Games woensdag 11 april 2007 @ 00:50:11 #240
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48201812
    En waarom kan ik die GDI Bunkers niet repareren? Of ze moeten helemaal kapot gaan en je mannetjes evacueren of je moet ze kunnen repareren. Niet zo half kapot bunkertje die alleen maar in de weg staat en je mannetjes er niet in kan douwen... dat fucking micro management kan ook te ver gaan. Of laat me gewoon zelf apart bunkertjes bouwen via het Build menu.
    pi_48203900
    Je kan 't bunkertje kapot schieten, dan staat ie niet meer in de weg. .
      woensdag 11 april 2007 @ 08:20:57 #242
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48204464
    wat valt nu eigenlijk onder micro en wat onder macro management?
      woensdag 11 april 2007 @ 08:43:17 #243
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48204787
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef MaxMark het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Fuck the EBU.
    pi_48204922
    Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
    pi_48207865
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 08:52 schreef Richardfun het volgende:
    Onbeschaamd spammen: C&C3 review op FOK!games
    Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?
      woensdag 11 april 2007 @ 11:04:23 #246
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48208572
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Toch raar dat vrijwel iedereen in deze topicreeks iets heeft aan te merken op het spel, maar jij hebt gewoon geen enkel negatief punt weten te vinden ofzo?
    Er staan wel negatieve punten (Mammoth Tank & AI van harvester), maar het wordt meteen afgedaan als niet zo erg en verder wordt de game de hemel in geprezen. Dit was niet bepaald de beste review op fok!games.
    pi_48209489
    Het is gewoon een topgame ^_^

Ok vooruit de noodzaak voor patches is dramatisch,
    Het gedoe met connecten ook.
    De rankings die niet goed werken om te huilen
    All die duitsers en noobs online vervelend.
    Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
    De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch). En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
    Je kan geen muren bouwen, waar ik niks om geef.
    Als noob zijnde raak je al gauw gefrustreerd door de brutal enemy die 2keer zo veel geld krijgt, De scrin Waarmee je enkel met predators niet zo heel erg ver mee komt, en de NOD waar je toch wat slimmer mee moet spelen en gemakkelijk overdonderd kan worden door gdi's sterke tanks.
    En dan heb je nog de uber pro's die ik graag doorverwijs naar SupCom, WCIII, en starcraft. Als je zo graag diepgang wilt.

CenC3 is erg goed in wat het doet, een action packed arcade rts.
    pi_48209949
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef outcast_within het volgende:
    All die duitsers en noobs online vervelend.
    Ben heel even online geweest en het barst inderdaad van de Duitsers. Ik zou bijna zeggen geef die gasten hun eigen lobby.
    quote:
    Shadow teams die weg rennen of niet landen/opstijgen frustrerend
    Is af en toe inderdaad irritant.
    quote:
    De single player missies op normal niet zo heel erg interessant (en ook geen goeie intro voor de skirmisch).

Ben ze nu allemaal op Hard aan het herspelen en dat had ik eigenlijk gelijk al moeten doen. Zorgt voor iets meer uitdaging. Al zijn sommige missies dan nog te simpel.
    quote:
    En ook niet eens gebruik makend van alle functies. (Zit die anti emp knop nog in de temple of nod?)
    Zit er nog in.
    quote:
    Maar verder een topspel.
    Ben ik het mee eens.

Wat mij eigenlijk opviel is dat je tanks als je ze geen opdracht geeft bijna standaard voor de AA/Sam Sites gaan. Wat vrij irritant is als er een Obelisk op je Mammoths staat te knallen. Of ligt dit gewoon aan mij?

Ik ben nu bezig om de hele Intel Database van de GDI compleet te krijgen en ik mis er nog 2 (17/19) bij de GDI InOps. Als ik naar mijn medailles kijk heb ik alle Intel verzameld. Dus weet iemand welke ik nog moet en waar die eventueel te vinden zijn (staan die in een walkthrough?)

Lijst van welke ik al heb
      woensdag 11 april 2007 @ 11:45:46 #249
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48209974
    hulde, helemaal mee eens

een spel is toch nooit helemaal goed... maar CenC doet het toch heel aardig hoor.
      woensdag 11 april 2007 @ 11:50:25 #250
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48210131
    Ik vind die Avatar van NOD een beetje overduur, helemaal geüpgrade kost ie 6600
    Fuck the EBU.
    pi_48211390
    Heeft iemand al leuke 2v2 maps?
    pi_48211880
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 08:20 schreef Dacide het volgende:
    wat valt nu eigenlijk onder micro en wat onder macro management?
    Macro houdt in, al het 'grote'werk. Gebouwen plaatsen, en units maken. bijvoorbeeld.

Micro houdt in op kleine schaal organiseren. Voorbeelden hiervan zijn beschadigde units weg halen van je front, met je tank infantery plat rijden, over de onbeschermde flanken van de basis aanvallen, units van de tegenstander ontwijken etc.
    Over het algemeen heeft micro vooral te maken met je units besturen. Ik hoop dat het een beetje duidelijker is.
    pi_48213408
    ik probeerde laatst met een tank infantry overrijden, maar om een of ander reden ging dat niet ?:') ze gingen er omheen, vond wel apart..

Wat speelt iedereen eigenlijk voornamelijk?
    Ik:
    1. Scrin
    2. Nod
    3. GDI
      woensdag 11 april 2007 @ 13:24:51 #254
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48213567
    Opsommen:

Scrin > Gewoon vanwege de air units.
    Nod > Sinds de eerste C&C vind ik het gewoon leuk om met de slechteriken te spelen. Merk ook dat ik veel agressiever speel met Nod dan met GDI.
    GDI > Sterker, dan Nod, maar niet leuker.
    pi_48214760
    Heeft iemand al de scrin missies gespeeld ?
    SPOILER
    Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
    pi_48215298
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 13:20 schreef koffiegast het volgende:
    ik probeerde laatst met een tank infantry overrijden, maar om een of ander reden ging dat niet ?:') ze gingen er omheen, vond wel apart..

Wat speelt iedereen eigenlijk voornamelijk?
    Ik:
    1. Scrin
    2. Nod
    3. GDI
    was het normale infanterie?
    het in nog steeds zo dat sommige infanterie niet door alle tanks kunnen worden overreden... (met mammoet tank over een tiberium veldje rijden is leuk, zeker als nod er harvest.. )
      woensdag 11 april 2007 @ 14:22:51 #257
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_48215697
    Iemand hamachi'en?
    When all else fails, you always have delusion.
      woensdag 11 april 2007 @ 16:08:26 #258
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_48219507
    Ik mis de "worldbuilder" bij de C&C Tiberium Wars versie!

Zijn er al ergens nieuwe skirmish maps te downloaden voor C&C Tiberium Wars?
    pi_48220192
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Tism het volgende:
    Ik mis de "worldbuilder" bij de C&C Tiberium Wars versie!

Zijn er al ergens nieuwe skirmish maps te downloaden voor C&C Tiberium Wars?
    world builder komt er aan, en zolang die er is zullen we waarschijnlijk ook geen extra mappen vinden...
    pi_48220410
    Ze moeten alleen nog muurtjes erin gaan stoppen. Ik heb al zoveel mensen erover 'gehoord' dat ze muurtjes willen. Zoveel moeite moet dat niet zijn.
    Alleen aan de andere kant zou dat wel de kracht van de Stealth Tank teniet doen.
      woensdag 11 april 2007 @ 16:32:46 #261
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_48220592
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef mschol het volgende:

[..]

world builder komt er aan, en zolang die er is zullen we waarschijnlijk ook geen extra mappen vinden...
    Ah, mooi zo! Ik vond 't al een gemis!
      woensdag 11 april 2007 @ 16:38:32 #262
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48220867
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
    Ze moeten alleen nog muurtjes erin gaan stoppen. Ik heb al zoveel mensen erover 'gehoord' dat ze muurtjes willen. Zoveel moeite moet dat niet zijn.
    Alleen aan de andere kant zou dat wel de kracht van de Stealth Tank teniet doen.
    Ik wil de ondoordringbare zandzakken terug. !
    pi_48221654
    keb eindelijk enigszins manier gevonden om niet te crashen! zeer aparte instelligen van configuratie en meestal crash ik alsnog als ik in het zelfde game een nieuwe game opstart (dus eentje finished en dan nog 1 doe), wellicht eindelijk verholpen dan

scrin blijft pwnen, kmoet alleen nu een goeie manier vinden om tegen GDI tanks rusher hard cpu te spelen, dacht met me mooie disintegrators legertje ze te vermorzelen, ging eerst goed, maar toen kwamen ze met 15 tanks Oo!
    pi_48223352
    2e missie NOD van Italie
    SPOILER
      FOK!fossiel woensdag 11 april 2007 @ 19:22:03 #265
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_48226868
    OK, de Croatia missie van GDI is niet grappig

IK krijg daar continu een flink pak op de broek
      woensdag 11 april 2007 @ 19:45:34 #266
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48227874
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 19:22 schreef LWaS het volgende:
    OK, de Croatia missie van GDI is niet grappig

IK krijg daar continu een flink pak op de broek
    1. maak en zet tanks aan de noord ingang en oost ingang. Niet te ver, want anders zijn je turrets zinloos.
    2. laat de AA maar uit en zet gewoon wat rocket buggy's neer
    3. maak pillboxen aan de west ingang en zuid ingang (wel zo dat ze niet in de weg staan van je verdedinging)
    4. maak net zo lang tanks totdat je genoeg heb om de noordelijke basis weg te vagen, zooitje engineers om wat gebouwen over te nemen maakt de rest van de missie nog makkelijker
    pi_48227895
    ik heb tot op heden nog geen pak slaag gehad in de missie's
    pi_48227940
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef mschol het volgende:
    ik heb tot op heden nog geen pak slaag gehad in de missie's
    En hoe bevalt level 1 je?
      Redactie Games woensdag 11 april 2007 @ 20:04:55 #269
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48228688
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

1. maak en zet tanks aan de noord ingang en oost ingang. Niet te ver, want anders zijn je turrets zinloos.
    3. maak pillboxen aan de west ingang en zuid ingang (wel zo dat ze niet in de weg staan van je verdedinging)
    4. maak net zo lang tanks totdat je genoeg heb om de noordelijke basis weg te vagen, zooitje engineers om wat gebouwen over te nemen maakt de rest van de missie nog makkelijker
    Ik zou toch eerst de basis linksonder innemen iig de Power Plant, zodat je iig je stroom voorziening weer up en running kan krijgen. Dan hoef je niet zo veel meer op je verdediging te letten..als in micromanagen welke systemen je wel stroom moet geven en welke niet. MCV overnemen van de basis linksonder is ook een goede zaak, dan kun je in je eigen basis nog een power plant neer zetten.

Verder wordt er dan van Links en van onderen niet meer aangevallen. Enige waar je nog last van hebt is de vijand in het noorden, voornamelijk tanks, buggy's en infanterie en rechtsvanuit het zuiden van die irritante venoms, maar goed die moet ook makkelijk uit de lucht te halen zijn met het luchtafweergeschut wat je aangezet hebt.
      woensdag 11 april 2007 @ 20:07:42 #270
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_48228829
    t ziet der een stuk sexier uit met mijn nieuwe 7600GT dan met mijn radeon 9500pro
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_48232040
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 19:47 schreef MaxMark het volgende:

[..]

En hoe bevalt level 1 je?

alle gdi missies bevallen me wel, ga ze nog eens op hard proberen, NOD vind ik zwaar kut...
    pi_48232185
    Vandaag weer ff een skirmish gespeeld met NOD, snapte gelijk weer waarom ik dat nooit deed .
    GDI speel ik het makkelijkst mee, Scrin is wel oke maar niet echt bijzonder.
      woensdag 11 april 2007 @ 21:17:58 #273
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48232299
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik zou toch eerst de basis linksonder innemen iig de Power Plant, zodat je iig je stroom voorziening weer up en running kan krijgen. Dan hoef je niet zo veel meer op je verdediging te letten..als in micromanagen welke systemen je wel stroom moet geven en welke niet. MCV overnemen van de basis linksonder is ook een goede zaak, dan kun je in je eigen basis nog een power plant neer zetten.

Verder wordt er dan van Links en van onderen niet meer aangevallen. Enige waar je nog last van hebt is de vijand in het noorden, voornamelijk tanks, buggy's en infanterie en rechtsvanuit het zuiden van die irritante venoms, maar goed die moet ook makkelijk uit de lucht te halen zijn met het luchtafweergeschut wat je aangezet hebt.
    Het is net wat je zelf makkelijker vind. Met pileboxen in het zuiden / westen heb je geen omkijk meer naar aangezien infanterie elite worden.
      woensdag 11 april 2007 @ 21:18:39 #274
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48232338
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
    t ziet der een stuk sexier uit met mijn nieuwe 7600GT dan met mijn radeon 9500pro
    Verschil he Ik ben van een FX 5200 naar een 9600 Pro naar een 7600GT XXX gegaan
    pi_48232401
    Je kan ook linksonder waar alleen maar infanterie komt een paar van die soldaten zich in laten graven. Dan kan je daar de verdediging ook uitlaten.
    pi_48234619
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Crazykill het volgende:
    Je kan ook linksonder waar alleen maar infanterie komt een paar van die soldaten zich in laten graven. Dan kan je daar de verdediging ook uitlaten.
    apc's zijn handiger voor levelen, aangezien ze anders worden gekilled door black hands...
      FOK!fossiel woensdag 11 april 2007 @ 22:10:03 #277
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_48234943
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

tnx, het heeft wat bloed zweet tranen en units _ gekost. Maar ik heb hem
      woensdag 11 april 2007 @ 22:35:14 #278
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_48236288
    Kapotte units moet je wel fixen. Je speelt met GDI niet Nod.
      woensdag 11 april 2007 @ 22:44:00 #279
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_48236769
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Devolution het volgende:

[..]

idd kon het wel spelen met me 9500pro maar het leek net generals..... maar nu is het erg mooi
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
      donderdag 12 april 2007 @ 00:35:07 #280
    77508 Loserkid
    Met dank aan Houniet.
    pi_48240951
    Wat is die tweede scrin missie kanker irritant zeg!
      donderdag 12 april 2007 @ 09:04:49 #281
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48244896
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Devolution het volgende:

[..]

ik heb/had een FX 5700LE, maar tijdens de vierde missie in Italië van NOD. (dat je zo'n toren moet verdedigen) crashte mijn PC. Waarschijnlijk is mijn videokaart nu kaduuk Ik kan Windows niet meer opstarten in resolutie 1024x768, alleen nog maar in 800x600 of kleiner
    Fuck the EBU.
    pi_48246607
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ik heb/had een FX 5700LE, maar tijdens de vierde missie in Italië van NOD. (dat je zo'n toren moet verdedigen) crashte mijn PC. Waarschijnlijk is mijn videokaart nu kaduuk Ik kan Windows niet meer opstarten in resolutie 1024x768, alleen nog maar in 800x600 of kleiner
    Eindelijk een goeie reden om een 7800GT te kopen
    Come on FC!
      donderdag 12 april 2007 @ 10:17:21 #283
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48246708
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:

[..]

Eindelijk een goeie reden om een 7800GT te kopen
    ik zal eens op internet kijken of er ergens wat leuks te vinden is en tegen een betaalbare prijs
    Fuck the EBU.
    pi_48246805
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

ik zal eens op internet kijken of er ergens wat leuks te vinden is en tegen een betaalbare prijs
    Ligt eraan wat je budget is. Maar een Radeon X1950Pro is een goede kaart in zijn prijsklasse en is ook in AGP-vorm te krijgen.
      donderdag 12 april 2007 @ 10:22:02 #285
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48246883
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je budget is. Maar een Radeon X1950Pro is een goede kaart in zijn prijsklasse en is ook in AGP-vorm te krijgen.
    rond de ¤ 100 of zo, de FX 5700LE had ik voor ¤ 95 gekocht destijds. vond gisteren het bonnetje nog
    Fuck the EBU.
    pi_48247029
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

rond de ¤ 100 of zo, de FX 5700LE had ik voor ¤ 95 gekocht destijds. vond gisteren het bonnetje nog
    In dat geval is de X1950 Pro niet echt een optie. Die zit al rond de ¤200. Dan zou ik eerder naar een GeForce 7600GS en de Radeon X1650 Pro gaan kijken. Weet alleen niet zo welke van de twee de snelste is.
      donderdag 12 april 2007 @ 10:33:40 #287
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48247312
    Wat is het verschil tussen de
    XFX GeForce 7800GS Extrme Edition 258 MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7 voor ¤ 286,53
    en
    Cub3D GeForce 7800GS AGP8x 256 MB GDDR3 CGN-GS786 voor ¤ 230,12

edit:
    en de volgende is nog goedkoper ook
    Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R voor ¤ 204,18
    Fuck the EBU.
    pi_48247523
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Wat is het verschil tussen de
    XFX GeForce 7800GS Extrme Edition 258 MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7 voor ¤ 286,53
    en
    Cub3D GeForce 7800GS AGP8x 256 MB GDDR3 CGN-GS786 voor ¤ 230,12

edit:
    en de volgende is nog goedkoper ook
    Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R voor ¤ 204,18
    De X1950 Pro is nog sneller ook. Is eigenlijk consequent sneller dan een 7900GS en af en toe zelfs sneller dan een 7900GT.

Review X1950Pro
      donderdag 12 april 2007 @ 10:52:45 #289
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48248043
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De X1950 Pro is nog sneller ook. Is eigenlijk consequent sneller dan een 7900GS en af en toe zelfs sneller dan een 7900GT.

Review X1950Pro
    info over Sapphire Radeon X1950PRO 512MB DDR3 256bit 11099-00-20R
    info over Club3D GeForce 7800GS AGP8x 256MB GDDR3 CGN-GS786
    info over XFX GeForce 7800GS Extreme Edition 256MB DDR3 DVI HDTV PVT70KUAD7
    Fuck the EBU.
    pi_48248186
    quote:
    Ik zou voor de Sapphire gaan. Is duidelijk sneller dan beide GeForce 7800GS. Zie ook dit topic op GoT voor reviews over de Sapphire-kaart.
      donderdag 12 april 2007 @ 11:02:05 #291
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48248396
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik zou voor de Sapphire gaan. Is duidelijk sneller dan beide GeForce 7800GS. Zie ook dit topic op GoT voor reviews over de Sapphire-kaart.
    thnx. Ik heb XP HE en bij de Sapphire-kaart staat: Windows Vista™ 3D environment Support, maakt dat nog uit of stel ik een stomme vraag? heb het al gevonden
    Fuck the EBU.
    pi_48254307
    Waarschijnlijk is dit vaker voorbij gekomen, maar wat is, naast dat blauw tiberium (als ik het goed heb) 2x zoveel oplevert, het verschil tussen blauw en groen tiberium? Ik dacht iets gelezen te hebben ergens op het internet dat de Scrins verantwoordelijk zijn voor het blauwe tiberium. Verder is blauw tiberium wat explosiever dan groen. Maar weet iemand hier het precies?
    ウプピエ 八十三 &lt;&lt; u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
    pi_48254762
    Dat het 2x zoveel oplevert betekent het dan dat, dat je in dezelfde tijd 2x zoveel geld binnenhaalt. Of gewoon dat het tiberium langer meegaat?
    &lt;a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818&lt;/a&gt;
    pi_48254801
    Dat je in dezelfde tijd 2x zoveel binnenhaalt.
      donderdag 12 april 2007 @ 15:49:44 #295
    168609 InFlames
    No Brain No Pain
    pi_48257929
    ggrr ik moet um nog downloade maar hoe zwaar issie now wat zijn de systeem eisen?
    want dan weet ik hoe ik mijn pc moet upgrade enzo

de teringding is nog te langzaam ><
    Where my bitches XD
    pi_48258720
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef InFlames het volgende:
    ggrr ik moet um nog downloade maar hoe zwaar issie now wat zijn de systeem eisen?

goeie kans dat je toch standaard crashes krijgt, ook legaal heeft men problemen

www.systemrequirementslab.com/
    zoek dan CNC3 op
      donderdag 12 april 2007 @ 16:22:09 #297
    156695 Tism
    Sinds 24, Aug, 2006
    pi_48258831
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 15:49 schreef InFlames het volgende:

Op 't doosje staat:

Systeem:
    Windows XP
    Windows Vista (32-bit)

Processor:
    XP-2.0 GHz
    Vista-2.2 GHz

Geheugen:
    XP- 512 MB RAM
    Vista- 1GB RAM

Harde Schijf:
    6.0 GB

DVD-ROM:
    Speler 8x

Grafische kaart (pc/agp):
    XP- 64MB
    Vista- 128 MB

Geluidskaart:
    DirectX 9.0c
    Compatible

DIRECTX:
    Versie 9.0c

Online Multiplayer:
    512 Hbps
    (2 spelers)
    pi_48258911
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

niet iedereen heeft problemen, hier werkt ie vlekkeloos (op af en toe een traag filmpje na.)
    pi_48259068
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:22 schreef Tism het volgende:

Online Multiplayer:
    512 Hbps
    (2 spelers)
    Que???
      donderdag 12 april 2007 @ 16:34:29 #300
    93744 Finder_elf_towns
    pi_48259225
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef uppie83 het volgende:

[..]

Que???
    Ik gok dat de n00b die het vertaalde 512000 bps bedoeld (H = 100)
    pi_48259799
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Het meerendeel heeft nergens last van.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')