Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Als je staat te douchen wel.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef MPG het volgende:geduld is een schone zaak
Kun je dan niet even een kwartiertje zonder???
Dat is dan wel weer puickquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef eer-ik het volgende:
wiki is geupdate.
Ja he, daar zorg ik dan wel weer voorquote:
Daarom is hij ook mijn mede-wiki-masterquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een functie die weggelegd is voor louter puick volk
Je hebt een naam-topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
het wachten is voorbij...![]()
puik TT....![]()
Naamtopicsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
het wachten is voorbij...![]()
puik TT....![]()
Het hoeveelste koffie-SC naamtopic is dit eigenlijk... 25 is er iig ook eentjequote:
uiteraard ook met jazzquote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga m'n luiken sluiten
Welteruste allemaal
Je hebt wel de slechte gewoonte om steeds te komen als iedereen gaat pitten hequote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
Ja daar is deze koffiegebruiker weeer, ik zal er wel nooit meer vanaf komen ook.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat koffie bij mij dient als ontbijt, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Zolang ik er maar van geniet, geniet ik volop van mijn leven.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
Ja daar is deze koffiegebruiker weeer, ik zal er wel nooit meer vanaf komen ook.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat koffie bij mij dient als ontbijt, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Zolang ik er maar van geniet, geniet ik volop van mijn leven.![]()
truste, veel succes en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga m'n luiken sluiten
Welteruste allemaal
Nee, zodra ik mijn pc aanzet en ik ga naar Fok!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar het lijkt erop dat jij steeds komt als velen weggaan!
misschien die pc eens eerder aanzwengelen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, zodra ik mijn pc aanzet en ik ga naar Fok!
En ik wil juist gezellig met jullie praten, gaan jullie er opeens allemaal massaal vandoor.![]()
Dit flikken jullie me nou elke dag ><
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
misschien die pc eens eerder aanzwengelen?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dat jullie als koffie fanaten wat meer koffie rond dit tijdstip zouden drinken,quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen, ware het niet dat de meesten van ons de dag weer vroeg beginnen en dan toch iets van slaap gehad willen hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie als koffie fanaten wat meer koffie rond dit tijdstip zouden drinken,
dat jullie dan wat langer hier kunnen blijven, ik blijf netjes wakker en jullie gaan weg !
Blijven jullie maar eens een keertje op, en daarbij ik heb ook nog een leven buiten Fok!.![]()
Welterusten Tim Fritsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wij slapen buiten Fok!.
Speaking of wich:
Ik ga onder zeil!
Ik slaap ook buiten Fok!.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wij slapen buiten Fok!.
Speaking of wich:
Ik ga onder zeil!
laatst nog tot 2:30 op geweest... verrekte deadlines... ik ben blij als ik doordeweeks een beetje slaap krijg, in het weekend doe ik al bijna zonderquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik slaap ook buiten Fok!.![]()
En daarbij ben ik er ook nog eens vroeg uit hoor, zonder moeite, ja wel met koffie uiteraard.![]()
Blijf gewoon een keertje op, al is het tot 1:25.![]()
Ik ook, en daar hou ik juist van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
laatst nog tot 2:30 op geweest... verrekte deadlines... ik ben blij als ik doordeweeks een beetje slaap krijg, in het weekend doe ik al bijna zonder
Whaha, komt me bekend voor, maar dan met een studieboekquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG....ben ik gewoon in slaap gevallen achter mijn pc......dit is echt en teken dat ik naar bed moet...
![]()
![]()
...welterusten allemaal en tot morgen vroeg....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaap doordeweek meestal een uurtje of 6, van 1 tot 7quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook, en daar hou ik juist van.![]()
Dat is de reden dat ik er nu ben, lekker laat in de nacht tot aan de ochtend !
En daarbij heb ik aan een aantal korte uurtjes slaap voldoende, ik weet niet hoeveel jullie slapen ????
In het weekend, doe eens een kleine schatting van je uurtjes slaap ????quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik slaap doordeweek meestal een uurtje of 6, van 1 tot 7
in het weekend minder...
Dat wisselt nog al eens, meestal tussen de 3 en de 5.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
In het weekend, doe eens een kleine schatting van je uurtjes slaap ????
Ik dus ook, en ik voel me er goed bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wisselt nog al eens, meestal tussen de 3 en de 5.
Nou ik neem er over een paar minuten nog één.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:00 schreef MPG het volgende:
Koffie help t inderdaad prima, maar ik merk dat ik toch niet op veel minder slaap moet gaan zitten... dan vallen overdag de luiken soms kort toe...
Maargoed, ik ga nu dus slapen, morgen om 7 uur neem ik weer een bakkie![]()
goedemorgen boem.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen iedereen!!!! Maak er een fijne dag van![]()
K ga nu naar stage fietsen, dus ben om kwart over 8 ofzo wel terug![]()
Hallo. Ik hoor net dat jij koffie hebt.quote:
Klopt. Kopje hebben?quote:
Lekker,quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Hi eer. Hoe is het?
Nou, ik voel me niet 100%. Maar dat zijn vast opstartissues.quote:
ah, opstartissues, komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet 100%. Maar dat zijn vast opstartissues.
Staat wel weer tegenover dat je er maar 3 hebt vandaagquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja ook dat nog.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef OA het volgende:
is een Franse jongens naam.
De betekenis van de naam is `Die als God is`.
Dat is echt zoeen naam die je als ouders beter niet aan je kind kan geven...quote:
Deze week. Ja, klopt. Maar wel 3 lange dagen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat wel weer tegenover dat je er maar 3 hebt vandaag![]()
ah, wat voor straf staat 'm te wachten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef OA het volgende:
eer-ik, ik heb de dader trouwens gevonden...![]()
degene die de paashaas onthoofd heeft dus...maar goed, hij komt pas vanmiddag...
Kuuk, 't gaat echt niet 100% he..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Deze week. Ja, klopt. Maar wel 3 lange dagen.
Dag he!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, ik moet weer naar school, tentamens liggen weer te wachten
succes!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, ik moet weer naar school, tentamens liggen weer te wachten
Nah ik ben ook wel redelijk druk @ work. Maar het had beter kunnen gaan jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kuuk, 't gaat echt niet 100% he..
Normaal ben je veel opgewekter nu...![]()
hmmmm, strafmaatregel...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, wat voor straf staat 'm te wachten?
Ik zou 'm hard aanpakken iig
oeh..een onaangekondigde brandoefening!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Nog 10 minuutjes, dan ga ik de ontruimingsknop indrukken
Hier staat een enorme doos paaseieren op het kastje.quote:
Papier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen deze slechte morgen.
Ik heb nog steeds geen kenteken van mn auto dus stond ik vanochtend voor niks bij de garage.(ik dacht gecombineerd met een kleine beurt hebben ze toch nog wat te doen kan ik ondertussen verder gaan met zoeken, maar nee hoor, zorg eerst maar voor een kantekenbewijs en maak daarna maar weer een nieuwe afspraak)
Any way, heb ik iets gemist?![]()
JJ! Gefeliciteerd met je naam topic!![]()
Zit nu pas aan mn eerste bak koffie![]()
Is gisteravond het 50-feestjenog uit de hand gelopen?
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen deze slechte morgen.
Ik heb nog steeds geen kenteken van mn auto dus stond ik vanochtend voor niks bij de garage.(ik dacht gecombineerd met een kleine beurt hebben ze toch nog wat te doen kan ik ondertussen verder gaan met zoeken, maar nee hoor, zorg eerst maar voor een kantekenbewijs en maak daarna maar weer een nieuwe afspraak)
Any way, heb ik iets gemist?![]()
JJ! Gefeliciteerd met je naam topic!![]()
Zit nu pas aan mn eerste bak koffie![]()
Is gisteravond het 50-feestjenog uit de hand gelopen?
De n00b dankt u voor de samenvattingquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!![]()
Vervelend van je auto...![]()
Niets zoveel gemist hoor... lees even een aantal posts terug, vorige pagina ws, daar staat een sublieme samenvatting van het complete vorige topic!!!![]()
![]()
[KOFFIE SC #51] Waar we op JJ wachten (op naar de 100!) <--- daar dus...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijn![]()
We kunnen nu wel een afterparty houden ter ere van mijn 1600e post!![]()
Feliquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijn![]()
We kunnen nu wel een afterparty houden ter ere van mijn 1600e post!![]()
Ik ook!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Party!!!
![]()
Ik ga meteen mijjn 2e kop koffie halen![]()
![]()
ik mijn eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Party!!!
![]()
Ik ga meteen mijjn 2e kop koffie halen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben ook weer terug. Net ff naar de Media Markt geweest (want ja, ik ben toch niet gek!) en een externe HD van 500 Gig gekocht!Kan ik eindelijk mijn pjoeter een beetje opruimen en zorgen dat 'ie weer snel wordt!
Wat moet er met je gebeuren wil je naar huis gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik wacht nog even.
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met al die pijntjes ben je al ziek. Hop! Naar huis!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!
Ziek zijn @ werk schiet echt voor geen meter op...![]()
![]()
Môgge/middagquote:
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goedquote:
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook.Het kost veel meer moeite,
levert geen plezier
en/of extra salaris op.
Je baas gaat echt niet op z'n (haar
in mijn geval) knieën als je blijft met koorts. Gewoon naar huis gaan dus.
![]()
Tim, wat voor stage doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukvoor je eigen best wil
![]()
Loop stage bij vanLeest op de afdeling marketing op het hoofdkantoor in Eindhoven! Gezellig hequote:
Natuurlijk!quote:
Ah weer bijna etenstijd? Gisteren werd het bij mij trouwens ook kipquote:
Zeker!quote:
ja, wel zo handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goed)
Wat een beruchte verhalen.. had een blinde darm die op knappen stond dus die moest er even uit, best pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Waar ben je geweest??
Er gaan verhalen de ronde dat je in het ziekenhuis hebt gelegen...![]()
waaraan heb jij dat verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 weken vrij dus ben er weer full time..![]()
![]()
Ja, verschrikkelijk!quote:
Als de meivakantie niet bestaat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen volgende week. Deze week moest ik rustig aan doen van dokter.![]()
![]()
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?![]()
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties inquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de meivakantie niet bestaat wel.![]()
Nou.. we zijn wel gesloten met Pasen en Goede Vrijdag. Maar vakantie hebben de studenten niet. Dus vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!![]()
oei oja.. overheen gelezen. Ik vertelde al dat ik dizzy was ..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.![]()
Ik vind het ook wel ideaal dat mijn zomervakantie een keer in juni begint. Wanneer hangt af van mijn prestaties dit blok.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties in. Ideaal.
Pff.. ik moet gewoon aantreden vrijdag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. we zijn wel gesloten met Pasen en Goede Vrijdag. Maar vakantie hebben de studenten niet. Dus vandaar dat ik het vraag.
En tsja, die paaseitjes. Euh. Van mij mag mijn collega ze allemaal opeten hoor. Volgens mij zijn het aldi paaseitjes
nog niet het is net 4 uur geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah weer bijna etenstijd? Gisteren werd het bij mij trouwens ook kip.
oeh.. pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een beruchte verhalen.. had een blinde darm die op knappen stond dus die moest er even uit, best pijnlijk.![]()
Maar ben er nu vanaf en heb een heel stoerlitteken.
![]()
![]()
Jij ook beterschap en smakelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oei oja.. overheen gelezen. Ik vertelde al dat ik dizzy was ..Zal maar eens koffie gaan halen dan..
Beterschap dan!
Als ik daar iets in overvloed kreeg daar was het wel koffie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
oeh.. pijnlijk...![]()
Gelukkig gaat alles weer goed met LL!!![]()
Mag je wel koffie drinken?!![]()
Cafeïne-kuur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik daar iets in overvloed kreeg daar was het wel koffie.
Kreeg 2x een volle kan per dag.![]()
Dan is er iig goed voor je gezorgd!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nee, te vroeg gewekt worden.quote:
Het was zeker vroegquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, te vroeg gewekt worden.![]()
Kwam je broer nog tegen trouwens. Scheldend en wel in het ziekenhuis.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulksquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Het was zeker vroeg
Voor de buitenstaanders, mijn broer werkt in dat ziekenhuis
In plaats daarvan krijg ik visioenen van iemand die beroepsmatig een beetje scheldend over de gangen loopt (en verder niks zinnigs doet, behalve koffiequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulks![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulks![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In plaats daarvan krijg ik visioenen van iemand die beroepsmatig een beetje scheldend over de gange loopt (en verder niks zinnigs doet, bahalve koffie drinknen natuurlijk)
Hoe is het?quote:
Hee Kuukskequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Hi eMPeG.
Papier!!quote:
Goedquote:
Yep!quote:
Mja beetje slap, maar dat trekt vast wel bij. En ik ben voor de verandering druk aan het werk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
GoedMoet alleen nog wat dingetjes doen hierzo.
Met jou?? Beetje ziekjes?
Ja. Heb ik ook. Maar niet voor die Hi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
Hee Kuukske![]()
Ik d8 dat jij een allergie voor Hi en KPN had![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook. Maar niet voor die Hi.
Goed bezig papier.. restecp!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!
Kan nu weer koffieëntussen het werken door. Thuis is het bijna een full-time baan.
![]()
Maar ik moest er gisteren natuurlijk ff bij zijn![]()
Papier, jij hebt toch zo je adresjes waar sneller inet aanwezig is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!
Kan nu weer koffieëntussen het werken door. Thuis is het bijna een full-time baan.
![]()
Maar ik moest er gisteren natuurlijk ff bij zijn![]()
Eetse Kuuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn bammetjes er eens bij pakken. Pauze tijd.
Ja.. je zit dus bij van Leest.. maar wat doe je daar eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Zo heb ik toch maar weer even mooi 3 postertjes gemaakt !
En postertjes waarvoor? Een anti-kopieer actie?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef OA het volgende:
Ja.. je zit dus bij van Leest.. maar wat doe je daar eigenlijk??![]()
Is het een meewerkstage of heb je een specifieke opdracht?![]()
Zoeen enkele senseo is altijd in 1 grote slok naar binnen gewerkt...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Goh, dat is snel.
Ik ken wel mensen met sneller internetquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, jij hebt toch zo je adresjes waar sneller inet aanwezig is...![]()
![]()
Dank je. Smaakt erg goed tot op heden.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen met sneller internet![]()
Maar om heel brutaal met mn desktop onder mn arm op de koffie te komen "Hoi, gezellig! Met mij gaat het goed, kan ik ff inloggen?"
![]()
Is niet echt beleefd![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Niet echt beleefd.. wel een goede grap...![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon hun computer tijdelijk bezetten...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vertrek richting school.. ga dat tentamen eens proberen te maken! Tot over 1 / 1,5 uur!
Succes mister 846!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vertrek richting school.. ga dat tentamen eens proberen te maken! Tot over 1 / 1,5 uur!
als ik weet dat mensen iets groots moeten downloaden (bv SP2) en ik weet dat ze zelf niet over snel internet beschikken bied ik het vaak zelf aan... Kleine moeite en zeker met een getweakt modemquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen met sneller internet![]()
Maar om heel brutaal met mn desktop onder mn arm op de koffie te komen "Hoi, gezellig! Met mij gaat het goed, kan ik ff inloggen?"
![]()
Is niet echt beleefd![]()
Het is daar ook altijd meteen een hoosbui he!?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, tijd voor koffie, de regen slaat neer op het dak hier.
Jij ook succes dan Fritsquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja succes TIM!
Ik ga dalijk ook de hort op, heb om 15.00 uur tentamen in Utrecht. Eerst ff rustig bakkie doen met een maat van me en dan maar eens kijken hoever we komen met dat tentamen!
Al die mensen die tentamens moeten maken...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Nou wordt lekker stil hier dan.
Ik bied dat ook graag aan aan leuke meiden. Weet ik zeker dat ze een paar dagen blijvenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik weet dat mensen iets groots moeten downloaden (bv SP2) en ik weet dat ze zelf niet over snel internet beschikken bied ik het vaak zelf aan... Kleine moeite en zeker met een getweakt modem
aagrh... dat is strontvervelend. Vorige week had ik dat 1 dag lang... echt niet fijn, plus dat het met 22 graden ook nog eens frisjes is.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Het is daar ook altijd meteen een hoosbui he!?![]()
Nooit eens even een miezer die de hele dag aanhoudt...![]()
Je hebt wel humor papier...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik bied dat ook graag aan aan leuke meiden. Weet ik zeker dat ze een paar dagen blijven![]()
Wassen, strijken, solliciteren, afwassen, stofzuigen, koffie slurpen op een terras, bezoek ontvangen...quote:
Daar gaan we de hele dag op wachten.quote:
Daar laat ze ons dan voor in de steek.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wassen, strijken, solliciteren, afwassen, stofzuigen, koffie slurpen op een terras, bezoek ontvangen...![]()
joh, ik roep maar wat...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Op een terras? Nou.. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is de lucht angstaanjagend donker.
Oh hehe.quote:
Ja schandalig! Ik heb zelf gehoord dat sommige mensen ons minder belangrijk vinden dan een week in t ziekenhuis!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar laat ze ons dan voor in de steek.
dat heb ik ook gelezen idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wassen, strijken, solliciteren, afwassen, stofzuigen, koffie slurpen op een terras, bezoek ontvangen...![]()
Een verrader! Pak de fakkels en hooivorken!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja schandalig! Ik heb zelf gehoord dat sommige mensen ons minder belangrijk vinden dan een week in t ziekenhuis!![]()
![]()
Same here. En van het weekend schijnt het 18 graden te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Zoeen matig weer hier. Als de lente/zomer maar terugkomt voor het weekend!
Een ketter heet dat toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een verrader! Pak de fakkels en hooivorken!!![]()
![]()
![]()
![]()
pek en veren d'r over...quote:
Euhm. Ik heb het maar weer half gevolgd. Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja maar in dit geval is het toch geen ketter?![]()
hmmquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm. Ik heb het maar weer half gevolgd. Ik zou het niet weten.
Maak er maar een verraketter van.
Of nog erger....quote:
Op zich is er niets mis met thee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:40 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Of nog erger....
Een Thee-straf!![]()
Das idd zeer snel...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
Klaar! Recordtijd!
Paupers van de fontys hadden een vervangende opdracht geregeld.. ga ik die maar eens maken!
hmmm..; een opstel schrijvenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd zeer snel...![]()
Wat moet je nu doen dan?
Jup! Snel hequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat is snel.
Niet zo lastig zegt ie dan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmmm..; een opstel schrijven
haha.. nee een nieuw productconcept bedenken. Daar een miniprojectje over maken. Prijs- distribitutie- en productbeleid opzetten, branchevergelijkingen maken, markt segmenteren, klein marktonderzoekje doen..
allemaal niet zo lastig dus..
HWquote:
Dat bedenken is idd het lastigste.. maar de rest staat mooi in mijn boek! Ik ga even koffie halen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo lastig zegt ie dan...![]()
Ik ben niet bepaald creatief, dus dat zou echt niets voor mij zijn...![]()
Niettemin succes ermee!!![]()
Jot. Redelijk levend.quote:
Middag H-W!quote:
Heb al gegeten!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Hebben jullie allemaal al gegeten/gepauzeerd?
Ik ben net wakkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Bohquote:
Yepquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga nu even een krantje lezen en tosties eten!![]()
ik zie jullie zo wel weer in topic 52!
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
Uitslapen is zó 2006.
Whehe iemand de film Office Space gezien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
De printer doet niet wat ik wil. Iemand die een moker heeft?
Is dat een horrorfilm over mensen etende copiers en printers?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe iemand de film Office Space gezien?![]()
Neequote:Op dinsdag 3 april 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een horrorfilm over mensen etende copiers en printers?![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Hm, nee. Leg uit.
Maar de grap snap je alleen als je de film gezien hebt. Toffe film trouwensquote:Peter Gibbons, thanks to a hypnotic suggestion, decides not to go to work at the same time his company is laying people off. When layoffs affect his two best friends, they conspire to plant a virus that will embezzle money from the company into their account.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Ohhhw wacht. Ja die heb ik gezien! Is die niet met Jennifer Aniston.
Ik kijk vanavond thuis evenquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
http://www.cubeslacker.com/content/view/16/31/
Oja, goed ideequote:
Is het nu de bedoeling dat je overal op kliktquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.cubeslacker.com/content/view/16/31/
Alleen geluid. Helemaal geweldig (als je de film gezien hebt)quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:46 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Is het nu de bedoeling dat je overal op kliktZie geen filmpje
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:48 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom zijn jullie nog niet in topic 52.. ik heb toch echt een half uur pauze gehad..![]()
Hmz... Okéquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen geluid. Helemaal geweldig (als je de film gezien hebt)
quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
Het is alweer 2 uur. Tijd vliegt.
Schiet lekker op he kuukquote:
Klaarwakker.quote:
en vanwaar danquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:27 schreef sararaats het volgende:
helleuh
voortaan spreek je me aan met Belgisch Zotteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |