dat heb ik ook gelezen idd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:14 schreef OA het volgende:
[..]
Wassen, strijken, solliciteren, afwassen, stofzuigen, koffie slurpen op een terras, bezoek ontvangen...![]()
Een verrader! Pak de fakkels en hooivorken!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja schandalig! Ik heb zelf gehoord dat sommige mensen ons minder belangrijk vinden dan een week in t ziekenhuis!![]()
![]()
Same here. En van het weekend schijnt het 18 graden te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
Zoeen matig weer hier. Als de lente/zomer maar terugkomt voor het weekend!
Een ketter heet dat toch?quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een verrader! Pak de fakkels en hooivorken!!![]()
![]()
![]()
![]()
pek en veren d'r over...quote:
Euhm. Ik heb het maar weer half gevolgd. Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja maar in dit geval is het toch geen ketter?![]()
hmmquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm. Ik heb het maar weer half gevolgd. Ik zou het niet weten.
Maak er maar een verraketter van.
Of nog erger....quote:
Op zich is er niets mis met thee!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:40 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Of nog erger....
Een Thee-straf!![]()
Das idd zeer snel...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef TIM-846 het volgende:
Klaar! Recordtijd!
Paupers van de fontys hadden een vervangende opdracht geregeld.. ga ik die maar eens maken!
hmmm..; een opstel schrijvenquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd zeer snel...![]()
Wat moet je nu doen dan?
Jup! Snel hequote:Op dinsdag 3 april 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat is snel.
Niet zo lastig zegt ie dan...quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hmmm..; een opstel schrijven
haha.. nee een nieuw productconcept bedenken. Daar een miniprojectje over maken. Prijs- distribitutie- en productbeleid opzetten, branchevergelijkingen maken, markt segmenteren, klein marktonderzoekje doen..
allemaal niet zo lastig dus..
HWquote:
Dat bedenken is idd het lastigste.. maar de rest staat mooi in mijn boek! Ik ga even koffie halen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet zo lastig zegt ie dan...![]()
Ik ben niet bepaald creatief, dus dat zou echt niets voor mij zijn...![]()
Niettemin succes ermee!!![]()
Jot. Redelijk levend.quote:
Middag H-W!quote:
Heb al gegeten!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Hebben jullie allemaal al gegeten/gepauzeerd?
Ik ben net wakkerquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Bohquote:
Yepquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:07 schreef TIM-846 het volgende:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga nu even een krantje lezen en tosties eten!![]()
ik zie jullie zo wel weer in topic 52!
Ja eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:12 schreef JDude het volgende:
Uitslapen is zó 2006.
Whehe iemand de film Office Space gezien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:18 schreef Kuukske het volgende:
De printer doet niet wat ik wil. Iemand die een moker heeft?
Is dat een horrorfilm over mensen etende copiers en printers?quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe iemand de film Office Space gezien?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |