Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Als je staat te douchen wel.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef MPG het volgende:geduld is een schone zaak
Kun je dan niet even een kwartiertje zonder???
Dat is dan wel weer puickquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:02 schreef eer-ik het volgende:
wiki is geupdate.
Ja he, daar zorg ik dan wel weer voorquote:
Daarom is hij ook mijn mede-wiki-masterquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een functie die weggelegd is voor louter puick volk
Je hebt een naam-topicquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
het wachten is voorbij...![]()
puik TT....![]()
Naamtopicsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
het wachten is voorbij...![]()
puik TT....![]()
Het hoeveelste koffie-SC naamtopic is dit eigenlijk... 25 is er iig ook eentjequote:
uiteraard ook met jazzquote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga m'n luiken sluiten
Welteruste allemaal
Je hebt wel de slechte gewoonte om steeds te komen als iedereen gaat pitten hequote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
Ja daar is deze koffiegebruiker weeer, ik zal er wel nooit meer vanaf komen ook.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat koffie bij mij dient als ontbijt, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Zolang ik er maar van geniet, geniet ik volop van mijn leven.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:21 schreef Sander170 het volgende:
Ja daar is deze koffiegebruiker weeer, ik zal er wel nooit meer vanaf komen ook.![]()
Gebeurt vaak genoeg dat koffie bij mij dient als ontbijt, maar er zijn ergere dingen in het leven.
Zolang ik er maar van geniet, geniet ik volop van mijn leven.![]()
truste, veel succes en veel plezier morgenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:20 schreef eer-ik het volgende:
He, ik ga m'n luiken sluiten
Welteruste allemaal
Nee, zodra ik mijn pc aanzet en ik ga naar Fok!quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Maar het lijkt erop dat jij steeds komt als velen weggaan!
misschien die pc eens eerder aanzwengelen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, zodra ik mijn pc aanzet en ik ga naar Fok!
En ik wil juist gezellig met jullie praten, gaan jullie er opeens allemaal massaal vandoor.![]()
Dit flikken jullie me nou elke dag ><
Preciesquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
misschien die pc eens eerder aanzwengelen?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dat jullie als koffie fanaten wat meer koffie rond dit tijdstip zouden drinken,quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zouden we kunnen doen, ware het niet dat de meesten van ons de dag weer vroeg beginnen en dan toch iets van slaap gehad willen hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:35 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie als koffie fanaten wat meer koffie rond dit tijdstip zouden drinken,
dat jullie dan wat langer hier kunnen blijven, ik blijf netjes wakker en jullie gaan weg !
Blijven jullie maar eens een keertje op, en daarbij ik heb ook nog een leven buiten Fok!.![]()
Welterusten Tim Fritsquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wij slapen buiten Fok!.
Speaking of wich:
Ik ga onder zeil!
Ik slaap ook buiten Fok!.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
En wij slapen buiten Fok!.
Speaking of wich:
Ik ga onder zeil!
laatst nog tot 2:30 op geweest... verrekte deadlines... ik ben blij als ik doordeweeks een beetje slaap krijg, in het weekend doe ik al bijna zonderquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik slaap ook buiten Fok!.![]()
En daarbij ben ik er ook nog eens vroeg uit hoor, zonder moeite, ja wel met koffie uiteraard.![]()
Blijf gewoon een keertje op, al is het tot 1:25.![]()
Ik ook, en daar hou ik juist van.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:44 schreef MPG het volgende:
[..]
laatst nog tot 2:30 op geweest... verrekte deadlines... ik ben blij als ik doordeweeks een beetje slaap krijg, in het weekend doe ik al bijna zonder
Whaha, komt me bekend voor, maar dan met een studieboekquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG....ben ik gewoon in slaap gevallen achter mijn pc......dit is echt en teken dat ik naar bed moet...
![]()
![]()
...welterusten allemaal en tot morgen vroeg....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaap doordeweek meestal een uurtje of 6, van 1 tot 7quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ook, en daar hou ik juist van.![]()
Dat is de reden dat ik er nu ben, lekker laat in de nacht tot aan de ochtend !
En daarbij heb ik aan een aantal korte uurtjes slaap voldoende, ik weet niet hoeveel jullie slapen ????
In het weekend, doe eens een kleine schatting van je uurtjes slaap ????quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik slaap doordeweek meestal een uurtje of 6, van 1 tot 7
in het weekend minder...
Dat wisselt nog al eens, meestal tussen de 3 en de 5.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
In het weekend, doe eens een kleine schatting van je uurtjes slaap ????
Ik dus ook, en ik voel me er goed bij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wisselt nog al eens, meestal tussen de 3 en de 5.
Nou ik neem er over een paar minuten nog één.quote:Op dinsdag 3 april 2007 01:00 schreef MPG het volgende:
Koffie help t inderdaad prima, maar ik merk dat ik toch niet op veel minder slaap moet gaan zitten... dan vallen overdag de luiken soms kort toe...
Maargoed, ik ga nu dus slapen, morgen om 7 uur neem ik weer een bakkie![]()
goedemorgen boem.....quote:Op dinsdag 3 april 2007 07:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen iedereen!!!! Maak er een fijne dag van![]()
K ga nu naar stage fietsen, dus ben om kwart over 8 ofzo wel terug![]()
Hallo. Ik hoor net dat jij koffie hebt.quote:
Klopt. Kopje hebben?quote:
Lekker,quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Hi eer. Hoe is het?
Nou, ik voel me niet 100%. Maar dat zijn vast opstartissues.quote:
ah, opstartissues, komt me bekend voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik voel me niet 100%. Maar dat zijn vast opstartissues.
Staat wel weer tegenover dat je er maar 3 hebt vandaagquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Ja ook dat nog.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef OA het volgende:
is een Franse jongens naam.
De betekenis van de naam is `Die als God is`.
Dat is echt zoeen naam die je als ouders beter niet aan je kind kan geven...quote:
Deze week. Ja, klopt. Maar wel 3 lange dagen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat wel weer tegenover dat je er maar 3 hebt vandaag![]()
ah, wat voor straf staat 'm te wachten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:16 schreef OA het volgende:
eer-ik, ik heb de dader trouwens gevonden...![]()
degene die de paashaas onthoofd heeft dus...maar goed, hij komt pas vanmiddag...
Kuuk, 't gaat echt niet 100% he..quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Deze week. Ja, klopt. Maar wel 3 lange dagen.
Dag he!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, ik moet weer naar school, tentamens liggen weer te wachten
succes!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:36 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, ik moet weer naar school, tentamens liggen weer te wachten
Nah ik ben ook wel redelijk druk @ work. Maar het had beter kunnen gaan jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kuuk, 't gaat echt niet 100% he..
Normaal ben je veel opgewekter nu...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |