Als de meivakantie niet bestaat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen volgende week. Deze week moest ik rustig aan doen van dokter.![]()
![]()
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?![]()
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties inquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de meivakantie niet bestaat wel.![]()
Nou.. we zijn wel gesloten met Pasen en Goede Vrijdag. Maar vakantie hebben de studenten niet. Dus vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!![]()
oei oja.. overheen gelezen. Ik vertelde al dat ik dizzy was ..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.![]()
Ik vind het ook wel ideaal dat mijn zomervakantie een keer in juni begint. Wanneer hangt af van mijn prestaties dit blok.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties in. Ideaal.
Pff.. ik moet gewoon aantreden vrijdag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. we zijn wel gesloten met Pasen en Goede Vrijdag. Maar vakantie hebben de studenten niet. Dus vandaar dat ik het vraag.
En tsja, die paaseitjes. Euh. Van mij mag mijn collega ze allemaal opeten hoor. Volgens mij zijn het aldi paaseitjes
nog niet het is net 4 uur geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah weer bijna etenstijd? Gisteren werd het bij mij trouwens ook kip.
oeh.. pijnlijk...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een beruchte verhalen.. had een blinde darm die op knappen stond dus die moest er even uit, best pijnlijk.![]()
Maar ben er nu vanaf en heb een heel stoerlitteken.
![]()
![]()
Jij ook beterschap en smakelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oei oja.. overheen gelezen. Ik vertelde al dat ik dizzy was ..Zal maar eens koffie gaan halen dan..
Beterschap dan!
Als ik daar iets in overvloed kreeg daar was het wel koffie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
oeh.. pijnlijk...![]()
Gelukkig gaat alles weer goed met LL!!![]()
Mag je wel koffie drinken?!![]()
Cafeïne-kuur?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ik daar iets in overvloed kreeg daar was het wel koffie.
Kreeg 2x een volle kan per dag.![]()
Dan is er iig goed voor je gezorgd!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Nee, te vroeg gewekt worden.quote:
Het was zeker vroegquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, te vroeg gewekt worden.![]()
Kwam je broer nog tegen trouwens. Scheldend en wel in het ziekenhuis.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulksquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Het was zeker vroeg
Voor de buitenstaanders, mijn broer werkt in dat ziekenhuis
In plaats daarvan krijg ik visioenen van iemand die beroepsmatig een beetje scheldend over de gangen loopt (en verder niks zinnigs doet, behalve koffiequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulks![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey, dan is het duidelijk. Ik zag jouw broer al liggen op een ziekenhuisbed, niet tevreden en dan maar een beetje schelden endezulks![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In plaats daarvan krijg ik visioenen van iemand die beroepsmatig een beetje scheldend over de gange loopt (en verder niks zinnigs doet, bahalve koffie drinknen natuurlijk)
Hoe is het?quote:
Hee Kuukskequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Hi eMPeG.
Papier!!quote:
Goedquote:
Yep!quote:
Mja beetje slap, maar dat trekt vast wel bij. En ik ben voor de verandering druk aan het werk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
GoedMoet alleen nog wat dingetjes doen hierzo.
Met jou?? Beetje ziekjes?
Ja. Heb ik ook. Maar niet voor die Hi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
Hee Kuukske![]()
Ik d8 dat jij een allergie voor Hi en KPN had![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook. Maar niet voor die Hi.
Goed bezig papier.. restecp!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!
Kan nu weer koffieëntussen het werken door. Thuis is het bijna een full-time baan.
![]()
Maar ik moest er gisteren natuurlijk ff bij zijn![]()
Papier, jij hebt toch zo je adresjes waar sneller inet aanwezig is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep!
Kan nu weer koffieëntussen het werken door. Thuis is het bijna een full-time baan.
![]()
Maar ik moest er gisteren natuurlijk ff bij zijn![]()
Eetse Kuuk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga mijn bammetjes er eens bij pakken. Pauze tijd.
Ja.. je zit dus bij van Leest.. maar wat doe je daar eigenlijk??quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
Zo heb ik toch maar weer even mooi 3 postertjes gemaakt !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |