hmmmm, strafmaatregel...quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, wat voor straf staat 'm te wachten?
Ik zou 'm hard aanpakken iig
oeh..een onaangekondigde brandoefening!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:52 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Nog 10 minuutjes, dan ga ik de ontruimingsknop indrukken
Hier staat een enorme doos paaseieren op het kastje.quote:
Papier!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen deze slechte morgen.
Ik heb nog steeds geen kenteken van mn auto dus stond ik vanochtend voor niks bij de garage.(ik dacht gecombineerd met een kleine beurt hebben ze toch nog wat te doen kan ik ondertussen verder gaan met zoeken, maar nee hoor, zorg eerst maar voor een kantekenbewijs en maak daarna maar weer een nieuwe afspraak)
Any way, heb ik iets gemist?![]()
JJ! Gefeliciteerd met je naam topic!![]()
Zit nu pas aan mn eerste bak koffie![]()
Is gisteravond het 50-feestjenog uit de hand gelopen?
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen deze slechte morgen.
Ik heb nog steeds geen kenteken van mn auto dus stond ik vanochtend voor niks bij de garage.(ik dacht gecombineerd met een kleine beurt hebben ze toch nog wat te doen kan ik ondertussen verder gaan met zoeken, maar nee hoor, zorg eerst maar voor een kantekenbewijs en maak daarna maar weer een nieuwe afspraak)
Any way, heb ik iets gemist?![]()
JJ! Gefeliciteerd met je naam topic!![]()
Zit nu pas aan mn eerste bak koffie![]()
Is gisteravond het 50-feestjenog uit de hand gelopen?
De n00b dankt u voor de samenvattingquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!![]()
Vervelend van je auto...![]()
Niets zoveel gemist hoor... lees even een aantal posts terug, vorige pagina ws, daar staat een sublieme samenvatting van het complete vorige topic!!!![]()
![]()
[KOFFIE SC #51] Waar we op JJ wachten (op naar de 100!) <--- daar dus...![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijn![]()
We kunnen nu wel een afterparty houden ter ere van mijn 1600e post!![]()
Feliquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede vraag versnipperaar .. kon gisteren ook niet bij het feestje zijn![]()
We kunnen nu wel een afterparty houden ter ere van mijn 1600e post!![]()
Ik ook!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Party!!!
![]()
Ik ga meteen mijjn 2e kop koffie halen![]()
![]()
ik mijn eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 10:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Party!!!
![]()
Ik ga meteen mijjn 2e kop koffie halen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo ik ben ook weer terug. Net ff naar de Media Markt geweest (want ja, ik ben toch niet gek!) en een externe HD van 500 Gig gekocht!Kan ik eindelijk mijn pjoeter een beetje opruimen en zorgen dat 'ie weer snel wordt!
Wat moet er met je gebeuren wil je naar huis gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik wacht nog even.
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met al die pijntjes ben je al ziek. Hop! Naar huis!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!
Ziek zijn @ werk schiet echt voor geen meter op...![]()
![]()
Môgge/middagquote:
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goedquote:
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook.Het kost veel meer moeite,
levert geen plezier
en/of extra salaris op.
Je baas gaat echt niet op z'n (haar
in mijn geval) knieën als je blijft met koorts. Gewoon naar huis gaan dus.
![]()
Tim, wat voor stage doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukvoor je eigen best wil
![]()
Loop stage bij vanLeest op de afdeling marketing op het hoofdkantoor in Eindhoven! Gezellig hequote:
Natuurlijk!quote:
Ah weer bijna etenstijd? Gisteren werd het bij mij trouwens ook kipquote:
Zeker!quote:
ja, wel zo handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goed)
Wat een beruchte verhalen.. had een blinde darm die op knappen stond dus die moest er even uit, best pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Waar ben je geweest??
Er gaan verhalen de ronde dat je in het ziekenhuis hebt gelegen...![]()
waaraan heb jij dat verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 weken vrij dus ben er weer full time..![]()
![]()
Ja, verschrikkelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |