Wat moet er met je gebeuren wil je naar huis gaan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik wacht nog even.
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met al die pijntjes ben je al ziek. Hop! Naar huis!
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, gewoon richting huis vertrekken!!
Ziek zijn @ werk schiet echt voor geen meter op...![]()
![]()
Môgge/middagquote:
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goedquote:
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook.Het kost veel meer moeite,
levert geen plezier
en/of extra salaris op.
Je baas gaat echt niet op z'n (haar
in mijn geval) knieën als je blijft met koorts. Gewoon naar huis gaan dus.
![]()
Tim, wat voor stage doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel weten.. Daag Kuukvoor je eigen best wil
![]()
Loop stage bij vanLeest op de afdeling marketing op het hoofdkantoor in Eindhoven! Gezellig hequote:
Natuurlijk!quote:
Ah weer bijna etenstijd? Gisteren werd het bij mij trouwens ook kipquote:
Zeker!quote:
ja, wel zo handigquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeden.. euh... dag (zit ik altijd goed)
Wat een beruchte verhalen.. had een blinde darm die op knappen stond dus die moest er even uit, best pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Waar ben je geweest??
Er gaan verhalen de ronde dat je in het ziekenhuis hebt gelegen...![]()
waaraan heb jij dat verdiend?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 weken vrij dus ben er weer full time..![]()
![]()
Ja, verschrikkelijk!quote:
Als de meivakantie niet bestaat wel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen volgende week. Deze week moest ik rustig aan doen van dokter.![]()
![]()
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Bestaat paasvakantie nog?
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
je had je duidelijk overwerkt/gestudeerd?![]()
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties inquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de meivakantie niet bestaat wel.![]()
Nou.. we zijn wel gesloten met Pasen en Goede Vrijdag. Maar vakantie hebben de studenten niet. Dus vandaar dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
vandaar die grote doos paaseieren op jouw kantoortje!![]()
oei oja.. overheen gelezen. Ik vertelde al dat ik dizzy was ..quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie vorige bladzijde. Blindedarmontsteking.![]()
Ik vind het ook wel ideaal dat mijn zomervakantie een keer in juni begint. Wanneer hangt af van mijn prestaties dit blok.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verwarrend. Nouja.. ik plan zelf mijn vakanties in. Ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |