Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
bekend...quote:Op maandag 2 april 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee ik had nogal wat moeite met statistiek enzo.
Gratuliere!quote:
statistiek? Blij dat ik die onzinnooit gehad heb... Word hier wel doodgegooid met stochastiekquote:
Klinkt ook als iets wat ik niet zou begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
statistiek? Blij dat ik die onzinnooit gehad heb... Word hier wel doodgegooid met stochastiek![]()
Stochastiek gaat verder dan statistiek, ook met kansrekening enzo, maar als extraatje is alles ook nog eens tijdsafhankelijkquote:Op maandag 2 april 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt ook als iets wat ik niet zou begrijpen.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een nieuwe! Lees de OP en kom maar terug met het resultaat
Das toch niets nieuws...quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik heb HONGER!
Ik heb geen brood mee vandaag. Ik ga zo ff dure luxebroodjes halen. Heb ik ondertussen wat gemist?
(behalve ontboezemingen van Fok!kende en frauderende studenten?)
![]()
Ohwja kansrekening was ik ook zo slecht in.quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stochastiek gaat verder dan statistiek, ook met kansrekening enzo, maar als extraatje is alles ook nog eens tijdsafhankelijk![]()
Whehe. Slecht hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens nog bijles gehad van de niet onaantrekkelijke economiedocente die net vers van de opleiding kwam. Helaas moet ik bekennen dat ik het vak vervolgens nog gehaald heb ook.
Was dat vanwege het begrijpen van het vak of vanwege "andere kwaliteiten"quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens nog bijles gehad van de niet onaantrekkelijke economiedocente die net vers van de opleiding kwam. Helaas moet ik bekennen dat ik het vak vervolgens nog gehaald heb ook.
My bad!quote:Op maandag 2 april 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft zich hier eerder laten zien hoor...![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Complimenten voor de wiki-fixer btw![]()
Als wiki-master wilde ik net de link naar deze erin zetten, stond hij er al
Heul niet!quote:
Het geeft niet hoorquote:
Veel plezier.quote:
Zou JJ weer eens een topic kunnen openen dan...quote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Bijna bij de 50.
Met een OP die louter uit smilies bestaatquote:Op maandag 2 april 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Wie weet.
Als ik mijn pauze neem vanmiddag, ga ik eens die topics over jouw tuin in Indonesia lezen!quote:Op maandag 2 april 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zou zomaar kunnen, ik heb in ieder geval geen aspiraties
Ik wou het zelf niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Met een OP die louter uit smilies bestaat.
da's leuk te horen..quote:Op maandag 2 april 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik mijn pauze neem vanmiddag, ga ik eens die topics over jouw tuin in Indonesia lezen!
Dan ga je daar toch een nieuw topic over maken? Nadat ik de huidige gelezen heb lmd. Interessante ommekeer lijkt het me wel!quote:Op maandag 2 april 2007 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's leuk te horen..
allang geen update meer trouwens
jah, ik moest er zeker weer eens tijd aan besteden ja.. binnenkort moet het toch lukken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch een nieuw topic over maken? Nadat ik de huidige gelezen heb lmd. Interessante ommekeer lijkt het me wel!
jah, positief gezien inderdaad correct.quote:Op maandag 2 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Nou dan heb je in ieder geval kans op een 5.
Cijferadministratie is teh pwn.quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, positief gezien inderdaad correct.
tenzij de eerste helft het 'simpele' gedeelte met meerkeuzevragen is...quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, positief gezien inderdaad correct.
Hm, inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
tenzij de eerste helft het 'simpele' gedeelte met meerkeuzevragen is...![]()
dan heb je kans op 40/60 verdeling vd punten...![]()
Goodie. Vertel er maar eens wat over.quote:
Even goed hard zitten chillen met d'r buiten in de zon en zulks.quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goodie. Vertel er maar eens wat over.
Pas maar op voor SOA's dan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
wat een tyfus PC's staan hier op school zeg
Voor 't eerst dit jaar dat ik in de mediatheek kom op school
Alles is vernieuwd en het is van kut naar kut gegaan
Hoe herkenbaar...quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
wat een tyfus PC's staan hier op school zeg
Voor 't eerst dit jaar dat ik in de mediatheek kom op school
Alles is vernieuwd en het is van kut naar kut gegaan
goed hequote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Hé goed bezig met je .gif.
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschotenquote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
tot vanmiddag
Wel op de stof concentreren he, en niet op de klasgenote![]()
![]()
![]()
Loeder!quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed he
Ik leer het wel.
leer ik in elk geval nog wat![]()
[..]
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschoten
Had ze niets aan dan...quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschoten
Deze zien er best netjes uit, maar er staat windows op en dat netwerk wat hier draait (intern ROC netwerk) is apetraagquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...![]()
Wij hadden eerst 5 supersnelle pc's staan op 3500 studenten...![]()
Toen werd er verbouwd omdat dat 1 pc per 700 studenten "ietsjes" te weinig was...![]()
Na de vakantie stonden er ineens 50 pc's ofzo...op de kop getikt in de prehistorie...
![]()
quote:
Note de PI.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef BrandX het volgende:
even een niet zo gracieuse tvp, om direct weer te verdwijnen in mijn handboeken
voor iedereen
Nog steeds niet af, uit je post opmakende?quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef BrandX het volgende:
even een niet zo gracieuse tvp, om direct weer te verdwijnen in mijn handboeken
voor iedereen
Ik merk het ook. Ik heb voor de gelegenheid een overhemdachtig shirt met korte mouwen aan. Iedereen kijkt naar mij!quote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wel wat.
Maar 't is zonnig buiten he
Ik ben nogal snel afgeleid
Gisteren op het terras werd het ook aardig warm in m'n zwarte t-shirtje.quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had trouwens ook wel wat anders aan kunnen trekken
't is apeheet in die zon![]()
![]()
haha, ik heb een donkerblauw met witte polo aanquote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik merk het ook. Ik heb voor de gelegenheid een overhemdachtig shirt met korte mouwen aan. Iedereen kijkt naar mij!![]()
![]()
Ik heb met dit weer altijd "medelijden" met de kantoormannetjes die in pak moeten verschijnen....quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had trouwens ook wel wat anders aan kunnen trekken
't is apeheet in die zon![]()
![]()
haha, idd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer altijd "medelijden" met de kantoormannetjes die in pak moeten verschijnen....![]()
Zonnig weer vraagt toch om licht en fleurig? Waarom zwart?quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren op het terras werd het ook aardig warm in m'n zwarte t-shirtje.
Ik ben wel een kantoormannetje....quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Weer een reden om geen kantoormannetje te worden
ik zit trouwens de hele tijd op alt+r te drukken ipv F5
Baggerwindows
Dan is het prima toch.quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel een kantoormannetje....![]()
Maar er heerst hier geen dresscode...Ik heb gewoon een lange broek en een polo aan vandaag!
![]()
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Meer had ik niet meer schoon bij JDude liggenquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonnig weer vraagt toch om licht en fleurig? Waarom zwart?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....![]()
Mensen die hun woorden en/of zinnen niet afmaken...![]()
Zei hij niet copier?quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Nee, want hij stopte bij de kopieermachinequote:
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef lavAzza het volgende:
Lekker zo'n cappuccino!
stimorol zekerquote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.
Wheheh. Lekker zomers toch?quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
en nu zit hier iemand volgas de lambada te luisteren.
Ik moet snel weg van deze school
gelukkig hoef ik hier nog maar 7 dagen te zitten dit jaar.
Jepquote:
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
M'n moeder zegt ook altijd: mag ik even achter de comp?
NEE, EEN COMP BESTAAT NIET!!!1
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimtequote:
Ah, dat was het.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef crossover het volgende:
Ik heb een massage nodig!! Wie komt m'n schouders masseren? [afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...) maakt nooit d'r zinnen af...
![]()
Zegt ze bijvoorbeeld: ik moet nog boodschappen...![]()
Ja, boodschappen wat??? doen, krijgen???
goed bezig 14quote:
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimte
Of in de bus ofzo
Knettertje irritant is dat.
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakjequote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is wel een jammerlijk minpunt aan die kauwgom inderdaad.
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakje
wachten.quote:
Daar koop ik altijd hubba bubba voorquote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pakquote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het prima toch.
Ik wil best in pak rondlopen, maar niet met dit weer
lange broek + polo is prima imo
quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pak
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wachten.
Dadelijk nog even wat stof doornemen
Denk dat ze wel bijna klaar is, en ik moet om 15:00
Lekker ook weer, ik zou om 13:00 een afspraak hebben met die griet die de school bestuurt
Maar ze is ziek
Lekker dat ze dat even meldt
Gelukkig heb ik die chick bij me
Ja he?quote:
Verbastering die ooit eens een keer, in een ver verleden in een of ander koffietopic @ Fok? dacht ik?quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?
Dusdanig dat ik er mijn zomerse outfit van heb aangetrokken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.
Ah, dat vind ik wel een goeie tip.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb even pauze
Hoe ging je tentamen?
uiteraard zou ik dan niet lopen, maar gewoon rollend met deze stoelenquote:Op maandag 2 april 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.
Sjiek!quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard zou ik dan niet lopen, maar gewoon rollend met deze stoelen
Da's nog wel te overzien.quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.
Was wel 1 vraag vergeten, dacht dat ik 'm later nog wel zou invullen. Maar op 75 vragen valt dat ook wel mee.
Nee.. ik vul haar gewoon aan, maar dan krijg ik meestal een zeer glazige blik...quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg hoor, ben je wel eens uit je slof geschoten tegen d'r?
Word de klikspaan er dan ook uitgegooid?quote:Op maandag 2 april 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.
Natuurlijk niet. Die wordt later op het schoolplein in elkaar getimmerdquote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word de klikspaan er dan ook uitgegooid?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.. ik vul haar gewoon aan, maar dan krijg ik meestal een zeer glazige blik...![]()
75 vragen ja? Multiplegok mag ik toch hopen he?!quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.
Was wel 1 vraag vergeten, dacht dat ik 'm later nog wel zou invullen. Maar op 75 vragen valt dat ook wel mee.
Sowieso, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Dat lopen met dit weer...
Is niet uit te houden joh...
Ik wil ook multiplegok tentamensquote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
75 vragen ja? Multiplegok mag ik toch hopen he?!
Een 3 uurs tentamen bij ons is meestal ongeveer 5 open vragen ofzo
quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof je met haar samen kwik, kwek en kwak nadoet
quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sowieso, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Wat is het nut van multiple choice vragen bij een exact vak?quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil ook multiplegok tentamens
Tyfus open scheikunde vragen
zoiets ja...quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof je met haar samen kwik, kwek en kwak nadoet
stoelen met wieletjes roeleren de pan uit 14quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dat er geen motortje op deze stoelen zit, anders zou ik er ook meer naar huis gaan
Je kunt ook TE lui zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dat er geen motortje op deze stoelen zit, anders zou ik er ook meer naar huis gaan
.gif.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
stoelen met wieletjes roeleren de pan uit 14
Gaat 't daarom?quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is het nut van multiple choice vragen bij een exact vak?
Nou.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nu 16 posts op deze pagina staan
gut wat heb ik het weer druk
makkelijk scorenquote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik niet?quote:
Je mag voor mij wel een probleemverhelderend gesprek voeren.. moet ik woensdag inleveren en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doenquote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nu 16 posts op deze pagina staan
gut wat heb ik het weer druk
Ja ik kan wel bezig blijven.quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, vergeet iemand anders het wel he
Kom maar door met dat dingquote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel een probleemverhelderend gesprek voeren.. moet ik woensdag inleveren en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen
Ik kan natuurlijk ook gewoon een script verzinnen en het door iemand laten inspreken
Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Postenquote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh idioot, die zou dan al lang gesmolten zijn in de niet-gekoelde DHL wagensquote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamenquote:Op maandag 2 april 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.
openboektentamens roeleren de pan uitquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamen.
Waarom haal je de rest nou wegquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
En meteen heeft er iemand met z'n poten aangezeten natuurlijk...![]()
[afbeelding]
BWOAH!quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Succes!quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
succes, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen met die chickquote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
sorry... ik zal niet meer aan de knoppen zitten...quote:
Open vragenquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Jij krijgt over 2 dagen een giga overload aan chocolaquote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Doe mij ook wat chocola!
is niet mijn bureau hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat een klinisch wit bureau heb je OA.
Ohw, hehe. Okee.quote:
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je cross?
Mooi zo.quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goed
quote:
Goedquote:
Allemaal over op de chocolade dus!quote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik las trouwens in een link in de op dat er in chocolade meer cafeïne zit dan in koffie!
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan meequote:
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker wordenquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan mee
quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker worden![]()
Als ik nou meer groenten ga etenquote:
same herequote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Op je 35ste verjaardag kom je het allemaal weer tegen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
Straks tandarts.
Die heeft lekkere koffie
Ik heb een afspraak om half 4 danwel 4 uur.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.
Ik zie de bui alweer helemaal hangen over 55 minuten.
tandartsquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel ik wel een idee heb hoe jij je meeste calorieën verbrandt JD.
Ja belachelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Probeer het anders met een kunstgebit!quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Je kan hem ook gewoon iets meer betalen zodat ie hem eraf rijdtquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het anders met een kunstgebit!
Ik moet morgenochtend eigenlijk... maar ik ga het verzettenquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet dat 24 uur van tevoren doen, maarja gisteren was het zondag.quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend eigenlijk... maar ik ga het verzetten![]()
ik volgens mij 48.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet dat 24 uur van tevoren doen, maarja gisteren was het zondag.
Anders had ik nu mooi op het terras gezeten.
Heel handig... en nu?quote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht, ik ga op de fiets naar de tandarts. Staat m'n fiets weer ergens anders.
quote:
Nee. Open raampjequote:
Ik moet daarna nog boodschappen doen endezulks, dus het wordt toch de auto. Ook al zou ik erg graag lopen hoor met dit weer.quote:
Je kan ook gewoon 2 keer lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Open raampje
[..]
Ik moet daarna nog boodschappen doen endezulks, dus het wordt toch de auto. Ook al zou ik erg graag lopen hoor met dit weer.
Mits zaag.quote:
kan geregeld wordenquote:
papiermaestroquote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lalaaaa
Trallalaaaaa
Tadaa lalaaaa
laladadaaaa![]()
Trala lalalaaaaa
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.quote:
Das niet verkeerd danquote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.![]()
En ik heb net versequote:
Toch wel iets eetbaars he, op je bordjequote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
hier is het maar druk...de afdeling verkoop schuift net ook wat op mijn bordje....
![]()
doe mij ook een bakkiequote:Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik heb net versegekregen.
Moet je iets voor ze verkopen? Is het een platte 19" monitor voor veel te weinig geld? Ik bied 100 euro!quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
hier is het maar druk...de afdeling verkoop schuift net ook wat op mijn bordje....
![]()
Ik gooi er straks 1 in je PM.quote:
papier...quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch wel iets eetbaars he, op je bordje?
ja, een giftig en brandbaar chemisch spulletje....quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Moet je iets voor ze verkopen? Is het een platte 19" monitor voor veel te weinig geld? Ik bied 100 euro!![]()
Doe mij er ook een!!!quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik gooi er straks 1 in je PM.![]()
Nee, we waren even in slaap gevallen met z'n alle.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nog niet vol dit topic?
Nou, anders begin je vast.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
Mijn vingers jeuken om de TT aan te passen
In dat geval, stuur het maar meteen door naar papiermaestro-dudequote:
Ja dan blijf je bezigquote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
Mijn vingers jeuken om de TT aan te passen
Ik kan heel veel hebben. Werkopdrachten, werkschema's, werkinstructies. Alles wat met werk te maken heeft gaat rechtstreeks de versnipperaar in.quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval, stuur het maar meteen door naar papiermaestro-dude
Die weet er wel raad mee
Ik heb hier nog wel wat stapels liggen....quote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben. Werkopdrachten, werkschema's, werkinstructies. Alles wat met werk te maken heeft gaat rechtstreeks de versnipperaar in.![]()
Nou misschien kom ik vnvnd ff kieken dan (ondanks mijn langzame internet). Maarre....quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dan blijf je bezig
We kunnen beter deze snel volblaffen en dan vanavond ons jubileum vieren
Je lijkt JJ wel...quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Nou misschien kom ik vnvnd ff kieken dan (ondanks mijn langzame internet). Maarre....
Koffie-meet????
Dat is inderdad zo besloten. Dit zal dus wel neerkomen op een zondagmiddag in mei of juni gok ik zo 14.gifquote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je lijkt JJ wel...![]()
die raakt ook niet uitgesproken over een koffie-meet!
Ik geloof dat er nu min of meer besloten is om een eventuele meet ruim van tevoren te planneni.v.m. uiterst drukke agenda's van alle koffiërs...
![]()
Zondag 6 mei!quote:Op maandag 2 april 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is inderdad zo besloten. Dit zal dus wel neerkomen op een zondagmiddag in mei of juni gok ik zo 14.gif
Neuh, ik kan wel. Tenzij ik 5 mei knetterzat word. Dan wordt 6 mei een serieus probleem.quote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zondag 6 mei!
Iemand tegen?
Wiezo?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Huu ik haat de tandarts.
Zou zomaar moeten kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zondag 6 mei!
Iemand tegen?
Cool! 14.gif. It's a date.quote:Op maandag 2 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, ik kan wel. Tenzij ik 5 mei knetterzat word. Dan wordt 6 mei een serieus probleem.
T: "Hallo Kuukske. Hoe is het?"quote:
Die bijna gaatjes ken ik inmiddels...quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
T: "Hallo Kuukske. Hoe is het?"
K: "Goed meneer de tandarts".
T:"Zo, trek dat bekkie maar eens open." "Nou. Even met een haakje over je tanden raggen, goh.. dat ziet er uit als een bijna-gaatje. Die gaan we in 2008 opvullen, als dat tenminste moet volgens de rontgenfoto's."
K: "Oh"
T: "Zo, nog even flink in je tandvlees hakken"
K:![]()
T: "Dat was het weer vrouwke."
quote:
Ja en op die rekening staat nu niet alleen controle, want nee. Bij deze geweldige heer is het standaard om niet alleen met een spiegeltje door iemands mond heen te kijken, maar om ook meteen tandsteen enzo te verwijderen. Mijn vorige tandarts deed dat nooit standaard.quote:Op maandag 2 april 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Die bijna gaatjes ken ik inmiddels...![]()
Heb ik al meerdere malen gehad...dus een röntgenfoto...
uitslag... geen gaatje...
![]()
Maar wel ondertussen een rekening a ¤ 10.90 sturen...![]()
Hi JJquote:
JJ!!quote:
Alle specialisten zijn heel erg goed in omzet genereren...quote:Op maandag 2 april 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja en op die rekening staat nu niet alleen controle, want nee. Bij deze geweldige heer is het standaard om niet alleen met een spiegeltje door iemands mond heen te kijken, maar om ook meteen tandsteen enzo te verwijderen. Mijn vorige tandarts deed dat nooit standaard.
My point being; hij zoekt gewoon iets om z'n geld mee te halen.
En daarna reed ik nog bijna een fietser aan bij de rotonde. Bah.
quote:Op maandag 2 april 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Alle specialisten zijn heel erg goed in omzet genereren...![]()
ik wil ookquote:Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Zucht, ik ben er paaseitjes van gaan eten.
6 mei.quote:
Hm, lijkt een beetje op ambtenarij.quote:Op maandag 2 april 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dienstverlening is de grootste hoax aller tijden. Je produceert niks maar je doet "iets" en kan daar geld voor vragen!
Oh ja, tot iemand heel hard NEE! roept hebben we 6 mei de koffie-meet.quote:
Net als spelen in een zeepserie...quote:Op maandag 2 april 2007 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dienstverlening is de grootste hoax aller tijden. Je produceert niks maar je doet "iets" en kan daar geld voor vragen!
paaseitjes? een maand na pasen? Denk je dat er dan nog over zijnquote:
Bij JJ thuis!quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja, tot iemand heel hard NEE! roept hebben we 6 mei de koffie-meet.![]()
Met raclette endezulks 14.gifquote:
Ja, een beetje wit uitgeslagen misschien. Maar dan liggen ze bij de Superbonus bij de AH.quote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
paaseitjes? een maand na pasen? Denk je dat er dan nog over zijn
whehehquote:Op maandag 2 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, een beetje wit uitgeslagen misschien. Maar dan liggen ze bij de Superbonus bij de AH.
Dan ga je naar de jumboquote:Op maandag 2 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ja hee, ik moet toch ook op de kleintjes letten. De AH heeft me net ook weer een rib gekost.
Lekker dichbij! Ik ben voor!quote:
Had gekund, maar de AH lag meer op de route.quote:
Er waren mensen die de optie Koffiebar @ utrecht prefereerden...quote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker dichbij! Ik ben voor!
Maar misschien willen sommigen een iets centralere plek? Utrech? Den Bosch? Leeuwarden?![]()
Hee ja, Leeuwarden. Lekker centraalquote:Op maandag 2 april 2007 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekker dichbij! Ik ben voor!
Maar misschien willen sommigen een iets centralere plek? Utrech? Den Bosch? Leeuwarden?![]()
Als de meet daar is gaan wij onze eigen meet voor koffiërs onder de grote rivieren houden, ergens in Brabant ofzoquote:
Nou vooruit dan maar,quote:
Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou vooruit dan maar,![]()
gaan we naar leeuwarden.
Maar alleen omdat Kuukske zo graag wil
![]()
Ik ook niet...quote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.
Ik vind Den Bosch ook wel goed hoorquote:Op maandag 2 april 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als het in Leeuwarden is, kom ik niet hoor.
Oja, daar ben ik nooit geweest. Althans, niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 2 april 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik vind Den Bosch ook wel goed hoor![]()
Whehehquote:
een week voor mijn verjaardag....quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh ja, tot iemand heel hard NEE! roept hebben we 6 mei de koffie-meet.![]()
Dat zou ik onthouden...quote:Op maandag 2 april 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een week voor mijn verjaardag....![]()
Is dat een hint?quote:Op maandag 2 april 2007 16:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een week voor mijn verjaardag....![]()
Mits slaapplaats, anders moet ik tegen 22:30 ofzo langzaamaan op huis aan 13.gifquote:Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik zeg: Breda, Douwe Egberts cafe. En daarna een ander cafe.
nee hoor...just an info....quote:Op maandag 2 april 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een hint?![]()
*bekijkt spaarbankboekje*
Dat wordt straf, te bepalen door JJquote:
Slapen? Wat is dat?quote:Op maandag 2 april 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits slaapplaats, anders moet ik tegen 22:30 ofzo langzaamaan op huis aan 13.gif
Dt wat je doet nadat de kroegen dichtgaanquote:
Ik ook !quote:Op maandag 2 april 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Hard genoeg gewerkt voor vandaag...![]()
Tot vanavond in het jubileumnummer #50!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |