Ik moet dat 24 uur van tevoren doen, maarja gisteren was het zondag.quote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend eigenlijk... maar ik ga het verzetten![]()
ik volgens mij 48.quote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet dat 24 uur van tevoren doen, maarja gisteren was het zondag.
Anders had ik nu mooi op het terras gezeten.
Heel handig... en nu?quote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht, ik ga op de fiets naar de tandarts. Staat m'n fiets weer ergens anders.
quote:
Nee. Open raampjequote:
Ik moet daarna nog boodschappen doen endezulks, dus het wordt toch de auto. Ook al zou ik erg graag lopen hoor met dit weer.quote:
Je kan ook gewoon 2 keer lopen.quote:Op maandag 2 april 2007 15:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Open raampje
[..]
Ik moet daarna nog boodschappen doen endezulks, dus het wordt toch de auto. Ook al zou ik erg graag lopen hoor met dit weer.
kan geregeld wordenquote:
papiermaestroquote:Op maandag 2 april 2007 15:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lalaaaa
Trallalaaaaa
Tadaa lalaaaa
laladadaaaa![]()
Trala lalalaaaaa
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.quote:
Das niet verkeerd danquote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 15:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ondanks zieke collegae en organisatorische waanzin heb ik het nu wel lekker rustig. Nog niet zo rustig dat ik in de zaon kan gaan zitten, maar je kan niet alles hebben.![]()
En ik heb net versequote:
Toch wel iets eetbaars he, op je bordjequote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
hier is het maar druk...de afdeling verkoop schuift net ook wat op mijn bordje....
![]()
doe mij ook een bakkiequote:Op maandag 2 april 2007 15:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik heb net versegekregen.
Moet je iets voor ze verkopen? Is het een platte 19" monitor voor veel te weinig geld? Ik bied 100 euro!quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
hier is het maar druk...de afdeling verkoop schuift net ook wat op mijn bordje....
![]()
Ik gooi er straks 1 in je PM.quote:
papier...quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch wel iets eetbaars he, op je bordje?
ja, een giftig en brandbaar chemisch spulletje....quote:Op maandag 2 april 2007 15:46 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Moet je iets voor ze verkopen? Is het een platte 19" monitor voor veel te weinig geld? Ik bied 100 euro!![]()
Doe mij er ook een!!!quote:Op maandag 2 april 2007 15:49 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik gooi er straks 1 in je PM.![]()
Nee, we waren even in slaap gevallen met z'n alle.quote:Op maandag 2 april 2007 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
nog niet vol dit topic?
Nou, anders begin je vast.quote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
Mijn vingers jeuken om de TT aan te passen
In dat geval, stuur het maar meteen door naar papiermaestro-dudequote:
Ja dan blijf je bezigquote:Op maandag 2 april 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
Mijn vingers jeuken om de TT aan te passen
Ik kan heel veel hebben. Werkopdrachten, werkschema's, werkinstructies. Alles wat met werk te maken heeft gaat rechtstreeks de versnipperaar in.quote:Op maandag 2 april 2007 16:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval, stuur het maar meteen door naar papiermaestro-dude
Die weet er wel raad mee
Ik heb hier nog wel wat stapels liggen....quote:Op maandag 2 april 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan heel veel hebben. Werkopdrachten, werkschema's, werkinstructies. Alles wat met werk te maken heeft gaat rechtstreeks de versnipperaar in.![]()
Nou misschien kom ik vnvnd ff kieken dan (ondanks mijn langzame internet). Maarre....quote:Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dan blijf je bezig
We kunnen beter deze snel volblaffen en dan vanavond ons jubileum vieren
Je lijkt JJ wel...quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Nou misschien kom ik vnvnd ff kieken dan (ondanks mijn langzame internet). Maarre....
Koffie-meet????
Dat is inderdad zo besloten. Dit zal dus wel neerkomen op een zondagmiddag in mei of juni gok ik zo 14.gifquote:Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
Je lijkt JJ wel...![]()
die raakt ook niet uitgesproken over een koffie-meet!
Ik geloof dat er nu min of meer besloten is om een eventuele meet ruim van tevoren te planneni.v.m. uiterst drukke agenda's van alle koffiërs...
![]()
Zondag 6 mei!quote:Op maandag 2 april 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is inderdad zo besloten. Dit zal dus wel neerkomen op een zondagmiddag in mei of juni gok ik zo 14.gif
Neuh, ik kan wel. Tenzij ik 5 mei knetterzat word. Dan wordt 6 mei een serieus probleem.quote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zondag 6 mei!
Iemand tegen?
Wiezo?quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
Huu ik haat de tandarts.
Zou zomaar moeten kunnenquote:Op maandag 2 april 2007 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zondag 6 mei!
Iemand tegen?
Cool! 14.gif. It's a date.quote:Op maandag 2 april 2007 16:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, ik kan wel. Tenzij ik 5 mei knetterzat word. Dan wordt 6 mei een serieus probleem.
T: "Hallo Kuukske. Hoe is het?"quote:
Die bijna gaatjes ken ik inmiddels...quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
T: "Hallo Kuukske. Hoe is het?"
K: "Goed meneer de tandarts".
T:"Zo, trek dat bekkie maar eens open." "Nou. Even met een haakje over je tanden raggen, goh.. dat ziet er uit als een bijna-gaatje. Die gaan we in 2008 opvullen, als dat tenminste moet volgens de rontgenfoto's."
K: "Oh"
T: "Zo, nog even flink in je tandvlees hakken"
K:![]()
T: "Dat was het weer vrouwke."
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |