Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Postenquote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is het nut van multiple choice vragen bij een exact vak?
Nee joh idioot, die zou dan al lang gesmolten zijn in de niet-gekoelde DHL wagensquote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamenquote:Op maandag 2 april 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.
openboektentamens roeleren de pan uitquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamen.
Waarom haal je de rest nou wegquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
En meteen heeft er iemand met z'n poten aangezeten natuurlijk...![]()
[afbeelding]
BWOAH!quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Succes!quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
succes, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen met die chickquote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
sorry... ik zal niet meer aan de knoppen zitten...quote:
Open vragenquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Jij krijgt over 2 dagen een giga overload aan chocolaquote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Doe mij ook wat chocola!
is niet mijn bureau hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat een klinisch wit bureau heb je OA.
Ohw, hehe. Okee.quote:
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je cross?
Mooi zo.quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goed
quote:
Goedquote:
Allemaal over op de chocolade dus!quote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik las trouwens in een link in de op dat er in chocolade meer cafeïne zit dan in koffie!
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan meequote:
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker wordenquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan mee
quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker worden![]()
Als ik nou meer groenten ga etenquote:
same herequote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Op je 35ste verjaardag kom je het allemaal weer tegen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
Straks tandarts.
Die heeft lekkere koffie
Ik heb een afspraak om half 4 danwel 4 uur.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.
Ik zie de bui alweer helemaal hangen over 55 minuten.
tandartsquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel ik wel een idee heb hoe jij je meeste calorieën verbrandt JD.
Ja belachelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Probeer het anders met een kunstgebit!quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Je kan hem ook gewoon iets meer betalen zodat ie hem eraf rijdtquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het anders met een kunstgebit!
Ik moet morgenochtend eigenlijk... maar ik ga het verzettenquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |