goed bezig 14quote:
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimte
Of in de bus ofzo
Knettertje irritant is dat.
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakjequote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is wel een jammerlijk minpunt aan die kauwgom inderdaad.
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakje
wachten.quote:
Daar koop ik altijd hubba bubba voorquote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pakquote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het prima toch.
Ik wil best in pak rondlopen, maar niet met dit weer
lange broek + polo is prima imo
quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pak
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wachten.
Dadelijk nog even wat stof doornemen
Denk dat ze wel bijna klaar is, en ik moet om 15:00
Lekker ook weer, ik zou om 13:00 een afspraak hebben met die griet die de school bestuurt
Maar ze is ziek
Lekker dat ze dat even meldt
Gelukkig heb ik die chick bij me
Ja he?quote:
Verbastering die ooit eens een keer, in een ver verleden in een of ander koffietopic @ Fok? dacht ik?quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?
Dusdanig dat ik er mijn zomerse outfit van heb aangetrokken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.
Ah, dat vind ik wel een goeie tip.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb even pauze
Hoe ging je tentamen?
uiteraard zou ik dan niet lopen, maar gewoon rollend met deze stoelenquote:Op maandag 2 april 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.
Sjiek!quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uiteraard zou ik dan niet lopen, maar gewoon rollend met deze stoelen
Da's nog wel te overzien.quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.
Was wel 1 vraag vergeten, dacht dat ik 'm later nog wel zou invullen. Maar op 75 vragen valt dat ook wel mee.
Nee.. ik vul haar gewoon aan, maar dan krijg ik meestal een zeer glazige blik...quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg hoor, ben je wel eens uit je slof geschoten tegen d'r?
Word de klikspaan er dan ook uitgegooid?quote:Op maandag 2 april 2007 13:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.
Natuurlijk niet. Die wordt later op het schoolplein in elkaar getimmerdquote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word de klikspaan er dan ook uitgegooid?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.. ik vul haar gewoon aan, maar dan krijg ik meestal een zeer glazige blik...![]()
75 vragen ja? Multiplegok mag ik toch hopen he?!quote:Op maandag 2 april 2007 13:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.
Was wel 1 vraag vergeten, dacht dat ik 'm later nog wel zou invullen. Maar op 75 vragen valt dat ook wel mee.
Sowieso, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Dat lopen met dit weer...
Is niet uit te houden joh...
Ik wil ook multiplegok tentamensquote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
75 vragen ja? Multiplegok mag ik toch hopen he?!
Een 3 uurs tentamen bij ons is meestal ongeveer 5 open vragen ofzo
quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof je met haar samen kwik, kwek en kwak nadoet
quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sowieso, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Wat is het nut van multiple choice vragen bij een exact vak?quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil ook multiplegok tentamens
Tyfus open scheikunde vragen
zoiets ja...quote:Op maandag 2 april 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alsof je met haar samen kwik, kwek en kwak nadoet
stoelen met wieletjes roeleren de pan uit 14quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dat er geen motortje op deze stoelen zit, anders zou ik er ook meer naar huis gaan
Je kunt ook TE lui zijn natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is dat er geen motortje op deze stoelen zit, anders zou ik er ook meer naar huis gaan
.gif.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
stoelen met wieletjes roeleren de pan uit 14
Gaat 't daarom?quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is het nut van multiple choice vragen bij een exact vak?
Nou.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nu 16 posts op deze pagina staan
gut wat heb ik het weer druk
makkelijk scorenquote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weet ik niet?quote:
Je mag voor mij wel een probleemverhelderend gesprek voeren.. moet ik woensdag inleveren en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doenquote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb nu 16 posts op deze pagina staan
gut wat heb ik het weer druk
Ja ik kan wel bezig blijven.quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet, vergeet iemand anders het wel he
Kom maar door met dat dingquote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel een probleemverhelderend gesprek voeren.. moet ik woensdag inleveren en ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen
Ik kan natuurlijk ook gewoon een script verzinnen en het door iemand laten inspreken
Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!quote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Postenquote:Op maandag 2 april 2007 13:55 schreef OA het volgende:
We krijgen hier net een megapaashaas binnen...![]()
ff pics maken!![]()
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh idioot, die zou dan al lang gesmolten zijn in de niet-gekoelde DHL wagensquote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh. Zoeen die bij Jamin in het raam staat voor 65 euro?!
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamenquote:Op maandag 2 april 2007 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat er daar exacte antwoorden verwacht worden. Bij sociologie heb je meer ongeveer-antwoorden. Daar zou muliple-choice een beetje raar staan.
openboektentamens roeleren de pan uitquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik kreeg ooit Organisatiepsychologie. Dat was ook multiple choice. Maar dat kun je ook op diverse manieren zien? Althans, dat denk ik. Volgens mij was het een open boek tentamen.
Waarom haal je de rest nou wegquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
En meteen heeft er iemand met z'n poten aangezeten natuurlijk...![]()
[afbeelding]
BWOAH!quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Succes!quote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
succes, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen met die chickquote:Op maandag 2 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
Ah, ik krijg te horen dat ik weer moet leren.
Latur allemaal
sorry... ik zal niet meer aan de knoppen zitten...quote:
Open vragenquote:Op maandag 2 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Jij krijgt over 2 dagen een giga overload aan chocolaquote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef JDude het volgende:
Doe mij ook wat chocola!
is niet mijn bureau hoor...quote:Op maandag 2 april 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Wat een klinisch wit bureau heb je OA.
Ohw, hehe. Okee.quote:
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goedquote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met je cross?
Mooi zo.quote:Op maandag 2 april 2007 14:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik veel moet maken en leren, goed
quote:
Goedquote:
Allemaal over op de chocolade dus!quote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik las trouwens in een link in de op dat er in chocolade meer cafeïne zit dan in koffie!
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan meequote:
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker wordenquote:Op maandag 2 april 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar daar doe ik toch maar niet aan mee
quote:Op maandag 2 april 2007 14:18 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb een dun laagje wintervet over mijn *ahum* six-pack. Die moet niet dikker worden![]()
Als ik nou meer groenten ga etenquote:
same herequote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Op je 35ste verjaardag kom je het allemaal weer tegen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:28 schreef JDude het volgende:
Ik kan eten wat ik wil, geen idee waar het allemaal blijft.
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
Straks tandarts.
Die heeft lekkere koffie
Ik heb een afspraak om half 4 danwel 4 uur.quote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joepie. De tandarts. Lotgenoot.
Ik zie de bui alweer helemaal hangen over 55 minuten.
tandartsquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Hoewel ik wel een idee heb hoe jij je meeste calorieën verbrandt JD.
Ja belachelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Probeer het anders met een kunstgebit!quote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
tandartsdas die vent die ik na 5 minuten daar zitten weer weet ik hoeveel euri mag betalen zodat hij zijn bmw X5 op de weg kan houden
![]()
Je kan hem ook gewoon iets meer betalen zodat ie hem eraf rijdtquote:Op maandag 2 april 2007 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Nee dankjequote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeer het anders met een kunstgebit!
Ik moet morgenochtend eigenlijk... maar ik ga het verzettenquote:Op maandag 2 april 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |