Dan is het prima toch.quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel een kantoormannetje....![]()
Maar er heerst hier geen dresscode...Ik heb gewoon een lange broek en een polo aan vandaag!
![]()
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Meer had ik niet meer schoon bij JDude liggenquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonnig weer vraagt toch om licht en fleurig? Waarom zwart?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....![]()
Mensen die hun woorden en/of zinnen niet afmaken...![]()
Zei hij niet copier?quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Nee, want hij stopte bij de kopieermachinequote:
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef lavAzza het volgende:
Lekker zo'n cappuccino!
stimorol zekerquote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.
Wheheh. Lekker zomers toch?quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
en nu zit hier iemand volgas de lambada te luisteren.
Ik moet snel weg van deze school
gelukkig hoef ik hier nog maar 7 dagen te zitten dit jaar.
Jepquote:
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
M'n moeder zegt ook altijd: mag ik even achter de comp?
NEE, EEN COMP BESTAAT NIET!!!1
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimtequote:
Ah, dat was het.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef crossover het volgende:
Ik heb een massage nodig!! Wie komt m'n schouders masseren? [afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...) maakt nooit d'r zinnen af...
![]()
Zegt ze bijvoorbeeld: ik moet nog boodschappen...![]()
Ja, boodschappen wat??? doen, krijgen???
goed bezig 14quote:
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimte
Of in de bus ofzo
Knettertje irritant is dat.
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakjequote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is wel een jammerlijk minpunt aan die kauwgom inderdaad.
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar ja, daarom zitten er ook meer in een pakje
wachten.quote:
Daar koop ik altijd hubba bubba voorquote:Op maandag 2 april 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je kunt er wel hendige bellen mee blazen als je er meer dan 2 tegelijk eet.
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pakquote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan is het prima toch.
Ik wil best in pak rondlopen, maar niet met dit weer
lange broek + polo is prima imo
quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen zomer met 30 graden+ in pak
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wachten.
Dadelijk nog even wat stof doornemen
Denk dat ze wel bijna klaar is, en ik moet om 15:00
Lekker ook weer, ik zou om 13:00 een afspraak hebben met die griet die de school bestuurt
Maar ze is ziek
Lekker dat ze dat even meldt
Gelukkig heb ik die chick bij me
Ja he?quote:
Verbastering die ooit eens een keer, in een ver verleden in een of ander koffietopic @ Fok? dacht ik?quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
noemen ze "het" tegenwoordig stof doornemen ja?
Dusdanig dat ik er mijn zomerse outfit van heb aangetrokken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef JDude het volgende:
Hoe is de temperatuur eigenlijk buiten? Ik merk er hier zo weinig van.
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.quote:Op maandag 2 april 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan loop je er naartoe en zeg je er wat van. Of je wijst naar het "stilte" bordje.
Ah, dat vind ik wel een goeie tip.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ook leuk! Of je gaat heel kinderachtig naar de toezichthouder en zegt dat Pietje heel hard muziek luistert. Bij ons werden die mensen er dan altijd uitgeknikkerd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat meestal goed werkt is iemand met het stiltebordje keihard op z'n smoel timmeren.![]()
Ik weet niet, kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 2 april 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb even pauze
Hoe ging je tentamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |