Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
bekend...quote:Op maandag 2 april 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee ik had nogal wat moeite met statistiek enzo.
Gratuliere!quote:
statistiek? Blij dat ik die onzinnooit gehad heb... Word hier wel doodgegooid met stochastiekquote:
Klinkt ook als iets wat ik niet zou begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
statistiek? Blij dat ik die onzinnooit gehad heb... Word hier wel doodgegooid met stochastiek![]()
Stochastiek gaat verder dan statistiek, ook met kansrekening enzo, maar als extraatje is alles ook nog eens tijdsafhankelijkquote:Op maandag 2 april 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt ook als iets wat ik niet zou begrijpen.
quote:Op maandag 2 april 2007 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een nieuwe! Lees de OP en kom maar terug met het resultaat
Das toch niets nieuws...quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik heb HONGER!
Ik heb geen brood mee vandaag. Ik ga zo ff dure luxebroodjes halen. Heb ik ondertussen wat gemist?
(behalve ontboezemingen van Fok!kende en frauderende studenten?)
![]()
Ohwja kansrekening was ik ook zo slecht in.quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Stochastiek gaat verder dan statistiek, ook met kansrekening enzo, maar als extraatje is alles ook nog eens tijdsafhankelijk![]()
Whehe. Slecht hoorquote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens nog bijles gehad van de niet onaantrekkelijke economiedocente die net vers van de opleiding kwam. Helaas moet ik bekennen dat ik het vak vervolgens nog gehaald heb ook.
Was dat vanwege het begrijpen van het vak of vanwege "andere kwaliteiten"quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb overigens nog bijles gehad van de niet onaantrekkelijke economiedocente die net vers van de opleiding kwam. Helaas moet ik bekennen dat ik het vak vervolgens nog gehaald heb ook.
My bad!quote:Op maandag 2 april 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft zich hier eerder laten zien hoor...![]()
![]()
![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 2 april 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Complimenten voor de wiki-fixer btw![]()
Als wiki-master wilde ik net de link naar deze erin zetten, stond hij er al
Heul niet!quote:
Het geeft niet hoorquote:
Veel plezier.quote:
Zou JJ weer eens een topic kunnen openen dan...quote:Op maandag 2 april 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Bijna bij de 50.
Met een OP die louter uit smilies bestaatquote:Op maandag 2 april 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Wie weet.
Als ik mijn pauze neem vanmiddag, ga ik eens die topics over jouw tuin in Indonesia lezen!quote:Op maandag 2 april 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
zou zomaar kunnen, ik heb in ieder geval geen aspiraties
Ik wou het zelf niet zeggen.quote:Op maandag 2 april 2007 12:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Met een OP die louter uit smilies bestaat.
da's leuk te horen..quote:Op maandag 2 april 2007 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als ik mijn pauze neem vanmiddag, ga ik eens die topics over jouw tuin in Indonesia lezen!
Dan ga je daar toch een nieuw topic over maken? Nadat ik de huidige gelezen heb lmd. Interessante ommekeer lijkt het me wel!quote:Op maandag 2 april 2007 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's leuk te horen..
allang geen update meer trouwens
jah, ik moest er zeker weer eens tijd aan besteden ja.. binnenkort moet het toch lukken.quote:Op maandag 2 april 2007 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga je daar toch een nieuw topic over maken? Nadat ik de huidige gelezen heb lmd. Interessante ommekeer lijkt het me wel!
jah, positief gezien inderdaad correct.quote:Op maandag 2 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Nou dan heb je in ieder geval kans op een 5.
Cijferadministratie is teh pwn.quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, positief gezien inderdaad correct.
tenzij de eerste helft het 'simpele' gedeelte met meerkeuzevragen is...quote:Op maandag 2 april 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, positief gezien inderdaad correct.
Hm, inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
tenzij de eerste helft het 'simpele' gedeelte met meerkeuzevragen is...![]()
dan heb je kans op 40/60 verdeling vd punten...![]()
Goodie. Vertel er maar eens wat over.quote:
Even goed hard zitten chillen met d'r buiten in de zon en zulks.quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goodie. Vertel er maar eens wat over.
Pas maar op voor SOA's dan.quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
wat een tyfus PC's staan hier op school zeg
Voor 't eerst dit jaar dat ik in de mediatheek kom op school
Alles is vernieuwd en het is van kut naar kut gegaan
Hoe herkenbaar...quote:Op maandag 2 april 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
wat een tyfus PC's staan hier op school zeg
Voor 't eerst dit jaar dat ik in de mediatheek kom op school
Alles is vernieuwd en het is van kut naar kut gegaan
goed hequote:Op maandag 2 april 2007 13:27 schreef Kuukske het volgende:
Hé goed bezig met je .gif.
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschotenquote:Op maandag 2 april 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
tot vanmiddag
Wel op de stof concentreren he, en niet op de klasgenote![]()
![]()
![]()
Loeder!quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed he
Ik leer het wel.
leer ik in elk geval nog wat![]()
[..]
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschoten
Had ze niets aan dan...quote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
De concentratie op de stof is er per ongeluk even bij in geschoten
Deze zien er best netjes uit, maar er staat windows op en dat netwerk wat hier draait (intern ROC netwerk) is apetraagquote:Op maandag 2 april 2007 13:28 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar...![]()
Wij hadden eerst 5 supersnelle pc's staan op 3500 studenten...![]()
Toen werd er verbouwd omdat dat 1 pc per 700 studenten "ietsjes" te weinig was...![]()
Na de vakantie stonden er ineens 50 pc's ofzo...op de kop getikt in de prehistorie...
![]()
quote:
Note de PI.quote:
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef BrandX het volgende:
even een niet zo gracieuse tvp, om direct weer te verdwijnen in mijn handboeken
voor iedereen
Nog steeds niet af, uit je post opmakende?quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef BrandX het volgende:
even een niet zo gracieuse tvp, om direct weer te verdwijnen in mijn handboeken
voor iedereen
Ik merk het ook. Ik heb voor de gelegenheid een overhemdachtig shirt met korte mouwen aan. Iedereen kijkt naar mij!quote:Op maandag 2 april 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, wel wat.
Maar 't is zonnig buiten he
Ik ben nogal snel afgeleid
Gisteren op het terras werd het ook aardig warm in m'n zwarte t-shirtje.quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had trouwens ook wel wat anders aan kunnen trekken
't is apeheet in die zon![]()
![]()
haha, ik heb een donkerblauw met witte polo aanquote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik merk het ook. Ik heb voor de gelegenheid een overhemdachtig shirt met korte mouwen aan. Iedereen kijkt naar mij!![]()
![]()
Ik heb met dit weer altijd "medelijden" met de kantoormannetjes die in pak moeten verschijnen....quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik had trouwens ook wel wat anders aan kunnen trekken
't is apeheet in die zon![]()
![]()
haha, idd.quote:Op maandag 2 april 2007 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb met dit weer altijd "medelijden" met de kantoormannetjes die in pak moeten verschijnen....![]()
Zonnig weer vraagt toch om licht en fleurig? Waarom zwart?quote:Op maandag 2 april 2007 13:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren op het terras werd het ook aardig warm in m'n zwarte t-shirtje.
Ik ben wel een kantoormannetje....quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Weer een reden om geen kantoormannetje te worden
ik zit trouwens de hele tijd op alt+r te drukken ipv F5
Baggerwindows
Dan is het prima toch.quote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel een kantoormannetje....![]()
Maar er heerst hier geen dresscode...Ik heb gewoon een lange broek en een polo aan vandaag!
![]()
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Meer had ik niet meer schoon bij JDude liggenquote:Op maandag 2 april 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonnig weer vraagt toch om licht en fleurig? Waarom zwart?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens een klaagbaaktopic over geopend....![]()
Mensen die hun woorden en/of zinnen niet afmaken...![]()
Zei hij niet copier?quote:Op maandag 2 april 2007 13:36 schreef eer-ik het volgende:
Loopt hier iemand weg, hardop zeggend: ik loop alvast naar de kopieer toe
Wtf is een kopieer
Gebruik gewoon het hele woord!
Nee, want hij stopte bij de kopieermachinequote:
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.quote:Op maandag 2 april 2007 13:41 schreef lavAzza het volgende:
Lekker zo'n cappuccino!
stimorol zekerquote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker, zoeen kauwgompje met kersensmaak.
Wheheh. Lekker zomers toch?quote:Op maandag 2 april 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
en nu zit hier iemand volgas de lambada te luisteren.
Ik moet snel weg van deze school
gelukkig hoef ik hier nog maar 7 dagen te zitten dit jaar.
Jepquote:
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten
M'n moeder zegt ook altijd: mag ik even achter de comp?
NEE, EEN COMP BESTAAT NIET!!!1
Zomers is het zeker, maar ik heb een hekel aan mensen die keihard hun muziek zitten te luieteren in een stilteruimtequote:
Ah, dat was het.quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef crossover het volgende:
Ik heb een massage nodig!! Wie komt m'n schouders masseren? [afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
De moeder van mijn vriendin (ik weiger schoonmoeder te zeggen zolang ik niet getrouwd ben...) maakt nooit d'r zinnen af...
![]()
Zegt ze bijvoorbeeld: ik moet nog boodschappen...![]()
Ja, boodschappen wat??? doen, krijgen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |