niet getraind, surinaams opgevoedquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
Precies! Zo is dat, gedrild totdat ze het van 'nature' doen... (geïnternaliseerd dus...)quote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ik vind ze nogal getraind eigenlijk. Geforceerd beleefd, vriendelijk, aardig. Alsof ze geleerd hebben de juiste dingen op de goede momenten te zeggen.
.... ja, Natasia heeft ze goed getraind. Ze weten zich voorbeeldig te gedragen, kattekwaad zit er niet in.quote:
Ja toen ze net binnen warenquote:Op zondag 1 april 2007 15:58 schreef Yvet_te het volgende:
heeft eric nou niemand gedag gezegd of heb ik dat even gemist?
Ik voel ook een grote afstand tussen Natasia en haar kinderen...alleen al dat ze haar met U aansprekenquote:Op zondag 1 april 2007 15:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat had hij al gedaan voordat hij naar de tandarts ging.quote:Op zondag 1 april 2007 15:58 schreef Yvet_te het volgende:
heeft eric nou niemand gedag gezegd of heb ik dat even gemist?
Deed ze dat ......oude zieltjesquote:Op zondag 1 april 2007 15:57 schreef demins het volgende:
Maar toch: als Sylvia weer begint over 'oude zieltjes' mag je haar met gepast geweld de mond snoeren, wat mij betreft!
Inderdad, maar nu gaan de fokkertjes weer zeggen: MAAR DIT ZIJN GASTEN DIE MOETEN ZICH GEDRAGEN. Bullshit, koekje van eigen deeg.quote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef kingsmebber het volgende:
Ik weet nog goed dat die Huub, Nathanael ook bedreigd heeft ( "ik pis in je schedel ik sla je kop van je romp en steek je met messteken neer" ) dus niet zo jammeren aub ! Heel terecht wat die broer heeft gedaan !!
Ja oke maar die brain scheld zn moeder toch ook zovaak uit, die broer moet gwn beter de kooi volgen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef kingsmebber het volgende:
Ik weet nog goed dat die Huub, Nathanael ook bedreigd heeft ( "ik pis in je schedel ik sla je kop van je romp en steek je met messteken neer" ) dus niet zo jammeren aub ! Heel terecht wat die broer heeft gedaan !!
ja joh..ze is bijna even dik als jaapquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef noltje het volgende:
Die Amanda in bikini is echt een afknapper.
Dikke reet, korte pootjes en een pens met vetrollen en ze is nog maar 19.
Ik verlang zo naar Nena als ik dat zie.
Niks mis mee inderdaad. Leuke kinderenquote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Zo te zien kan menigeen daar een voorbeeld aan nemen.![]()
... dat ging tussen die twee over en weer. Nathanael wist er ook raad mee.quote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef kingsmebber het volgende:
Ja die vreet zich vol, is er nog sushi????quote:Op zondag 1 april 2007 16:02 schreef noltje het volgende:
Die Amanda in bikini is echt een afknapper.
Dikke reet, korte pootjes en een pens met vetrollen en ze is nog maar 19.
Ik verlang zo naar Nena als ik dat zie.
Oog om oog, tand om tand. Die methode wordt met veel succes toegepast overal ter wereld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef kingsmebber het volgende:
Net als tussen Brian en Huub trouwens... dus die broer van Brian moet zich er lekker buiten houdenquote:Op zondag 1 april 2007 16:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... dat ging tussen die twee over en weer. Nathanael wist er ook raad mee.
Ik heb nog nooit de broer van Huub Brian zien intimideren!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 16:00 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Inderdad, maar nu gaan de fokkertjes weer zeggen: MAAR DIT ZIJN GASTEN DIE MOETEN ZICH GEDRAGEN. Bullshit, koekje van eigen deeg.
Moet die van Tupacquote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef Napster het volgende:
waarom heeft brain dat gay hoedje op?
Het antwoord staat al in je vraag?!quote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef Napster het volgende:
Dat is van het witte feest van gisteravond. Het is niet gay, maar stoer... althans, ik denk dat Brian dat vindtquote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef Napster het volgende:
Vlak de snelwegen niet uit, de villa ligt in een kom van het knooppunt van de A1 en de A27....quote:Op zondag 1 april 2007 16:11 schreef Sporti het volgende:
Ontzettend veel lawaai van vliegtigen hoor je boven de villa zeg.
Dan denkt hij dat hij Gregory Isaacs is, net zo'n held van hem als Tupac...quote:Op zondag 1 april 2007 16:08 schreef Napster het volgende:
Gregory is dan wel weel erg cool itt tot Tupac.quote:Op zondag 1 april 2007 16:13 schreef demins het volgende:
[..]
Dan denkt hij dat hij Gregory Isaacs is, net zo'n held van hem als Tupac...
[afbeelding]
ohja, zn grote voorbeeldquote:
Aha zie je die hoor je dus ook duidelijk, (ik ben erg verwend woon in een stiltegebiedquote:Op zondag 1 april 2007 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vlak de snelwegen niet uit, de villa ligt in een kom van het knooppunt van de A1 en de A27....
nee vind je het gek.........quote:Op zondag 1 april 2007 16:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de broer van Huub Brian zien intimideren!!!!
Dan hoor je het klokje thuis idd nog tikkenquote:Op zondag 1 april 2007 16:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha zie je die hoor je dus ook duidelijk, (ik ben erg verwend woon in een stiltegebied)
quote:Op zondag 1 april 2007 16:17 schreef Leandra het volgende:
Dan hoor je het klokje thuis idd nog tikken![]()
Volgens Huub kwam er eerder een politiehelikopter overvliegen. Extra bewaking DGK i.v.m. mogelijke familierellen?quote:Op zondag 1 april 2007 16:11 schreef Sporti het volgende:
Ontzettend veel lawaai van vliegtigen hoor je boven de villa zeg.
Kruispunt snelwegen naast de villa. Het is de normale heli-patroulle.quote:Op zondag 1 april 2007 16:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens Huub kwam er eerder een politiehelikopter overvliegen. Extra bewaking DGK i.v.m. mogelijke familierellen?
Je vergeet de contekst:quote:Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Sporti het volgende:
Weet je, tegenwoordig zie je alles in de winkels en dan denk je dat wil ik ook wel hebben, weet je weet je ....................tzal je man maar wezen
In t zonnetje uit de wind is het prima te doen... mits die badkleding een beetje rap droogt.quote:Op zondag 1 april 2007 16:23 schreef Sonique het volgende:
MAar ik vind die kleding wel een beetje overdreven hoor, ZO warm is het nu ook weer niet imo...
17 graden in April, en je laat je koters in zwemkleding buiten lopen....
NOUquote:Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Ashrak het volgende:
Mama Netty is ook een gezellig typje he ?
Nou..quote:Op zondag 1 april 2007 16:22 schreef Ashrak het volgende:
Mama Netty is ook een gezellig typje he ?
Hij kan niet veel meer zeggen dan weet je, wat en vreselijk figuurquote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Broer van Brian : ik hou van me auto en andere shit ,ik hou niet zi van boekies lezen weet je, weet je, weet je , weet je ik hou wel van een blowtje weet je, weetje
en aan money makingquote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je vergeet de contekst:
'als je 27 bent denk je niet meer aan stappen, maar alleen aan de toekomst...'
Als ze niet zo verschrikkelijk dom zou zijn zou je denken dat ze een enorm gevoel voor humor had.quote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef Sporti het volgende:
Amanda over de gasten van gisteren : je ouders kijken toch ook mee daar moet je toch ook rekening mee houden .........................echt hilarisch dat kind!
Ja crossen met je mini-motortje door de straat...quote:Op zondag 1 april 2007 16:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je vergeet de contekst:
'als je 27 bent denk je niet meer aan stappen, maar alleen aan de toekomst...'
Wie ... dat volgde ik dus weer net niet.quote:
Tis trouwens frapant dat je op je 27ste nog steeds zorgen moet maken over je toekomts... Lijkt me dat je op je 27 toch op z'n minst de zaken een beetje voor elkaar moet hebben...quote:
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo.... Jij bent zeker iemand van niveau he.quote:Op zondag 1 april 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Broer van Brian : ik hou van me auto en andere shit ,ik hou niet zi van boekies lezen weet je, weet je, weet je , weet je ik hou wel van een blowtje weet je, weetje
quote:Op zondag 1 april 2007 16:25 schreef Yollie het volgende:
Ja crossen met je mini-motortje door de straat...
Heeft hij ook wel weet je, draait ook storingsdienst weet je enzo...quote:Op zondag 1 april 2007 16:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tis trouwens frapant dat je op je 27ste nog steeds zorgen moet maken over je toekomts... Lijkt me dat je op je 27 toch op z'n minst de zaken een beetje voor elkaar moet hebben...
![]()
hier is het 21 graden en je kunt heerlijk buiten zitten, daarbij is het zembad toch verwarmt in DGK??quote:Op zondag 1 april 2007 16:23 schreef Sonique het volgende:
MAar ik vind die kleding wel een beetje overdreven hoor, ZO warm is het nu ook weer niet imo...
17 graden in April, en je laat je koters in zwemkleding buiten lopen....
Impliceer je nu dat Kenneth geen niveau heeft? Groot gelijkquote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo.... Jij bent zeker iemand van niveau he.![]()
De moeder is het toppunt, als er iemand is die met en bord voor haar kop/ontkenningsfase leeft is zij het wel...quote:Op zondag 1 april 2007 16:25 schreef gomi het volgende:
als je die fam van brian ziet, lijkt brian zelfs een beetje normaal.
die gasten zijn nog gekker dan die brian, die ze zelf niet allemaal op een rijtje heeft.
die netty slaat alles, die broer is iets minder gek. en brian is weer net iets minder gestoord.
geef die fam een eigen docu in de tokkie style en je hebt volgens mij leuke televisie.
heb ook nog een titelideetje: De kubatzies,Je dacht dat de tokkies erg waren
Hij quote gewoon de broer van Brian...quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo.... Jij bent zeker iemand van niveau he.![]()
Hij heeft meschien wel meer respect voor jouw als jij voor hem....
Dat valt dan weer tegen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kruispunt snelwegen naast de villa. Het is de normale heli-patroulle.
voor jouw als jij heeft ik een ander soort respect weet je....quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Tis misschien en niet meschien...quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Dat hij zo is opgegroeid maakt het niet minder ergquote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
Dat wordt gezellig tijdens het dinerquote:Op zondag 1 april 2007 16:30 schreef Marelle het volgende:
Mama Netty negeerd gewoon de heleboel, hoe zielig kun je zijnZe kijkt alsof ze elk moment kan ontploffen. Ik begrijp niet wat ze daar doet.......
die moeder is een gevalletje borderliner denk ik.quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
De moeder is het toppunt, als er iemand is die met en bord voor haar kop/ontkenningsfase leeft is zij het wel...
Ja en jij bent zeker de slimste thuis !quote:Op zondag 1 april 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij quote gewoon de broer van Brian...
Ik heb het gevoel dat Natasia haar familieleven ontvlucht,DGK is een vlucht.quote:Op zondag 1 april 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
Natasia heeft leuke kinderen, snap echt niet dat ze die alleen laat.
Ik laat me recorder wel even lopen als ik ga eten, misschien gebeurt er idd nog watquote:
En jij hebt kennelijk de streams nog niet gevonden anders had je geweten dat het niet meer en niet minder was dan de letterlijke text van Brians broerquote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ja en jij bent zeker de slimste thuis !![]()
Waarom heeft die c**t van een moeder dan zulke capsones met haar oordelen eerder over Amanda en nu over Natasia? Haar zoons zijn niets om trots op te zijn, en toch probeert ze deze twee vrouwen in dienst van haar zoontje te stellen op straffe van haar afkeuring.quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[Brians broer]
Tering man kijk jij wel is op straat om je heen ?! Mensen zijn niet allemaal het zelfde. Zo is hij gewoon opgegroeid, als jij andere ouders,vrienden had was jij meschien ook wel zo....
Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef gomi het volgende:
die moeder is een gevalletje borderliner denk ik.
vandaar ook dat brian tijdje terug door de telefoon aan zijn broer vroeg of ze nu stabiel was.
Als hij echt respect had voor andere mensen is niet het eerste wat je doet iemand apart nemen en bedreigen ...quote:Op zondag 1 april 2007 16:27 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
Ik verstond 'trateur'quote:Op zondag 1 april 2007 16:34 schreef Sporti het volgende:
Nastasi wil een trekteur bellen voor een maaltijd
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.quote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vroeg hij echt of zijn moeder nog STABIEL was?![]()
![]()
ja doen hoorquote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik laat me recorder wel even lopen als ik ga eten, misschien gebeurt er idd nog wat![]()
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !quote:Op zondag 1 april 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij hebt kennelijk de streams nog niet gevonden anders had je geweten dat het niet meer en niet minder was dan de letterlijke text van Brians broer![]()
Je, hij moest iets vinden wat op 'lichtelijk labiel' rijmt natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
quote:Op zondag 1 april 2007 16:36 schreef kingsmebber het volgende:
[..]
hahaha omg laat maar zittuh ik zit helemaal fout ! Sorry ik had het verkeerd begrepen !
fanboy/girl shit !
ik ga nog even met me auto rijden naar de shop ! laterz en veel plezier achter je pc !![]()
![]()
![]()
Ja das waar bij Brian kan het alles betekenen.quote:Op zondag 1 april 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
Jep, hoewel ik me afvraag of het bedoeld was zoals wij dat opvatten of dichterlijk taalgebruik van Brian.
Kan iedereen toch ??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Hoezo kan die broer ongemerkt dope mee het huis in nemen?
Is ie al naar het toilet geweest??quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Er klopt niet veel van het bezoek en zit me nu al te ergeren dat dit tot 23:00 zo blijft.quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...quote:
Daar hoop jij wel op als je een keer de villa in mag??quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet anaal gevisiteerd worden!![]()
Nee Eric was toen net naar de tandartsquote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
In je sok werkt primaquote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het gecontroleerde 'inflow' is...
Als hij ongemerkt wiet mee naar binnen kan nemen, dat kan er ook andere shit mee naar binnen komen...
Wat weer betekend dat de bewoners ongemerkt aan dope kunnen komen, wat weer bepaalde gedrags patronen van bepaalde mensen uitlegt...
"GA je toch lekker naar huis!"quote:Op zondag 1 april 2007 16:44 schreef Sporti het volgende:
Jaap tegen Netty : hoe gaat het in Nederland?
Netty : ja het gaat tis een hele grote overgang.........nederland is niet meer wat het was![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
jullie hebben gewoon een hekel aan allochtonen
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
Je moet er toch niet aan denken zeg...quote:Op zondag 1 april 2007 16:48 schreef Sporti het volgende:
Moeder Netty heeft haar kids alleen opgevoed en daar verwacht ze de komende 40 jaar dankbaarheid voor van haar jongentjes .................bbrrrrrrr
Jullie kennen die mensen niet eens, maar ze komen binnen en gelijk worden ze door jullie uitgescholden omdat het allochtonen zijn die met een accent praten
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn, maar het wordt nu weer extra duidelijk
ik walg van jullie
ik walg van jullie
Als je in penitentiaire inrichtingen al makkelijker aan drugs kan komen als daarbuiten, moet de Villa geen enkel probleem zijn! En wiet binnensmokkelen lijkt me overbodig, het zal dus om een afroming van de handelsvoorraad gaan!quote:Op zondag 1 april 2007 16:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik je sok werkt prima![]()
(en anders in je onderbroek ofzo?)
Zijn Brian en consorten allochtoon dan?quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
ik walg van jullie
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)quote:Op zondag 1 april 2007 16:39 schreef Sonique het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Nettyquote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef Ecila111 het volgende:
Is er een foto van Cora? Want als ze zó mooi is als iedereen beweert.....
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij ? (zat de andere stream te luisteren)
De videoboodschap van Cora (die ik gemist heb) deden de overige bewoners verwonderen of misschien deden ze alsof.....quote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Mooi , of mooi voor Jaap dat proef ik er een beeje uit bij mama Netty![]()
Ah thanksquote:Op zondag 1 april 2007 16:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
Broer gooide een zakje wiet (denk ik) op bed, en zei dat hij die wel eens samen met Huub ging rollen en roken...
(waar de dochter van Natasia bij was trouens)
quote:Op zondag 1 april 2007 16:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik zet de streams aan en zie dit...
ZIjn er boosaardige aliens geland in DGK?![]()
[afbeelding]
Netty: Echte lelijkheid komt ook naar buiten.
Drinken wel?quote:Op zondag 1 april 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah thanksHopelijk komt Wilgo daar dan weer achter, die vond dat blowen op de streams maar niets.
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
ik walg van jullie
yups, brian and zijn broer zijn half poolsquote:Op zondag 1 april 2007 16:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn Brian en consorten allochtoon dan?
quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef noltje het volgende:
Moeder van Brainless zit Nederland af te kraken.
Ga dan terug naar je bananenland en neen die hoerenzoon van je mee.
Ik vind dit pure onzin, het heeft niets met hun afkomst te maken. Ikzelf vind de kindjes van Natasja hartstikke leuk en Wilgo vind ik eveneens prima, helemaal niets mis mee. En ja de familie van Brian vind ik een raar stelletje, zou ik ook vinden als ze autochtoon waren!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
ik walg van jullie
Laat gaan joh, het is gewoon een relkloon, kijk alleen al naar zijn nick: qwal... spreek uit: kwal.quote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!
Blowen vond hij onverantwoord i.v.m. kids die kijken, over wat zijn kids van Nastasi zien maakt hij zich kennelijk geen zorgenquote:
Vond ik een opvallende uitspraak. Die oogkleppen heeft ze dus bewust opgezet.quote:Op zondag 1 april 2007 16:49 schreef Sonique het volgende:
Moeder van Brian tegen Jaap pver Brian z'n Broers:
'Die twee haalde alleen maar kattekwaad uit.... ik stond er voreger helemaal alleen voor, kun je het je voorstellen?. 'k ben blij dat ik een heleboel dingen niet weet...'
...
omdat ze niet van haar zijnquote:Op zondag 1 april 2007 15:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik voel ook een grote afstand tussen Natasia en haar kinderen...alleen al dat ze haar met U aanspreken![]()
Het is eigenlijk qawl hoor, dat qwal had ik er van gemaakt......quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat gaan joh, het is gewoon een relkloon, kijk alleen al naar zijn nick: qwal... spreek uit: kwal.
nee soos is goed hierquote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt aan Netty wat voor werk ze doet. Netty doet op het ogenblik niets, ze moet eerst bijkomen van haar drukke leven en drukke werkzaamheden op Aruba.
Netty had op Aruba een internetsite met allemaal reserveringen? (car rental?)
Personeel was niet te vertrouwen en daarom moest ze vaak in haar eentje werken.
Ze doet nu rustig aan, ze heeft geen haast.
Ow, dan ben ik ook allochtoon...quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, brian and zijn broer zijn half pools
De moderne bolletjes slikkert sluist nu via de navel.quote:Op zondag 1 april 2007 16:43 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2007 16:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik vind dit pure onzin, het heeft niets met hun afkomst te maken. Ikzelf vind de kindjes van Natasja hartstikke leuk en Wilgo vind ik eveneens prima, helemaal niets mis mee. En ja de familie van Brian vind ik een raar stelletje, zou ik ook vinden als ze autochtoon waren!!!!!!!!!!!!!!!!
en waar leeft ze dan van??quote:Op zondag 1 april 2007 16:57 schreef Dark het volgende:
Jaap vraagt aan Netty wat voor werk ze doet. Netty doet op het ogenblik niets, ze moet eerst bijkomen van haar drukke leven en drukke werkzaamheden op Aruba.
Netty had op Aruba een internetsite met allemaal reserveringen? (car rental?)
Personeel was niet te vertrouwen en daarom moest ze vaak in haar eentje werken.
Ze doet nu rustig aan, ze heeft geen haast.
Niets is wat het lijktquote:Op zondag 1 april 2007 17:00 schreef Taurus het volgende:
Ik vind die Wilgo best 'n aardige gast. Kan dat zijn?![]()
ik ben zelf autochtoonquote:Op zondag 1 april 2007 16:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Weet je qwal, ik ben nooit racistisch geweest, maar na dit soort domme opmerkingen van (naar ik aannneem) een buitenlander, krijg ik steeds meer zin om het te worden!
Jammer dan had ik hem te hoog ingeschat...quote:Op zondag 1 april 2007 16:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het is eigenlijk qawl hoor, dat qwal had ik er van gemaakt......
al die allochtonen roepen altijd in men eigen land is alles beter en als ik genoeg geld heb ga ik meteen terugquote:
De Keizerlijke Weg!quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef FdW het volgende:
[..]
De moderne bolletjes slikkert sluist nu via de navel.![]()
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
Ik schaam me voor veel mensen hier op dit Gouden Kooi Fok Forum
echt triest en walgelijk hoe veel mensen hier zijn, ik haat racisme en discriminatie
Wilgo is wel okquote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?
Verder is niet iedereen ractistisch. De helft heeft gewoon een hekel aan de familie Brian, dat was ook zo geweest als hij autochtoon was.
Jaap wordt toch ook niet leuk gevonden, en naar mijn weten is hij puur Hollander
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Sommigen zullen vast racistisch zijn, maar hoevaak doet een buitenlander weleens wat naars over een Nederlander zeggen?
Verder is niet iedereen ractistisch. De helft heeft gewoon een hekel aan de familie Brian, dat was ook zo geweest als hij autochtoon was.
Jaap wordt toch ook niet leuk gevonden, en naar mijn weten is hij puur Hollander
quote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Van de 50.000 euro die haar liefhebbende zoon in het begin van DGK voor zich/haar wist op te eisen.quote:
DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
echt triest en walgelijk hoe veel mensen hier zijn, ik haat racisme en discriminatie
Volgens mij over Huub en zei Natasia waarom moet ik een hekel aan hem hebben ? Waarop Wilgo zei, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:05 schreef Taurus het volgende:
Wat zei ze nou over wie? "Echt gek eigenlijk dat ... 'n hekel aan hem hebben, kijk nou hoe lief'
ofzo. En Wilgo: "Niemand heeft 'n hekel aan hem, echt niet, echt niemand" ofzo (? ) over wie ging dat?
Wat had je voor de CITO-toets?quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
Omdat je post na mijn 'dan ga je maar naar huis' opmerking richting de moeder van Brian omdat deze Nederland aan het afkraken was en me dus enigsins aangesporken voel...quote:Op zondag 1 april 2007 17:02 schreef qawl het volgende:
[..]
ik ben zelf autochtoon
DGKHOOLI-GANS #2quote:Op zondag 1 april 2007 17:04 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
al die allochtonen roepen altijd in men eigen land is alles beter en als ik genoeg geld heb ga ik meteen terug
maar de klotezooi is zo dat er geeneen teruggaat zelfs gedwongen met geld in de zak willen ze nog niet
ondanks wat er in je paspoort staat ben je dus wel allochtoon.quote:Op zondag 1 april 2007 16:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, dan ben ik ook allochtoon...
Ik ben half Iers...
(maar heb wel een NL paspoort en daar staat echt dat de Nederlnadse nationaliteit heb, en dus autochtoon...
Ja klopt.quote:Op zondag 1 april 2007 17:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij over Huub en zei Natasia waarom moet ik een hekel aan hem hebben ? Waarop Wilgo zei, dat heb ik nooit gezegd.
quote:Op zondag 1 april 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit nu het verhaal van Huub van de roze ridder ...........
[afbeelding]
Jij beoordeelt mensen op hun figuur, dat is figuur discriminatiequote:Op zondag 1 april 2007 17:06 schreef noekje het volgende:
Ik vind Natasia steeds toffer worden, ze heeft schatten van kinderen en zelfs Wilgo vind ik wel leuk.
Brian en z'n kutfamilie vind ik helemaal niks.
Ik ben dan een selectieve rascist zeker?
koel...quote:Op zondag 1 april 2007 17:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ondanks wat er in je paspoort staat ben je dus wel allochtoon.
dat ben je tot en met de 3e generatie di in nl moet zijn geboren.
heb ik niet verzonnen, maar dat is zoals t officieel is. jouw kinderen zij dus ook nog allochtoon omdat hun 1 van hun grootouders niet in nl is geboren. hun kinderen zij pas autochtoon
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?quote:Op zondag 1 april 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw ontlokt een tongzoen aan Wilgo........reactie van Wilgo.....verdamme.
Ik seg.....true love![]()
Ik wist allang dat een groot deel van de mensen op dit Gouden Kooi Fok Forum racistisch zijn,quote:Op zondag 1 april 2007 16:47 schreef qawl het volgende:
ik walg van jullie
Jij hebt een streepje voor, I love Irish Folkmusic.Oeps, OT.quote:Op zondag 1 april 2007 17:09 schreef Sonique het volgende:
[..]
koel...
Ik ben een allochtoon!
en geen racist
Ja, bahquote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef donpsp het volgende:
Jairo zegt ' u' tegen Natasia
Die kinderen zijn echt zo beleefd als de pest
Dat bedoelde ik idd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?
Ging over het zoenen.. Wilgo wil dat niet met al die camera's.quote:Op zondag 1 april 2007 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij deed wel heel moeilijk over dat zoenen. Natasia moest er bijna om smeken. Of ging dat ergens anders over?
racist...quote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een streepje voor, I love Irish Folkmusic.Oeps, OT.![]()
en jij beoordeelt mensen om hun gedachte das ook discriminatiequote:Op zondag 1 april 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mensen op hun figuur, dat is figuur discriminatie![]()
![]()
Dat is de reden dat ze in dat hok zit.quote:Op zondag 1 april 2007 17:11 schreef donpsp het volgende:
Jairo zegt ' u' tegen Natasia
Die kinderen zijn echt zo beleefd als de pest
Eemnes is gewoon Utrecht hoor.quote:Op zondag 1 april 2007 17:16 schreef donpsp het volgende:
Huub: we wonen niet in UTrecht, maar in Noord Holland
Discriminatie!quote:Op zondag 1 april 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Zo, en als alle kutnewbies die weer eens niets inhoudelijks te melden hebben over de streams weer gewoon ophorken uit de COS en lekker in een ander topic gaan zitten blaten... check de rest van FOK eens... er is meer dan alleen DGK.
Dan kan het hier weer gewoon over de streams gaan![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef donpsp het volgende:
Best knap.. Amanda's tieten vallen er bijna aan de buitenkant van haar bikini uit
quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef Prospera het volgende:
Natas hangt over het bureau als Huub een traiteur uitzoekt op de pc. Ze denken dat ze nu in Utrecht wonen, maar volgens Huub in NH.
Vraagt Huub, wat is de hoofdstad van NH? Na enige aarzeling zegt Jaap Haarlem. Scherp!
Het meisje Cheyenne ligt in de sauna, bij de mafia.
Ze noemde haar zoontje over z'n hoofd heen net ook een leugenaar en een gek... omdat hij had verteld dat hij asthma heeft, wat niet zo is. Keeping up Appearances, dat vormt een deel van Natasia's opvoeding.quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw besteedt ontzettend veel quality time aan haar kids. Af en toe een handdoekje pakken, en de rest van de tijd je drukmaken over de traiteur.
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !quote:Op zondag 1 april 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw besteedt ontzettend veel quality time aan haar kids. Af en toe een handdoekje pakken, en de rest van de tijd je drukmaken over de traiteur.
Een spook zo te zien..quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef NotoriousJw het volgende:
Wie of wat komt er binnen?
Dan heb je wel lang geslapenquote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef TwyLight het volgende:
omfg deel 1012 al weervoor ik naar bed ging was het nog deel 1000
Jammer dat ik net Eric's bijna blote piemel niet erbij kon cappen ......quote:
Nou zeg.. Ik vind dat ze vooral heel druk bezig is er 'n leuke middag en avond van te maken. Ze is naast moeder ook gewoon graag 'n gastvrouw. En ondanks dat ik 't 'n belachelijke keuze vind dat ze in dat huis is gegaan vind ik 't niet daarnaast óók nog 's heeeel raar dat ze niet 5 uur lang met die kinderen gaat knuffelen.quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.quote:Op zondag 1 april 2007 17:26 schreef Prospera het volgende:
Wilgo: ik kreeg net telefoon, van iemand die zei dat ik er met bril er sexy uit zag.
Natas: wat wil je dat ik er aan doe?
Wilgo: ik krijg wel vaker van dat soort telefoontjes.
Natas: HUUUUB let je wel op zijn oren? (jairo zwemt)
Ik denk nog steeds dat ze de kinderen vaak genoeg ziet... De kinderen zelf gedragen zich nu ook anders dan met Kerstmis...quote:Op zondag 1 april 2007 17:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd over te verbazen. Op zich normaal gedrag als je ze elke dag ziet, maar als je ze maar zo weinig ziet vindt ik het bizar !
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.
ja nepmamma heeft andere nodig om de kinderen te vermakenquote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leuk om Huub en Jairo samen zo'n lol te zien hebben in het zwembad.
Laat 't er maar 's doenquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Prospera het volgende:
Ma Nettie is bang voor de rand van het zwembad, ze zegt als er iets gebeurd duik er zo in
Hoeft niet hoor, Huub is erbij![]()
Kunnen ze jou niet eens verplichten om op te letten bij Nederlandse les?quote:Op zondag 1 april 2007 17:28 schreef BENJOLA het volgende:
wat een leipo visite kenne die mamma er niet komme wonen voor de actie
want voor mij komt ze in aanmerking voor verplichte euthenasie
Is al geweest, al was het meer een solo actie van brianquote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijnquote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Cheyenne vond het niet leuk dat Huub Jairo zo lang onder water liet, de volgende keer krijgt ie een klap voor zijn harses![]()
Waarom blijf je dat herhalen?quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ja nepmamma heeft andere nodig om de kinderen te vermaken
WANT HET ZIJN HAAR KINDEREN NIET
Ah... 5 minuten dus... dan had dat ook wel om 18.55 gekundquote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is al geweest, al was het meer een solo actie van brian![]()
Ik heb hem even zien voetballen met Jairo en zijn 2 mannelijke gasten. Heeft volgens mij niet lang geduurd.quote:Op zondag 1 april 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Brian het beloofde potje voetbal al met Yario gespeeld? Of wordt dat 18.55 uur, zodat Yairo binnen 5 minuten weg moet??
De kids zijn er inmiddels aan gewend dat Mama Tasia in dat hok zit.quote:Op zondag 1 april 2007 17:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze de kinderen vaak genoeg ziet... De kinderen zelf gedragen zich nu ook anders dan met Kerstmis...
he?quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijn![]()
Huub hield hem onder express onder water.quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelf zwembandjes meenemen doe je natuurlijk ook niet als je onverwachts ergens komt waar toevallig een zwembad blijkt te zijn![]()
Hij zal wel op zo'n Iederwijs-school zitten...quote:Op zondag 1 april 2007 17:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet eens verplichten om op te letten bij Nederlandse les?![]()
Bijna een half uurtjequote:Op zondag 1 april 2007 17:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb hem even zien voetballen met Jairo en zijn 2 mannelijke gasten. Heeft volgens mij niet lang geduurd.
Door een onbekende die de streams zat te kijken en hem niet alleen sexy vond, maar ook zijn 06nr. had.quote:Op zondag 1 april 2007 17:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Das 'n raar gesprek, door wie is ie gebeld dan?
Zo moeder, zo dochter.quote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Cheyenne vond het niet leuk dat Huub Jairo zo lang onder water liet, de volgende keer krijgt ie een klap voor zijn harses![]()
Ik was het nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Door een onbekende die de streams zat te kijken en hem niet alleen sexy vond, maar ook zijn 06nr. had.
Dan heb ik alleen de laatste minuten meegekregen.quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar heb je z'n 06 wel, pm dan even door![]()
Zo traag zijn we ook weer nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty denkt dat het 5 minuten duurt voordat wij iets over haar op het forum hebben gezet .....
Hoe komt ze daar nou bij, zo lang duurt het helemaal nietquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty denkt dat het 5 minuten duurt voordat wij iets over haar op het forum hebben gezet .....
blablasja toch?quote:Op zondag 1 april 2007 17:40 schreef robert2006 het volgende:
wilgo is leuk, ja natas heet blablasia
quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 17:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar nou bij, zo lang duurt het helemaal niet![]()
2 minuten minimaal door de vertraging van de streamsquote:Op zondag 1 april 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
30 seconden als het rustig is op de streamsquote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten minimaal door de vertraging van de streams
Eten jijquote:Op zondag 1 april 2007 17:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
30 seconden als het rustig is op de streams![]()
Het is pas écht gebeurd als het op de streams is geweest!quote:Op zondag 1 april 2007 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
2 minuten minimaal door de vertraging van de streams
Ik weet niet voor wie dat nou een compliment isquote:Op zondag 1 april 2007 17:45 schreef Kinga het volgende:
Brian lijkt totaal niet op zijn broer qua uiterlijk vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |